Miten sä määrittelet mieheksi kasvamisen?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Miten sä määrittelet mieheksi kasvamisen?
Lupailit eilen palata jouluna asiaan. Ei ehtiny vuorokauttakaan kulua kun palasit länkyttämään Jätkä on totaalisen koukussa minuun. Pitäisikö olla otettu Ihanaa katsoa kun toinen on henkisesti noin heikko ja vietävissäKiitos, mutta on vielä hieman aikaista joulun toivotuksille. Toki sun kaveripiirissä on jo joulu, tiedetään. Vähän niinkö siellä on kaikki muukin mahdollinen.
"Minulla on yksi kaveri joka aloittaa joulun vieton jo pääsiäisenä"
Siinäpä sinulle miettimistä illaksi kuinka ollaan mies. Kysy emännältä vinkkejä jos et hahmotaEhkä sun kumminkin kannattas, voisit oppia jotain.
Miten sä määrittelet mieheksi kasvamisen? Oletko sä omasta mielestäsi mies?
Ottamatta sun ja suntsun suhteeseen enempää kantaa, niin yllättääkö se jotenkin, että sun kans ihmiset kränää.Lupailit eilen palata jouluna asiaan. Ei ehtiny vuorokauttakaan kulua kun palasit länkyttämään Jätkä on totaalisen koukussa minuun. Pitäisikö olla otettu Ihanaa katsoa kun toinen on henkisesti noin heikko ja vietävissä
Siinäpä sinulle miettimistä illaksi kuinka ollaan mies. Kysy emännältä vinkkejä jos et hahmota
Niin toisille on paljon kavereita ja heistä valtaosa jonkun lajin urheilijoita. Mikä siinä ottaa niin pahasti pattiin ? Oletko katkera kun et itse tunne yhtään menestynyttä urheilijaa ? Totta vitussa käytän heitä esimerkkinä kun on siihen mahdollisuus Eipähän tarvitse olettaa kuten te teette. Esimerkkini ovat kaikki oikeasta elämästä oikeiden ihmisten tekemiä asioita. Ei kait se kaveri piiri voi olla laaja jos kuviot pyörii oman räkäsen salin ympärillä. Toiset katsos harrastavat useampaa lajia huippuluokan seuroissa ja valmennuksessa Sitä kertyy hivenen enemmän tietoa ja näkökulmia kuin sieltä takahikiän salin kyykky paikalta.sulta löytyy joka asiaan "joku kaveri" joka on tehnyt x, mutta koskaan ei löydy oikeasti mitään konkreettista esimerkkiä heittää
Selitä vielä mulle kun oon niin tyhmä, että mitä sä tarkotat tolla viestillä?Jos sinulle on vierasta että sama tuote on eri hintainen eri paikoissa, en voi tyhmyydellesi mitään. Rikas ostaa tuotteen lähimmästä kaupasta mikä sattuu matkan varrelle. Köyhä osaa keskittää ja vertailla ja säästää näin ollen huomattavasti rahaa. Ruoka on selkein esimerkki. Vittu oletatko että se on samanhintaista kaikkialla ? Osta samat tuotteet lähi K-marketista ja Prismasta ja mieti sen jälkeen uudelleen miksi hinta ei ollutkaan sama. Nyky ihmisiltä puuttuu maalaisjärki kokonaan. Ei mikään ihme kun porukka on korviaan myöten veloissa.
Kysäsepä isukilta tai äipältä välilläSelitä vielä mulle kun oon niin tyhmä, että mitä sä tarkotat tolla viestillä?
Rikas käy prismassa ja sitten on veloissa, mutta köyhä on fiksu ja säästää huomattavasti rahaa…
Tuleeko siitä rikkaasta sitten köyhä ja köyhästä rikas?
Huomaatko, ei sun jutuissa oo mitään järkeä?Kysäsepä isukilta tai äipältä välillä
Huomaatko että sulta ei löydy enää juttua kun tajusit olevasi väärässä ? Valitan mutta ei nyt kiinnosta opettaa isoa miestä elämän perus asioissa.Huomaatko, ei sun jutuissa oo mitään järkeä?
Missä mä oon väärässä?Huomaatko että sulta ei löydy enää juttua kun tajusit olevasi väärässä ? Valitan mutta ei nyt kiinnosta opettaa isoa miestä elämän perus asioissa.
Mä teen Suntsut ja painun taka-alalle seuraamaan sun vänkäämistä muiden kanssa.
Tottakai voi olla paljon kavereita, itselläkin on. Sä vaan käytät niiitä semmosina ympäripyöreinä esimerkkeinä, etkä ikinä oikeasti tarkenna asioita. Niinkun esim @jackass kysyi asiallisesti tarkennusta ja sä vittuilit vaan. Se että sä tiedät jonkun rikkaan, ei tarkoita et ne kaikki tuhlaa rahaa.Niin toisille on paljon kavereita ja heistä valtaosa jonkun lajin urheilijoita. Mikä siinä ottaa niin pahasti pattiin ? Oletko katkera kun et itse tunne yhtään menestynyttä urheilijaa ? Totta vitussa käytän heitä esimerkkinä kun on siihen mahdollisuus Eipähän tarvitse olettaa kuten te teette. Esimerkkini ovat kaikki oikeasta elämästä oikeiden ihmisten tekemiä asioita. Ei kait se kaveri piiri voi olla laaja jos kuviot pyörii oman räkäsen salin ympärillä. Toiset katsos harrastavat useampaa lajia huippuluokan seuroissa ja valmennuksessa Sitä kertyy hivenen enemmän tietoa ja näkökulmia kuin sieltä takahikiän salin kyykky paikalta.
Ja kun esimerkit tuhlaamista on tyyliin käyvät syömässä lounasta parhaassa ravintolassa, käyttävät merkkihuoltoa, ei vittu keskittyisi omaan elämään kadehtimisen sijaan.Se että sä tiedät jonkun rikkaan, ei tarkoita et ne kaikki tuhlaa rahaa.
Sulla on ihan omat pelit itsesi kanssa. Seuraan mielenkiinnolla taistoa.Mää kyllä otin yhteen äskön prediksen kans, mutta sain niin mehevän niskalenkin, että kannatti kyllä.
Jackass kysyi asiallisesti ? Selvä. Se ettei Jaakko äässi tuhlaa rahaa ei tarkoita ettei kukaan muukaan tuhlaa kuten hän itse väitti.Tottakai voi olla paljon kavereita, itselläkin on. Sä vaan käytät niiitä semmosina ympäripyöreinä esimerkkeinä, etkä ikinä oikeasti tarkenna asioita. Niinkun esim @jackass kysyi asiallisesti tarkennusta ja sä vittuilit vaan. Se että sä tiedät jonkun rikkaan, ei tarkoita et ne kaikki tuhlaa rahaa.
Edelleen tämä on keskustelupalsta. Jos ei aihe kiinnosta vittuako täällä teet Keskity omaan elämääsi.Ja kun esimerkit tuhlaamista on tyyliin käyvät syömässä lounasta parhaassa ravintolassa, käyttävät merkkihuoltoa, ei vittu keskittyisi omaan elämään kadehtimisen sijaan.
Nyt ymmärsit väärin. Jos teet suntsut sun pitää sanoa että poistut ja palata seuraavana päivänä. @Suntsu tule nyt opettamaan ei nämä osaa mitään.Mä teen Suntsut ja painun taka-alalle seuraamaan sun vänkäämistä muiden
Edelleen tämä on keskustelupalsta. Jos ei aihe kiinnosta vittuako täällä teet Keskity omaan elämääsi.
Minua ei kiinnosta bodaus ja fitness urheilu nykyään juuri yhtään.
Se kuuluu keskusteluun, että korjataan ja karvataan kun joku keskustelija kirjoittelee aivan omiaan, käytännössä täyttä paskaa. Esimerkkejä olen jo laittanut useita.Edelleen tämä on keskustelupalsta. Jos ei aihe kiinnosta vittuako täällä teet Keskity omaan elämääsi.
Juuri niin, hopi hopi
Miten on joulu mennyt ?joulukuussa sitten tavataan
Miten on joulu mennyt ?
Hyvä mies nyt on vasta marraskuu! Vaikka toki sun kaveripiirissä on joku joka elää joulukuuta jo marraskuussa.
"Yksi minun kaveri elää aina joulukuuta jo marraskuussa, pitää sanoakkin marraskuuta joulukuuksi"
Jätän tämän taas tähän. Erikoinen ajankohta joulun viettoon teilläpäin.Joo, mää kokeilen olla kuukauden aukomatta päätä sulle, joulukuussa sitten tavataan