itse muokkaamia lainauksia.
Kaikki orginaaleja, klikkaamalla pääsee alkuperäiseen postiin.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
itse muokkaamia lainauksia.
Siis mitä sä taas selität, mihin tää perustuu?Varakkailla on ihan tyypillistä ostaa kaikkea miettimättä mitä se maksaa ja onko edullinen. Maksavat tupla ja tripla hintoja samasta tuotteesta kun hinnat ei kiinnosta.
Tällä hepulla ollut ennenkin kovia angsteja hyvin toimeentulevia kohtaanSiis mitä sä taas selität, mihin tää perustuu?
Mulla on ihan vitusti liitua ja mistään en kyllä maksa tupla/tripla hintoja. Kerro vähän sun kokemuksista?
Siis mitä sä taas selität, mihin tää perustuu?
Mulla on ihan vitusti liitua ja mistään en kyllä maksa tupla/tripla hintoja. Kerro vähän sun kokemuksista?
Kuinka tyhmänä minua pidät
Taistelen lähinnä periaatteen takia.
Käypä lukemassa esim ketju jossa keskusteltiin ruokakuluista. Osalla menee 2000-3000ekk kk ruokaan ja suu auki ihmettelevät onko se muka paljon Ei tuollainen kulutus onnistu mitenkään muuten kuin lappamalla ostoskärriin kaikkea mitä ehtii hintoja katsomatta. Tämän saman allekirjoitti hyvin moni nimimerkki rikkaiden ostos tavoista. Sinä voit olla poikkeus mutta nyt ei puhuttu sinusta vaan niistä jotka eivät hintoja katsele.Siis mitä sä taas selität, mihin tää perustuu?
Mikä sulla on ? Treenit menee päin vittua, emäntä ei anna vai miksi olet tuollainen aina pahalla tuulella oleva mörökölli Hormoni toiminta horkan takia päin persettä on myös yksi vaihtoehto. Ei terve mies ole tuollainen itku Liisa.Kaikki orginaaleja, klikkaamalla pääsee alkuperäiseen postiin.
Mikä sulla on ? Treenit menee päin vittua, emäntä ei anna vai miksi olet tuollainen aina pahalla tuulella oleva mörökölli Hormoni toiminta horkan takia päin persettä on myös yksi vaihtoehto. Ei terve mies ole tuollainen itku Liisa.
Olet sanonut tuon joka viikko Sama show jatkunut aina. Mutta jatka toki jos saat hyvän mielen. Meike keskittyy treeneihin. Kulkee loistavasti Ei jaksa täällä asua kokoajan.Joo, mää kokeilen olla kuukauden aukomatta päätä sulle
Olet sanonut tuon joka viikko
Hyviä treenejä, pysy ehjänä!Meike keskittyy treeneihin.
Nyt keksit satuja, kuten tuolla ketjussakin. Itse esim kirjoitin, että menee joku 500€/hlö/kk ja se oli sinun mukaan kehuskelua. Helvetti, se on alle 17€/päivä todella täytyy katsoa mitä ostaa.Käypä lukemassa esim ketju jossa keskusteltiin ruokakuluista. Osalla menee 2000-3000ekk kk ruokaan ja suu auki ihmettelevät onko se muka paljon
Edelleen en puhunut sinusta. Siellä oli usean tonnin kk kuluja jotka ovat kuulema normaaleja. Aukoivat vielä muille päätä että miten pystytte elämään vähemmällä.Nyt keksit satuja, kuten tuolla ketjussakin. Itse esim kirjoitin, että menee joku 500€/hlö/kk ja se oli sinun mukaan kehuskelua. Helvetti, se on alle 17€/päivä todella täytyy katsoa mitä ostaa.
Ensimmäinen kerta tällä viikolla. Hyvä poika. Kyllä se siitä.Ensimmäinen kerta.
Kyllä tartuit myös minun kirjoitukseen ihan nimerkillä mainiten. En nyt jaksa enempää penkoa, mutta näinköhän oli mitään päänaukomista köyhempiä kohtaan. Sinua kyllä häiritsi muiden ruokakulut, kun minunkin varsin keskiluokkaiset oli sinun mukaasi kehuskeluaEdelleen en puhunut sinusta. Siellä oli usean tonnin kk kuluja jotka ovat kuulema normaaleja. Aukoivat vielä muille päätä että miten pystytte elämään vähemmällä.
Mikä siinä on niin ihmeellistä että on varakkaita joita ei hinnat kiinnosta ? Aika pimennossa pitää elää jos ei tuollaista ole tiennyt tai tuntenut sellaista ihmistä.
Näissä useamman tuhannen kuluesimerkeissä oli kyse talouksista joissa asuu useampi henki. Eikä tää esimerkki ole oikein sopiva tähän asian yhteyteen kun alun perin sanot että ei rikkaita ei kiinnosta että maksaako triplahinnan samasta tuotteesta. Tuollaiset ruokakulu erot ei selity sillä että olisi kyse SAMOISTA tuotteista.Edelleen en puhunut sinusta. Siellä oli usean tonnin kk kuluja jotka ovat kuulema normaaleja. Aukoivat vielä muille päätä että miten pystytte elämään vähemmällä.
Mikä siinä on niin ihmeellistä että on varakkaita joita ei hinnat kiinnosta ? Aika pimennossa pitää elää jos ei tuollaista ole tiennyt tai tuntenut sellaista ihmistä.
Ensimmäinen kerta tällä viikolla. Hyvä poika. Kyllä se siitä.
Eikä osa köyhistä. Siksi ne onkin köyhiä.Se nyt on faktaa että OSA rikkaista ei katso hintoja yhtään. Jos haluaa valmennuksen niin vitun sama maksaako se 150e vai 300e kk. Kuten tämänkin postauksen tekijä osti valmennuksen tietämättä yhtään oliko halpa vai kallis. Tuskin on pikkurahasta silloin puute kun ei tarvitse vertailla olisiko saman palvelun saanut toiselta edullisemmin.
Ei kai tuota ole kukaan kiistänyt etteikö osa rikkaista toimisi noin. Ja mitä sitten, miksi se sinua liikuttaa? Vähävaraisten toki kuuluu katsoa tarkasti mitä ostaa ja siinä joutuu varsin usein tinkimään laadusta.Se nyt on faktaa että OSA rikkaista ei katso hintoja yhtään.
Lue ensiksi vaikka tämä ketju. Esim jackass nimimerkki väittää että minun keksimää satua. Mitä sitten ? Koska keskustellaan hinnoista, asioiden edullisuudesta ja ostamisesta. Jos sinua ei liikuta tai kiinnosta voit suksia toiseen ketjuun.Ei kai tuota ole kukaan kiistänyt etteikö osa rikkaista toimisi noin. Ja mitä sitten, miksi se sinua liikuttaa? Vähävaraisten toki kuuluu katsoa tarkasti mitä ostaa ja siinä joutuu varsin usein tinkimään laadusta.
Ei sillä et minua häiritsisi sun ruokakulut, mut 500€/kk/hlö ei oo mikään keskiluokan ruokakulu. Meillä menee perheellä 500-600€/kk kokonaisuudessaan enkä mä nyt mitään halvinta shaibaa osta.kun minunkin varsin keskiluokkaiset oli sinun mukaasi kehuskelua
Ja taas mennään…missä mä väitin, että sun keksimää satua? Jätkä latoo täällä ”faktoja”, että hyvätuloiset maksaa 2-3 enemmän samoista tuotteista. Kerro nyt kuka maksaa tupla/tripla hinnan samasta tuotteesta? Ja nyt ei puhuttu kuukausi menoista ruokaan.Lue ensiksi vaikka tämä ketju. Esim jackass nimimerkki väittää että minun keksimää satua. Mitä sitten ? Koska keskustellaan hinnoista, asioiden edullisuudesta ja ostamisesta. Jos sinua ei liikuta tai kiinnosta voit suksia toiseen ketjuun.
Muistuuko mieleen ? Oma kirjoituksesi tuossa alla Sinä olet sinä. Et kaikki muut.Ja taas mennään…missä mä väitin, että sun keksimää satua? Jätkä latoo täällä ”faktoja”, että hyvätuloiset maksaa 2-3 enemmän samoista tuotteista. Kerro nyt kuka maksaa tupla/tripla hinnan samasta tuotteesta? Ja nyt ei puhuttu kuukausi menoista ruokaan.