Opiskelu, rikkaus ja isot lihakset?

Kuinkas moni pakkislaisista on käynyt tai on lukiossa? Miten tykkäätte,
onko bodaaminen tuonut vaan parempaa rytmiä eläämään, vai onko mennyt 100% etusijalle(niinku mulle tiedostomattomasti kävi) eli vaikuttaako tälläne "himo" bodaaminen ja treeni metodien ainainen
hiominen opinto menetykseen?

Mites Hulkki 3 tunnin päiväunineen, ehdeitkö lukea läksyjä ja tuliko
a-luokan papereita paremmat ?

Kun menin lukioon , päätin et musta tulee johtaja, joka on voisi kokonsa puolesta hoitaa samalla vaikka firman turvallisuus puolen(kaks palkkaa samas ;) , nen)

Kirjotusten viimisilläkin viikoilla luin vain "lihasoppia" ja hartioitten leveyttä , eikö äidinkielen aineessakaan tullut vaihtoehtoa jossa olisi saanut kertoa hormoonitoiminnasta :itku: . Mutta onneksi rahaa voi tehdä toistekkin, esimerkiksi perustamalla pakkotoisto oy ;)

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Oon käyny lukion, paskat paperit, mutta ei johtunu siitä, että olisin lukenut bodykirjallisuutta. Oon vaan helevetin laiska. Kyllä aikaa on jos haluaa lukee. Nyt opiskelen yliopistossa, aikaa on paljoooon enemmän kaikkeen.

Kävin lukion, ihan hyvät paperit sain. Opiskelin AMK:ssa vuoden ja kyllästyin- oli väärä ala. Syksyllä toiseen AMK:n. En usko että treeni mihinkään opiskeluun negatiivisesti vaikuttaa, jos vaikuttaa niin se on laiskuutta.

teri sanoi:
Oon käyny lukion, paskat paperit, mutta ei johtunu siitä, että olisin lukenut bodykirjallisuutta. Oon vaan helevetin laiska. Kyllä aikaa on jos haluaa lukee. Nyt opiskelen yliopistossa, aikaa on paljoooon enemmän kaikkeen.

Mihin yliopistoon pääsit, tais tulla hyvät pääsykoetulokset jos yo-paprut oli huonot? yliopistos on se opiskelu vapauskin sellainen juttu mikä pistää monesti ensimmäistä kertaa miettii että täällähän opiskelee ihan vapaaehtoisesti. Josta taas seuraa tietysti motivaation kasvu, ellei huomio ole kääntynyt alkoholin puoleen heti ensimmäisinä vuosina. Siinä suhteessa punnttaaminen on loisto juttu. Ei o pal tullu juotuu saatika oltua kännis koska se on lihaskasvun vastaista.

Juuri opiskelijoillahan on aikaa treenata, en voisi kuvitellakkaan treenavani tällä tavalla jos kävisin töissä.
niin olin lukiossa ja nyt yliopistossa

Joo opiskelioilla on aikaa treenata, ja koulun jälkee enemmä paukkujakin. Mut ku ne läksyt meni siihen aina et pikkuhiljaa aina rupes miettii treenaamista, ja peiliki oli liian isolla kulutuksella.

Asten sanoi:
Juuri opiskelijoillahan on aikaa treenata, en voisi kuvitellakkaan treenavani tällä tavalla jos kävisin töissä.
niin olin lukiossa ja nyt yliopistossa

Vapaa-aikaa tosiaan on väillä niin paljon, ettei tiedä mitä tekis. No, voisihan sitä koittaa töitä hommata, mutta kun ei vielä ainakaan ole rahatkaan loppuneet.

Minun mielestäni ei lukiossa kannata hirveesti stressata jos tuntuu, että ei saa loistavia arvosanoja. Itse ainakin huomasin, että useampaan paikkaan pääsee aika helpolla jos vaan jaksaa tarpeeksi lukea pääsykokeeseen, vaikka lukio menestys olisi huonompi. Ammattikorkeaan ei taida silti tämä sääntö päteä.

Eli kyllä se lukio kannattaa ottaa aika rennosti ja treenata ihan rohkeasti vaan. Eiköhän koulukin suju paremmin jos muutenkin on mukavaa ja tekee sitä mistä pitää.

lej sanoi:
Vapaa-aikaa tosiaan on väillä niin paljon, ettei tiedä mitä tekis. No, voisihan sitä koittaa töitä hommata, mutta kun ei vielä ainakaan ole rahatkaan loppuneet.

Minun mielestäni ei lukiossa kannata hirveesti stressata jos tuntuu, että ei saa loistavia arvosanoja. Itse ainakin huomasin, että useampaan paikkaan pääsee aika helpolla jos vaan jaksaa tarpeeksi lukea pääsykokeeseen, vaikka lukio menestys olisi huonompi. Ammattikorkeaan ei taida silti tämä sääntö päteä.

Yliopistoon pääsee ainakin tekniselle puolelle todella helposti nykyään. Sisäänottomäärät on niin suuret että pääsykokeista ei tartte kummosia pisteitä saada jos lukion menestys on ollut edes kohtalainen. Tiedä sitten kauanko moinen jatkuu...Ajankäyttö on sitten asia erikseen, mihin kukin haluaa satsata.

Powermaster sanoi:
Kuinkas moni pakkislaisista on käynyt tai on lukiossa?
En oo lukiossa. Amislaiset ehtii treenata hyvin ku ei oo koskaan läksyä, aineita, esitelmiä ym.

Miten opiskelen tehokkaasti englannin yo-kirjoituksiin? No tietenkin lukemalla Explosive Growth- kirjaa ja imemällä sieltä hauskoja sanontoja ja vertauksia. Tällä kaavalla sain 97p englannin aineesta.

Vaikka silloin liikuteltiinkin rautoja aktiivisesti, niin ei se opiskelua haitannut. Tuntui vain että elämä on mielekkäämpää. Ei nuo meikäläisen yo-tokkarit mitään erityisen mainioita ole, mutta kyllä näillä eteenpäin päästään.

Katsellaan nyt sitten, miten käy tulevissa OKLn pääsykokeissa. Jos ei onnistu, niin jatketaan bodauksen ohella töitä vielä vuosi ja katsotaan uudestaan.

Powermaster sanoi:
Jos en väärin muista niin Hulkki the great kirjotti 4 vai 5 ällää :eek:

Itte porskutan lukios jotenkuten. Kyllähän tää paremminkun vois mennä jos jaksais esim lukea läksyt..

Ite Meinaan tänävuonna hakea Turunkauppakorkeakouluun. Lukio numbat masensi nii et armyn jälkee tuli tehtyy hantti hommii ja rakenneltua punttisalia. Onko jollain yhtä kannustavia kertomuksia kauppakorkeakouluun pääsystä kuin teknilliseen? Mun isoin veli haki joskus 5ällän ällillä hesan tekuun muttei päässy ekal kerral, mut se vaihtelee kaupungittain.

Tarvis noita istumalihaksia alkaa reenaamaan nyt sitte et jaksas lukee ;)

Powermaster sanoi:
Kuinkas moni pakkislaisista on käynyt tai on lukiossa? Miten tykkäätte,
onko bodaaminen tuonut vaan parempaa rytmiä eläämään, vai onko mennyt 100% etusijalle(niinku mulle tiedostomattomasti kävi) eli vaikuttaako tälläne "himo" bodaaminen ja treeni metodien ainainen
hiominen opinto menetykseen?

Kun menin lukioon , päätin et musta tulee johtaja, joka on voisi kokonsa puolesta hoitaa samalla vaikka firman turvallisuus puolen(kaks palkkaa samas ;) , nen)

Kirjotusten viimisilläkin viikoilla luin vain "lihasoppia" ja hartioitten leveyttä , eikö äidinkielen aineessakaan tullut vaihtoehtoa jossa olisi saanut kertoa hormoonitoiminnasta :itku: . Mutta onneksi rahaa voi tehdä toistekkin, esimerkiksi perustamalla pakkotoisto oy ;)

Mä luulen, että himobodaaminen on vaikuttanut jo negatiivisesti oppimisprosessiisi, koska viestistä päätellen et ole oppinut edes yhdyssanoja (YHDYS SANOJA) :hyper:

Powermaster sanoi:
Ite Meinaan tänävuonna hakea Turunkauppakorkeakouluun. Lukio numbat masensi nii et armyn jälkee tuli tehtyy hantti hommii ja rakenneltua punttisalia. Onko jollain yhtä kannustavia kertomuksia kauppakorkeakouluun pääsystä kuin teknilliseen? Mun isoin veli haki joskus 5ällän ällillä hesan tekuun muttei päässy ekal kerral, mut se vaihtelee kaupungittain.

Eipä mulla ainakaan kummoset arvosanat ollu. Eiku muillakaan mun tuntemilla samassa koulussa olevilla. Jos kirjat opettelee tarpeeksi hyvin (lukee 5 kertaa, jos on huono muisti) niin luulis pääsevän. Jos osaat jotain kieltä hyvin tai edes kohtuullisesti niin hae kansainvälisen liiketoiminnan hakujonossa. Myös tietojärjestelmätieteen hakujonosta kannattaa ottaa selvää. Niissä pääsee vähän alhasemmilla pisteillä ja pääaineen vaihto onnistuu kyllä myöhemmin.

lej sanoi:
Eipä mulla ainakaan kummoset arvosanat ollu. Eiku muillakaan mun tuntemilla samassa koulussa olevilla. Jos kirjat opettelee tarpeeksi hyvin (lukee 5 kertaa, jos on huono muisti) niin luulis pääsevän. Jos osaat jotain kieltä hyvin tai edes kohtuullisesti niin hae kansainvälisen liiketoiminnan hakujonossa. Myös tietojärjestelmätieteen hakujonosta kannattaa ottaa selvää. Niissä pääsee vähän alhasemmilla pisteillä ja pääaineen vaihto onnistuu kyllä myöhemmin.

Mis käyt treenaas? onko caribian salil tullu käytyy?

Mun käsittääkseni saa myös lisäpisteitä jos tekee haastattelun jollain ruotsilla tai muul, mut varmaa ainoastaa englanniks osaisin kertoo vakuuttavati.

Englantia osaan oikeastaan m:män verran. Kiitoksia paljon neuvoista!

Powermaster sanoi:

Mun kaveri pääsi oulun taloustieteelliseen eka kerralla vaikka sillä C:n paperit.
Sinne on Oulun yliopistosta vaikein päästä se vaan luki hyvin ja sano et kyllä sinne pääsee.
Toinen kaveri pääsi B:n papereilla eka kerralla lääkikseen vaikka se ei oo mikään välkky.
Hyvällä psyykkauksella pääsee minne vaan! :thumbs:

Lukiossa ollaan ja arvosanat on ihan ok... En usko että bodaus hirveesti vaikuttaa menestymiseeni. Tiedän että vaikka en kävisikään salilla en lukisi yhtään enempää kuin nykyisinkään

Luulis vaa ku noi preppauskurssitki + kirjat maksaa nii homosti, et kaikki lukis sinne ku viimistä päivää. Meinaa et pitäs sit lukee viäl ku viimistä tuntii. Mut ei kai sitten.

Mulla vaikutti kyllä treenaus aika paljon koulumenestykseen. Jotenkin sen lukion kumminkin selvitin, vaikka tunnit kuluivatkin miettiessä illan treeniä, tai tulevaa penkkikisaa :D

Powermaster sanoi:
Mites Hulkki 3 tunnin päiväunineen, ehdeitkö lukea läksyjä ja tuliko a-luokan papereita paremmat ?

Varmaan paperit selviää parhaiten Hulkin kotisivuilta. Tutalle on TKK:lla kaikkein vaikeinta päästä. Siitä voi sitten keskustella pitkään ja hartaasti että onko TKK:lle yleensä vaikeaa (enää) päästä.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom