Online pokeri (refelinkeistä bannit)

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja mage
  • Aloitettu Aloitettu
Hohoo. Kaveri oli repiä pelihousut sittarissa.

Sillä oli kädessä QQ, mulla 45s. Pääsin floppiin ilmaiseksi, ja sieltä tuli 2 3 10 sateenkaari. Tässä vaiheessa, kun stacki on melkein nollassa, päätin lähteä korotuksiin mukaan, jossa vaikka suoraan osuisi. Turni oli K, taas maksoin, ja riveristä se puuttuva 6. Betsiä, ja kaveri katsoi.

Se meinasi tulla chattiruudun kautta kuristamaan mut. Aikamoista urputusta.

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
fish sanoi:
Hohoo. Kaveri oli repiä pelihousut sittarissa.

Sillä oli kädessä QQ, mulla 45s. Pääsin floppiin ilmaiseksi, ja sieltä tuli 2 3 10 sateenkaari. Tässä vaiheessa, kun stacki on melkein nollassa, päätin lähteä korotuksiin mukaan, jossa vaikka suoraan osuisi. Turni oli K, taas maksoin, ja riveristä se puuttuva 6. Betsiä, ja kaveri katsoi.

Se meinasi tulla chattiruudun kautta kuristamaan mut. Aikamoista urputusta.
Tulet vielä tommosia tänne kertomaan :curs:
.
.
.
.
.
;)

Pääsin rahoille tuossa 50000$ freerollissa. Sijoitus oli sadan tuntumassa. Harmittaa kun en missään vaiheessa päässyt hyviin asemiin, vaan peli oli koko ajan taistelua putoamista vastaan, siihen nähden ihan hyvä sija, mutta edes vähän paremmilla korteilla olisin saattanut jopa pärjätäkin.

Itselläni meni taas penkin alle tuo pelaaminen..Kun ei muut oikein alkaneet peliä pelaamaan niin itse otin riskejä..jotkut kannattivat jotkut eivät..
Sitten tuli seinä vastaan ja lopullinen sijoitus 5000 joukkoon..
Välillä joillekin tulee liian hyvät kortit ja joskus tuntuu että jotkut huijaavat kun lähtevät 4 ja 8 liikenteeseen ja saavat suoran vielä aikaiseksi..itselläni tietenkin AA pari..
tänään pitää vähän taas harjoitella..3minsaa vielä pelin alkuun..

Jeejee! 169 pelaajan turnaus PAF:lla (5 dollari osallistumismaksu) tuli voitettuu, 250 dollaria! Whii :)

Onneks en ottanu isoo stackiä mukaan ku sen sai sit menemään 2 peräkkäisessä jaossa...

AT vs A2 1 bb

flop AA7 3 bb raise
turn 6 5 bb raise
river 2 5 bb raise, 5 bb re-raise, call...

QQ käteen esitin olevani tilteissä ja pistin buttonilta all-in, isostack call

QQ vs 24's All-in!

flop 8A4
turn 7
river 2 :eek: :wall: :itku: :urjo:

Aah, kaikki hauska loppuu aikanaan. Partyn beginners- aika meni nyt umpeen, mutta olihan se sen arvoista. Ei voi kuin ihmetellä, mitä noiden pelaajien päässä pyörii. Yhdenkin näin häviävän 100$ tunnin session aikana 1/2$ limiittipyödässä! Kaveri katsoi 100% flopeista, raise tai call napit löytyy ainoastaan. Ja vastaavia oli useita. Kummallista kyllä, 1/2$ pöydissä peli tuntui olevan löysempää kuin 0,5/1$ pöydissä.

Partyn normaalit limiittipöydät vaikuttavat nyt ihan järkeviltä, floppiprosentit pyörivät 30 ympärillä. Vaikea kuvitella, mistä vois löytyä paskempia pelaajia kuin partyn beginners- limiiteistä. Mars tänne kaikki kultaa vuolemaan!

Osaako joku sanoa että mikä mulla asetuksissa tms pielessä kun partylla mulla näkyy vaan playmoney pöydät?? En siis ole rahaa tallettanu vielä mutta mun mielestä ne oikean rahankin pöydät pitäisi näkyä niinkun Nordicbetillä näkyy.

Tässä pari päivää sitten oli paffilla suurin paistifisu, minkä lyhyen pokerielämäni aikana olen nähnyt. 0.10/0.10$ NL HE pöydässä meni noin 95% käsistään all in:n ja kun joku sitten lähti mukaan, tyypiltä löyty joku 23 offsuitit.
Kerran mulla oli 77 ja lähdin kaverin all iniin. No sillä oli 10 2 offsuit ja kymppi tuli riverillä. En tippunu nolliin, mut puolet meni sen pöydän aikasemmista voitoista. Pari kertaa tyyppi kävi jossain 70$, mut lopulta se hävis puolen tunnin aikana 50$, jotka se nosti cashierilta.

rimppis sanoi:
Tässä pari päivää sitten oli paffilla suurin paistifisu, minkä lyhyen pokerielämäni aikana olen nähnyt. 0.10/0.10$ NL HE pöydässä meni noin 95% käsistään all in:n ja kun joku sitten lähti mukaan, tyypiltä löyty joku 23 offsuitit.
Kerran mulla oli 77 ja lähdin kaverin all iniin. No sillä oli 10 2 offsuit ja kymppi tuli riverillä. En tippunu nolliin, mut puolet meni sen pöydän aikasemmista voitoista. Pari kertaa tyyppi kävi jossain 70$, mut lopulta se hävis puolen tunnin aikana 50$, jotka se nosti cashierilta.

Olisko ollut joku isommalla rahalla pelaava päästelemässä höyryjä tai hermostunut tyttöystävä?

wooh, 1500 entryn freerollista sija 19 ja dollari taskuun. Jumalauta tätä vois tehä työkseen. WPT Here I come! :david:

Samalla vois kysäistä, että onko kukaan lukaissut tuota Pokerin käsikirjaa? Onko panostamisen arvoinen? Ois kuul lukea pottikertoimista ihan vaan på finska.

Stallion sanoi:
wooh, 1500 entryn freerollista sija 19 ja dollari taskuun. Jumalauta tätä vois tehä työkseen. WPT Here I come! :david:

Samalla vois kysäistä, että onko kukaan lukaissut tuota Pokerin käsikirjaa? Onko panostamisen arvoinen? Ois kuul lukea pottikertoimista ihan vaan på finska.

Taisi tässä ketjussa olla aikaisemmin juttua tuosta, ja porukka totesi, että etenkin ensimmäisenä pokerikirjana ajaa ihan asiansa. Mitä enemmän kirjoja on lukenut, sitä vähemmän tuolla tietenkin on annettavaa. Ajattelin lainata kaveriltani, kunhan tuo saa ensin itse luettua.
Minäkin pelasin eilen elämäni ensimmäisen pokeriturnauksen. Taala voittoa kolmen tunnin työstä. Tavataan WPT finaalissa ;).

Jos ihan rehellisiä ollaan, niin minusta tuntuu että olen pärjännyt paremmin intuitiolla kuin Pyysingin kirjan opein.

Kokeilin pelata huvikseni 10$ stackilla 0,25/0,5 pöydässä täysin kirjan oppien mukaan, eli lähinnä foldasin työkseni, ja turpaan tuli että soi. Tiedä sitten mistä johtui.

fish sanoi:
Jos ihan rehellisiä ollaan, niin minusta tuntuu että olen pärjännyt paremmin intuitiolla kuin Pyysingin kirjan opein.

Kokeilin pelata huvikseni 10$ stackilla 0,25/0,5 pöydässä täysin kirjan oppien mukaan, eli lähinnä foldasin työkseni, ja turpaan tuli että soi. Tiedä sitten mistä johtui.

Ei taida ihan toi 10$ stacki riittää kokeilemaan sitä, mikä on oikea pelityyli tai taktiikka...

Siitä ei siis voi tehdä minkäänlaisia johtopäätöksiä vielä. En sano missään tapauksessa, että sen kirjan opit olisivat ainoita hyviä, mutta ei tosta sun tappiosta voi ainakaan sitä kirjaa syyttää.

fish sanoi:

Pelailen tällä hetkellä mieluiten 25$ NL pöydissä ja laskeskelin, että 10 hengen pöydässä on mahdollista foldata 100 peräkkäistä kättä hintaan 3,5$. Itseasiassa tuohon hintaan voi pelata 108 vuoroa foldaten, mikäli poistuu juuri ennen omaa BB-vuoroaan. Näen tiukan pelitavan soveltuvan lähinnä pelaajamääriltään suuriin rahapöytiin. Tuntuu hieman hassulta kirjoittaa tätä sinulle viikon nettipokerikokemuksellani, mutta näin kuitenkin on omien havaintojeni mukaan :).
Pelkkä foldaaminen (1 onnistunut mukaanlähto tosin tarvitaan :D) on äärimmäisen tylsää, mutta se on toistaiseksi ollut minulle tuottoisin pelitapa. Tiukkaa pelaamalla olen pysynyt omillani hassattuani ensin rahani yrittämällä rohkeampaa peliä :). Turnaukset ovat sitten aivan oma maailmansa, niissä on pakko pelata aggressiivisemmin. Muistaakseni sanoitkin pärjänneesi turnauksissa paremmin.
Minkään kirjoista luettavan opin varassa ei voi täysin pelata, muutenhan tietokone voittaisi ihmisen pokerissa.

Stallion sanoi:

Ostin kirjan ja kohta se olis selailtu läpi. Hyvälle vaikuttaa, itse siis vasta muutaman viikon tutustunu kirjaan ja kyllä siitä paljon tietoa saa ongittua, suosittelen lukemaan..

Mulla sillee hyvä tilanne että kaveri pelaa ammatikseen pokeria niin häneltä saan myös paljo käytännön tietoa pelistä, mutta kyllä kun tuon kirjan lukee niin ymmärtää enemmän kaverinkin neuvoista.

Oman lyhyen mutta silti ytimettömän puoliamatööri-urani ehkäpä pahin bad beat todistettiin toissailtana. Koko ilta hakattu työkseen foldia kunnes vihdoin osui.

Big blidinsta A10d:lla peliin ja flopista pari lisää samaa maata. Porukka lätki rahoja tiskiin kummallisilla käsillä ja potti oli tässä vaiheessa jo sen verran iso, että oddsien mukaan kannatti helposti lähteä turnille. Sieltä sitten viides ruutu ja väri oli valmis. Turnista yksi kortti oli K ja flopista siis 9d. Tässä hulabaloossa vastustajien reissut oli varmoja joten check-reissulla ja reissukarkeloiden äätteeksi päästiin vihdoin riverille mistä tuli taas 9. Taas kauhea reissurumba ja meikäläisellä taalan kuvat silmissä. Tyytyväisenä heitin värin tiskiin ja mersua tilaukseen... kunnes... Kaveri paljastaa K9 off suiten :jahas: Tollasella kädellä lähtenyt mukaan siihen infernaaliseen reissurumbaan ja ennen riveriä sillä oli ollut tasan saakeli 2 paria! :curs:

Ei muuta kuin läppäri miljoonaa olohuoneen ikkunasta ja leka viinaa huikalla alas ja uusin kujein uusiin koitoksiin! :thumbs:

Perkule ku tuntuu, että käy liian usein huono tuuri tässä hommassa. Esim. todella usein jos satun saamaan flopista setin, niin samalla tulee kaksi samaa maata. Sitten jollain on kädessä kaksi samaa maata, eli se vetää värin vedolla. Usein käy vielä niinkin, että turnilla ja riverilla tulee samaa maata ja nyt pöydässä on siis jo neljä samaa maata... Siinä ei oikeeen uskalla lyödä enää kolmosilla lisää betsiä tai callata muiden bettejä tai reissuja...

Just äsken kävi niin taas 1/2 fixedissä. Ite sain ennen floppia ThTc käteen, jolla reissasin. Kolme callas ja floppi oli 2d 7d 10s. No sitte laitoin heti bettiä ja kaikki callas. turni oli jd. Tässä vaiheessa aattelin, että taasko kävi näin. Bettasin silti ja kaikki callas. Riveri oli kd. No taas tuli sitte se neljäs samaa maata ku mulla on setti flopin jälkeen. Vittu että vitutti. Sieltä tuli bettiä ja reissua ja foldasin. Joku voitti 34€ potin sitte värillä...

Paska lajihan tää on...

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom