Ostatteko raketteja uutenavuotena?

Jos oikeesti meinasit niin suosittelen Thunder Kingejä, saksia ja jesaria. Itsellähän ei ole siis kokemusta postilaatikkojen räjäyttelystä. Ei ole tapana tuhota muiden omaisuutta...

Noi thundetkingei tarvii aika monta et niist olis jotai hyötyy about 3-4. Mut toi vähä isompi versio thunderkingist o just kone. Sil saa jo kivaa tulosta :D Nii ja en nyt väitä et mä olisin niit mihinkää postiluukkuihi koskaa pistäny...

Ite kyl ostan varmaa parise paukkuu ja räjäyttelen ne siin joskus alkuillast ja sit keskityn johonki muuhun :kippis1:

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Aika suppea valikoima tänä vuonna muutaman tulleen mainoksen perusteella vrt. viimevuoteen.

3o euroa ajattelin sijoittaa, thundereja ja niitä isompia thundereja pääasiassa. Saapi serkkupojan kanssa paukutella.

jos meinaa yhteen isoon sijottaa niin isot padat on parhaita. Ainakin mitä isäntä ostanut, niin ollut hyviä ja on perkele kyllä koko seudun valaissut.

No en todellakaan....

Juu ei...

Sinäänsä erikoinen tuote nuo papatit että harva aikuinen niitä jaksaa sytytellä ja lapsille ei saisi moisia luovuttaa :D

En osta en ammu, eikä kiinnosta edes kattoakkaan. Todella jännittävää rakettien ampuminen:hyper:
Lapsena oli kivaa, etenkin omatekemien pommien rakentaminen ja niillä tuhon aikaan saaminen.
Raketti innostus hiipui kun kaveri räjäytti 1 sormen pelistä pois ja 2 vajaa toimintaiseksi.
Maksavatkin ihan sikana! Mulla löytyy uutenavuotena aina jotain parempaa tekemistä kuin ulkona pommien räjäyttely.

En osta en ammu, eikä kiinnosta edes kattoakkaan. Todella jännittävää rakettien ampuminen:hyper:
Lapsena oli kivaa, etenkin omatekemien pommien rakentaminen ja niillä tuhon aikaan saaminen.
Raketti innostus hiipui kun kaveri räjäytti 1 sormen pelistä pois ja 2 vajaa toimintaiseksi.
Maksavatkin ihan sikana! Mulla löytyy uutenavuotena aina jotain parempaa tekemistä kuin ulkona pommien räjäyttely.

Jep kersana oli parasta just noi itse kasatut pommit, onneks on itsellä ja kaikill tutuilla vielä 10 sormea ja silmät päässä :) Ei oikee intin jälkeen ole ollut tarvetta mitään kaupasta ostettuja eikä varsinkaan itse paranneltuja paukutella.

En todellakaan osta. Ei kiinnosta ampua rahaa taivaalle ja liata ympäristöä. En myöskään osta raketteja, koska en halua tuottaa lisätuskaa paukkuaroille koirille. Eilen illalla kävin oman koiran kanssa lenkillä (joka ei onneks pelkää raketteja) ja kauempaa kuulu jo papattien pauketta. Hitto jos mun eteen tulee (poika)teinilauma, joka räjäyttelee raketteja ennen uutta vuotta, niin teurastan ne siihen paikkaan :curs: Tiedän koiria, jotka on lähteny karkuun, ku on säikähtäny ennen uutta vuotta ammuttuja raketteja. Ja monen lupaavan kisakoiran ura on loppunu rakettien takia koiran paukkuarkuuteen... ja miksi... KOSKA VANHEMMAT EI VALVO LASTENSA RAKENTTIEN KÄYTTÖÄ! Ottaa niin päähän :(

Lähestulkoon suurinta turhuutta, joten en taaskaan aio laittaa senttiäkään raketteihin. Itse asiassa olen suunnitellut uuden vuoden vaihtamista korpikuusenkannon juuressa mökin perämetsän tunnelmissa. Tämä kylläkin sillä ehdolla, että on pakkasta ja säilyy edes vähän lunta maassa. Ahdistaa ihan vähän meininki kaupungeissa uuden vuoden juhlintaan liittyen.

En ajatellut. Olen uudenvuoden töissä (purjehtimassa, siirtämässä venettä välimereltä kohti suomenmaata) joten tiedä sitten jos muu miehistö aikoo jotain paukutella, kyllä mä katsoa voin.

Kun thunderkingit ovat olleet vuosi vuodelta halvempia, niin pakkohan niitä nyt on ainakin vitosella ostaa. Muunlaisia ilotulitteita tuskin ostan, ellei niitä leijona laukauksia(?) satu löytymään.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom