Ostatteko raketteja uutenavuotena?

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
En osta. Parilla papattimatolla voisin korkeintaan paukutella menneen vuoden haamut karkuun, mutta niitäkään ei taida saada kuin sadan (?) maton paketteina.

31€:llä ostin, sellaisen ison paketin jossa vaan isoja raketteja. ja kaupan päälle sai vielä komeita led -taskulamppuja :D
oliko yksi niistä sellainen "generaattori" taskulamppu :)

pitää ostaa sellanen setti johon se tulee kaupanpäälle ku normi taskareista on aina patterit lopussa:curs:. muutenki hyvä, näkee yön päälle suunnistaa kotiinkin ;)

20 € tuhlasin. 1 Rakettipaketti, missä vain isoja raketteja, 1 pata, ja 2 tuli suihkuu. Vois ehkäpä järvenjäältä ampuu.

En todellakaan osta mitään raketteja. En mä niitä kuitenkaan jaksa/muista/osaa ampua, joten mitä turhaan. Plus että joskus pari vuotta sitten ammuin yhtä tyttöä päin, ei onneksi käynyt mitään mut se todisti ettei mun käsiin kannata antaa raketteja :D

Täällä pikkupojat ovat aloittaneet jo rakettien ammuskelun. Pari päivää on kuulunut hirveää pauketta ihan koko ajan ja välähdyksiä näkyy lakkaamatta. Jos mulla olisi ase niin ampuisin ne parvekkeeltani käsin, toi meteli on ihan pirun ärsyttävää.

Vittukun ärsyttää niin paljon ihmiset. jotka valittaa kuinka ilotulitteet on niin haitallisia jne. Parhaat perustelut on jotain, että kun koira ei tykkää siitä. Mä en tykkää siitä, kun keväällä haisee aina paska, kun koiran omistajat ei viitti kerätä koiriensa jätöksiä :E.

Itse asiaan. Tänään tuli joku 35 euroa pistettyä pommeihin ja huomenna varmaan 20e lisää. Pari pikku pataa sun muuta, jos vielä ostelis.

Vittukun ärsyttää niin paljon ihmiset. jotka valittaa kuinka ilotulitteet on niin haitallisia jne. Parhaat perustelut on jotain, että kun koira ei tykkää siitä. Mä en tykkää siitä, kun keväällä haisee aina paska, kun koiran omistajat ei viitti kerätä koiriensa jätöksiä :E.

Itse asiaan. Tänään tuli joku 35 euroa pistettyä pommeihin ja huomenna varmaan 20e lisää. Pari pikku pataa sun muuta, jos vielä ostelis.

Eipä noissa vituta mikään muu kuin vastuuton käyttö. Ei tuu kyl itse tuhlattua moiseen.

Eipä noissa vituta mikään muu kuin vastuuton käyttö. Ei tuu kyl itse tuhlattua moiseen.
Toi on kyllä totta. Viime vuonnakin lens jättiraketti siihen viereen, kun joku fiksu ampu sen lähes vaakatasossa. Korvissa humisi sopivasti sen jälkeen, mutta mitääns en ikävempää ei käynyt.

En osta. Yhden semmoisen jättikokoisen tähtisadetikun voisin parvekkeella laittaa tulille klo 24.00 ja huutaa yksinäni "Jee!"...

Tulee ostettua, sillä naperot haluavat ehdottomasti päästä katsomaan rakettien ampumista. Joku 25€ on ihan sopiva summa.

Eipä tule ostettua

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom