Online pokeri (refelinkeistä bannit)

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja mage
  • Aloitettu Aloitettu
Kaverini koko tänään uskomattoman huonoa tuuria... koko rolli mukaan ja 1/50 NL pöytään... Käteen AA floppi A74 sateenkaari, vastustaja reissaa 80$ kaverini call 75$ stackillä ja reperää ääneen nähdessään TJ ofsuited käden...

AA vs AJ, floppi A74 95% - 5 %
Turn Q 82% - 18 %
River K (TJQKA) ja kaverini hakkas pöytää niin lujaa että tietokone sammui, se meni katki sit tuolla ja sillä on 20 € rahaa loppukuun menoihin.

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Eiii... Priceless, kiva vämmättää kun huomaa foldanneensa nutsit...

AK 3 bb:n reissu, ei auta karsinta löysä pikkupöytä 6 tulee mukaan...
FLoppi AKT ja mä reissaan 3bb varovasti peläten suoraa kaikki maksaa
Turn Q ja alkaa kauhee reissuhelvetti, 3 mua ennen menee all-in, tiedän että jotkun napsutti suoran ja foldaan, river K ja mul ois ollu täkäri...

heti perään AJ käteen limppailen

Floppi TQx joku reissaa 10 bb pakko fold ku ois vaan 4-outtinen... taas kauheeta reissutusta pöydässä ja turnilta napsahti K ja mul ois ollut saletit, priceless, potti taas jotain 200 bb :D

Vaikka ohivetäminen onkin kivaa, niin koitan vähentää sitä ;)

Gascoigne sanoi:
sillä on 20 € rahaa loppukuun menoihin.

Vanha viisaus on, että ikinä ei pitäisi käyttää uhkapeleihin sellaista rahaa jonka tarvitsee johonkin muuhun. Lapset ei välttämättä ymmärrä kun selittää, että sori, nyt joudutaan syömään loppukuu pelkkää kaurapuuroa kun isi kävi pelaamassa...

Jaahas. Allekirjoittanut luki tämän ketjun varmaan kahteen kertaan läpi ja pelailin muutaman viikon noilla leikkirahoilla eri softilla. Sitten rohkaistuin ja laitoin 2€ paffiin :nolo:

Olin 16€ voitolla mutta sitten meni kaikki :david:

Kaiken kaikkiaan tosi addiktoiva peli :arvi:

edit. tai 16$, enivei

Eilen kyl hyvä jako. Utg raisee 2*bb mä maksan buttonista, blindit foldaa. Floppi 27J rainbow, utg lyö potin mä maksan, floppi pata K, utg lyö allin mä maksan, river pata 8, sillä 45 pataa, mulla JJ:((( Siihen loppui 5000$ freeroll.

Itellä tuli AQ tippuminen toisen flopista saadulle 2-parille vaikka sitä ennenkin reissasin jo reilusti.
Lähinnä ihmetyttää mikset lyönyt reilusti raisea kerta kävi selväksi että sillä toisella jotain on/tai se on yksinkertaisesti helvetin huono pelaaja ja lyö millä vaan?
Kuitenkin tuossa vaiheessa sulla oli 100% varma johto ja toinenki löi rahaa pottiin niin ei muuta kuin reilusti päälle. Koska todennäköisesti se sitten oletti että sulla ei ole mitään kovin ihmeellistä kun vaan katot sen korotukset.

Itellä toi nettipokeri vienny kyllä ihan totaalisesti mennessään. Jopa niin kovin että on unohtunut nimimerkki tälle palstalle ;) . Ei kyllä silleen harmita niin paljoo, tässä kuussa jo 4000$ voitolla. Oma suomalainen pokeriforumiki tullu avattua jonkun aikaa sitten!

Tässä vähän voittokurvia, siihen vielä 1000$ rakebackit päälle :rock:

stats3.jpg

Sivu on ilmeisesti sama mitä joskus pakkiksellakin oot maininnu? Ihan hyvä bisnes jos 1k kuussa tulee jo muiden rakeista. Mites isoja pelejä muuten pelaat kun voitot on tuota luokkaa?

Mies847 sanoi:
Lähinnä ihmetyttää mikset lyönyt reilusti raisea kerta kävi selväksi että sillä toisella jotain on/tai se on yksinkertaisesti helvetin huono pelaaja ja lyö millä vaan?
Kuitenkin tuossa vaiheessa sulla oli 100% varma johto ja toinenki löi rahaa pottiin niin ei muuta kuin reilusti päälle. Koska todennäköisesti se sitten oletti että sulla ei ole mitään kovin ihmeellistä kun vaan katot sen korotukset.

Jälkikäteen helppo sanoa et ois pitänyt raisee. Jos olisin lyönyt tai reissannut sen lyönnin flopista se olisi foldannut, Lähinnä yritin maksimoida voitot, koska se oli lyönyt jo ennen floppia. Olin aika varma, että se lyö flopissa, koska oli jo lyönyt ennen floppia, sen takia chekkasin flopista. Kaikki meni suunnitelmien mukaan kunnes riveri vei. Vituttaa vaan, koska ei itse ikinä pääse tekemään tollaista.

No joo, onhan se totta että jälkikäteen on hyvä neuvoa. Mullaki käyny useamman kerran noin, sitten oon oppinu sen että vaikka vetäsin AA:lla sen kolmannen A:n flopista niin parempi panostaa ainakin suht reilusti ihan vaan sillä että ei anna toisen luulla että ei ole mitään. Oikeestaan enää ei uskalla kuin värillä jossa A suurin tai täyskädellä pelata hitaasti.
Tosin näyttäs olevan enemmän sääntö kuin poikkeus että freerollissa ainakin alussa ne pahimmat tuuripellet pärjää vaikkei tietäs ees sääntöjä. :curs:

Teemu85 sanoi:
Siis toi rakeback:i on omasta pelaamisesta saatu. Ja 5/10 fixediä pelailen. Potit on sellasta 50-300$ luokkaa. Tunti palkka lähentelee 50€, et kyllä kelpaa =)

Millä nimellä pelaat tuol? Me köyhät pelaajat voitais tulla katomaan miten rahaa tehdään, voin jopa liittyä sun kautta jos nään että vedät rahaa tuolta tohon tahtiin...

En usko ennen kuin nään että pääset 50€/h keskimääräisille tuntiansioille, tuntuu vähän että on :anssi:

Gascoigne sanoi:
Millä nimellä pelaat tuol? Me köyhät pelaajat voitais tulla katomaan miten rahaa tehdään, voin jopa liittyä sun kautta jos nään että vedät rahaa tuolta tohon tahtiin...

En usko ennen kuin nään että pääset 50€/h keskimääräisille tuntiansioille, tuntuu vähän että on :anssi:
Yhdellä pöydällä en usko minäkään, mutta jos niitä pöytiä on auki 4-10 ja bb se 10$ niin täysin mahdollista. Vai tuntuuko itsestäsi mahdottomalta tienata tunnissa bb:n verran?

Tosta käyrän tekstistä näkee että keskituotto on 1.4BB/100
Kun BB on 10$ ja pelaa kolmea pöytää yhtäaikaa niin tuotto on silloin 42$/tunti Siihen sitten vielä rakeback päälle niin ollaan siinä viidessäkympissä. Onhan tuossa saanut pelatakin yli 22000 kättä.

Heh itte pelasin eilen yhdellä 0.25/0.50 pöydällä n. 310 kättä mikä on mun ennätys yhtenä päivänä...voittoa huimat 6$... onneksi tulee talletusbonuksista sentään jotakin...

Hassua itseasiassa mun tuotto oli 1,9BB/100... mähän oon ihan pro :D pitää vaan nostaa vähän panoksia.

Ihan mielenkiinnosta Teemu85 kysyn että miks pelaat Fixediä etkä esim nl? Kun otetaan huomioon että dollari on alle euro niin kyllä toi sen 4 pöytää vaatii, mutta ihan hyvä tuntipalkka. :)
Semmonen ihmetyksen aihe tuosta taulukosta että miks siinä on 4 tuhatta kättä kahteen kertaan?
Tavotinki sut jo ircistä kun siitä rakesta aiemmin kyselin.

Hahaa! Ensimmäistä kertaa rohkenin osallistua $50+4 buy-innilliseen sittariin, ja kyllä kannatti! :kippis1:

Tähän mennessä lätkinyt lähinnä noita $10+1 pöytiä, joista on tullut voittoja ihan tuottavalla prosentilla, mutta nyt sitten päätin haukata hieman suuremman palan. Peliin sain unelma-alun suited AK:lla, ja kun joku rikas vatipää heitti vielä reissauksestani provosoituneena all-init 9K off-suitella, niin ensimmäisen käden jälkeen stäkki oli jo yli tuplaantunut :D Säilyinkin koko pelin ajan reilussa johdossa, eikä missään vaiheessa ollut edes hätää. Lopussa sentään kämmenet hikosivat, kun blindit nousivat hirveiksi.

Yksi yllättävä seikka tuossa pelissä oli, nuo rivervedot loistivat poissaolollaan. Kertaakaan en nähnyt mitään ihme tuurivetoja, vaan nyt all-init menivät kuten pitikin. Lopussa tuli vielä komea QQ pocket kruunaamaan voiton, kun kaveri heitti tonnin all-inin kasiparilla.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom