Ostin valmennuksen ja bikinifitness kiinnostaa

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Varakkailla on ihan tyypillistä ostaa kaikkea miettimättä mitä se maksaa ja onko edullinen. Maksavat tupla ja tripla hintoja samasta tuotteesta kun hinnat ei kiinnosta.
Siis mitä sä taas selität, mihin tää perustuu?
Mulla on ihan vitusti liitua ja mistään en kyllä maksa tupla/tripla hintoja. Kerro vähän sun kokemuksista?

Siis mitä sä taas selität, mihin tää perustuu?
Mulla on ihan vitusti liitua ja mistään en kyllä maksa tupla/tripla hintoja. Kerro vähän sun kokemuksista?
Käypä lukemassa esim ketju jossa keskusteltiin ruokakuluista. Osalla menee 2000-3000ekk kk ruokaan ja suu auki ihmettelevät onko se muka paljon 🤣 Ei tuollainen kulutus onnistu mitenkään muuten kuin lappamalla ostoskärriin kaikkea mitä ehtii hintoja katsomatta. Tämän saman allekirjoitti hyvin moni nimimerkki rikkaiden ostos tavoista. Sinä voit olla poikkeus mutta nyt ei puhuttu sinusta vaan niistä jotka eivät hintoja katsele.
Kaikki orginaaleja, klikkaamalla pääsee alkuperäiseen postiin.
Mikä sulla on ? Treenit menee päin vittua, emäntä ei anna vai miksi olet tuollainen aina pahalla tuulella oleva mörökölli 🦍 Hormoni toiminta horkan takia päin persettä on myös yksi vaihtoehto. Ei terve mies ole tuollainen itku Liisa.

Mikä sulla on ? Treenit menee päin vittua, emäntä ei anna vai miksi olet tuollainen aina pahalla tuulella oleva mörökölli 🦍 Hormoni toiminta horkan takia päin persettä on myös yksi vaihtoehto. Ei terve mies ole tuollainen itku Liisa.

Joo, mää kokeilen olla kuukauden aukomatta päätä sulle, joulukuussa sitten tavataan. Laitetaan sitten vaikka tonttuhatut päähän ja tullaan viihdyttään foorumilaisia lakkaamattomalla vittuilulla.

Joo, mää kokeilen olla kuukauden aukomatta päätä sulle
Olet sanonut tuon joka viikko 🤣 Sama show jatkunut aina. Mutta jatka toki jos saat hyvän mielen. Meike keskittyy treeneihin. Kulkee loistavasti 👌Ei jaksa täällä asua kokoajan.

Käypä lukemassa esim ketju jossa keskusteltiin ruokakuluista. Osalla menee 2000-3000ekk kk ruokaan ja suu auki ihmettelevät onko se muka paljon 🤣
Nyt keksit satuja, kuten tuolla ketjussakin. Itse esim kirjoitin, että menee joku 500€/hlö/kk ja se oli sinun mukaan kehuskelua. Helvetti, se on alle 17€/päivä 😃 todella täytyy katsoa mitä ostaa.

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Nyt keksit satuja, kuten tuolla ketjussakin. Itse esim kirjoitin, että menee joku 500€/hlö/kk ja se oli sinun mukaan kehuskelua. Helvetti, se on alle 17€/päivä 😃 todella täytyy katsoa mitä ostaa.
Edelleen en puhunut sinusta. Siellä oli usean tonnin kk kuluja jotka ovat kuulema normaaleja. Aukoivat vielä muille päätä että miten pystytte elämään vähemmällä.
Mikä siinä on niin ihmeellistä että on varakkaita joita ei hinnat kiinnosta ? Aika pimennossa pitää elää jos ei tuollaista ole tiennyt tai tuntenut sellaista ihmistä.
Ensimmäinen kerta.
Ensimmäinen kerta tällä viikolla. Hyvä poika. Kyllä se siitä.

Edelleen en puhunut sinusta. Siellä oli usean tonnin kk kuluja jotka ovat kuulema normaaleja. Aukoivat vielä muille päätä että miten pystytte elämään vähemmällä.
Mikä siinä on niin ihmeellistä että on varakkaita joita ei hinnat kiinnosta ? Aika pimennossa pitää elää jos ei tuollaista ole tiennyt tai tuntenut sellaista ihmistä.
Kyllä tartuit myös minun kirjoitukseen ihan nimerkillä mainiten. En nyt jaksa enempää penkoa, mutta näinköhän oli mitään päänaukomista köyhempiä kohtaan. Sinua kyllä häiritsi muiden ruokakulut, kun minunkin varsin keskiluokkaiset oli sinun mukaasi kehuskelua 🤭

Ja miksi varakkaiden pitäisi olla erityisen kiinnostuneita elintarvikkeen hinnasta. Laadusta kyllä ja se tuppaa usein maksamaan.

Ensimmäinen kerta tällä viikolla. Hyvä poika. Kyllä se siitä.
Näissä useamman tuhannen kuluesimerkeissä oli kyse talouksista joissa asuu useampi henki. Eikä tää esimerkki ole oikein sopiva tähän asian yhteyteen kun alun perin sanot että ei rikkaita ei kiinnosta että maksaako triplahinnan samasta tuotteesta. Tuollaiset ruokakulu erot ei selity sillä että olisi kyse SAMOISTA tuotteista.

Se nyt on faktaa että OSA rikkaista ei katso hintoja yhtään. Jos haluaa valmennuksen niin vitun sama maksaako se 150e vai 300e kk. Kuten tämänkin postauksen tekijä osti valmennuksen tietämättä yhtään oliko halpa vai kallis. Tuskin on pikkurahasta silloin puute kun ei tarvitse vertailla olisiko saman palvelun saanut toiselta edullisemmin.

Se nyt on faktaa että OSA rikkaista ei katso hintoja yhtään. Jos haluaa valmennuksen niin vitun sama maksaako se 150e vai 300e kk. Kuten tämänkin postauksen tekijä osti valmennuksen tietämättä yhtään oliko halpa vai kallis. Tuskin on pikkurahasta silloin puute kun ei tarvitse vertailla olisiko saman palvelun saanut toiselta edullisemmin.
Eikä osa köyhistä. Siksi ne onkin köyhiä.

Se nyt on faktaa että OSA rikkaista ei katso hintoja yhtään.
Ei kai tuota ole kukaan kiistänyt etteikö osa rikkaista toimisi noin. Ja mitä sitten, miksi se sinua liikuttaa? Vähävaraisten toki kuuluu katsoa tarkasti mitä ostaa ja siinä joutuu varsin usein tinkimään laadusta.

Ei kai tuota ole kukaan kiistänyt etteikö osa rikkaista toimisi noin. Ja mitä sitten, miksi se sinua liikuttaa? Vähävaraisten toki kuuluu katsoa tarkasti mitä ostaa ja siinä joutuu varsin usein tinkimään laadusta.
Lue ensiksi vaikka tämä ketju. Esim jackass nimimerkki väittää että minun keksimää satua. Mitä sitten ? Koska keskustellaan hinnoista, asioiden edullisuudesta ja ostamisesta. Jos sinua ei liikuta tai kiinnosta voit suksia toiseen ketjuun.

kun minunkin varsin keskiluokkaiset oli sinun mukaasi kehuskelua 🤭
Ei sillä et minua häiritsisi sun ruokakulut, mut 500€/kk/hlö ei oo mikään keskiluokan ruokakulu. Meillä menee perheellä 500-600€/kk kokonaisuudessaan enkä mä nyt mitään halvinta shaibaa osta.

Ja ei, ei toi mun mielestä kehuskelua oo.

</offtopic>

Lue ensiksi vaikka tämä ketju. Esim jackass nimimerkki väittää että minun keksimää satua. Mitä sitten ? Koska keskustellaan hinnoista, asioiden edullisuudesta ja ostamisesta. Jos sinua ei liikuta tai kiinnosta voit suksia toiseen ketjuun.
Ja taas mennään…missä mä väitin, että sun keksimää satua? Jätkä latoo täällä ”faktoja”, että hyvätuloiset maksaa 2-3 enemmän samoista tuotteista. Kerro nyt kuka maksaa tupla/tripla hinnan samasta tuotteesta? Ja nyt ei puhuttu kuukausi menoista ruokaan.

Ja taas mennään…missä mä väitin, että sun keksimää satua? Jätkä latoo täällä ”faktoja”, että hyvätuloiset maksaa 2-3 enemmän samoista tuotteista. Kerro nyt kuka maksaa tupla/tripla hinnan samasta tuotteesta? Ja nyt ei puhuttu kuukausi menoista ruokaan.
Muistuuko mieleen ? Oma kirjoituksesi tuossa alla 👇 Sinä olet sinä. Et kaikki muut.

" Siis mitä sä taas selität, mihin tää perustuu?
Mulla on ihan vitusti liitua ja mistään en kyllä maksa tupla/tripla hintoja. Kerro vähän sun kokemuksista?"

Back
Ylös Bottom