Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
tai sitten tuo on siitä 10k€ varastetusta kuormasta osa.
eihän tuossa ole etes paljoo,sitäpaitsi joskus oli irc jollain kuva niin siinä oli paljo enemmän:D
irc galleria tai ii2 oli ''joskus''....
oliko yksi niistä sellainen "generaattori" taskulamppu31€:llä ostin, sellaisen ison paketin jossa vaan isoja raketteja. ja kaupan päälle sai vielä komeita led -taskulamppuja :D
Vittukun ärsyttää niin paljon ihmiset. jotka valittaa kuinka ilotulitteet on niin haitallisia jne. Parhaat perustelut on jotain, että kun koira ei tykkää siitä. Mä en tykkää siitä, kun keväällä haisee aina paska, kun koiran omistajat ei viitti kerätä koiriensa jätöksiä :E.
Itse asiaan. Tänään tuli joku 35 euroa pistettyä pommeihin ja huomenna varmaan 20e lisää. Pari pikku pataa sun muuta, jos vielä ostelis.
Toi on kyllä totta. Viime vuonnakin lens jättiraketti siihen viereen, kun joku fiksu ampu sen lähes vaakatasossa. Korvissa humisi sopivasti sen jälkeen, mutta mitääns en ikävempää ei käynyt.Eipä noissa vituta mikään muu kuin vastuuton käyttö. Ei tuu kyl itse tuhlattua moiseen.
Siis, näitähän on ihan vitusti, kaiken maailman isompiakin pommeja on unohdettu kieltää kuin uudeksi vuodeksi, kiinareita jne jne. Kyllä niitä on:D