Ostin valmennuksen ja bikinifitness kiinnostaa

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Muistuuko mieleen ? Oma kirjoituksesi tuossa alla 👇 Sinä olet sinä. Et kaikki muut.

" Siis mitä sä taas selität, mihin tää perustuu?
Mulla on ihan vitusti liitua ja mistään en kyllä maksa tupla/tripla hintoja. Kerro vähän sun kokemuksista?"
Mä kysyin sun kokemuksista, ja sillon rupesit puhumaan ruokakuluista. Kerro nyt mistä vitun samasta tuotteesta hyvätuloiset maksavat sen tupla/tripla hinnan, kun sä kerta sen tiedät.

Mä kysyin sun kokemuksista, ja sillon rupesit puhumaan ruokakuluista. Kerro nyt mistä vitun samasta tuotteesta hyvätuloiset maksavat sen tupla/tripla hinnan, kun sä kerta sen tiedät.
Puutun tähän sen verran että itse maksan esimerkiksi punaisesta lihasta paljon enemmän kuin heikkotuloisempi ihminen mutta en nyt tiedä voiko naudan jauhelihaa verrata laadukkaaseen naudan pihvilihaan, juustot on sitten toinen missä maksan 2-3x hintaa mutta niitäkään ei voi verrata Oltermanniin vaikka molemmat juustoja onkin.

Nämä onkin sitten harvemmin ostettuja tuotteita ja normaalisti ostan ihan tavallista ruokaa, ei sitä rahaa pääse kertymään jos sen kaiken laittaa palamaan.

Puutun tähän sen verran että itse maksan esimerkiksi punaisesta lihasta paljon enemmän kuin heikkotuloisempi ihminen mutta en nyt tiedä voiko naudan jauhelihaa verrata laadukkaaseen naudan pihvilihaan, juustot on sitten toinen missä maksan 2-3x hintaa mutta niitäkään ei voi verrata Oltermanniin vaikka molemmat juustoja onkin.

Nämä onkin sitten harvemmin ostettuja tuotteita ja normaalisti ostan ihan tavallista ruokaa, ei sitä rahaa pääse kertymään jos sen kaiken laittaa palamaan.
Predis puhui samasta tuotteesta…
Jos juusto=juusto niin kyllä mäkin maksan 2-3x hintaa.

Lue ensiksi vaikka tämä ketju. Esim jackass nimimerkki väittää että minun keksimää satua. Mitä sitten ? Koska keskustellaan hinnoista, asioiden edullisuudesta ja ostamisesta. Jos sinua ei liikuta tai kiinnosta voit suksia toiseen ketjuun.
Kun sinun kirjoituksia lukee, niin kyllä paistaa melkoinen alemmuuskompleksi läpi. Tee hyvä ihminen sille jotain, niin on varmasti helpompaa.

Ei sillä et minua häiritsisi sun ruokakulut, mut 500€/kk/hlö ei oo mikään keskiluokan ruokakulu. Meillä menee perheellä 500-600€/kk kokonaisuudessaan enkä mä nyt mitään halvinta shaibaa osta.

Ja ei, ei toi mun mielestä kehuskelua oo.

</offtopic>
No olkoot sitten ylemmän keskiluokan 🙂 Ja ei tosiaan ole kehuskelua, ei tuolla summalla tosiaan ihmeitä tehdä.

Jos sinulle on vierasta että sama tuote on eri hintainen eri paikoissa, en voi tyhmyydellesi mitään. Rikas ostaa tuotteen lähimmästä kaupasta mikä sattuu matkan varrelle. Köyhä osaa keskittää ja vertailla ja säästää näin ollen huomattavasti rahaa. Ruoka on selkein esimerkki. Vittu oletatko että se on samanhintaista kaikkialla ? Osta samat tuotteet lähi K-marketista ja Prismasta ja mieti sen jälkeen uudelleen miksi hinta ei ollutkaan sama. Nyky ihmisiltä puuttuu maalaisjärki kokonaan. Ei mikään ihme kun porukka on korviaan myöten veloissa.
Kun sinun kirjoituksia lukee, niin kyllä paistaa melkoinen alemmuuskompleksi läpi. Tee hyvä ihminen sille jotain, niin on varmasti helpompaa.
Puhuu äijä joka väittää 500e/kk ruokalujen olevan normaalit. Tuota se just tekee kun ei näe omaa nokkaansa pidemmälle. Sun ruokakulut ovat huomattavasti keskivertoa suuremmat. Ei se väärin ole mutta teet itsestäsi pellen mahtailemalla asialla ja haukkumalla vähemmällä selviävät köyhiksi. Tee asialle jotain.

Jos sinulle on vierasta että sama tuote on eri hintainen eri paikoissa, en voi tyhmyydellesi mitään. Rikas ostaa tuotteen lähimmästä kaupasta mikä sattuu matkan varrelle. Köyhä osaa keskittää ja vertailla ja säästää näin ollen huomattavasti rahaa. Ruoka on selkein esimerkki. Vittu oletatko että se on samanhintaista kaikkialla ? Osta samat tuotteet lähi K-marketista ja Prismasta ja mieti sen jälkeen uudelleen miksi hinta ei ollutkaan sama. Nyky ihmisiltä puuttuu maalaisjärki kokonaan. Ei mikään ihme kun porukka on korviaan myöten veloissa.
Mistä vitusta sä tiedät mistä rikas ostaa tuotteensa? Jätkä vaan jauhaa samaa paskaa, sä oletat ja luulet asioita ja pidät niitä faktoina.

Mistä vitusta sä tiedät mistä rikas ostaa tuotteensa? Jätkä vaan jauhaa samaa paskaa, sä oletat ja luulet asioita ja pidät niitä faktoina.
Mistä vitusta oletat että minulla ei ole rikkaita kavereita ? Tasan tarkkaan tullut seurattua heidän rahan käyttöään. Se on tyyliä joka ruokatunti parhaaseen ravintolaan syömään. Auto aina merkkihuoltoon korjattavaksi vaikka vieressä oleva halvempi korjaamo tekisi saman homman yli triplasti halvemmalla. Kaikki eivät elä omassa pikku kuplassaan kuten sinä näytät tekevän.

Puhuu äijä joka väittää 500e/kk ruokalujen olevan normaalit. Tuota se just tekee kun ei näe omaa nokkaansa pidemmälle. Sun ruokakulut ovat huomattavasti keskivertoa suuremmat. Ei se väärin ole mutta teet itsestäsi pellen mahtailemalla asialla ja haukkumalla vähemmällä selviävät köyhiksi. Tee asialle jotain.
Nyt kyllä keksit ihme tarinaa taas 😃 ensin selität kaksin- tai kolminkertaisista hinnoista. Pyydetään esimerkkiä, niin selität K-Marketin ja Prisman hintaeroista 🤦

Ja tuo mahtailu/haukkuminen on ihan oman pääsi sisällä. Juuri tuo indikoi mainitsemaani kompleksia.
Se on tyyliä joka ruokatunti parhaaseen ravintolaan syömään. Auto aina merkkihuoltoon korjattavaksi vaikka vieressä oleva halvempi korjaamo tekisi saman homman yli triplasti halvemmalla. Kaikki eivät elä omassa pikku kuplassaan kuten sinä näytät tekevän.
Ja miksi ei menisi parhaaseen ravintolaan, jos on varaa? Sieltä kun saa parempaa ruokaa. Ja autoissa moni arvostaa huolettomuutta, jolloin ns yksityisleasing voi olla fiksu ratkaisu. Niissä diileissä tuppaa olemaan pykälä, joka edellyttää merkkihuoltoon viemistä. Näin yhtenä esimerkkinä.

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Mistä vitusta oletat että minulla ei ole rikkaita kavereita ? Tasan tarkkaan tullut seurattua heidän rahan käyttöään. Se on tyyliä joka ruokatunti parhaaseen ravintolaan syömään. Auto aina merkkihuoltoon korjattavaksi vaikka vieressä oleva halvempi korjaamo tekisi saman homman yli triplasti halvemmalla. Kaikki eivät elä omassa pikku kuplassaan kuten sinä näytät tekevän.
Ainiin, sun kaverit…Just, no kerro mun pikku kuplasta? Sä valitat muissa ketjuissa kuinka sua haukutaan ja mennään henkilökohtaisuuksiin…Sun kanssa ei vaan voi keskustella, tai voi, mutta pitää olla samaa mieltä.

No kylläpä Predatoria nyt lyödään, en oikein tajua mistä moinen porukalla piekseminen johtuu. Joo, mäkin luulen että ketjun aloittaja on trolli, jolle asiallisesti vastaaminen on ajanhukkaa mut silti, jos joku näkee vaivan ni mitäpä siitä vittuilemaan. Kaikenlaista.

Samaa itsekkin ihmettelin, jättäkää predis rauhaan!!!

Suntsu eilen :
"Joo, mää kokeilen olla kuukauden aukomatta päätä sulle, joulukuussa sitten tavataan. Laitetaan sitten vaikka tonttuhatut päähän ja tullaan viihdyttään foorumilaisia lakkaamattomalla vittuilulla"

Jätän tämän vain tähän. Hyvää joulua sinnekin 👌
Prediksellä on laaja kaveripiiri. Rikkaita, köyhiä, useiden lajien suomenmestareita ja mitä kaikkea.
Olen pahoillani jos sinun kaveripiiri koostuu yhdestä sali kaverista ja mummosta. Aina ei käy nallekarkit tasan🤷‍♂️ Kokeile välillä liikkua ihmisten ilmoilla ja puhua ihmisille niin voit saada kavereita🙃
Mä unohdin sen. Turha vääntää Predis kyllä tietää.
Sinuun turha uhrata ajatustakaan. Näköjään järkevä sanottava loppui kahden viestin jälkeen. Ehkä opit kun kasvat mieheksi. Tsemppiä 👍

Sinuun turha uhrata ajatustakaan. Näköjään järkevä sanottava loppui kahden viestin jälkeen. Ehkä opit kun kasvat mieheksi. Tsemppiä 👍
Ehkä sun kumminkin kannattas, voisit oppia jotain.
Miten sä määrittelet mieheksi kasvamisen? Oletko sä omasta mielestäsi mies?

Back
Ylös Bottom