- Ikä
- 47
Minulla on samanlaiset suunnitelmat. Eli painoja olen nostellut 11 vuotta ja tärkein kehityksen mittari on ollut oma peilikuva. Tuleehan sitä voimaa bodytreenilläkin, mutta nyt olen kyllästynyt hitaaseen tahtiin. Normaalisti toistot ovat liikkuneet 8-14 välillä, joten on ollut melko vaikea vaihtaa treenityyliä. Nyt olen pyrkinyt pitämään kevyet sarjat alle 10 toistossa ja raskaissa sarjoissa toistot ovat olleet 4-6. On ollut todella vaikeata jättää sarja kesken, kun aikaisemmin tein aina sarjan loppuun asti. Tällaista treenityyliä olen kokeillut parin kuukauden ajan. Erilaiset loukkaantumiset ja sairastelut ovat vieneet siitäkin ajasta melkein puolet, joten ihan alkumetreillä ollaan.
Ensi vuoden alusta lähtien panostetaan sitten täysillä. Toivottavasti tulosta tulee edes jonkin verran. Ainakin alku näyttää kaikesta huolimatta lupaavalta. Kunhan vielä oppii oikeat nostotekniikat, homma alkaa kulkemaan kunnolla. Tähän mennessä tuntuma on ollut tärkein ja painojen määrä on ollut sivuseikka.
Kaikenlaiset ohjelmaehdotukset ja yleiset neuvot ovat tervetulleita.
Ensi vuoden alusta lähtien panostetaan sitten täysillä. Toivottavasti tulosta tulee edes jonkin verran. Ainakin alku näyttää kaikesta huolimatta lupaavalta. Kunhan vielä oppii oikeat nostotekniikat, homma alkaa kulkemaan kunnolla. Tähän mennessä tuntuma on ollut tärkein ja painojen määrä on ollut sivuseikka.
Kaikenlaiset ohjelmaehdotukset ja yleiset neuvot ovat tervetulleita.