Ostatteko raketteja uutenavuotena?

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Minuakii kyrpii ja pahasti tuo uuden vuoden paukuttelu. Turhaa, vie rahaa ja aiheuttaa joka vuosi vammoja ihmisille väärinkäytettynä tai epäonnisten sattumien kautta. Siinä ei ole minusta mitään vikaa jos ostetaan raketteja ja ammutaan ne ylöspäin ilmaan niinkuin kuuluu turvallisesti ja järjen kanssa. Itse en pistä senttiäkään raketteihin kun on ehkä parempaakin käyttöä rahalle, faija on enempi perinneihmisiä ja ihan muodon vuoks vähä paukuttelee joka uusivuosi. Tuollaisessa normaalissa ilotulitteiden käytössä ei ole mitään vikaa enkä kieltoa kannata silti vaikken itse asiasta mikään kicksejä saakkaan. Ne minua vaan kyrpii ja pahasti ne valopäät jotka riehuuvat rakettiensa kanssa. Arveluttaa suunnilleen ulkona liikkuessa uutena vuonna että millonka tulee jonkun kännisen apinan kädestä ampumasta roomalaisesta silmään kun minne sattuu ampuillaan ja jotkut jopa tähtäilee toisia ihmisiä ja autoja ja vittu kaikkee mikä päähän pälkähtää. Aattoiltana salille mennessä kaksi kännistä about 16-18v teiniapinaa oli kävelemässä jalkakäytävällä ja toinen ampu kohti roomalaisella minun autoo, eka sujahti apinantuurilla just alle puol metriä konepellin yli osumatta ja kun polkasin lämän tiskiin ennen seuraavaa palloo ei ehtiny käydä mitään. Saatana jos ois minun autoon osunu niin ois varmaan menny hermot niin pahasti että oisin tallonu pikkuhomojen paukut paskaks lumihankeen, ottanu niitä kahta hiuksista kiinni ja tehny vähä vipareita. :curs:

Lupaan n. 12kk päästä sijoittaa raketteihin vähintään 200 euroa. Ja menen ampumaan ne jonnekin tarpeeks landelle että saan itse oman iloni niistäkin pommeista.

Uusi direktiivi kieltää muun muassa roomalaiset kynttilät, miniraketit, kaikkein suurimmat raketit sekä Thunder King -nimellä tunnetut ilmapommit.

Uusi direktiivi kieltää muun muassa roomalaiset kynttilät, miniraketit, kaikkein suurimmat raketit sekä Thunder King -nimellä tunnetut ilmapommit.

siis hitto eihän jäljelle jää kun paskat exocet raketit ja papatit. Täytyy ens kerralla ostaa kunnon varasto...

Jaahas, se ois sillälailla, että joulu oli ja meni ja kohtahan se ois taas aika uuden vuoden. Jotenka eiköhän availla taas tätäkin ketjua.

Meikäläisen osalta tilanne pysyy edellisvuoteen verraten samana eli raketteja ei ole suunnitelmissa ostaa ja tokkopa noita paukkuja tulee sen erityisemmin lähdettyä tiirailemaankaan.
Eipä tämä päivä ole sitten lapsuusaikojen jälkeen ollut oikeastaan muuta kuin päivä muiden joukossa.
Vähän kyllä masentava avausposti, mutta näin se nyt vain on, 'deal with it' kaikki te pyromaanit :)

Viimeksi muokattu:

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom