Online pokeri (refelinkeistä bannit)

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja mage
  • Aloitettu Aloitettu
Petu80 sanoi:
paljonko on suurimmat voitot?
Suurin kertavoittoni taitaa olla $60 joka tuli 30 hengen $10 sittarista. Tulin toiseksi siinä, aikaa taisi mennä joku 1½h eli tuntipalkaksi tuli reilu kolmekymppiä.

Keskituntipalkka ei tosin ihan tuommoinen (vielä?) ole... :lol2:

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Ite tulin toissapäivänä 10+1 dollarin turnauksessa toiseksi, sain n. 130 dollaria, oli aika vähän pelaajia :) Harvemmin tosin turnauksia tulee pelattua, limitti ringiä enemmän...

Petu80 sanoi:
Rinkipeleistä yhdellä potilla vajaa 300$ 0.5/1$ No limitissä.
Turnauksissa 20 hengen sittarin voitto, joku huimat 50$. Ja sitten pelaajien määrään nähden parhaita varmaan 3xabsoluten 2000 hengen freerollin voitto, joka oli tosin yhtä tyhjän kans..

Mies847 sanoi:
Ja sitten pelaajien määrään nähden parhaita varmaan 3xabsoluten 2000 hengen freerollin voitto, joka oli tosin yhtä tyhjän kans..

Joo, se on mahtava tunne vääntää 5 tuntia jotain frollia, saada siitä se 10 dollaria ja mennä pelaa .02/.04 limittii :rock: :rock:

Mitä peliä porukka muuten nykyää pelaa, millasil rahoil ja onko rakebackeja?

Itse pelaan 1/2$ Limit Hold'emia, rakebackeja ei tällä hetkellä tule...

Petu80 sanoi:

Lauantaina 575€ 30min pelistä. 2/4€ NL pöydästä. Kauheassa kännissä ja helvetin huonolla pelillä. En olisi ansainnut. Sitä ennen 2viikkoa sitten HU sng pöydistä taoin 700€ voittoa. Loppuhuipennus oli 200+10€ HU sng, josta ekassa jaossa mulle AA ja kaverille KK molemmat allin ja meikä vei.

Petu80 sanoi:
paljonko on suurimmat voitot?[/QUOTE

Pelimuoto NL100 tai NL200 shortti, riippuen aina kummasta löytää paremman pöydän (Korkeintaan kaksi pöytää auki, koska muuten ei ehdi shortissa saamaan riittäviä riidejä). Isoimmat potit pyörii välillä 200-500$ rinkipeleissä, eilen esimerkiksi isommalla veneellä tuli 420$. Isoin hävitty potti taitaa olla hiukan yli 550$, kun kurkosetti törmäs ässäsettiin riverillä.Turnauksissa mä oon tosi paska, mut joskus tuurilla tullu kympin turneessa toiseks (297$) ja ekaks (hiukan yli 550$). Siinäpä ne isoimmat.

Isoin downswingi yhden illan aikana on -670$, jolloin rahojen mennessä keskelle olin aina (yhteensä seitsemän kertaa) 90-10 suosikki, eli setti vastaan ylipari tilanne. Turni täydensi AINA vihulle isomman setin. Tämä siis NL100 fullissa Primalla. Olin mieli maassa silloin.

Kritz sanoi:
Suurin kertavoittoni taitaa olla $60 joka tuli 30 hengen $10 sittarista. Tulin toiseksi siinä, aikaa taisi mennä joku 1½h eli tuntipalkaksi tuli reilu kolmekymppiä.

Keskituntipalkka ei tosin ihan tuommoinen (vielä?) ole... :lol2:
Korjataanpas, tuo edellinen ennätysvoitto tuli 20 hengen sittarista.

Mutta eipä sillä niin väliä, tulin juuri toiseksi 30 hengen $10 sittarissa. Rahaa tuli $83.34 eli nettosin reilut $70. :rock:

Täytyy nyt leijua. Pelattiin livenä 7:n äijän turnausta... Peli oli ohi 6 jaon jälkeen, minun voittaessa ne kaikki. Ensin 99:ni pieksi AA:n, ja kolmoset sain melkein aina pöydästä... :D

Oli kaikki vähän: WTF? :D

40/80 limit shorttii on tullu ehkä eniten täs pelattuu viime aikoina,NL:iä hyvin vähän, limitti puolella kun tuon varianssin kiroukset eivät tule niin hvyin esiin, niin kivempi sitä on pelailla, ainakin sillon kun pelaa nois high roller pöydis. Pientä NL:ää tosin on kiva välil takoo, tulee aina hyvä fiilis kun fisut saa kyytii:)

Kertokaapas kikka jolla kerkiää noihin everestin 10 sentin sittareihin mukaan. Just latasin ton everestin softan, ja koittanut nyt kytätä noita ilmasia sittareita, mut ei prkl ikinä kerkiä mukaan:wall:

Täytyykö vaan laittaa pyörimään tuo "take any open seat" ??

Tulipa sitten otettua tuo Partypokerin 50+25$ liittymisbonus. Olen pelaillut .10/.25NL-pöydissä heikolla menestyksellä. Tänään pelasin sitten elämäni ensimmäisen freeroll-turnauksen. Sijoitus 46. ja rahaa kopsahti tilille 0.45$. Aikaa meni 2h20min, joten tuntipalkaksi jäi peräti 19c :lol2: Noita freerolleja on ihan hauska pelata, mutta rahoille on vain todella vaikea päästä.

Saanko avautua? Kiitos...

Tänään Poker4everin klo21.00 freeroll peruttiin, noh ei mitään. Siitä kopsahti 0.37$ pelitilille. Ajattelin että jes, pääsen pelaamaan oikealla rahalla. Sitten petyin... huomasin että halvimpaan pöytään liittymiseen tarvitaan 0.5$ :(

jantunen7 sanoi:
Miten muuten pelaatte nuo freerollien alkupään pöydät? Hankala pelata kun alussa ihan hullua all-in meininkiä.
Heti pelin alettua painan "sit out" ja menen tupakalle ja kaatamaan kahvit kuppiin. Noin 20min kuluttua alan vasta pelaamaan. Tämä yleensä riittää tiputtamaan hulluimmat pelaajat.
Alussa en viitti pelata edes valmiilla ässäparilla ennen kuin se tupakka on vähintään poltettu. Tämä sen takia koska parikin kertaa on tullut tiputtua freerollien/halpojen turnausten alussa jotain 72 offsuittia vastaan vain erittäin huonon säkän takia.

jantunen7 sanoi:
Miten muuten pelaatte nuo freerollien alkupään pöydät? Hankala pelata kun alussa ihan hullua all-in meininkiä.
Alun pelaan todella tiukasti. Sitten ku höyrypäät on tippunu, niin sitten löysään vähän peliä.
Monesti saa kyllä alussa hyvän stackin itelle (nelinkertaistaa ekassa jaossa), kun saa hyvät laput, mutta on siinä pudottukin monesti kuten Driamer sanoi.
Eli tiukasti vaan alku. :thumbs:

Pokeri on korttipeli joissa eniten ohivetävä voittaa ;)

Kädessä KK 10 x bb
2 maksaa

floppi 665 reissaan puol pottia, tulee kylkeen all-in, luulen bluffiksi ja maksan...

vastustaja näyttää 65:n eri maata ja flopitti siis nuttitäkärin...

Turn K, saan isomman täyskäden... River ei apuja kummallekkaan...

vastustaja chatissä "huoh, näin käy kun lähtee pelaamaan 65:lla ison reissun jälkeen" ;)

Olihan tossa mulla 2-outtia, oon vetänyt kerran 1-outtisellakin ohi riverillä ;)

Riippuu siitä onko se aiemmin avattu tili ns. real money-tili. Jos on niin sitten joudut kieroilemaan (toinen sähköposti, "puhdas" kone rekisteröityessä ja partyn softaa asennettaessa, tili pitää avata toisella nimellä etc.)

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom