Online pokeri (refelinkeistä bannit)

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja mage
  • Aloitettu Aloitettu
Fixed Limit -pelit

Onko täällä paljonkin noiden limiittipöytien tahkoajia, vai pelaatteko pelkästää NL ja PL -pelejä, sekä turnauksia?

Itse olen oikeastaan aina pelannut NL-pöytiä, ja viime aikoina myös turnauksia. Muutaman kerran olen kokeillut FL -pöytiä tahkota, mutta molemmilla kerroilla tuntui olevan enemmän sääntö kuin poikkeus, että paistit vetivät riverillä ohi roikuttuaan ensin aivan hirveällä kädellä petsauksissa mukana. Lisäksi pöydät eivät oikein tuntuneet sopivan suht' aggressiiviseen pelitapaani.

Nyt alkoi sitten kyllästyttää nuo ainaiset NL -pelit ja ajattelin siirtyä ainakin joksikin aikaa Fixed -pöytiin. Muutin pelitapani aivan tietoisesti todella tiukaksi, jolla ei varmasti turnauksia voitettaisi. Mutta pelitapa tuntui ainakin tuossa suht' pieniblindisessä pöydässä toimineen, odotti vain hyvät kortit ja paineli F3:sta. Ei pelkoa, ettei olisi showdowniin saakka päästy :D Pelitapa tuntuu jotenkin todella tyhmälle, mutta mikään ei näytä olevan tarpeeksi tyhmää ja arvattavaa, etteikö nuo tietyt pelaajat aina roikkuisi niine bottompaireineen mukana.

Parin tunnin tahkoamisen tuloksena oli voittoa 36BB, eli 18BB/h. Minkätasoinen voitto tunnissa on "hyvin" näissä fixed-pöydissä? Tuossa lienee käynyt hirveä tuuri peliseuran valikoitumisessa, tuskin tuollaisiin lukemiin pidemmällä aikavälillä päästään?

Edit: Todella suuri etu näissä FL pöydissä noihin NL ja PL versioihin verrattuna on pelin "helppous". Ts. ei tarvitse niin tarkkaan miettiä korotuksien suuruuksia kun kerran on vain 3 vaihtoehtoa. Tämä mahdollistaa useamman pöydän tahkoamisen yhtäaikaa (mikä NL-pöydissä on käytännössä melko hankalaa).

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Tylsää..

Fixed on vain niin tylsää :zzzz:
Kuis montaa pöytää ja minkälaisella limiitillä pelasit vixettiä?
Entäs NL:ssä mikä limiitti ja monta pöytää?
Laittakaapas muutkin pelurit vähäsen tietoa, et multitabletatteko minkälaista limiittiä ja millasella rollilla?
Itse pelailen 2*NL25, mut tosiaan hommaan nyt isomman näytön ja alotan pelaamaan 4*NL25. Rolli on tällä hetkellä $868.

Kun mulla alkaa no limit tökkiä, vaihdan välillä omahaan tai studiin.

Pot limittiäkin pelaa, mutta fixediin ei riitä lainkaan kiinnostusta.

Arsi sanoi:
Parin tunnin tahkoamisen tuloksena oli voittoa 36BB, eli 18BB/h. Minkätasoinen voitto tunnissa on "hyvin" näissä fixed-pöydissä? Tuossa lienee käynyt hirveä tuuri peliseuran valikoitumisessa, tuskin tuollaisiin lukemiin pidemmällä aikavälillä päästään?
Voitto ilmoitetaan yleensä xBB/100kättä, jolloin kovin paljon yli 4 et taida x:n arvoksi saada olettaen, että et pelaa aivan alimpia limittejä. Jos yhdessä pöydässä pelaat about 50 jakoa tunnissa ja voitat keskimäärin 3BB/100 vaatisi tuo sinun 18BB/h 12 pöydän pelaamista. Harva pystyy 12 pöytään ja 3BB/100kin on jo hyvin, joten enpä usko, että 18BB/h on lähelläkään realistista tuntituottoa.

Pyranha sanoi:
Kaverini tutuistui kesällä nettipokerin saloihin kolmen eri pokerikirjan avustuksella. On nyt tienannut kesä/heinäkuun taitteesta vähän vajaat 3000 dollaria. Tuntikaupalla hakkaa joka päivä, ei vissii muuta teekään :rolleyes:

Noniin, tästä on nyt muutama kuukausi aikaa ja potti on kuulemma 8k paikkeilla. Oli ainakin pöydälle ilmestynyt uutuuttaan kiiltävä toinen 19" ruutu ja päivärutiini menee niin että heräilee joka aamu 04 ja pelaa tuonne 10 asti.

Sanompa vaan että siinä menee tuonkin miehen toinen ja varmasti viimeinen Dippatyö vituiks:jahas:

En edes uskalla itse kokeilla :lol2:

Pyranha sanoi:
Noniin, tästä on nyt muutama kuukausi aikaa ja potti on kuulemma 8k paikkeilla. Oli ainakin pöydälle ilmestynyt uutuuttaan kiiltävä toinen 19" ruutu ja päivärutiini menee niin että heräilee joka aamu 04 ja pelaa tuonne 10 asti.

Sanompa vaan että siinä menee tuonkin miehen toinen ja varmasti viimeinen Dippatyö vituiks:jahas:

En edes uskalla itse kokeilla :lol2:

Tommonen työnteko olis helvetin siistiä ei varsinaisia työaikoja, olis koko pvä aikaa tehä mitä huvittaa ja ku porukka olis menossa nukkumaan niin alottais työnteon. Yleltä tuli tossa jonkin aikaa sit dokkari suomalaisesta ekonomista joka oli lopettanu tavallisen päiväduuninsa ja pelaa siis tolla tavalla. :rolleyes:

Perkeles! tuli taas pelattua paffilla texasia Pl ja 20 e meni niin että viuhahti:curs: , 2 h pelailtu ja todettu että kyllä se raha hupenee kun kankkulan kaivoon heittää......:wall: :wall: :wall:

Heh vähän sama juttu kävi itselleni, pärjäilin ihan kivasti noissa pikkurahan peleissä (euron sit&go -turnaukset), mutta liian pienellä kassalla kun lähtee liian isoihin peleihin, niin turpaanhan siinä helposti tulee. 35e omassa tapauksessa meni oppirahoja. :)

Nyt on pakko mainostaa... Kyllä on kaverilla rankkaa, tähän asti sellaista 500-1500$ kuussa pienellä pelailemisella ja bonuksien metsästämisellä, nyt sitten 5200$ partypokerin 40k Guaranteesta. Mietti tuossa että pitäisiköhän äidille kertoa, ettei enää tarvitse lähettää rahaa.

huhhuh aika kiva mälli rahhaa. Paljoko oli buy in tossa guaranteenissa?
Itte tällä hetkellä kituutan 13 euron rollilla :D
Kyllä tästä vielä noustaan :rolleyes:

20$ oli ollu buy-in. Ei sitä ihan äkkiä tajuakaan, että millainen summa tuo on tienata ihan tuosta vaan, puhtaana käteen.

Eipä kyllä. Sillä elelis jo ihan kivasti. Opiskelijalle tulis varmaan tarpeen.
Vissii poistettiin se unibetin bonushomman kierrätys?. Onko siitä missää muualla juttua ku jäi vielä vähä epäselväksi? Tietääkö kukkaa?

Jos joku haluaa ilmaista pelirahaa, kannattaa hyödyntää 10$ bonus Dream Pokerissa, Royal Vegas Pokerissa ja PokerTime pokerissa. Kaikki kuuluvat Prima verkkoon, mutta kaikista kolmesta saa bonukset. Olen reilussa viikossa yli kymmenkertaistanut bonusrahat, eikä muuten ole vaikeaa. Pelaa vaan super tight peliä ja kun kortit natsaa , antaa palaa täysillä. Joku idiootti aina maksaa.

Raippe sanoi:
Vissii poistettiin se unibetin bonushomman kierrätys?. Onko siitä missää muualla juttua ku jäi vielä vähä epäselväksi? Tietääkö kukkaa?

Laita mulle mailia wendy at pakkotoisto.com

Aika uskomatonta! Nordicbetin 5000$ freerollissa 100 pelaajaa jälellä ja meitä istuu 8 suomalaista samassa pöydässä!!

Kevyt pokka-buumi suomessa vissii tai jotain...

[QUOTE="Iso"-j]51 jälellä. 8 istuu pöydässä ja 6 suomalaista...[/QUOTE]
No onhan tuo kivaa vaihtelua, kun yleensä pöydässä on vähintään 9 ruotsalaista.

Sanokaas joku tyhmälle, että voiko esim. tuota tällä hetkellä tarjolla olevaa Partyn 20%:n talletusbonusta käyttää hyväksi seuraavalla tavalla:

Jos pelitililläni on $500 niin otan ja siirrän sen sieltä pankkitililleni ja samoin tein talletan saman summan takaisin pelitilille. Saanko silloin tuon 20%:a (=$100) bonusta? Tottakai vasta raketettujen käsien jälkeen mutta kuitenkin.

Voiko toi olla noin hölmö tsydeemi vai jumittaako mulla kuula tähän aikaan päivästä?

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom