Online pokeri (refelinkeistä bannit)

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja mage
  • Aloitettu Aloitettu
Ei menny kyl ku pari tuntii ku rahat tuli, ja Holdemia ja sököä tullu hakattua joten 10€ -> 50€, toki vielä pieniä rahoja verrattuna esim. expektiin missä mun rahat on, mutta ilmasella rahalla on aina kiva vähän leikkiä :hyper:

50VIP -pistettä on kans kohtapuolii kasassa joten se toinenki kymppi sieltä tulee, ihan ok mestahan tuo on, vaikka softa on mielestäni hidas.

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Jansq- sanoi:
Kärsivällisyyttä, tee tilaa sinne mailiboksiisi, sen mailin tulisi tulla aikanaan. Etkä tietenkään voi rekisteröityä samalla osoitteella/istunnolla useaan kertaan, tällä pyritään kaiketi rajoittamaan sitä, että niitä bonuskymppejä ei haeta samalle äijälle kahtakymmentä kappaletta.

No ei se maili ole vieläkään tullut. Täytynee tehdä toinen tunnus, toisella osoitteella tottakai.

Ite oon kyllä hurahtanut täysin tohon pokeriin. Pelaisin jatkuvasti, jos vain rahat antais myöten.

Pulla sanoi:
Ei kai sitä jatkuvasti kannata pelata jos sinne pitää sitä lisää siirtää? :)

Juu ei, mutta ei meikäläisen tapauksessa kuitenkaan kovin suurista tappioista puhuta, välillä voi siirtää sen 10 euroa, jos sillä sitten pelaa sen illan. Lisäksi kavereiden kanssa tulee pelattua lähes joka ilta privaatti pöydässä, ja vaikka siinä harvoin jää voitolle, on se nautinto kuitenkin sen arvoista. Mutta tosiaan, jos ei koskaan siirrä rahaa omalle tilille takas, niin tappiolla mennään ja kovaa. Mutta esimerkiksi ite oon pelannut koko tämän viikon 10 eurolla, voittaen lisää rahaa ja häviten voitettuja. Parhaimmillaan päivässä voin pelata sen 5 tuntia. Kohtuus kaikessa kuitenkin...

20€ jo kasassa. Sekä 3€:n veikkaus SM:liigan kärpät-hifk otteluun.

E: Sanoisin kyllä että kohta jälellä 10€ plus veikkaukset...saatoin tehä lisää nuita veikkauksia. En muista.

Nyt kävi niin törkee pulla, että on pakko avautua tänne. Pelasin 6 hengen 0.1$/0.2$ NL pöytää ja olin small blindissa. Joku korottaa 2$ UTG:sta ja kaikki ennen minua foldaa. Mulla kädessä 68o ja jostain ihme syystä painoin call. Seurasin peliä hieman huonosti enkä tajunnut, että joku oli korottanut noin reilusti :david: BB foldasi ja floppi tuli: 5 7 K. Checkasin ja kaveri betsasi 1$. Olin lähes varma, että kaverilla on kädessä AA, KK tai ehkä jopa QQ. Maksoin ja turnista napsahti 9. Löin 1$, kaveri löi 2$ lisää ja parin korotuksen jälkeen olinkin all-in. Kaveri näytti KK ja minä suoran. Riveristä jotain roskaa ja reilu 40$ potti mulle. Hävetti jotenkin näyttää se suora ja vastustajaa varmasti vitutti :nolo:

Toisaalta pelaan kyllä mielellään pienet konnektorit isoja pareja vastaan suoran, kahden parin tai kolmosten toivossa. Tällä kertaa vaan käsi oli sillainen etten olisi normaalisti maksanut.

trebla sanoi:
Toisaalta pelaan kyllä mielellään pienet konnektorit isoja pareja vastaan suoran, kahden parin tai kolmosten toivossa. Tällä kertaa vaan käsi oli sillainen etten olisi normaalisti maksanut.
Suittarikonnektoreilla - hyvää suomea, kyllä - pääsee toki välillä iskemään raa'asti isoja pareja vastaan, mutta onko kukaan teistä analysoinut esim Poker Trackerilla sitä, jääkö siinä kuitenkaan voitolle pitkällä aikavälillä? Itse olen harkinnut kyseisen ohjelman hankkimista ettei ihan perstuntumalla tarvisi riehua. :)

Niissä jää voitolle, jos ei lähde maksamaan ihan hulluja pf-raiseja( eli tyylin voit maksaa jonkun 4-5xbb reissun). Erityisesti pikkupöydissä tää on kannattavaa (alle NL100), koska vihut usein slouwaa isot parinsa ja eivät osaa päästää sitten niistä irti vaikka pöydässä ois neljän suora. Yleensä suittareiden osuessa saat vihun koko stäkin itsellesi. Mutta tuo muuttuu sitten kun mennään tietyn tason yli. Näin ainakin mulla näyttää PokerOfficen data.

Apsu sanoi:
Niissä jää voitolle, jos ei lähde maksamaan ihan hulluja pf-raiseja( eli tyylin voit maksaa jonkun 4-5xbb reissun). Erityisesti pikkupöydissä tää on kannattavaa (alle NL100), koska vihut usein slouwaa isot parinsa ja eivät osaa päästää sitten niistä irti vaikka pöydässä ois neljän suora. Yleensä suittareiden osuessa saat vihun koko stäkin itsellesi. Mutta tuo muuttuu sitten kun mennään tietyn tason yli. Näin ainakin mulla näyttää PokerOfficen data.

Näin mäkin tätä olen järkeillyt. Muutaman pokerikirjan luettuani on alkanut mukavasti selkenemään miten pokerissa pärjää hyvin. Ongelmakädet pelaan varovasti tai jätän pelaamatta ja kyttään käsiä, joilla saattaa päästä rokottamaan oikein kunnolla. Olen kokenut valaistuksen :D

Ribeee was dealt: 2s - Ah

whyme79 Raise (0,75)
Ribeee Call (0,75)
Frillen Fold
niko99 Fold
$HARLOFF$ Fold
greger123 Fold

Flop Qd - 2c - Qh

whyme79 Check
Ribeee Bet (0,65)
whyme79 Raise (3,00)
Ribeee Call (2,35)

Turn Qd - 2c - Qh - 2d

whyme79 All-In (18,32)
Ribeee All-In (3,94)
whyme79 Payback (14,38)

River Qd - 2c - Qh - 2d - Qs

whyme79 shows: Jd - Jc (a full house, queens full of jacks)
Ribeee shows: 2s - Ah (a full house, queens full of deuces)

whyme79 wins: EUR 14,93 (with a full house, queens full of jacks)
Rake: EUR 0,75

Kyllä vituttaa, turnilla tulee täkäri ja kaveri vie käsiparilla kun pöytään tulee kolmoset riverillä. Noh, onneks ei ollu pelimerkkejä ton enempää tossa, oisin menny all-in varmaan 15e:lläkin...

On muuten mennyt ihan kohtalaisesti tuolla metropokerilla, otin sen 10e edun ja ollut jo 50e:kin välillä, tällä hetkellä 20e. Nyt vielä saa sen toisen kympin kun 50vip-pistettä tuli täyteen, eli 30e voitolla. Ei vaan viitsi kotiuttaa vielä, toi on niin mukavaa :D

Olipa harvinaisen huonosti pelattu! Mitä sä lähdet mukaan A-rag kädellä korotettuun pottiin?

Ai tuossa pre-flopissa? Onko se nyt niin paljon laittaa 75snt että saa nähdä flopin? Toki olisin sen jälkeen foldannut jos ei tuota kakkosta olisi flopissa tullut.,

Edit: 0.1/0.2 pöydässä tuskin kannattaa lähteä todennäköisyyksiä laskemaan. Siis mun mielestä. Te kovat pelurit pelaatte varmaankin pelkkiä AA ja KK käsiä...

Ribee sanoi:
Te kovat pelurit pelaatte varmaankin pelkkiä AA ja KK käsiä...

No eipä tartte olla kovin kova peluri, että tajuaa heittää A2o pois vaikkei kukaan korottaisikaan.

Edit: Ja tuo all-in turnissa oli aika käsittämätöntä. Miten tuollaisen voi maksaa?

Edit2: Eikä ollut muuten tuo mitenkään kovin hyvin pelattu toiselta osapuoleltakaan.

Ribee sanoi:
Ai tuossa pre-flopissa? Onko se nyt niin paljon laittaa 75snt että saa nähdä flopin? Toki olisin sen jälkeen foldannut jos ei tuota kakkosta olisi flopissa tullut.,

Edit: 0.1/0.2 pöydässä tuskin kannattaa lähteä todennäköisyyksiä laskemaan. Siis mun mielestä. Te kovat pelurit pelaatte varmaankin pelkkiä AA ja KK käsiä...

Se on iso virhe pelata pokeria yksittäisinä käsinä, pelaamista tulee ajatella isompana kokonaisuutena. Pitkänä juoksuna.

Eihän tuo 75 centtiä olekaan paljon, mutta jos ajattelet jokaisesta kädestä noin, niin mihin se johtaa?

Miten pöydän limitit voivat vaikuttaa siihen, kuinka suuri merkitys todennäköisyyksillä on? Sillä on todella suuri merkitys, oli se pöytä mikä tahansa.

PS: Lue joku peruskirja -> pelaa fixediä ja opettele todennäköisyydet -> siirry pelaamaan sitä no limittiä sitten vasta.

trebla sanoi:
No eipä tartte olla kovin kova peluri, että tajuaa heittää A2o pois vaikkei kukaan korottaisikaan.

Edit: Ja tuo all-in turnissa oli aika käsittämätöntä. Miten tuollaisen voi maksaa?

Edit2: Eikä ollut muuten tuo mitenkään kovin hyvin pelattu toiselta osapuoleltakaan.

Ai mun all-in turnissa? Vittu kai sitä nyt saa täkärillä maksaa... Paska säkä vaan kävi kun olisin vissiin hävinny vaan akalla tai jätkällä...

No joo, turha täällä on vissiin mitään järkevää keskustelua saada asiasta, kun tulee vaan jotain "käsittämättömän paskaa pelaamista" -viestiä. Pelaan kuitenkin ekaa kertaa nettipokeria.

Ribee sanoi:
Ai mun all-in turnissa? Vittu kai sitä nyt saa täkärillä maksaa... Paska säkä vaan kävi kun olisin vissiin hävinny vaan akalla tai jätkällä...

No joo, turha täällä on vissiin mitään järkevää keskustelua saada asiasta, kun tulee vaan jotain "käsittämättömän paskaa pelaamista" -viestiä. Pelaan kuitenkin ekaa kertaa nettipokeria.

No jos et ollenkaan kestä kritiikkiä niin miksi ihmeessä postaat tänne omia pelejäs? Onko sulla ollenkaan käynyt mielessä, että sua enemmän pelanneet saattavat ihan oikeasti tietää tästä pelistä sua enemmän? Fiksu kaveri ottais palautteesta opikseen ja jättäis vastaavat tilanteet pelaamatta tulevaisuudessa.

Ja tuosta sun maksusta turnista. Vastustajan aikasemmista korotuksista olis helposti voinu päätellä että sillä on Q taskussa. Tällä kertaa ei ollut, mutta vastaavissa tilanteissa hyvin useasti on.

Tjoo pahimpia tilanteita on lähteä kokeilemaan marginaalikädellä, saada jotain flopissa ja ihastua siihen liikaa kiinnittämättä huomiota toisen panostukseen sen kummemmin, kun päättää jo siinä että pelaa loppuun asti kävi miten kävi. Sitä sattuu todella paljon ja se on yksi yleisimpiä virheitä. Kyllähän sitä paremissakin piireissä sattuu, ei siinä mitään. Tärkeintä on että siitä oppii, niin ei oppirahat käy liian kalliiksi :)

Ja kyllä joskus voi pelata marginaalikäsilläkin, varsinkin jos pöytä on mitä on. Joskus kannattaa antaa itselle mahdollisuus olla onnekas, mutta tämä lähinnä preflop tilanteessa tai mahdollisessa semi-bluffissa. Tämä minun mielipide.

Ribee sanoi:

Tuolla asenteella tervetuloa vaan suurempiin limiitteihin samaan pöytään pelaamaan, varaa kuitenkin tarpeeksi euroja pelitilillesi :D

Puhdas viihdepelaaminen on tietysti erikseen, mutta mikäli haluat joskus oikeasti Pokeria oppia pelaamaan, vaatii asenteesi pienehköjä muutoksia.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom