Online pokeri (refelinkeistä bannit)

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja mage
  • Aloitettu Aloitettu
Mites ootte siirtäny rahaa tonne, jos siis ei ole luottokorttia? Itse olen pelannut partyllä play moneylla, ja joskus maanantaina laitoin netelleriin 100e suoraan tililtä. Nyt neteller sanoo että tili on suljettu?! wtf? Kun katson pankin tapahtumia, sieltäkään ei kyllä ole lähtenyt rahaa, vaikka maksoin sen ihan niinku minkä tahansa muun laskun .. Hmm..

Oliskohan niin että neteller ei ole saanut rahoja, koska nordea ei ole niitä antanut (miksiköhän?), ja kun ei ole rahaa vajaaseen viikkoon tullut, laitetaan account kiinni? Pitää laittaa mailia netellerille tosta..

Onko parempia tapoja kun neteller, jos ei ole luottokorttia?

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Jonny sanoi:
Meni tuossa joku aika sitten tili tyhjäksi. Rahat hävisin lopullisesti seuraavanlaisessa pöydässä.

Miulla kädessä K A eri maata. Flobissa tulee K,8,3. Joku panostaa pikkuisen lähden mukaan. Neljäs kortit K, olin jo, että no johan kulkee. Porukkaa rupeaa foldailemaan ja meitä on jäljellä 2 ja kaveri korottaa ja minä taisin pistää vähät loput all-innillä sisään. River on Q eli pöydässä on K,8,3,K,Q. Tuulettelin jo tilannetta ja olin innossaini kun sain vähän lisää pelirahaa, mutta ruutuun tulee teksti You lose! Siis "mitä vittua" tulvi mieleeni. En ensin meinannut tajuta, että mitä vastapelurilla oikein oli kun se voitti minut, minullahan on kumminkin KKK ja vielä A. Kaverilla oli kädessä K 8! Kyllä nous vitutus pikkasen korkealle.:curs:

Petsausta isosti foldin jälkeen, ois kaveri voinut miettiä hiukan. Tosin sä olit jäljessä ja pahasti koko käden ajan. Turnilla sä olit jo periaatteessa hävinnyt pelin, vaikka menitkin all-in. Se on muuten jännää miten pitäisi vaan uskaltaa panostaa niin niitä potteja jää käteen aika paljonki.

ak8400 sanoi:
Mites ootte siirtäny rahaa tonne, jos siis ei ole luottokorttia? Itse olen pelannut partyllä play moneylla, ja joskus maanantaina laitoin netelleriin 100e suoraan tililtä. Nyt neteller sanoo että tili on suljettu?! wtf? Kun katson pankin tapahtumia, sieltäkään ei kyllä ole lähtenyt rahaa, vaikka maksoin sen ihan niinku minkä tahansa muun laskun .. Hmm..

Oliskohan niin että neteller ei ole saanut rahoja, koska nordea ei ole niitä antanut (miksiköhän?), ja kun ei ole rahaa vajaaseen viikkoon tullut, laitetaan account kiinni? Pitää laittaa mailia netellerille tosta..

Onko parempia tapoja kun neteller, jos ei ole luottokorttia?
Tuo on ihan normaali toimenpide että sulkevat tilin hetkeksi ensimmäisen talletuksen yhteydessä ja varmistavat puhelinsoitolla henkilötiedot. Itse lähetin sähköpostia ja avasivat tilin heti sen jälkeen.

Nyt tulee sitten vaikea kysymys. Tai no ainakin helkkarin vaikea selittää mutta koitetaas...

Eli tuolla toisella saitilla oli taulukko (ilmeisesti Lordin kehittelemä, vai onko alter egot menneet minulta väärin? :)), joka opastaa miten paljon potista on viksua maksaa.

Kysymys koskee lähinnä tuota "Flop: Maksa potista"-saraketta. Eli jos perustelen panostukseni ensimmäisen sarakkeen mukaan, niin onko silloin myos pakko katsoa jako riveriin asti jotta todennäkoisyydet eivät menisi persiilleen? Eli jos turnin jälkeen floppaan niin pitkässä juoksussa teoria qsee, vai qseeko? :foliohiippalakki: :eek:

Pokeri on maailman parasta ajanvietettä jos kortti vaan käy!

Sain tänään 2 kertaa neloset \o/

KK kädessä floppi KKA, tässä vaiheessa on suorastaan nautinnollista katsella kun kaverit lyövät chippejä pöytään.

Sitten katastrofi, kädessä 62 limppasin sen kun olin sb... Floppi 692, löysä kaveri lyö 4 taalaa maksan, turn 8 kaveri lyö all-in maksan, sillä oli 7J eli suoran väliinvero, tässä vaiheessa juhlin kun oli 4 outtinen vastassa, mutta sitten riveriltä tuli T ja hävisin sille 15$... Tässä vaiheessa taas naama näytti vihreeltä ja oksennus valui suupielistä... Ja olin käynyt sanasotaa yhden kaverin kanssa joka vittuili pienestä stackistä...

Otin sit tilteissä maksimin 50 e pöytään ja aloin pelaamaan... Jatkoin sanasotaa ja annoin kuvan että käyn kuumana. Yksi nimitteli koko ajan fisuksi ja lupasin tuplaa sen stackin.

Käteen KQ ristiä 4 mukaan... call 0,25
Floppi TA4 ( A ristiä ) check
turn 5 ristiä call 0,25
river J ristiä!!! Jihaa sain nutsit

Pöydän suurisuisin kaveri jonka kanssa olin sanasodassa reissaa 5$ ja hokee "call it fish, call it fish" sanoin vaan että "call this" ja iskin 55$ pöytään, se alkaa nauramaan "haha this fish called my flush cant believe this" ja maksoi 40 $

Itse tykkään kyllä heittää läppää jos pelaan vain yhtä pöytää, tosin en hauku ketään, päinvastoin olen kohtelias ja kyselen että haluaako joku tuplat jne...

Aloin tässä vaan miettimään että pitäisikö useamminkin ottaa rahaa mukaan enemmän NL-pöytiin. Tosin nyt taisi vain käydä kunnon tuuri. Itse otan yleensä minimin ja lähden hakemaan rohkeasti tuplias jos osuu, sitten lähden ulos ja tulen uudestaan ministackillä sisään ;) Ei välttämättä voita niin paljoa mutta, ei häviä niin paljoa että menisi katki. Tilillä on kumminkin vaan vähän vajaa 200$

Gascoigne sanoi:
Pokeri on maailman parasta ajanvietettä jos kortti vaan käy!
Näin on, ja varsinkin kun vastustajat ovat tällaisia :) :

***** Hand History for Game 2996921850 *****
$200 NL Texas Hold'em - Monday, November 07, 13:10:19 EDT 2005
Table Table 65749 (6 max) (No DP) (Real Money)
Seat 2 is the button
Total number of players : 6
Seat 1: bfk78 ( $227.55 )
Seat 2: Akis1 ( $108.11 )
Seat 4: parijj ( $198 )
Seat 5: Pullvan ( $430.40 )
Seat 6: badonkdonk ( $190.15 )
Seat 3: duuris ( $98 )
duuris posts small blind [$1].
parijj posts big blind [$2].
** Dealing down cards **
Dealt to duuris [ Qc Qh ]
Pullvan folds.
badonkdonk calls [$2].
bfk78 folds.
Akis1 calls [$2].
duuris raises [$4].
parijj folds.
badonkdonk calls [$3].
Akis1 calls [$3].
** Dealing Flop ** [ 3h, Qd, Jh ]
duuris checks.
badonkdonk bets [$5.15].
Akis1 calls [$5.15].
duuris raises [$10.30].
badonkdonk folds.
Akis1 calls [$5.15].
** Dealing Turn ** [ 8d ]
duuris bets [$15].
Akis1 calls [$15].
** Dealing River ** [ Js ]
duuris bets [$35].
Akis1 raises [$70].
duuris is all-In.
Akis1 shows [ Jc, 7d ] three of a kind, jacks.
duuris shows [ Qc, Qh ] a full house, Queens full of jacks.
Akis1 wins $2.30 from side pot #1 with three of a kind, jacks.
duuris wins $205.15 from the main pot with a full house, Queens full of jacks.

Gascoigne sanoi:
Kirjoittamastasi päätellen sinua nimitellyt kaveri ei välttämättä ollutkaan ihan väärässä.. 62:lla lähdet mukaan, ja maksat vielä low-pairilla $4 petsauksen??

Rahaa kannattaa ottaa aina, jos vain mahdollista, mukaan suurimman buy-inin verran. Isompi stäkki antaa psykologisen edun lisäksi myös mahdollisuuden voittaa hyvillä korteilla enemmän (jos saat flopista neloset, ja kaveri täyskäden, onko parempi että stäkki on $5 vai $50?).

En ollenkaan ymmärrä tuota chätissä elämöintiä, joskus tulee itsekin juteltua ihan niitä näitä (ei välttämättä edes liity millään tavalla pokeriin), mutta toisen solvaamiset & kesken olevan jaon kommentoinnit kieltää jo säännötkin. Ja edelleen, mitä helvetin järkeä on kertoa paistille, että tämä on paisti? :david:

On minunkin rahat viety monta kertaa maksamalla turnilla parilla outsilla joku älytön välivetosuora, mutta ei siitä pidä herneitä nenukkiin ottaa.. Malttaa mielensä, niin kyseisellä pelitavalla pelaavan pelaajan omaisuus palautuu hyvin nopeasti oikeammille omistajille :D

Koko perkeleen ilta piti oottaa mut sit nappas. Kaveri imaisi vielä slow play syötin vaikka veti melkein tyhjää jo flopin jälkeen. Mä rakastan tätä peliä,(ainakin tänään). Ps. Me being Ananaz.

------HAND 5------
Game #1299010663: Hold'em NL ($0.25/$0.50) - 2005/11/11 - 19:33:51 (ET)
Table "Lantana" Seat 5 is the button.
Seat 1: Ananaz ($49.35 in chips)
Seat 2: Stickler ($43.45 in chips)
Seat 3: Emper0rr_ ($47.95 in chips)
Seat 4: Theiceman ($9.54 in chips)
Seat 5: columbus ($53.55 in chips)
Seat 6: Taras3112 ($33.10 in chips)
Seat 7: denlikste ($23.05 in chips)
Seat 8: SOMCAP1 ($44.75 in chips)
Seat 9: phil05 ($9.50 in chips)
Seat 10: medea27 ($29.33 in chips)
Taras3112: posts small blind $0.25
denlikste: posts big blind $0.50
----- HOLE CARDS -----
dealt to Ananaz [8s Ts]
SOMCAP1: raises to $2
phil05: folds
medea27: folds
Ananaz: calls $2
Stickler: folds
Emper0rr_: folds
Theiceman: folds
columbus: folds
Taras3112: folds
denlikste: folds
----- FLOP ----- [8h Tc 8c]
SOMCAP1: bets $3
Ananaz: calls $3
----- TURN ----- [8h Tc 8c][8d]
SOMCAP1: bets $39.75 and is all-in
Ananaz: calls $39.75
----- RIVER ----- [8h Tc 8c 8d][2s]
----- SHOW DOWN -----
SOMCAP1: shows [Jh Jc] (A Full House, Eights full of Jacks)
Ananaz: shows [8s Ts] (Four of a kind, Eights, Ten high)
Ananaz collected $87.25 from Main pot

Apsullahan kävi mäihä, mutta onko viisasta katsoa 4xBB raise 8-10 suited korteilla? Sitä sopii miettiä...

Mäihä kävi myönnän ja en varmaan ois lähtenyt edes koko hommaan mukaan ellen ois pitkästynyt siihen etten ollut saanut mitään mitä voisi pelata piiiiitkäään aikaan . Toisekseen toi kaveri petsaili koko aika agresti, joten muuten ois päässy vielä vähemmän mukaan. Ja kolmannekseen 10-8suitedilla on aika paljon outseja. En siis lähde yleensä 10-8:lla mukaan, nyt vain päätin herätellä itseäni siitä pelaamiskoomasta.

Pointtina tuossa olikin lähinnä se ,että ekaa mulle kävi niin että kaveri vetää noin selkeästi tyhjän, kun mulla on ne nutsit kädessä. Minkä tiesin.

Ps. Ja mulla oli aika hyvä mielipide siitä mitä kaverilla on kädessä. En osunut kuin yhdellä harhaan

Pulla sanoi:
Kysymys koskee lähinnä tuota "Flop: Maksa potista"-saraketta. Eli jos perustelen panostukseni ensimmäisen sarakkeen mukaan, niin onko silloin myos pakko katsoa jako riveriin asti.
Hyvä kysymys.
Tuo taulukko tosiaankin vaatii sen että jos maksaa flopilla tietyn summan, niin turnilta riverille pitäisi päästä alle turn-sarakkeen prosentin. Muutenhan homma ei toimi koska on pistänyt rahaa kiinni "vetoon", mutta ei voi katsoa sen osumista jos turnilla petsataan liikaa.
Taulukko tuomitaan täten epäonnistuneeksi. :(

Sinänsä tuo on aika vaikea tehdä mitään järkevää sääntöä asiasta.
Ajatellaan että flopilla on 8 outsia, joten veto osuu turnilla 17% todennäköisyydellä. Voitko maksaa flopilla 20% potista koska 0,17(1-0,17) = 0,20? Mutta jos käsi osuu niin etkös saa paljon enemmän rahaa kuin mitä potti on flopin jälkeen? Nouseeko maksimi "maksukykysi" flopilla kuinka paljon?
Entäs jos käsi osuu, mutta kaveri saa vielä paremman käden esim. nut flush vs. täyskäsi?

Ps.
Löyty netistä juttua tähän liittyen:
"Your ability to calculate your hand odds and your pot odds is certain to improve
your game and will lead you to make many of the right decisions in the future,
but one important thing to note is that pot odds should be calculated one card
at a time, not form the flop to the river. This is because the pot odds will change
as betting takes place on the turn to the river. It is rare that if you a chasing
a flush that an opponent will let you see the turn and the river for only one call,
there will usually be betting at both stages. Therefore your odds of hitting your
flush on the turn is 4 to 1, and also 4 to 1 on the river as well."

Toivottavasti kukaan ei hermostu muhun kun tuulettelen voittojani (niitä tappioita on kyllä enemmän). Mutta tuntuu vaan siltä että perjantai-iltana natsaa minunkinlaisellani paistilla. Tuon eilen postaamani voiton lisäksi sain vielä kaksi kunnon voittoa (aloitin pöydän 30$, lopetin kun oli 200$ täynnä. Aikaa meni 4,5 tuntia). Mutta ne kaksi kivaa kättä (jälkimmäisessä myönnän ottaneeni hiukan riskiä). Noiden käsien jälkeen kukaan ei oikein halunnut pelata mun kanssa :)

-----HAND 5------
Game #1299719063: Hold'em NL ($0.25/$0.50) - 2005/11/11 - 20:48:26 (ET)
Table "Lantana" Seat 9 is the button.
Seat 1: Ananaz ($92.37 in chips)
Seat 2: MoneyRobr ($14.90 in chips)
Seat 3: nutinmuch ($27.95 in chips)
Seat 4: mschlegel ($49.50 in chips)
Seat 5: __mac__ ($49 in chips)
Seat 6: Taras3112 ($30.55 in chips)
Seat 7: levrone sits out
Seat 8: JennUF ($11.55 in chips)
Seat 9: y0imjay ($47.45 in chips)
Seat 10: medea27 ($51.03 in chips)
medea27: posts small blind $0.25
Ananaz: posts big blind $0.50
----- HOLE CARDS -----
dealt to Ananaz [Kd 8s]
MoneyRobr: folds
nutinmuch: calls $0.50
mschlegel: calls $0.50
__mac__: folds
Taras3112: calls $0.50
JennUF: calls $0.50
y0imjay: folds
Ananaz: checks
----- FLOP ----- [8h 5h Ks]
Ananaz: bets $2
nutinmuch: folds
mschlegel: calls $2
Taras3112: folds
JennUF: folds
----- TURN ----- [8h 5h Ks][Qh]
Ananaz: checks
mschlegel: checks
----- RIVER ----- [8h 5h Ks Qh][Kh]
Ananaz: bets $4
mschlegel: raises to $10
Ananaz: raises to $16
mschlegel: raises to $47 and is all-in
Ananaz: calls $31
----- SHOW DOWN -----
mschlegel: shows [5d 5c] (A Full House, Fives full of Kings)
Ananaz: shows [Kd 8s] (A Full House, Kings full of Eights)
Ananaz collected $97.75 from Main pot

-----HAND 4------
Game #1299983463: Hold'em NL ($0.25/$0.50) - 2005/11/11 - 21:22:23 (ET)
Table "Lantana" Seat 10 is the button.
Seat 1: Ananaz ($140.77 in chips)
Seat 2: MoneyRobr ($11.05 in chips)
Seat 3: sabyna ($50 in chips)
Seat 4: mschlegel ($38.10 in chips)
Seat 5: __mac__ ($46 in chips)
Seat 6: Lagrell ($49.25 in chips)
Seat 7: Slippery4 ($17 in chips)
Seat 8: TRIG ($41.70 in chips)
Seat 9: y0imjay ($83.10 in chips)
Seat 10: medea27 ($36.08 in chips)
Ananaz: posts small blind $0.25
MoneyRobr: posts big blind $0.50
Slippery4: posts big blind $0.50
----- HOLE CARDS -----
dealt to Ananaz [Kc Ks]
mschlegel: folds
__mac__: folds
Lagrell: folds
Slippery4: checks
TRIG: calls $0.50
y0imjay: folds
Ananaz: raises to $3
MoneyRobr: folds
Slippery4: calls $2.50
TRIG: calls $2.50
----- FLOP ----- [Qd 3c 5c]
Ananaz: bets $2
Slippery4: folds
TRIG: raises to $13
Ananaz: raises to $24
TRIG: raises to $38.70 and is all-in
Ananaz: calls $14.70
----- TURN ----- [Qd 3c 5c][6c]
----- RIVER ----- [Qd 3c 5c 6c][5d]
----- SHOW DOWN -----
TRIG: shows [Qh 8c] (Two Pairs, Queens and Fives, Eight high)
Ananaz: shows [Kc Ks] (Two Pairs, Kings and Fives, Queen high)
Ananaz collected $83.90 from Main pot

Hah viimeisten 200 käden aikana on tullut, 3 kertaa neloset, eikä kertaakaan kolmosia :D Kävin absolla, istuin pöytään 88 käteen, vastustajalle 55, floppi 588 tuloksena tyhjä penkki vastustajan kohdalla, lähdin sit heti pois hakemaan bissee... en tosin voittanut kuin 20$

Vittu, että vituttaa runner-runner suorat ja värit. Olin jo lähdössä nukkumaan kun vikana kätenä tuli QQ. No sehän piti tietenkin pelata -> turpaan tuli ja stäkki tipahti kivan tasaluvun alle, joten jatkoin pelaamista. VIRHE!!!!

Loppukädet näyttikin aluksi oikein kivalta oli AKs, AK, AQs, QQ, JJ, TT mutta turpaan tuli koko ajan oikein olan takaa, vielä tuntui olevan se viimeinen kortti. Vittu sentään, joku roti pitäisi olla. Kaikki pöytään otetut rahat sitten hävisivätkin muihin taskuihin, vittu...joo, oli pakko avautua ja päästää enimmät höyryt pihalle.

Lord sanoi:
Hyvä kysymys.
Tuo taulukko tosiaankin vaatii sen että jos maksaa flopilla tietyn summan, niin turnilta riverille pitäisi päästä alle turn-sarakkeen prosentin. Muutenhan homma ei toimi koska on pistänyt rahaa kiinni "vetoon", mutta ei voi katsoa sen osumista jos turnilla petsataan liikaa.
Taulukko tuomitaan täten epäonnistuneeksi. :(
No mites voiko tuota turn-saraketta käyttää sitten laskuissa? onkos sen prosentit oikein jos ajatellaan seuraavaa korttia flopin tai turnin jälkeen? Ei tähän aikaan päivästä oikein jaksa ruveta pähkäilemään :)

Pulla sanoi:
No mites voiko tuota turn-saraketta käyttää sitten laskuissa? onkos sen prosentit oikein jos ajatellaan seuraavaa korttia flopin tai turnin jälkeen?
Kyllä tuo turn-sarake on ihan kunnossa.
Siinähän on kyse suoraan pot oddseista, eli verrataan käden osumisen mahdollisuutta pottiin pistettävän rahasumman määrään.
Nuo luvut eivät voi tietänkään olla mitään vakioita, koska käden osuessa saat tod.näk. vielä lisää voittorahaa ja toisaalta toinen saattaa voittaa vaikka kätesi osuu. Lisää aiheesta googlella hakusanalla "implied odds".
Ps.
Käys lukemassa tuo: http://www.flopturnriver.com/start_pot_odds.html.

Arghhhhhh, taas karvas tappio, tipuin 50,000$ freerollista 3-outtiselle... AQ vs Q7 floppi oli QQ3 mentiin all-in, turn 7 ja bye bye. Ei kortti käynyt yhtään, ja vitutusta lisäsi että juttelin kaverin kansa samaan aikaan ja se oli 100:n parhaan joukossa vaikka opetin sitä pelaamaan pokeria alkuviikosta.

Älyttömän nopeesti nousee kyllä noi blindit, pakko puskea koko ajan että säilyy elossa...

Menin sitten huolimattomuuttani osallistumaan 10 pelaajan FL HE sittariin :wall:
En muutenkaan tykkää noista fixed limiteistä ollenkaan, ja nyt menee varmaan monta tuntia tuota tahkottaessa. Blinditkin tuntuvat nousevan niin saatanan hitaasti :rolleyes:

Eipä nyt hirveän kauaa siinä turnauksessa mennyt.. Ei saatana mitä chasereitten riemujuhlaa tuo oli alusta loppuun :curs: Oli kädessä sitten mitä tahansa, niin varmaa oli että joku tulee runner-runner välivetosuoralla riverillä ohi. Onnistuin koko turnauksen aikana voittamaan tasan yhden potin, silloinkin oli pocket KK ja kaikki sitten päättivät jostain syystä vaihteeksi foldata flopin jälkeen kun olisi ollut setti kasassa. Keskimäärin varmaan 90% käsistä meni showdowniin asti.. :david:

"Hauskin" jako oli seuraavanlainen:
Minulla pocket JJ, pelaajalla1 KK ja vatipäällä off-suited 48

Pre-flopissa hirveä petsauskilpailu minun ja pelaaja1:sen välillä. Vatipää roikkuu (yllättäen) mukana. River: sateenkaari AJ6. Vähän alkoi "raketit" pelottamaan, mutta päätin kuitenkin petsata. Pelaaja1 maksoi, muttei korottanut. Vatipää aina mukana. Turn: 7. Pöydässä 2 pataa, joten värikin oli vielä mahdollinen, mutta hyvin epätodennäköinen. Petsaus, molemmat maksaa. Tässä vaiheessa epäilin molemmilla olevan ässä kädessä. River: 5h, eli kokonaisuudessaan: [As Jh 6d 7s 5h]. Ei värin mahdollisuutta, ei täyskäsimahdollisuutta ja minulla toiseksi kovin setti. Petsaus, ja toive että edes jompikumpi maksaisi. Pelaaja1 maksaa, vatipää korottaa. Katsoin vielä uudelleen pöydän läpi, enkä todellakaan oikeastaan edes ajatellut suoran mahdollisuutta. Ainoa mieleen tuleva vaihtoehto oli slouvatut pocket-raketit, mutta en tietenkään jätkäsettiä kipannut, vaan maksoin korotuksen. Myös pelaaja1 maksaa.

Kun tuli showdownin aika, huomio kiinnittyi pelaaja1:sen kortteihin, AK. Vatipään kortit, off-suited 48 nähdessäni meinasin jo revetä. Oliko koko jako jotain epätoivoista bluffia? Kun sitten potti lähtikin yllättäen vatipään suuntaan, katsoin että mitä vittua?! Lokin lukeminen paljasti kuitenkin 4-8 suoran.

Kuinka helvetin tyhmä saa ihminen olla, että maksaa ensin pre-flopissa korotukset tappiin ja vielä roikkuu showdowniin asti 48 off-suited kädellä? Joillekin näyttää riittävän edes pieni mahdollisuus runner-runner suoraan tai väriin, oli se sitten kuinka pieni tahansa. :david:

VITTU

Mulla kävi melkeni samoin.
Tipuin sillä että mulla flopin jälkeen kolmoset ja reissaan reilusti, yks tulee mukana. Lisää raisea turnilla kun kortit oli niin sekalaisia ei vielä edes suoran tai värin mahdollisuutta.
No viimesellä tulee kolmas pata ja sieltä napsahtaa all in. Tottakai sen kolmosilla kattelin ja mitäs muuta sieltä paljastu kun pata 2&3. Tuo oli ylivoimasesti tyhmimpiä calleja mitä tullu vastaan, varsinkin kun flopista ei tullu kuin yks pata niin sieltä se vaan mukana roikku koko ajan.

Tuon takia freerollit pitäs jättää pelaamatta oli vaikka 10 miljoonan potti kun se menee noille lottoajille.:wall:

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom