Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Gascoigne sanoi:Millä nimellä pelaat tuol? Me köyhät pelaajat voitais tulla katomaan miten rahaa tehdään, voin jopa liittyä sun kautta jos nään että vedät rahaa tuolta tohon tahtiin...
En usko ennen kuin nään että pääset 50€/h keskimääräisille tuntiansioille, tuntuu vähän että on
Mies847 sanoi:Ihan mielenkiinnosta Teemu85 kysyn että miks pelaat Fixediä etkä esim nl? Kun otetaan huomioon että dollari on alle euro niin kyllä toi sen 4 pöytää vaatii, mutta ihan hyvä tuntipalkka.
Semmonen ihmetyksen aihe tuosta taulukosta että miks siinä on 4 tuhatta kättä kahteen kertaan?
Tavotinki sut jo ircistä kun siitä rakesta aiemmin kyselin.
Tarkoitit minua?Mies847 sanoi:Pakko kysyä, missäs pelaat ja paljonko oli osallistujia?
Arsi sanoi:Tarkoitit minua?
Edit: Ainiin, se bonuskoodi Paffille: NQN82 (tallenna 20€ -> saat 20€. Kerran pitää kierrättää, rulettia saa käyttää ;) )
Laitoit varmasti tuon koodin siinä talletuksen yhteydessä olevaan laatikkoon? Minulla ainakin eilen näkyi samantien saldossa, kun talletus oli päivittynyt.SniffDaddy sanoi:Miten tuon nyt sitten saa? Pistin parikymppiä Paffille tolla koodilla, mutta eipä tuota bonusta vielä näy.
Typpi sanoi:Se paffin 20€ bonari oli mun kuulemani mukaan vain eiliseen asti voimassa... Eli tänään ei enää onnistu. Itselläni toimi eilen illalla vielä.
Hihhihi.. Ilmeisesti bonus todellakin on vanhentunut, kun ei tuolla toisellakaan foorumilla olleet tänään rahoja saaneet :DSniffDaddy sanoi:Jos näin todellakin on, niin Arsi saa selkään. :D
Mies847 sanoi:Saahan ne sieltä pihallekki ;)
Se Paffin käyttämä clientti on toden totta "hirveähkö", mutta jotenkin tuntuu että ne kaikkein pahimmat vatipäät löytyvät tuolta Paffilta. :DSniffDaddy sanoi:Arsi, perkele, tulet palamaan helvetin kuumimmissa liekeissä. :D Nyt mä joudun pelaa kakskymppiä Paffin elämää paskemmassa peliympäristössä. :whip:
Arsi sanoi:Kohta alkaa WPT Subilla... ;)