Online pokeri (refelinkeistä bannit)

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja mage
  • Aloitettu Aloitettu
On muuten ihan ihmeellisen näköistä tuo pokeritähtien peli. :eek:

Jos olisi pitänyt pelin mukaan arvioida pelaajan tasoa pokerissa, olisin luultavasti kategoroinut nuo molemmat kastiin "vatipäät". Miksi ne makselivat niitä reissuja joillain jätkähailla ja suoran välivedoilla? Miksei yhtään kättä foldattu pre-flopissa lopussa? Taisi jompikumpi maksaa riverin jälkeen jollain akkahailla, kun toisella oli kolmoset tjsp.

Mutta kuten selostaja sanoi, älkää katsojat yrittäkö tätä kotona. Nämä kaverit tietävät mitä tekevät. :D

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Joo, se on eri peliä noiden ammattilaisten geimit. Gus Hansen on uransa aikana foldannut pre-flopissa ehkä kaksi kertaa. :D Mies pelasi aivan uskomattomasti taas muutama viikko sitten WPT:ssä. Mutta älkää tosiaan kokeilko nettipeleissä Gus Hansen -tyyliä. Tulee nimittäin turpaan ja komiasti. Noita taitoja ei pokerikirjoista opita....

Pitää kans ottaa huomioon se että ne pelas heads uppia siinä vaiheessa kun koroteltiin älyttömillä käsillä tarkoituksena varastaa blindit. Tuskinpa ne turnauksen alussa noin on pelannu.

Joo elikkäs kun yritän kotiuttaa rahaa nordicbetiltä niin se kysyy pankin niemä ja pankkitilin numeron ohessa pankkitilini swfit koodia. En tiedä yhtään mistä saisin sen selville ..

P.s En ole koskaan laittanut rahaa tilille, voitin vain freerollista 200$ ja haluisin kotiuttaa kyseisen summan

Kyllähän tuo peli heads-upseissa ja esim. neljällä pelaajalla muuttuu ihan hirveesti, varsinkin kun blindit on kovia.

Eilen taas PAF:n 199 hengen (5 dollarin buy-in) turnaus meni ihan mallikkaasti, 6. sija ja 50 dollaria taskuun, harmi että blindit söi kovasti, kun iski huonoa korttia ja pari topchip bullyä samassa pöydässä. Monta kertaa BB:ssä itellä joku 92 kortit ja bully heittää jo 3x BB raiset.

Neuvokaapas joku tuossa turnauspelissä. Eli nykyään oikeastaan jokaisessa turnauksessa meikäläinen selviää sen alun komiasti ja chippejä alkaa olemaan enemmän kuin muilla samassa poydässä. Mutta sitten se peli vain jotenkin lähtee lähtee lapasesta, 3-4 kättä ja matti on kukkarossa. Eli miten sillä muita isommalla chippimäärällä pelimies vie niin että muut vikisevät?

Jotain taktista vinkkiä tuohon kaipaisi kun muuten kyllä alkaa homma luonnistumaan...

Pulla sanoi:
Neuvokaapas joku tuossa turnauspelissä. Eli nykyään oikeastaan jokaisessa turnauksessa meikäläinen selviää sen alun komiasti ja chippejä alkaa olemaan enemmän kuin muilla samassa poydässä. Mutta sitten se peli vain jotenkin lähtee lähtee lapasesta, 3-4 kättä ja matti on kukkarossa. Eli miten sillä muita isommalla chippimäärällä pelimies vie niin että muut vikisevät?

Jotain taktista vinkkiä tuohon kaipaisi kun muuten kyllä alkaa homma luonnistumaan...

Mä ainakin isolla stackillä pelottelen pieniä stackkejä, katkeaminen pelottaa aina. Paljon reissuja vaan, juuri ennekuin alkaa palkintosijat lähestyä. Freerolleissa ei toimi niin hyvin, kun maksavissa turnauksissa.

Niih, ja sitten käy kuten mulla, että kerta toisensa jälkeen ne perkele vie sen potin paremmilla korteilla.

Minä sanoisin, että jos alkaa lähteä ihan lapasesta (mulla ainakin löystyy peli jos kasvatan stackia reilusti, varsinkin jos on vähän tuuria ollut mukana), niin reipas kiristys pelityyliin hetkeksi, niin tulee järki mukaan taas.

Itse pelaan suhtkoht tiukkaa aina koko turnauksien ajan, mutta sillon isketään kun on paikka. Mutta tottakai sitä ottaa vähän erilailla jos itellä on esim. 6000 chipii ja kaverilla 1000, niin tottakai kovempaa raisea.

Turnauksen lopussa harvemmin pystyy pelaamaan enää tiukkaa peliä. Kun pelaajia on enää muutama ja blindit ovat kasvaneet suuriksi stackiin nähden, on pakko lähteä huonommillakin korteilla mukaan. Kun pelaajia on vähän, on pienempi todennäköisyys, että yhdellä muulla olisi loistavat kortit. Toki, jos tarkoituksena ei olekaan voittaa koko turnausta, vaan antaa muiden pelaajien tiputtaa toisiaan pois ja korjata pienemmät palkintorahat, tiukka pelaaminenkin voi olla hyvä taktiikka.

Edit: Aikaisemmin viikolla tuli pahasti turpaan.
Käteen: A9 maltilliseen korotukseen mukaan
Flop: 966 maltilliset korotukset
Turn: 9 kunnon korotukset pöydän parhaalla mahdollisella täyskädellä
River: Q kovat korotukset ja lopulta all-innit
Kaverilta löytyi pocketista 66.

Kuinka moni käyttää noita netistä löytyvien todennäkösyyslaskin ohjelmia pelin aikana? Itellä mennyt ihan fiilispohjalta jas häviö eilen paffilla 15 e! taas +-0 parin päivän aikana tienatut voitot meni sille tielle niin tänään ku oli puhetta noista ohjelmista niin mietin pitäiskö ottaa käyttöön tuollainen?

Tuli äsken taas päivän huumoriannos täyteen. :hyper:

Pelasin head's uppeja, ja minulla on yleensä ollut tapana toivottaa toiselle pelaajalle "lykkyä tykö", eli gl. En tiedä käsittikö toinen pelaaja tämän jotenkin väärin, vai oliko päässä muuten kaverilla jotain vikaa, vastauksena oli kapitaalein kirjoitettu FUCK YOU!. :D

Ei vittu tuota Ron Rosea (WPT)! :hyper: Aivan käsittämätön tuuri kävi koko turnauksen ajan, aina tuli viimeistään riveriltä juuri se oikea kortti, oli outseja sitten kaksitoista tai kaksi.

Kaiken kruunasi tuo loppu, jossa hammaslääkärillä oli flopin jälkeen 44 ja Ron Rosella QK. Rose maksoi hammaslääkärin all-inin, ja kappas, turnilta tuli akka :D

Vittu nyt sattuu oikeesti joka paikkaan. Kateltiin kaverin kanssa WSOP mutta peli oli niin paskaa että piti alkaa ite pelaamaan. Chippejä oli 300 ja molemmille pari kaljaa ja molemmat löi pöytään 100 €.

Pelasin hyvin, betsasin ja pistin kaverin tekemään vaikeita päätöksiä koko ajan. Blindit oli 3/6 ja pelinä pot limit texas holdem. kortti ei käynyt mutta bluffeilla ja parilla kädellä chipit oli 250-50 mulle kun sain kaverin all-in ekan kerran.

mun 8J vs 8Q kun floppi oli 910Q ja mulla suora!!!!

turn 2 ja sit vitun river J ja potti jaettiin :wall:

Ei se mitään, jatkoin hyvää peliä ja chipit oli taas 260-40

mun T8 vs 8A ja floppi 8T5 kun mentiin all-in. ja river A :wall:

toinen ohiveto alkoi jo vähän nakertamaan, mutta kolmas sai mut jo kyynelehtimään... chipit 230-70. kovaa reissutteua ennen floppia molemmil pocket pair.

33 vs 88 floppi 53T sateenkaari. lyön potin verran setillä ja kaverin pakko tulla all-in ministackillä. turn 8 :itku: kaveri sai isomman setin.

Musta vedettiiin ohi 3, 3 ja 2-outtisella. Mulle ois kelvannut pakan kaikki kortit voittoon, tuon vikan ohivedon jälkeen alko mun alamäki joka päättyi tappioon kun menin ekan kerran all-in yliparilla mutta kicker oli itsellä 8 kun kaverilla 10. chippejä oli potissa 260/300 tuolloin. Tuli vähän painettua rohkeasti mutta kun kaverikin teki niin koko ajan ja kello oli jo 4.50 aamulla ja peliä melkein 3-tuntia takana.

Nyt oikeesti ahdistaa ja sattuu joka paikkaan kun ajatteleekin tota peliä, vissiin parempi pitää taukoa pokerista kun ei kestä tappioita. VITUN VITUN VITUN VITTU...

Viimeyönä taas pokeri maitto, ja pelasin pari lähemmäs 600 hengen 5+0.5 buy-in turnausta PAF:lla. Molemmat lähti tosi hyvin ja keskimäärästä ylempänä oltiin lähes kokoajan, jossainvaihessa jopa top10:ssä. Blindit kasvo ja pelaajia tippu, mutta itellä suju. Pienimmillä rahasijoilla ~30-60 joutu pariin kolmeen pakotettuun coinflippiin, blindien kasvaessa, joista tosin selvittiin voittajana mm. 77 vs AQ, 66 vs AQ ja yksi kauhea pulla 33:lla voitto QQ ja KJ:sta :)

Toisessa turnauksessa pääsin neljänneksi tai viidenneksi eli 200$ napsahti tilille ja toisessa jäin n. 20, eli sieltäkin muutama dollari irtos.

Aikaa toiseen meni reilu 3 tuntia ja toiseen melkeen 4.

Nörtit huomiJo!

Mahtaakohan AMD Athlon +1800 512 GF TI4200 riittää tehot 4-tablettamiseen PokerTrackerin ja PokerAce Hudin ollessa päällä?
Aattelin ostaa 20littunäytön, jos tehot riittää...
Kahdessa pöydässä ei ole minkäänlaista ongelmaa, mutta kun resot kasvaa?
Itse aivan mutulla heitän, et riittää.

Juliano sanoi:
Mahtaakohan AMD Athlon +1800 512 GF TI4200 riittää tehot 4-tablettamiseen PokerTrackerin ja PokerAce Hudin ollessa päällä?
Aattelin ostaa 20littunäytön, jos tehot riittää...
Kahdessa pöydässä ei ole minkäänlaista ongelmaa, mutta kun resot kasvaa?
Itse aivan mutulla heitän, et riittää.
Viestisi otsikosta huolimatta uskallan, leimaamisen pelossakin, vastata että kyllä riittää.

:D

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom