Online pokeri (refelinkeistä bannit)

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja mage
  • Aloitettu Aloitettu
Täysin samaa mieltä treblan kanssa, hölmösti pelattu ribeeltä... kertoo hyvin miten pelit sujuvat jos olet ollut jo 50 eurossa ja siitä mennyt 20 euroon jos pelaat 0.1/0.2 pöytiä... kuuntelisin nimenomaan treblan vinkin mukaan kokeneempia pelureita vaahtoamisen sijaan, niin voisi jotain oppiakkin. Virheistä oppii, ne pitää vaan ensin tunnustaa.

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
shurikn: --, --
Kalamath: --, --
h2: --, --
ZackBeardi: --, --
fisheater: --, --
mayakido: --, --
Huros1: --, --
Yuts 55: --, --
MINÄ: Ks, Ac
pr0fit: --, --

Pre-flop:

h2: Call 0.25
ZackBeardi: Fold
fisheater: Fold
mayakido: Call 0.25
Huros1: Fold
Yuts 55: Call 0.25
MINÄ: Raise 0.75
pr0fit: Fold
shurikn: Call 0.75
Kalamath: Fold
h2: Call 0.75
mayakido: Call 0.75
Yuts 55: Call 0.75

Flop (Board: 3s, Kd, 6s):

shurikn: Check
h2: Check
mayakido: Check
Yuts 55: Check
MINÄ: Bet 1.75
shurikn: Fold
h2: Fold
mayakido: Raise 5.00
Yuts 55: Fold
MINÄ: Raise 8.25
mayakido: All in
MINÄ: Call 18.38

Turn (Board: 3s, Kd, 6s, 4d):

River (Board: 3s, Kd, 6s, 4d, 5s):

Showdown:

MINÄ shows: Ks, Ac (a pair of Kings)
mayakido shows: 2s, 2d (straight to the Six)

Mainpot:
mayakido wins the pot of 38.76 with straight to the Six

(2.00 rake were taken for this hand)

Riks raks poks.

En tiedä missä positiossa olit mutta big slickillä pitäs kyllä betsata enemmän.

edit: ja näköjään flopin jälkeenkin isompaa reissua. Rupee tippuun noi kakkosparit pois pelistä.

AK:llahan toi 3xBB nyt on aika standardi korotus noin yleensä. Joo tossa flopilla mä aloin jotain kikkaileen siinä, tarkotus oli siis kasvattaa pottia, kattoo turni ja sitte iskeä, tosin jos toi kaveri oli valmis menee all in kakkosparilla niin ei siinä ois varmaan mikään auttanu.

SuperStar sanoi:
AK:llahan toi 3xBB nyt on aika standardi korotus noin yleensä. Joo tossa flopilla mä aloin jotain kikkaileen siinä, tarkotus oli siis kasvattaa pottia, kattoo turni ja sitte iskeä, tosin jos toi kaveri oli valmis menee all in kakkosparilla niin ei siinä ois varmaan mikään auttanu.

Sorsaparilla toi femman korotus on kyllä ollu melkosen maagista peliä joltain, ehkä se näki tulevaisuuteen ja tiesi saavansa suoran.

trebla sanoi:
No jos et ollenkaan kestä kritiikkiä niin miksi ihmeessä postaat tänne omia pelejäs? Onko sulla ollenkaan käynyt mielessä, että sua enemmän pelanneet saattavat ihan oikeasti tietää tästä pelistä sua enemmän? Fiksu kaveri ottais palautteesta opikseen ja jättäis vastaavat tilanteet pelaamatta tulevaisuudessa.

Ja tuosta sun maksusta turnista. Vastustajan aikasemmista korotuksista olis helposti voinu päätellä että sillä on Q taskussa. Tällä kertaa ei ollut, mutta vastaavissa tilanteissa hyvin useasti on.

Joo tuli vähän avauduttua, oli vähän muutenkin vitutus päällä tai jotain... Tuli vaan vähän turhan kärkevää kommenttia heti alkuun. Voi sitä varmaan muutenkin neuvoa kuin sanomalla että vitun paskasti pelaat.

Mitäs eroa on no limitillä ja fixedillä? NL:n ja PL:n tiedän, mutta mitä nuo spread ja fixed ovat? Ja löytyykö netistä jotain kunnollista pokeriopasta, myös livepokeriin siis.

Ihan kivaa peliä kakkosparilla :) Itse katselin flopin jälkeen että jätkällä varmaan ollut 4-5, ehkä jopa suited noilla peleillä, tai vastaavasti korkea pari kädessä. Muuhun en laittaisi, en todellakaan kakkospariin..

Kyllähän tuommoset ottaa päähän mutta hymyile vaan, sillä tuollaisilla peleillä vastustajasi häviävät sulle enemmän loppupeleissä...

SuperStar sanoi:
AK:lla 3xBB korotus on mielestäni aika hikinen, varsinkin pikkulimiteissä. Preflop raisen tarkoitushan käsittääkseni on pudottaa vastutajia pois reilulla kädellä. Toisekseen kun flopista tulee kaksi samaa maata niin en hirveästi lähtisi "keräilemään pottia" vaan katkaista peli ennen riveriä :) Juuri enempää et voisi houkutella värin vetäjiä mukaan...

Ribee sanoi:
Ribeee was dealt: 2s - Ah

whyme79 Raise (0,75)
Ribeee Call (0,75)
Frillen Fold
niko99 Fold
$HARLOFF$ Fold
greger123 Fold

Flop Qd - 2c - Qh

whyme79 Check
Ribeee Bet (0,65)
whyme79 Raise (3,00)
Ribeee Call (2,35)

Turn Qd - 2c - Qh - 2d

whyme79 All-In (18,32)
Ribeee All-In (3,94)
whyme79 Payback (14,38)

River Qd - 2c - Qh - 2d - Qs

whyme79 shows: Jd - Jc (a full house, queens full of jacks)
Ribeee shows: 2s - Ah (a full house, queens full of deuces)

whyme79 wins: EUR 14,93 (with a full house, queens full of jacks)
Rake: EUR 0,75

Kyllä vituttaa, turnilla tulee täkäri ja kaveri vie käsiparilla kun pöytään tulee kolmoset riverillä. Noh, onneks ei ollu pelimerkkejä ton enempää tossa, oisin menny all-in varmaan 15e:lläkin...
Siis hetkinen, ensinnäkin floppi. Sulla on alin pari ja toi päälle reissauski olis pitäny saada hälytyskellot soimaan. Ja sitten riverillä saat sen täyskätes kasaan niin kävikö missään vaiheessa mielessä että "MILLÄ" se toinen korottaa? Eli tiivistettynä päin vittua pelattu, tollasesta kädestä luovutaan jo ennen floppia käytännössä aina, ellet ole blindissä tai pelaajia on suht vähän ja olet buttonissa ( ja tämäkään ei mitään pakollista ole, ellet ole suht varma että saat blindit pöllittyä.).

Niin ja itse preflop pelistä, kerros minkä käden kuvittelet A2 voittavasi? Vaikka taso on mikä tahansa ja aina ollaan ässällä mukana niin A2 häviät aina toiselle ässälle (siis ässän tullessa pöytään) ellet saa kahta paria.

Sori tylystä kommentista mutta pahaa tekee kun rahat oikein tarjotaan vastustajalle ja sitten kirotaan kun oli vähän huono tuuri :rolleyes:

Edit: Vastustajalle noottia vähintään yhtä paljo, pöydässä 2 paria niin vedetään all in..
Sekä teistä kahdestä sinä pelasit paremmin, mutta älä koskaan mee tommosella kädellä all in, 99% kerroista sinä olet se joka rahat menettää.

SuperStar sanoi:

Itse yleensä korotan 4xbb preflop ja +1bb jokaista limpperiä kohden. Eli sun tapauksessa $1,5 olisin ainakin korottanut ja tommosella flopilla ainaki 3/4 potin kokosen betin pistäny, ehkä jopa ihan potin kokoisen. TPTK ei ole mikään erikoinen käsi enkä haluaisi pelata mitään jättisuurta pottia, joten yritetään voittaa käsi heti flopilla :)

Mies847 sanoi:
Siis hetkinen, ensinnäkin floppi. Sulla on alin pari ja toi päälle reissauski olis pitäny saada hälytyskellot soimaan. Ja sitten riverillä saat sen täyskätes kasaan niin kävikö missään vaiheessa mielessä että "MILLÄ" se toinen korottaa? Eli tiivistettynä päin vittua pelattu, tollasesta kädestä luovutaan jo ennen floppia käytännössä aina, ellet ole blindissä tai pelaajia on suht vähän ja olet buttonissa ( ja tämäkään ei mitään pakollista ole, ellet ole suht varma että saat blindit pöllittyä.).

Niin ja itse preflop pelistä, kerros minkä käden kuvittelet A2 voittavasi? Vaikka taso on mikä tahansa ja aina ollaan ässällä mukana niin A2 häviät aina toiselle ässälle (siis ässän tullessa pöytään) ellet saa kahta paria.

Sori tylystä kommentista mutta pahaa tekee kun rahat oikein tarjotaan vastustajalle ja sitten kirotaan kun oli vähän huono tuuri :rolleyes:

Edit: Vastustajalle noottia vähintään yhtä paljo, pöydässä 2 paria niin vedetään all in..
Sekä teistä kahdestä sinä pelasit paremmin, mutta älä koskaan mee tommosella kädellä all in, 99% kerroista sinä olet se joka rahat menettää.
Joo joo, ei tarvitse varmaankaan toistaa sitä samaa mitä jo 10 ihmistä tässä on toitottanut... Ymmärrän jo pointin ehkä siinä kahdeksan kohdalla ;)

Pulla sanoi:
AK:lla 3xBB korotus on mielestäni aika hikinen, varsinkin pikkulimiteissä. Preflop raisen tarkoitushan käsittääkseni on pudottaa vastutajia pois reilulla kädellä. Toisekseen kun flopista tulee kaksi samaa maata niin en hirveästi lähtisi "keräilemään pottia" vaan katkaista peli ennen riveriä :) Juuri enempää et voisi houkutella värin vetäjiä mukaan...

Totta joo, on vaan niin vttumaista hutkia ak:lla jos floppi ei osu ja sitte ottaa päähä ku on rahaa jo niin paljo kiinni ku pitäis foldia. Toisaalta oon mä tän jotenki tiedostanu että ak peli ei mulla oikeesti toimi, sen takia mä pelaanki ton varmaan liian varovasti.

Tänään menty aika vuoristorataa kokopäivä, aamulla ennenku lähin porukoille syömää ni hävisin puolessatunnissa 2,5buyiniä, sitte ku tulin syömästä ni voitin about tunnissa 3buyiniä, sen jälkeen sahausta tossa välissä ja nyt päädyttiin sitte 1buyin plussalle, onneks.

SuperStar sanoi:
Totta joo, on vaan niin vttumaista hutkia ak:lla jos floppi ei osu ja sitte ottaa päähä ku on rahaa jo niin paljo kiinni ku pitäis foldia....

Tää ajattelumalli tässä on väärin, jos se floppi menee täysin ohi AK:lla ja mukana on paljon äijiä niin kippaa suosiolla. Se raha siellä potissa kuuluu pottiin eikä sulle, joten sen preflop-betsin menettämisellä ei pitäis päätään vaivata. HU:ssa sulla on vielä mahdollisuudet viedä potti itelles ohi menneellä flopilla olemalla agressiivinen, mutta useamman äijän ollessa mukana jollain on aivan varmasti jotain ja silloin AK:sta kiinnipitäminen on hullua. AK on helppo käsi pelata, toisin kuin JJ, TT,99 etc. Helppo päästää irti jos floppi ei osu ja vihut betsaavat.

Apsu sanoi:
Helppo päästää irti jos floppi ei osu ja vihut betsaavat.

Tämä on kyllä todella hyvä puoli AK:ssa. Aina ei pitäisi ajatella voittomahdollisuuksia vaan myös häviömahdollisuuksia. Tarkoitan sitä, että yleensä esim. AA:lla tai KK:lla voittaa pikkupotin tai häviää ison potin. Hyvä pelaaja tietenkin osaa noistakin luopua kovassa paikassa.

Itse pelaan mielellään heikommatkin kädet jos preflop korotuksista epäilen, että vastustajalla olisi iso pari. Jos itsellä osuu niin vastustajan stacki vaihtaa omistajaa.

Äsken Partyn $100 rookie freerollissa sijoitus 18. ja taskuun $1! Eihän siinä mennytkään kuin kolmatta tuntia... Tuntipalkoille melkein ;) Ei oikeen vaan jaksanut keskittyä mihinkään näin väsyneenä ja tuo oli helppoa mekaanista mätkimistä.

Kritz sanoi:
Äsken Partyn $100 rookie freerollissa sijoitus 18. ja taskuun $1! Eihän siinä mennytkään kuin kolmatta tuntia... Tuntipalkoille melkein ;) Ei oikeen vaan jaksanut keskittyä mihinkään näin väsyneenä ja tuo oli helppoa mekaanista mätkimistä.

Samahan on myös Absolute Pokerin frolleissa, joita on puolen tunnin välein ja prizepool 50$. Blindit nousevat melko hitaasti ja niissä pääsee idioottivarmasti rahoille jos vaan malttaa pelata rauhassa. Miinuspuolena on turnausten kesto, usein yli 4 tuntia :whip:

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom