Online pokeri (refelinkeistä bannit)

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja mage
  • Aloitettu Aloitettu
Taas tuli sitten selväksi ettei JJ:llä all-inejä tehdä:itku:

Perästä tuli sitten pari muutakin tyyppiä mukaan ja toisella oli QQ, kolmannella ehdokkaalla oli AJ, joka söi sitten puolet viimeisestkäkin epätoivoisesta mahdollisuudesta.. QQ tyyppi vei sitten potin.

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Aamulla meni loistavasti. 1½h aikana $70 voittoa. Illalla vähän tasaantui sitten, sentään reilu kymppi voittoa nytkin, tosin peliaikaakin oli 3h :D

Voisi kai alkaa pelaamaan kahta pöytää että vähän tasoittuisi tulot.

tässä nyt olen pelaillut jokusen kuukauden pafilla.. muuta nuo bonukset on aika olemattomat jos on ollenkaan?? ja rake backia ei ole. Voisiko joku suositella jotain toista paikkaa minne saisi tilin tehtyä. tärkeää olisi juuri nuo rake back diili ja aloitus rahasta saadut bonukset. ja hyvää olisi, että olisi eurooppalainen lafka. kiitos joku joku voi auttaa tämän ongelman kanssa :)

Minkäs teet, kun turnaus menee heads uppiin, olet chip liidissä tottakai ja kaveri vetää paskoilla korteilla aina ohi, saaden jonkun osuman pöydästä. All-Init on siis heitetty ennen floppia ja AK:n luulisi olevan vahvoilla. Nyt hävinnyt 4/5:stä pelistä näin.
Ainoan pelin voitin sillä, että katoin All-Init 9T:llä ja sain ysin pöydästä.

Eilen illalla taas vaihteeksi pelailin pari tuntia, olin jo hyvin voitolla, ja sitten. Käteen KK UTG:stä, pistin all in (niin pienet pöydät että nuo ruukaa maksaa jos on vaikka 55 kädessä) ja myhäilin tyytyväisenä. Yksi callaa sitten, onneksi sillä oli paljon pienempi stäkki kuin minulla. Näyttää AA :( Sitten vielä flopissa kuin kiusallaan AAx. Sinne meni illan voitot, aika plusmiinusnolla lopetin.

Syletti, vaikka häviöt/voitot toistaiseksi onkin pirun pieniä.

Just tuollaisen KK vs. AA-tilanteen takia itse ainakin välttelen pf-allineja kuin ruttoa. Eihän sitä nyt voi välttää jos kaveri heittää merkit keskelle ennen floppia, mutta jos pääsen katsomaan flopin laittamatta merkkejä keskelle niin hyvä. Sinäkin olisit varmaan kipannut kätesi mikäli olisi nähnyt flopin ja vihu olisi osoittanut agressiivisuutta sen jälkeen.

Tosin tiedän tunteen, kun illan ajan on tahkonnut tasaisesti ylöspäin ja pari viimeistä kättä vievät illan tuloksen. Ei mukavaa....

No se oliki vitsi. Tai puolittainen. Aina nuo mennään tilanteen mukaan. Mutta oli miten oli, aina pelottaa ace magnetsit kädessä, kun pöytään tulee yksikään ässä.

Kypha sanoi:
No se oliki vitsi. Tai puolittainen. Aina nuo mennään tilanteen mukaan. Mutta oli miten oli, aina pelottaa ace magnetsit kädessä, kun pöytään tulee yksikään ässä.

Jep, ja tossa on unelmapaikka rakentaa checkkaamalla ansaa.

Mutta jos niitä ässiä tulee kaks pöytään, ja itellä on cowboyt kädessä... niin AA ja Ax(lähinnä AK) on molemmat epätodennäköisiä...

Vaikea tilanne.

Apsu sanoi:
Just tuollaisen KK vs. AA-tilanteen takia itse ainakin välttelen pf-allineja kuin ruttoa. Eihän sitä nyt voi välttää jos kaveri heittää merkit keskelle ennen floppia, mutta jos pääsen katsomaan flopin laittamatta merkkejä keskelle niin hyvä. Sinäkin olisit varmaan kipannut kätesi mikäli olisi nähnyt flopin ja vihu olisi osoittanut agressiivisuutta sen jälkeen.

Tosin tiedän tunteen, kun illan ajan on tahkonnut tasaisesti ylöspäin ja pari viimeistä kättä vievät illan tuloksen. Ei mukavaa....

Jos nyt edes rahapöydistä tässä puhutaan niin mielelläni pistän kaikki rahat keskelle ennen floppia AA:lla tai KK:lla. Vastustajista riippuen ehkä QQ:llakin. Mitä itse tekisit rahapöydässä KK:n kanssa kun floppiin tulisi jotain pieniä kortteja? Tuskin nyt foldaisit vaikka vihu liidaisi ½ pottia tjsp, voit olla pienempää overpairia reilusti edellä :) Kurkoilla tosin vituttaa jos ässä tulee floppiin ja vastustajiakin enemmän kuin 1 mukana, silloin ei laydown tunnu enää niin vaikealta.

Tuol pokerheavenissä on kyl ihan ihme pelaajia,kebab heikit vetää koolii ihan ihme korteilla.Äskenkin yks turkkilainen koolas 77 loppuun asti ennen floppii reissattuun pottiin vaikka pöytä AKKQT ja potis 2 muuta mukana.Kui se kuvittelee voittavansa,lol. Oli tosin vain max 50 dollarii pöytä mut luulis senkin olevan jollekkin rahaa. Ylikertoimessa joku tarjoo tonne rakebackkiä jos jotain kiinnostaa.Mä en ainakaan kyl pelaa enään pelaa missään muualla niin ihme touhuu.Rolli noussut 5x kk ja saa ottaa jo kohta kotiuttaa tai siirtyy isompiin pöytiin. Kuinka ison rollin pitäs olla 100 pöytiin nl? riittääks 1500?

Kyl mä suosittelisin ainakin 20*BB, Heavenilla ehkä vieläkin enemmän, sillä noitten kirgiisien kanssa myös tulee uskomattomia ohiajoja. Ihan sama paljon lyöt prefloppiin, taskuparit ja Ax koolaa aina!!

PartyPokerille on tarjolla $50+$25 ilmaista rahaa.

Lue ohjeet täältä.

Itse rekkauduin perjantaina ja maanantaina tuli varmistuspuhelu jonka jälkeen rahat ilmestyivät PartyPokerin tilille kun olin hoitanut nuo muutkin tuolla vaadittavat jutut. (Kolme postausta foorumille).

Riskitön tapa koettaa nettipokeria oikealla rahalla. :)

Ai kun sapettaa...

Game # 303303254 - Texas Hold'em No Limit EUR 0,10/0,20 - Table "Partille"
Game ended 2006-04-12 21:45:17 GMT+01:00

Players:
bavermun99 (EUR 22,90 in seat 1)
kas-vain (EUR 12,80 in seat 2)
stiffeee (EUR 19,40 in seat 3)
chfavale (EUR 18,95 in seat 5)
classys (EUR 12,75 in seat 6)

Dealer: classys
Small Blind: bavermun99 (0,10)
Big Blind: kas-vain (0,20)

kas-vain was dealt: Jc - Ac

stiffeee Fold
chfavale Fold
classys Call (0,20)
bavermun99 Call (0,10)
kas-vain Raise (0,20)
classys Call (0,20)
bavermun99 Call (0,20)

Flop 9c - As - Jd

bavermun99 Check
kas-vain Check
classys Bet (0,60)
bavermun99 Fold
kas-vain Raise (1,20)
classys Call (0,60)

Turn 9c - As - Jd - Tc

kas-vain Bet (3,25)
classys Raise (6,50)
kas-vain All-In (7,95)
classys All-In (4,65)
kas-vain Payback (0,05)

River 9c - As - Jd - Tc - Th

kas-vain shows: Jc - Ac (two pairs, aces and jacks)
classys shows: 8c - Qs (a straight, queen high)

classys wins: EUR 24,65 (with a straight, queen high)
Rake: EUR 1,25

:itku:

Samaa mieltä treblan kans, tosin flopin kun olisit pelannu toisin olis se voitto voinu jäädä sulle. Eli reilu korotus heti flopissa, noin pienissä peleissä slow play ei sekoita muuta kuin sun omaa peliäs. (kokemusta on..). Ja jos se nyt olis silti 4 outilla kattonu sun korotuksen niin ainaki floppi olis menny sun osalta oikein.

Ja neuvona aina kun tulee joku mahdollinen suora tai väri, tai jotain mahdollisesti parempaa kättä seuraavalla kortilla, mikä vois vastustajaa auttaa niin kannattaa "testata" mitä sillä toisella on. Eli lyöt esim saman summan pottiin kuin flopissa ja katot tuleeko call, raise vai tippuuko. Jos sieltä reilu korotus tulee niin sitte fold.

Mies847 sanoi:
Ja neuvona aina kun tulee joku mahdollinen suora tai väri, tai jotain mahdollisesti parempaa kättä seuraavalla kortilla, mikä vois vastustajaa auttaa niin kannattaa "testata" mitä sillä toisella on. Eli lyöt esim saman summan pottiin kuin flopissa ja katot tuleeko call, raise vai tippuuko. Jos sieltä reilu korotus tulee niin sitte fold.

Joo tosi varovasti pitää noi tilanteet pelailla. Vastustajan tunteminen auttaa hitosti ja kovasti bluffailevan vastustajan kanssa noi tilanteet on vielä vaikeempia. Itse pyrin välillä etsimään vastaavia tilanteita, eli vaikka itsellä ei olisikaan värin tai suoran vetoa niin esitän, että olisi. Sitten kun se maaginen kortti tipahtaa pöytään niin lyön ison korotuksen ja pistän sormet ristiin, että vastustaja on tarpeeksi fiksu foldatakseen :)

Toisaalta voisin melkosella varmuudella väittää että tälläiset pokerin "perusasiat" eivät välttämättä päde näissä 0.10/0.20 pikkuhuoneissa, joissa porukka on lähinnä kokeilumielessä ja katsastamassa millaista on pokeri. Tuollaisessa huoneessa on hyvin vaikeaa pelata hyvin, sillä porukka siellä pelaa ihan mitä tahansa kuraa mitä käteen tulee. Isompiin huoneisiin siirryttäessä asiat selkenevät kyllä melko lailla. Mielestäni nämä pienet huoneet eivät tuo muuta kun huonon mielen, sillä monet pelaajat eivät "osaa" pelata vielä kunnolla, ja pelaavat odottamattomia kortteja ja callavaat ilman kättä jne. jolloin pelaaminen vastaa lottoamista.

Suosittelisin vähän isompaa deposittia kerrallaa, enkä jatkuvia 20 euron minimidepositteja. Pääsee kerralla halutessaan isompiin huoneisiin, tai jos pelaa vähän pienemmissä huoneissa eivät rahat lopu niin nopeasti, eikä tarvitse elää siinä pelossa että rahat loppuisivat. Kunnon rolli on kaiken A ja O :whip:

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom