Ostin valmennuksen ja bikinifitness kiinnostaa

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Hyvä mies nyt on vasta marraskuu! Vaikka toki sun kaveripiirissä on joku joka elää joulukuuta jo marraskuussa.

"Yksi minun kaveri elää aina joulukuuta jo marraskuussa, pitää sanoakkin marraskuuta joulukuuksi"
Mulla tulee nykyään noista "yksi minun kaveri..." -jutuista mieleen American Pie -leffan se mimmi joka aloittaa joka tarinan "this one time, at band camp..."
Mutta hei: miettikääpä sitä ketjun aloittajaa, kun se innoissaan tulee palstalle seuraavan kerran, että "wtf, yli 100 vastausta mun viestiini! Kyllä se pakkotoisto vaan on hyv... mitä vitun paskaa!?"

Mulla tulee nykyään noista "yksi minun kaveri..." -jutuista mieleen American Pie -leffan se mimmi joka aloittaa joka tarinan "this one time, at band camp..."
Mutta hei: miettikääpä sitä ketjun aloittajaa, kun se innoissaan tulee palstalle seuraavan kerran, että "wtf, yli 100 vastausta mun viestiini! Kyllä se pakkotoisto vaan on hyv... mitä vitun paskaa!?"

Tässä onkin oikea tietoisku kun kahlaa läpi koko ketjun.

Ketju on kieltämättä vahvasti sarjassa: Mitä vittua nyt taas???

Ehkä nyt olisi hyvä hetki muokata ketjun otsikko uusiksi? Esim. "Pakkiksen itkupotku runkkurinki: tässä ketjussa saa heilutella virtuaali penistä/pinppiä vapaasti ohi aiheen. Kaikki keskinäinen kitinä tänne"

Näitä vastaavia ripulointeja on jatkuvasti enemmän ja enemmän pitkin foorumia, joten olisi varmasti järkevää pikkuhiljaa niputtaa nämä yhteen paikkaan.

Ketju on kieltämättä vahvasti sarjassa: Mitä vittua nyt taas???

Ehkä nyt olisi hyvä hetki muokata ketjun otsikko uusiksi? Esim. "Pakkiksen itkupotku runkkurinki: tässä ketjussa saa heilutella virtuaali penistä/pinppiä vapaasti ohi aiheen. Kaikki keskinäinen kitinä tänne"

Näitä vastaavia ripulointeja on jatkuvasti enemmän ja enemmän pitkin foorumia, joten olisi varmasti järkevää pikkuhiljaa niputtaa nämä yhteen paikkaan.
Vähän lähti näpistä, pitäisi pistää preda ignoreen, kun se tulee aina esiin eriävän mielipiteen kanssa, ei anna kunnon perusteluja ja vänkäys alkaa.
Toinen syy on ettei aloittajaa selvästi vähääkään kiinnostanut, ei ole täälä käynyt kertaakaan sen jälkeen.

Kyllä täältä edelleen saa myös asiallisia vastauksia hyvin esitettyihin kysymyksiin

Tässä onkin oikea tietoisku kun kahlaa läpi koko ketjun.
Suosittelen. Huomaat ehkä itsekin miten hyvä olet pilaamaan jokaisen ketjun mihin tulet. Mutta olet hyvä edes jossain. Jipii !
Huom! KOKEILEN! En onnistunut kuin 12h, valitettava takaisku, mutta hyväksyttävissä.
Tosimies ei kokeile vaan tekee. Aivan kuten sinä kokeilet tehdä töitä mutta roikut pakkiksella 24/7. Mistä sulle maksetaan 🙄

Toinen syy on ettei aloittajaa selvästi vähääkään kiinnostanut, ei ole täälä käynyt kertaakaan sen jälkeen.

Kyllä täältä edelleen saa myös asiallisia vastauksia
Edelleen miksi ketjun aloittaja tulisi tänne kun eka viestistä lähtien alettiin vittuilemaan. Lopetti varmaan koko treenaamisen kun huomasi miten aloittelijoiden suhtaudutaan. Kysymyksessä ei ollut mitään vikaa. Vain vastauksissa.

Edelleen miksi ketjun aloittaja tulisi tänne kun eka viestistä lähtien alettiin vittuilemaan. Kysymyksessä ei ollut mitään vikaa. Vain vastauksissa.
Ymmärrä nyt. Se ei ole kirjautunut sisään kertaakaan tuon postin jälkeen. Saanut vastauksen somesta tai löytänyt itse.

Ja itseassa eka vastaus oli asiallinen. Pari tuntia sen jälkeen mä kyseenalaistin vähän

Ymmärrä nyt. Se ei ole kirjautunut sisään kertaakaan tuon postin jälkeen. Saanut vastauksen somesta tai löytänyt itse.
Viestit voi lukea kirjautumattakin. Tuskin koskee tikullakaan enää koko sivustoon. En suosittele kenenkään aloittelijan kysymään täältä mitään. Tämäkin kysyjä oli lienee nuori nainen. Tosi hyvän kuvan antaa body ihmisistä kun samantien aikamiehet porukalla lyttäämässä.

Viestit voi lukea kirjautumattakin. Tuskin koskee tikullakaan enää koko sivustoon. En suosittele kenenkään aloittelijan kysymään täältä mitään. Tämäkin kysyjä oli lienee nuori nainen. Tosi hyvän kuvan antaa body ihmisistä kun samantien aikamiehet porukalla lyttäämässä.
Ole muutos jonka haluat nähdä.
Anna meille se vastaus minkä olisit laittanut tuohon aloituspostaukseen? Paljonko viitsit nähdä vaivaa tuommoiseen aloitukseen vastataksesi?

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Mä luulin kanssa että porukka on täällä rauhottunu viime vuosina ku vetäydyin lestistäni, mut täällähän on yhä kunnon taistelut meneillään ihan ku circa 2018 😌. Ei millään hyvällä, mut se massatasapainomallisdjsjdsjdsjdj ketju 40+ sivuineen aiheutti mulle jtn 5 psykoosia, ja 3 kivessyöpää. Tehkää tästä 400-sivunen! #Never stop the madness

Ole muutos jonka haluat nähdä.
Anna meille se vastaus minkä olisit laittanut tuohon aloituspostaukseen? Paljonko viitsit nähdä vaivaa tuommoiseen aloitukseen vastataksesi?
Jos ei ole järkevää sanottavaa osaan jättää vittuilematta ja sivuutan kusymyksen. Toisin kuin te. Järkevä vastaus olisi ollut kertoa hinnoista ja painoluokista. Eikö olekin mahdoton tehtävä 😉 Muutama keskustelu taidot osaava siihen kykeni.

Jos ei ole järkevää sanottavaa osaan jättää vittuilematta ja sivuutan kusymyksen. Toisin kuin te. Järkevä vastaus olisi ollut kertoa hinnoista ja painoluokista. Aivan kuten muutama keskustelu taidot osaava teki.
Mä juuri pyysin, että näytä mallia?
Ja ihan oikeasti, näitä samanlaisia aloituksia on nähty ihan lukematon määrä. Heitetään kysymys, mutta ei ikinä tulla reagoimaan aloituspostauksiin vastattuihin kysymyksiin. Kommunikointi on kahdensuuntainen väylä; aivan kuin sinäkin vittuilet ja ärsytät porukkaa saadaksesi reaktioita aikaan, sinulle vastataan samalla mitalla. Näin myös ketjun aloittajalta odotetaan vähän järkevämpää aloitusta, tai sitten kykyä täsmentää sitä, mitä oikein ketjulta haluaa.

Mä luulin kanssa että porukka on täällä rauhottunu viime vuosina ku vetäydyin lestistäni, mut täällähän on yhä kunnon taistelut meneillään ihan ku circa 2018 😌. Ei millään hyvällä, mut se massatasapainomallisdjsjdsjdsjdj ketju 40+ sivuineen aiheutti mulle jtn 5 psykoosia, ja 3 kivessyöpää. Tehkää tästä 400-sivunen! #Never stop the madness
Ihan kiva että täällä on nykyään enemmän keskustelua vaikka se onkin suurimman osan ajasta ihan asian vierestä, pitkään oli kuitenkin kilpailijoidenkin ketjut vaan linkkidumppeja videoille.

Mikellä ja muilla modeilla on hyvä suhtautuminen moderointiin, ei liian tiukka mutta ei kuitenkaan anneta lähteä ihan käsistä.

if ifs and buts were candy and nuts, we'd all have a merry Christmas

Eiköhän se kirjautuminen ole automaattinen ja edelleen 99% todnäk sai vastauksen jostain somesta.

Itse olen ollut täälä jäsenenä vuodesta 2008 ja ennen sitä seurasin vuoden tai pari, nähny aika monenlaisia postauksia. Tätä yksilöä tuskin kiinnosti alunperinkään juuri pakkis, oli vaik yksi monista jonne pisti saman kysymyksen. Semmosta nykyään tapahtuu paljon. Sama kysymys moneen eri lähteeseen ja nopein vastaus palkitaan.

Muistan joskus, kun tänne tuli päivittäin samat kysymyset uudestaan ja uudestaan, joskus paremmin ja joskus huonommin muotoiltuna. Paskasti tehdyt sai aina saman "googleta, kato stickyt/faq" ja asialliset sai yleensä hyvin asiallisia vastauksia.

Tossa alkupostissa pyydettiin pitään kädestä ja tekeen yksinkertaisetkin asiat puolesta "saisko hyviä linkkejä" "mitä kilpailijat painaa?" Vuonna 2008 ois vastattu että "kato faq lol"

Siinä ketjussa sentään piestiin aiheesta, aloittaja kun oli ihan top tier ylimielinen mulkku ☝️

Mä juuri pyysin, että näytä mallia?
Ja ihan oikeasti, näitä samanlaisia aloituksia on nähty ihan lukematon määrä. Heitetään kysymys, mutta ei ikinä tulla reagoimaan aloituspostauksiin vastattuihin kysymyksiin. Kommunikointi on kahdensuuntainen väylä; aivan kuin sinäkin vittuilet ja ärsytät porukkaa saadaksesi reaktioita aikaan, sinulle vastataan samalla mitalla. Näin myös ketjun aloittajalta odotetaan vähän järkevämpää aloitusta, tai sitten kykyä täsmentää sitä, mitä oikein ketjulta haluaa.
Millä tavalla kysyjä vittuili jollekin ? Kysyi oliko hänen ostama valmennus kallis ja paljonko hänen pituiset kilpailijat painavat. Jos tuon kokee vittuiluna tai huonona kysymyksenä kannattaa katsoa peiliin ja miettiä omaa asennetta.

Eiköhän se kirjautuminen ole automaattinen ja edelleen 99% todnäk sai vastauksen jostain somesta.
Ei jos niin valitsee. Sivustolla voi olla kirjautumattakin. Tottakai sai vastauksen sieltä mistä asioita voi kysyä tulematta lytätyksi.

Ihan kiva että täällä on nykyään enemmän keskustelua vaikka se onkin suurimman osan ajasta ihan asian vierestä, pitkään oli kuitenkin kilpailijoidenkin ketjut vaan linkkidumppeja videoille.

Mikellä ja muilla modeilla on hyvä suhtautuminen moderointiin, ei liian tiukka mutta ei kuitenkaan anneta lähteä ihan käsistä.
Sensuuri on homojen hommaa. Ei irlkään voi mykistää, tai bannia ketään. Lähin vastine on joku porttikielto, turpasauna, tajuttomaksi hakkaaminen tjs. :X3: . Jos ite en haluu jtn lukea, ni voin skrollaa ohi, tai painuu vittuun koneelta. Hyvin simppeliä. Tai näin pääosin. Mut välillä tulee 5 psykoosia, & 3 kivessyöpää 😩 . Ite pyrin käyttääntyyn täysin miten netin ulkopuolella. Ei jaksa vetää mitään ihmeen roolia, ja elää safespacessa. Vahva fiilis, ettei tänkään ketjun vänkääjät vääntäis lähellekkään näin vihamielisesti face to face. Mut ei liikuta mua, vaikka vähän puuduttavaa, ja öö epäaitoa luettavaa onkin. Lievästi viihdyttävää myös, jos on helvetin tylsää.

Back
Ylös Bottom