Ostin valmennuksen ja bikinifitness kiinnostaa

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Varakkailla on ihan tyypillistä ostaa kaikkea miettimättä mitä se maksaa ja onko edullinen. Maksavat tupla ja tripla hintoja samasta tuotteesta kun hinnat ei kiinnosta.

Tässä onkin päivän näyte aivottomista oletuksista. Mutta eihän me pakkis porukalla muuta odotettukaan sulta, et mikään kovin välkky nimittäin ole. Tekis mieli kirjoittaa että en parjaa sua sun tyhmyydestä, mutta se ei olisi totta, sillä sun tyhmyydellä on mukava viihdyttää itseä.

Tässä onkin päivän näyte aivottomista oletuksista. Mutta eihän me pakkis porukalla muuta odotettukaan sulta, et mikään kovin välkky nimittäin ole. Tekis mieli kirjoittaa että en parjaa sua sun tyhmyydestä, mutta se ei olisi totta, sillä sun tyhmyydellä on mukava viihdyttää itseä.
Jätkä se vain jaksaa vetää yhden miehen pelle showta. Sun on pakko olla henkisesti sairas ihminen tai pää kusta täynnä. Ei kukaan jaksa vahtia yhden nimimerkin sanomisia noin tarkasti. Sulla on varmaan tiedostot koottu mun viesteistä 😃 Niin äkkiä heittelet lainauksia vuosi sitten sanomista jutuistani. Voi vain kuvitella miten mulkkuna sua pidetään töissä ja muualla. Tosin epäilen ettet edes tee töitä. Päivystät pakkia sivuja 24/7.

Normaali hinta näyttäisi olevan vuosivalmennukselle. Toivottavasti AP ei pelästynyt negatiivista vastaanottoa. Bikinin suosio kasvanu rajusti somen ja median kautta. Ei tarvita vuosien salitreeniä ja isoja lihaksia lavalle. Treenaukseen keskittyvällä foorumilla yleensä kysellään asioista jopa ihan untuvikkona, mutta tuskin palaa takaisin jos heti vittuillaan. Tuohan kysyi paljon keskivertokilpailija painaa ja halusi lajiin liittyviä linkkejä.

XXXX sivuilta esimerkkinä:

BIKINIFITNESS JA WELLNESSFITNESS KISAVALMENNUS 3000€/12kk (250€/kk)​

• Alkutapaaminen jossa tausta-ja tavoitekartoitus ja määritellään valmennuksen pituus
  • Kehonkoostumusmittaus alussa ja säännöllisin väliajoin tarpeen mukaan
  • Henkilökohtainen ruokavalio ja sen päivitykset
  • Henkilökohtainen treeniohjelma ja sen päivitykset
  • Treeniohjaus vähintään kerran kuukaudessa. Tapaamisten määrällä ei ylärajaa*
  • *Toistuvien peruutusten tapahtuessa tapaamiset rajataan minimiin (1per kk)
  • Edistyksen seuranta
  • Tiimin poseerausharjoitukset vähintään 4 krt/ 12kk
  • Ohjeet kisalookkiin
  • Kisaprepin viimeisen kuukauden aikana tapaamiset joka viikko ja sitä edeltävänä kuukautena jokatoinen viikko

FITNESS HARRASTAJAN VALMENNUS

180 € alkaen/kk
  • Alkutapaaminen
  • Kehonkoostumusmittaus alussa ja kerran kuukaudessa
  • Henkilökohtainen ruokavalio ja sen päivitykset
  • Henkilökohtainen treeniohjelma ja sen päivitykset
  • Treeniohjaus vähintään kerran kuukaudessa, ei ylärajaa*
  • *toistuvien peruutusten tapahtuessa, tapaamisten määrä rajoitetaan minimiin (1per kk).
  • Edistyksen seuranta
  • Voit osallistua kisatiimiläisten poseerausharjoituksiin ja tiimitreeneihin
  • 12kk valmennus sisältää Suomenfitnessurheilu ry:n harrastajalisenssimaksun kuluvalta vuodelta

Normaali hinta näyttäisi olevan vuosivalmennukselle. Toivottavasti AP ei pelästynyt negatiivista vastaanottoa. Bikinin suosio kasvanu rajusti somen ja median kautta. Ei tarvita vuosien salitreeniä ja isoja lihaksia lavalle. Treenaukseen keskittyvällä foorumilla yleensä kysellään asioista jopa ihan untuvikkona, mutta tuskin palaa takaisin jos heti vittuillaan. Tuohan kysyi paljon keskivertokilpailija painaa ja halusi lajiin liittyviä linkkejä
Tämäpä juuri. En tiedä mitään muuta lajia missä vittuillaan aloittelijoille näin rankasti. Todella kannustavaa. Voimamies lajien puolella menee täysin päinvastoin. Jokainen aloittelija otetaan avosylin vastaan ja annetaan neuvoja. Suosittelen body lajeissa hankkimaan kaiken tiedon itse. Pääsee helpommalla kun ei tarvitse kuunnella vanhojen kaikkitietävien patujen ylimielistä länkytystä.
Ps. Ja tuo hintakin on ihan perus hinta. Tottakai sekin väännetään täällä karseaksi yli hinnaksi. Tietenkin pakkis gurut saavat valmennuksia itse 20e kk hinnalla 🤣

Tämäpä juuri. En tiedä mitään muuta lajia missä vittuillaan aloittelijoille näin rankasti. Todella kannustavaa. Voimamies lajien puolella menee täysin päinvastoin. Jokainen aloittelija otetaan avosylin vastaan ja annetaan neuvoja. Suosittelen body lajeissa hankkimaan kaiken tiedon itse. Pääsee helpommalla kun ei tarvitse kuunnella vanhojen kaikkitietävien patujen ylimielistä länkytystä.
Ps. Ja tuo hintakin on ihan perus hinta. Tottakai sekin väännetään täällä karseaksi yli hinnaksi. Tietenkin pakkis gurut saavat valmennuksia itse 20e kk hinnalla 🤣
Ongelma ei edelleenkään ole laji vaan internet. Tommonen sutastu alkupostaus juuri luodulla käyttäjällä on aina vähän semmonen. Joko haetaan provolla reaktioo tai sitten vaa post and drop. Ei oo enää näkynyt AP täälä

Ongelma ei edelleenkään ole laji vaan internet. Tommonen sutastu alkupostaus juuri luodulla käyttäjällä on aina vähän semmonen. Joko haetaan provolla reaktioo tai sitten vaa post and drop. Ei oo enää näkynyt AP täälä
Ei missään muussa lajissa vittuilla netissäkään kuten täällä. Voi verrata pakkiksen kamppailulaji ja voimamies puolen osioihin. Edes siellä ei ole tällaista käytöstä jos keltanokka kyselee "tyhmiä". Ongelmat ovat pelkästään body ja horkka puolen ihmisissä ja ketjuissa. Kait se siten on että isot lihakset tekevät ylimieliseksi.

Ei missään muussa lajissa vittuilla netissäkään kuten täällä. Voi verrata pakkiksen kamppailulaji ja voimamies puolen osioihin. Edes siellä ei ole tällaista käytöstä jos keltanokka kyselee "tyhmiä". Ongelmat ovat pelkästään body ja horkka puolen ihmisissä ja ketjuissa. Kait se siten on että isot lihakset tekevät ylimieliseksi.
Näytäppä mulle noilta osioilta ketju, jota varten joku on luonu käyttäjän, tehny sen yhden postin ja hävinnyt.. aivan.

Tänne eksyt myös niitä jotka odottaa että foorumi on kuin some, jonne vaan roiskastaan puolihuolimaton postaus ja unohdetaan

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Näytäppä mulle noilta osioilta ketju, jota varten joku on luonu käyttäjän, tehny sen yhden postin ja hävinnyt.. aivan.

Tänne eksyt myös niitä jotka odottaa että foorumi on kuin some, jonne vaan roiskastaan puolihuolimaton postaus ja unohdetaan
Tottakai häivytään jos eka vastauksesta lähtien haukutaan tyhmäksi ja käsketään valitsemaan toinen laji. Mitä muuta odotit ? Kamppailulaji ja voimamies puolella on ihan yhtä "tyhmiä" kysymyksiä. Erona vain se että siellä vastataan asiallisesti.

Tottakai häivytään jos eka vastauksesta lähtien haukutaan tyhmäksi ja käsketään valitsemaan toinen laji. Mitä muuta odotit ? Kamppailulaji ja voimamies puolella on ihan yhtä "tyhmiä" kysymyksiä. Erona vain se että siellä vastataan asiallisesti.
1667382673113.png

Kyllähän täälläkin vastataan asiallisesti, jos kysyjän kysymyksissä on jotain tolkkua. Näitä on tässä vuosien ja vuosikymmenten aikana nähty paljon, että heitetään viesti sokkona palstalle eikä tarkenneta juuri edes mitä oikeastaan halutaan tietää. Onhan se selvä, että ei siitä mitään kunnollista keskustelua voi syntyä.

Minua ei kiinnosta bodaus ja fitness urheilu nykyään juuri yhtään.

Mitä sää täälä sitten roikut kun kaikki vielä vittuilee ja on kyrpiä. Tässäkin normaali järjenjuoksulla varustettu on huomannut, että AP on trolli, mutta sinulla on ÄO satapistettä liian matala sen havainnon tekemiseen.

Mitä mää täällä sitten roikun kun kaikki vielä vittuilee ja on kyrpiä. Tässäkin normaali järjenjuoksulla varustettu on huomannut, että minä olen trolli ja minulla on ÄO satapistettä miinuksella ja ainoa tarkoitukseni on vahtia predatorin sanomisia 24/7. Erityistaitoni on muokata toisten lainauksia ja luulla ettei kukaan huomaa.
Vihdoin tajusit sen itsekin. Hanki elämä.

katso liitettä 248825
Kyllähän täälläkin vastataan asiallisesti, jos kysyjän kysymyksissä on jotain tolkkua. Näitä on tässä vuosien ja vuosikymmenten aikana nähty paljon, että heitetään viesti sokkona palstalle eikä tarkenneta juuri edes mitä oikeastaan halutaan tietää. Onhan se selvä, että ei siitä mitään kunnollista keskustelua voi syntyä.
Kysyttiin valmennuksen hintoja ja paljonko tietyn pituinen kilpailija painaa. Jos kysymys on mielestäsi tyhmä kertoo vain sinusta itsestä. Veikkaan ettei 80% perus treenaajista tiedä täällä valmennusten hintoja.

Kyllähän aloittaja tiesi valmennuksen hinnan. Olihan sen jo maksanut.

Ei predistä kiinnosta mistä keskustellaan, kunhan pääsee kertomaan omasta ja omien metodien parhaudesta. Tietenkin haukkumaan samalla muut keskustelijat mulkuiksi, vaikka miestä ei omien sanojen mukaan edes kiinnosta bodailu tai fitness.

Kyllähän aloittaja tiesi valmennuksen hinnan. Olihan sen jo maksanut.
Tiesi oman valmennuksen. Ei muiden.
Ei predistä kiinnosta mistä keskustellaan, kunhan pääsee kertomaan omasta ja omien metodien parhaudesta. Tietenkin haukkumaan samalla muut keskustelijat mulkuiksi, vaikka miestä ei omien sanojen mukaan edes kiinnosta bodailu tai fitness.
Ei Sunteroa kiinnosta ketjujen aiheet. Pääasia että vahtii mitä predis kirjoittaa. Kerää tiedostoihin viestini ja sieltä heittelee nasevia itse muokkaamia lainauksia. Tähänkään ketjuun ei ole ollut mitään sanottavaa. Joka viesti liittyy predikseen🤣 Olet totaalisen koukussa minuun pikku homppelini

Ei Sunteroa kiinnosta ketjujen aiheet. Pääasia että vahtii mitä predis kirjoittaa. Kerää tiedostoihin viestini ja sieltä heittelee nasevia itse muokkaamia lainauksia. Tähänkään ketjuun ei ole ollut mitään sanottavaa. Joka viesti liittyy predikseen🤣 Olet totaalisen koukussa minuun pikku homppelini

Minä poljen aina myös takaperin spinning tunneilla.

Back
Ylös Bottom