Ostatteko raketteja uutenavuotena?

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Eiköhän vois jättää tänä vuonna ostamatta. Ensimmäinen olis kyllä ilman "paukkuja". Jäis rahaa vähän kaikkeen tarpeelliseen. Ohanne raketit viihdettä.

Oon samaa mieltä MäcGaiverin kanssa. Noille on annettu aikarajoitus ja musta olisi vain reilua kaikkia kohtaan, että sitä kans noudatettaisiin.

Oma koira (R.I.P.) oli sen verran arka muutenkin, niin uusi vuosi oli aina tosi rankka kokemus sille. Himassakin se juoksi melkein aina sängyn alle kun pikkupojat heitteli paukkuja ulkona.

Oma kokemus rakettien kanssa ei ole myöskään parhaimmasta päästä, kirjaimellisesti. About viistoistakesäisenä kavereiden kanssa stadissa ja joku vanhempi tyyppi jätti sellasen "tynnyrin" maahan, josta sinkoili ympäriinsä paukkuja joka suuntaan. Yksi niistä tuli suoraan mua päin (olin aika kaukana) ja nirhas mua melkein otsasta. Tukka alkoi käryämään, mutta onneks saatiin sammumaan se heti. Pienet traumat jäänyt siitä...

31€:llä ostin, sellaisen ison paketin jossa vaan isoja raketteja. ja kaupan päälle sai vielä komeita led -taskulamppuja :D

Kaverit saivatkin tänään oikein kuningasidean purkaa thunderkingejä niin, että pelkän pommiosan voi heittää autosta ulos. Siinä sitten kun parkissa istuttiin, niin kuski päättikin yllättää auton ulkopuolella olevat kaverit heittämällä tällaisen itse viritellyn paukun apukuskin ikkunasta ulos.:david:

Sellaisenaankin jo täysin järjetön idea ja tilannetta paransi vielä se, ettei pommi päässyt edes auton ikkunasta ulos, vaan pomppi apukuskin sylin kautta penkin alle. Oli kyllä fiilis katossa kun viisi jätkää kirkuu paniikissa pienessä kopissa. Ovetkin kun ovat lekalla avattavaa mallia, eli ei mitään toivoa ulospääsemisestä ennen räjähdystä.:hyper:

Ja sitten..

PAM!

--> Tarkistus ovatko kaikki raajat paikallaan. Ovat. Hyvä. 105-kiloinen korsto pakenee yllättävän solakan näköisesti Sunnyn etuikkunasta. Takapenkki (jossa itse olin) onnistuu murtautumaan vasemmasta takaovesta ulos. Kuskikin saa taisteltua tiensä oven läpi.

Ulkona olevat kaverit nauravat paskaisesti, tarkistetaan sitten ettei penkki ole tulessa ja yhdytään nauruun itsekin. Tästä inspiroituneina tarjoilimme vielä pakoputkelle sekä takakontille omat pommit.:D

Nojoo, ei ehkä kuulu tänne, mutta sainpahan purettua asian sydämeltäni.. Ja jos uutenavuotena kuulen yhdenkin pamauksen, joudun varaamaan ajan psykiatrilta.:lol2:

Eli vastaus alkuperäiseen kysymykseen: Ei, en osta uutena vuotena raketteja

31.12 kello 18.00!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Näitä tulee paukuteltua paikassa josta lähimpään taloon on n.30km.
Lisäksi suurin osa on sellaisia jotka on sallittu ammuttavaksi ympärivuoden.
Ei tod tulis mieleenikään häritä ketään niillä ja VARSINKAAN kiusata kenenkään koiraa kun itsekkin sellaisen omistaa

Jätän tosiaan ostamatta. Eka uusivuosi kun niitä ois ikää ostaa, se ampuminen ei enää kiinnostakkaan. Ilotulituksia on ihan kiva katella, mutta tällä kertaa rahat menee muualle. :kippis1:

Siis, näitähän on ihan vitusti, kaiken maailman isompiakin pommeja on unohdettu kieltää kuin uudeksi vuodeksi, kiinareita jne jne. Kyllä niitä on:D

no voi hemmetti miks et oo aikasemmin sanonu:D mulla on kaks laatikkoo kiinareita tuolla kaapissa ylijäämänä...

Pakko kait niitä on vielä tänä vuonna ostaa, jos sais jotain kivaa väsättyä niistä ilman että häviää sormet tai näköm saa nähän kui paljon menee, meinaan aika kalliiks tulee jos aikoo vielä raketteja ostaa, taitaa jäädä kalliit kauppaan ja nappaan halvat thunderit mukaan.

Nyt on 32eurolla ostettu paria erilaista,(Teho Thundereita, Gold Collection Thundereita yms) lähinnä mitä tietää parhaiksi. Kyllä nää aika turvallisia on kun osaa käyttää, pahin tilanne on ollut kun munakranaatista lenti kipinä korvan taakse, ja mattopaukuista jotain roskaa silmään 3vuotta sitten :D Itse kun en polta tai juo niin tuntuu ihan järkevältä kerran vuodessa heittää alle 50€ raketteihin kun toisilla menee 50€ 10x vuodessa baariin :kippis1:

KYllä on raketit omalta osalta ollut aika out viimeiset 6 vuotta ainakin. Nyt muutenkin tulee tekemään tiukkaa kun lamantynkää pukkaa päälle ja sitten pitäisi tuhlata satasia taivaan tuuliin. Itselle riittää se, että katson muiden(esim kaupungin) ilotulitukset.

Nyt on 32eurolla ostettu paria erilaista,(Teho Thundereita, Gold Collection Thundereita yms) lähinnä mitä tietää parhaiksi. Kyllä nää aika turvallisia on kun osaa käyttää, pahin tilanne on ollut kun munakranaatista lenti kipinä korvan taakse, ja mattopaukuista jotain roskaa silmään 3vuotta sitten :D Itse kun en polta tai juo niin tuntuu ihan järkevältä kerran vuodessa heittää alle 50€ raketteihin kun toisilla menee 50€ 10x vuodessa baariin :kippis1:

Joo siis eiköhän tuo mene ennemminkin niin että 30-50x 80-100e:D
Voi pojat sitä olis rikas jos ei jois eikä polttais (vuonna 2008 62x 180-250e:dance2:)

Joku valopää laittanu vähän enemmän rahaa palamaan:

setti08-09.jpg

http://www.ilotulite.net/index.php?topic=9844.0

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom