Online pokeri (refelinkeistä bannit)

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja mage
  • Aloitettu Aloitettu
10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Gascoigne sanoi:
Millä nimellä pelaat tuol? Me köyhät pelaajat voitais tulla katomaan miten rahaa tehdään, voin jopa liittyä sun kautta jos nään että vedät rahaa tuolta tohon tahtiin...

En usko ennen kuin nään että pääset 50€/h keskimääräisille tuntiansioille, tuntuu vähän että on :anssi:

Sama se jos uskot vai et, mä tiedän miten asiat on :kippis1:

Mies847 sanoi:
Ihan mielenkiinnosta Teemu85 kysyn että miks pelaat Fixediä etkä esim nl? Kun otetaan huomioon että dollari on alle euro niin kyllä toi sen 4 pöytää vaatii, mutta ihan hyvä tuntipalkka. :)
Semmonen ihmetyksen aihe tuosta taulukosta että miks siinä on 4 tuhatta kättä kahteen kertaan?
Tavotinki sut jo ircistä kun siitä rakesta aiemmin kyselin.

NL on liian taitopelaamista. Fixediä pystyy mätkiä hyvin 8 pöytää pahemmin keskittymättä. Se ei oo mahdollista NL:ässä!

Mies847 sanoi:
Pakko kysyä, missäs pelaat ja paljonko oli osallistujia?
Tarkoitit minua?

Yleensä pelaan Parbetillä, koska tykkään heidän käyttämästään clientistä eniten. Nyt pelasin kuitenkin Paffilla, johtuen paffin 20€:n bonuksesta :D Taisi unohtua viime viestistä mainita, että kyseessä oli "shorthanded" -turbopöytä, 5 pelaajaa. Täysiä kymmenen pelaajan pöytiä pelaan harvoin, yleensä juuri noita 5hlön turbopöytiä (joissa siis blindit nousee tavallista nopeammin -> ei kestä pelit niin kauaa).

Edit: Ainiin, se bonuskoodi Paffille: NQN82 (tallenna 20€ -> saat 20€. Kerran pitää kierrättää, rulettia saa käyttää ;) )

Arsi sanoi:
Tarkoitit minua?

Edit: Ainiin, se bonuskoodi Paffille: NQN82 (tallenna 20€ -> saat 20€. Kerran pitää kierrättää, rulettia saa käyttää ;) )

Miten tuon nyt sitten saa? Pistin parikymppiä Paffille tolla koodilla, mutta eipä tuota bonusta vielä näy.

SniffDaddy sanoi:
Miten tuon nyt sitten saa? Pistin parikymppiä Paffille tolla koodilla, mutta eipä tuota bonusta vielä näy.
Laitoit varmasti tuon koodin siinä talletuksen yhteydessä olevaan laatikkoon? Minulla ainakin eilen näkyi samantien saldossa, kun talletus oli päivittynyt.

Se paffin 20€ bonari oli mun kuulemani mukaan vain eiliseen asti voimassa... Eli tänään ei enää onnistu. Itselläni toimi eilen illalla vielä.

SniffDaddy sanoi:
Jos näin todellakin on, niin Arsi saa selkään. :D
Hihhihi.. Ilmeisesti bonus todellakin on vanhentunut, kun ei tuolla toisellakaan foorumilla olleet tänään rahoja saaneet :D

[Hipsii kohti ulko-ovea] :lol2:

Toisella voorumilla oli joku kysellyt aspasta, miksei koodi enää toimi. Vastaus oli seuraavanlainen:

"Me emme tiedä mistä olet tämän koodin saanut, joten
oletamme sinun löytäneen sen jostain Internetin chat yms. palstoilta.
Kyseistä Onnennumeroa me emme ole laittaneet Internettiin, joten emme
myöskään ota vastuuta siitä kuinka se on toiminut sinun kohdallasi.

Me emme tule laittamaan bonusta pelitilillesi, jos olet jo tehnyt
talletuksen pelitilillesi.
Onnennumero oli voimassa 18.11.2005 asti."

Eli tuo oli joku vähän "epävirallisempi" numero :D

Arsi, perkele, tulet palamaan helvetin kuumimmissa liekeissä. :D Nyt mä joudun pelaa kakskymppiä Paffin elämää paskemmassa peliympäristössä. :whip:

SniffDaddy sanoi:
Arsi, perkele, tulet palamaan helvetin kuumimmissa liekeissä. :D Nyt mä joudun pelaa kakskymppiä Paffin elämää paskemmassa peliympäristössä. :whip:
Se Paffin käyttämä clientti on toden totta "hirveähkö", mutta jotenkin tuntuu että ne kaikkein pahimmat vatipäät löytyvät tuolta Paffilta. :D

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom