Online pokeri (refelinkeistä bannit)

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja mage
  • Aloitettu Aloitettu
ramboo sanoi:
Tuollaisessa huoneessa on hyvin vaikeaa pelata hyvin, sillä porukka siellä pelaa ihan mitä tahansa kuraa mitä käteen tulee.
Legendaarinen "en pärjää koska vastustajat ovat niin huonoja" :rock:

Onhan se totta että jossain 0.1-0.2 -limiitissä porukka painaa Ax- ja Kx-käsillä loppuun asti ja ohivetoja tulee. Vastavetona täyty sitte tiukentaa omaa peliä entisestään. Päätin tässä että jos en pärjää näissä minilimiteissä nii en kyllä isompiikaan lähde vaikka siellä ehkä porukka pelaa enemmän "oppikirjamaisemmin".

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Kritz sanoi:
PartyPokerille on tarjolla $50+$25 ilmaista rahaa.

Lue ohjeet täältä.

Itse rekkauduin perjantaina ja maanantaina tuli varmistuspuhelu jonka jälkeen rahat ilmestyivät PartyPokerin tilille kun olin hoitanut nuo muutkin tuolla vaadittavat jutut. (Kolme postausta foorumille).

Riskitön tapa koettaa nettipokeria oikealla rahalla. :)

Pitihän tuonne itekkin rekisteröityä. Puhelua odotellessa...:kippis1:

lähinnä tuossa sapetti se, kun pelasin liian löysästi flopin ja lottoaja pääsi 4outilla turnilla suoraan kiinni. sitten olihan se saatana pakko katsoa että oliko sillä se O8...

ramboo sanoi:
Mielestäni nämä pienet huoneet eivät tuo muuta kun huonon mielen, sillä monet pelaajat eivät "osaa" pelata vielä kunnolla, ja pelaavat odottamattomia kortteja ja callavaat ilman kättä jne. jolloin pelaaminen vastaa lottoamista.

No siinä oot kyllä oikeassa, että pelaaminen ei oo kivaa kun tulee jotain hurjia ohivetoja uskomattomilla korteilla. Mutta huonoja pelaajia vastaan kun pelaa tiukkaa peruspeliä niin sillä kyllä voittaa pidemmän päälle. Eli ei nuo pienimmät rahapöydät ihan turhia mielestäni ole.

Kritz sanoi:
Onhan se totta että jossain 0.1-0.2 -limiitissä porukka painaa Ax- ja Kx-käsillä loppuun asti ja ohivetoja tulee. Vastavetona täyty sitte tiukentaa omaa peliä entisestään. Päätin tässä että jos en pärjää näissä minilimiteissä nii en kyllä isompiikaan lähde vaikka siellä ehkä porukka pelaa enemmän "oppikirjamaisemmin".

Tääki riippuu niin paljon millanen pöytä on kyseessä. Esim. monet pikkulimitti pöydät joissa olen pelannut floppiprossa saattaa olla jopa 70%, jolloin voittoon ei riitä enää TPTK, vaan voittoon vaaditaan entistä parempi käsi, ja vastustajien arvioiminen vaikeutuu kun kaikki vain iskevät rahaa keskelle minkä kerkiivät. Voitto on tällaisissa peleissä yhä enemmän kiinni onnesta, miten kortit putoo, eikä niinkään taidosta ja hyvästä pelaamisesta.:rolleyes: Superhyviä pikkupöytiä on vaikea löytää...

kas-vain sanoi:
lähinnä tuossa sapetti se, kun pelasin liian löysästi flopin ja lottoaja pääsi 4outilla turnilla suoraan kiinni. sitten olihan se saatana pakko katsoa että oliko sillä se O8...

Taidat pelailla sinäkin BestPokerilla. Katselin tuo aiemman peliselityksesi aikaa ja eilen illalla olin pöydässä jossa oli kas-vain -vissiin sinä???
Itse harrasta noissa pikkupöydissä aika paljon tuollaista kalastelua, kun ei tule paljoa maksamaan korttien katsominen loppuun saakka ja monesti tulee sitten voittoja just suorilla ja väreillä. Ei pidemmän päälle kannattavaa, mutta joissain pöydissä toimii.

Mikäs siinä, jos suoran ja värin vetoja pääsee halvalla katsomaan. Kääntäen, suoran tai värin vetäjille ei ilmaisia kortteja anneta :evil:

Daug sanoi:
Jos nyt edes rahapöydistä tässä puhutaan niin mielelläni pistän kaikki rahat keskelle ennen floppia AA:lla tai KK:lla. Vastustajista riippuen ehkä QQ:llakin. Mitä itse tekisit rahapöydässä KK:n kanssa kun floppiin tulisi jotain pieniä kortteja? Tuskin nyt foldaisit vaikka vihu liidaisi ½ pottia tjsp, voit olla pienempää overpairia reilusti edellä :) Kurkoilla tosin vituttaa jos ässä tulee floppiin ja vastustajiakin enemmän kuin 1 mukana, silloin ei laydown tunnu enää niin vaikealta.

Vittu mä en tajua tästä mitään....

Daug sanoi:
Jos nyt edes rahapöydistä tässä puhutaan niin mielelläni pistän kaikki rahat keskelle ennen floppia AA:lla tai KK:lla. Vastustajista riippuen ehkä QQ:llakin. Mitä itse tekisit rahapöydässä KK:n kanssa kun floppiin tulisi jotain pieniä kortteja? Tuskin nyt foldaisit vaikka vihu liidaisi ½ pottia tjsp, voit olla pienempää overpairia reilusti edellä Kurkoilla tosin vituttaa jos ässä tulee floppiin ja vastustajiakin enemmän kuin 1 mukana, silloin ei laydown tunnu enää niin vaikealta.
SerialLoser sanoi:
Vittu mä en tajua tästä mitään....

Koetan suomentaa ne mitkä todennäkösesti on outoja. Eli tuskin foldaisit jos flopista tulee pieniä kortteja ja vastustaja lyö puoli pottia. Kurkoilla vituttaa jos ässä tulee pöytään mutta foldaaminen ei sillon tunnu niin vaikealta, varsinkin jos useampi vastustaja.
Noin ainaki ton ite tajusin :)

ramboo sanoi:
Tääki riippuu niin paljon millanen pöytä on kyseessä. Esim. monet pikkulimitti pöydät joissa olen pelannut floppiprossa saattaa olla jopa 70%, jolloin voittoon ei riitä enää TPTK, vaan voittoon vaaditaan entistä parempi käsi, ja vastustajien arvioiminen vaikeutuu kun kaikki vain iskevät rahaa keskelle minkä kerkiivät. Voitto on tällaisissa peleissä yhä enemmän kiinni onnesta, miten kortit putoo, eikä niinkään taidosta ja hyvästä pelaamisesta.:rolleyes: Superhyviä pikkupöytiä on vaikea löytää...
Eihän tuossa pöydässä ole mitään vikaa, tiukennat vain omaa peliäs ja kun saat esim värin tai jonkun muun suht varman voittokäden niin rahan tuloa ei voi estää.
Huonoin pelaaja mitä olen nähny maksoi 82 0.1$ PL yli 10$ vaikka flopissa oli 456 ja mulla kädessä 78. Tämä siis tapahtui aikoja sitten mutta tommosia muistelee kaiholla :D

Mies847 sanoi:
Koetan suomentaa ne mitkä todennäkösesti on outoja. Eli tuskin foldaisit jos flopista tulee pieniä kortteja ja vastustaja lyö puoli pottia. Kurkoilla vituttaa jos ässä tulee pöytään mutta foldaaminen ei sillon tunnu niin vaikealta, varsinkin jos useampi vastustaja.

ööh, jopa minä tajuan että nyt täytyy olla kyse Texas Hold'emistä, olen pelannut sinä kännykälläni Java-pelinä niin kuin tosimiehet tekee...:nolo:

hetkinen, eli siis, jos sulla on kaksi kurkoa, niin hienoa, mutta jos pöytään tulee ässä, niin tsäänssit on turhan hyvät että jollakulla toisella pelaajalla on sille ässälle kaveriksi toinen ässä.
Varsinkin jos pelissä on vielä monta pelaajaa mukana?

Mutta eikös joku ihan kurillaan vois yrittää hämätä, kun pöytään pamahtaa ässä niin alkaa vaan nostaa homona, vaikkei itellä ässää olekaan...sitten jos sen nostoja seuraa niin saapi potin.
Miten hitossa netissä voi oppia kunnolla vastustajista, kun ei pääse näkemään niiden oikeita reaktioita, kortit vaan vilkkuu ja panokset vaihtuu?
Itse en uskalla edes kokeilla nettipokeria, jäisin koukkuun kummiskin samantien.

SerialLoser sanoi:
Miten hitossa netissä voi oppia kunnolla vastustajista, kun ei pääse näkemään niiden oikeita reaktioita, kortit vaan vilkkuu ja panokset vaihtuu?
Itse en uskalla edes kokeilla nettipokeria, jäisin koukkuun kummiskin samantien.

Readien kerääminen on vaikeampaa netissä, mutta kun sitä tahkoaa aikansa ja pelaa tietynlaisia tilanteita moneen kertaan niin sitä vaan oppii lukemaan vastapelaajia (Ellei ne sitten ole täysiä maniakkeja). Kun istuu pöytään ja seuraa peliä vähän aikaa, sitä vaan tunnistaa erilaiset pelaajatyypit ja miten heitä vastaan kannattaa pelata. Fisuja vastaan ei ikinä kannata bluffata, solideja pelaajia vastaan kannattaa olla varuillaan heidän reissatessaan etc.

Erilaisista panostuksien koosta pystyy helposti lukemaan että mitäköhän siellä on kädessä. Samoin panostustapa (tuleeko re-reissi nopeasti, lyökö vihu pitkän mietinnän jälkeen "liian vähän" etc.) kertoo paljon vihulaisen korteista. Lisäksi usein kannattaa seurata muuttuuko vihun käyttäytyminen hävityn potin jälkeen, ne steaming-lyönnit on yleensä kannattavia kohtia tienata rahaa mikäli kortti sattuu itselle juuri silloin. Tän kaiken saa selville ilman apuohjelmia ja niillä ohjelmilla saa selville vielä enemmän (vaikka niitä itse käytän lähinnä oman pelin analysointiin).

Mies847 sanoi:

Tuo on aina reissun paikka, jos siis itellä on kädessään KK ja floppi on Axx ja sun edellä reissataan puol pottia. Siihen kun lyöt kylkeen niin saat varmasti tietää onko vastassa a) Vahva ässä b) heikko ässä (mahdollinen foldaus vihulta c) jotain muuta (jolloin tulee useimmiten foldi). Maksamalla heität ainoastaan rahaa hukkaan ja reissuamalla saat mahdollisesti ilmaisen kortin turnilla. Agressiivisuus yleensä kannattaa näissä tilanteissa.

no riippuu täysin tilanteesta, jos pelaat isolla stackilla no-limittiä, niin on aika uskaliasta laittaa all-in flopissa, jos vastustaja reissaa ennen sinua. Jos pöydässä ei ole värin tai suoran vetoja, niin on melko todennäköistä, että vastustajallasi on ässä, paitsi jos pelaat kaikista pienimmässä limiiteissä, niissä vastusjat voivat betsata lähes millä kädellä tahansa.

Omasta mielestäni aloittelijoiden on parempi pelata limiitti hold'emia, aiheesta erinomainen kirja on: milles, sklansky, malmuth: small stakes hold'em, ja jos no-limittiä haluut opetella hyviä kirjoja on reubens&ciaffone sekä dan harringtonin turnauskirjat, lisäksi kaikki sklanskyn kirjat ovat mielestäni lukemisen arvoisia, miehen matemaattinen ajattelutapa soveltuu hyvin etenkin täyden pöydän peleihin pieniin limiitteihin, niissä kun vastustajien lukeminen on vaikeampaa.

Apsu sanoi:
Tuo on aina reissun paikka, jos siis itellä on kädessään KK ja floppi on Axx ja sun edellä reissataan puol pottia. Siihen kun lyöt kylkeen niin saat varmasti tietää onko vastassa a) Vahva ässä b) heikko ässä (mahdollinen foldaus vihulta c) jotain muuta (jolloin tulee useimmiten foldi). Maksamalla heität ainoastaan rahaa hukkaan ja reissuamalla saat mahdollisesti ilmaisen kortin turnilla. Agressiivisuus yleensä kannattaa näissä tilanteissa.
Näinhän se juuri menee :)
Ja nyt kun katsos toisen kerran sitä quottaamaasi tekstiä huomaat että se ei ole minun kirjoittama, "suomensin" vain pokeritermejä.

Pakko avautua... Olisin rekisteröitynyt tonne foorumille, mutta aktivointiviesti ei tullut perille, kun sähköposti jonka sinne ilmoitin, oli päässyt täyttymään. Noh, sitten siinä koitin etsiä että mistä saisin uudestaan sen aktivointiviestin. Ei löytynyt. Sitten siinä säätäessäni olin yrittänyt rekisteröityä uudelleen samalla osoitteella jne, ja kun aioin tehdä tunnukset uudella osoitteella niin tuli viesti "Et voi tehdä enempää rekisteröintiyrityksiä tällä istunnolla. Ole hyvä ja yritä myöhemmin uudestaan.". Kyllä, meni pelihalut...

Ribee sanoi:
Pakko avautua... Olisin rekisteröitynyt tonne foorumille, mutta aktivointiviesti ei tullut perille, kun sähköposti jonka sinne ilmoitin, oli päässyt täyttymään. Noh, sitten siinä koitin etsiä että mistä saisin uudestaan sen aktivointiviestin. Ei löytynyt. Sitten siinä säätäessäni olin yrittänyt rekisteröityä uudelleen samalla osoitteella jne, ja kun aioin tehdä tunnukset uudella osoitteella niin tuli viesti "Et voi tehdä enempää rekisteröintiyrityksiä tällä istunnolla. Ole hyvä ja yritä myöhemmin uudestaan.". Kyllä, meni pelihalut...

Kärsivällisyyttä, tee tilaa sinne mailiboksiisi, sen mailin tulisi tulla aikanaan. Etkä tietenkään voi rekisteröityä samalla osoitteella/istunnolla useaan kertaan, tällä pyritään kaiketi rajoittamaan sitä, että niitä bonuskymppejä ei haeta samalle äijälle kahtakymmentä kappaletta.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom