Online pokeri (refelinkeistä bannit)

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja mage
  • Aloitettu Aloitettu
Tällä hetkellä tilanne on se, ettei oo muuta rahanlähdettä. Siihen sisältyy se että säännölliset kotiutukset, eikä pääse nostaa tasoa. Toisekseen, mulla ei oo 30-100 biniä isompaan. Puhun omahasta, siihen vaatii sen +30 biniä. 10 bin sessiossa up and down on helvetin stressaavaa..

Onneks oon sellasessa asemassa että pystyy elättämään ittesä pokerilla varsinkaan kun ei vuokraa tarvii maksaa...Seuraava kysymys lieneekin, miks et mee töihin? syy on; oon sairaslomalla. Kelalla kestäny vasta 6 viikkoo päätöksen teot..

Joo ymmärrän kyllä. Sen verran omahaa tullu pelattua ,että siinä varsinkin kassan hallinta on oltava kunnossa. Ja ei muuten ollut aikomusta kysyä mikset käy töissä :)

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Mitäs pokerisivustoa suosittelette? Oon tähän asti pelannu Paffilla, mutta nyt kun asun Kanadassa niin täkäläiseen ilta-aikaan on aika vähän kirjautuneita tuolla, eikä tuo sivusto muutenkaan taida siitä parhaasta päästä olla. Onko jossain sivustoilla jotain hyviä avaus-tarjouksia?

Tänään pelattu joku 3000 kättä, ja pankkirolli hupeni yli 30 dollarilla. =/ Melkein kaikki saatana voittoineen ja taas ollaan pohjalla. En ymmärrä miten nää mun tulokset heittelee niin saatanasti, ekaks kerään paris päiväs sen parikytä donaa plussaa ja sit taas tullaan alas. Nyt oon kyl ihan fulltiltissä.

Tänään pelattu joku 3000 kättä, ja pankkirolli hupeni yli 30 dollarilla. =/ Melkein kaikki saatana voittoineen ja taas ollaan pohjalla. En ymmärrä miten nää mun tulokset heittelee niin saatanasti, ekaks kerään paris päiväs sen parikytä donaa plussaa ja sit taas tullaan alas. Nyt oon kyl ihan fulltiltissä.

Siis ymmärsinkö nyt oikein. Ensin tulee yli 20,000 (= 20 tuhatta!!!) voittoja, sit tulee kolisten alas, ja lopulta ~3000 käden aikana osuu 30$ tappiosessio -> pohjakosketus ja katki-poikki?! WTF!??!

Joku 3 vuotta sitten tuli hakattua nettipokeria urakalla opiskelun ohella ja tehtyä reilusti enemmän rahaa, kuin mitä kesätöistä ois saanu. Tuli pidettyy opiskelujen jälkeen välivuos ja rahat tuli nörttäämällä mitä epäinhimillisimpiin aikoihin koneen äärellä.. Hauskaa toki oli, kun ei töihin tarvinnut mennä kesäsin, tai muutenkaan ja pääs pikkasen matkustelemaankin. Rahaa tuli törsättyä kaikkeen turhaan ja viihtelle tuli lähdettyy monta kertaa viikossa..

Tosiaan down swingissä, kun rahaa ei tullutkaan ja sitä silti tuli törsättyä enemmän ja enemmän niin nuppi sitten ei kestänyt oikein tasojen laskemista ja pelistä meni aina maku kokonaan pois.. Tosiaan jonkin sortin kassanhallinta olisi tässäkin ollut toimiva varmasti.. :david:

Onneksi tarpeeksi monen down swingin jälkeen rupesin miettimään tulevaisuutta ja "aikuistuin" ja aloitin terveellisemmän elämänrytmin ja kuntoilun ja lopetin nettipokerin pelaamisen melkeen kokonaan. Kassanhallinan taidonkin sitten opin tämän jälkeen ja livepokeria tulee pelattua tällä hetkellä aina, kun kerkeää duunin ja muiden harrastusten lisäksi ja ihan eri periaatteella kuin ennen netissä.

Nostan hattua niille, jotka oikeesti tienaavat tällä isojakin summia pitemmällä aikavälillä, kestävät kuoppaamisesta aiheutuvat stressit ja pääsevät matkustelemaan pokerin ansiosta.

Pelasin 0.5$/1$ blinditasolla täydessä pöydässä.
Kaksi pelaajaa maksaa blindin 1$, yksi korottaa ennen mua 6$, uudelleenkorotan 12.50$
Muut kippaa, alkuperäinen korottaja maksaa. Floppi on 638.
Korotan 10$, Toinen korottaa all-in 105.85, maksan 29.50$.
Toinen näyttää AQ samaa maata , turnilla saa Q ja riverilla A.

:(

2s9c45u.jpg
204h04.jpg
j12dxs.jpg

Mikäs idea tossa sulla oli mennä maksamaan toi korotus, kun mä en oikeen sitä ymmärrä? Sehän korotti ensimmäisenä jo ennen floppia, mikä kertoo aika vahvoista taskukorteista. Ton reraisen kohdalla olis viimeistään pitäny alkaa hälytyskellojen soimaan.

No joo okei. Ei sillä mitään ennen turnia ollu, mut kaikki merkit siihen aika vahvasti viittais. Meikäläisellä olis ainakin toi uudelleenkorotus jääny maksamatta.

vaikea totaki mennä spekuloimaan, ku me ei tiedetä minkä tyyppinen pelaaja kyseessä. luultavasti olisin myös silti itsekkin maksanut tolla kädellä...

Mikäs idea tossa sulla oli mennä maksamaan toi korotus, kun mä en oikeen sitä ymmärrä? Sehän korotti ensimmäisenä jo ennen floppia, mikä kertoo aika vahvoista taskukorteista. Ton reraisen kohdalla olis viimeistään pitäny alkaa hälytyskellojen soimaan.

No joo okei. Ei sillä mitään ennen turnia ollu, mut kaikki merkit siihen aika vahvasti viittais. Meikäläisellä olis ainakin toi uudelleenkorotus jääny maksamatta.

Wat?

Meinaakko, että noilla stäkeillä ja tuolla actionilla(josta ei sen enempää, kun katsoo kuka on postaajana), olisi pitänyt jättää flopin reraisi maksamatta? Noouu....

En uskonut että sillä oli kaksi ruutua, tuskin olisi korottanut niillä ennen floppia. Miten niin re-raisen kohdalla ?Minä olin se joka re-raise. Laitoin sen kädelle 10 10 JJ QQ tai QK tai AK. Ja vaikka olisi ollut värin veto niin silti mahdollisuudet voittaa hyvät, joten en missään nimessä kippaa. En uskonut että sillä on tasku 66 tai 88, tuskin olisi maksanut noin suurta korotusta ennen floppia niillä. Olisi nyt vaikka osunut väri niin olisi ollut vähemmän pettynyt mutta että saa QA osumaan, kun ei ollut saanut mitään vielä aluksi.

Samkoon: -Ethän sä ny oikeesti olis kippaamassa kalleja tuossa tilanteessa? Milloin paremmalla kädellä maksamisesta on virhe tullut?

"Mikäs idea tossa sulla oli mennä maksamaan toi korotus, kun mä en oikeen sitä ymmärrä?"

Samkoon: -Ethän sä ny oikeesti olis kippaamassa kalleja tuossa tilanteessa? Milloin paremmalla kädellä maksamisesta on virhe tullut?

"Mikäs idea tossa sulla oli mennä maksamaan toi korotus, kun mä en oikeen sitä ymmärrä?"
Mä en oikein edes ymmärrä miksi tästä kädestä ylipäätään keskustellaan. Tuolla pinolla hero sai juuri sitä mitä halusi eli hilut sisään flopilta ja loput on paskaa tuuria eli IMO tää oli sitten varmaan nykyihmisen historian viimeinen "minusta vedettiin ohi" bad beat tarina.

Actionista ylipäätään voitaisiin keskustella, aika korkeilla panoksilla pelailee Mr Atletico aikaisempien postien pohjalta, mutta se on ihan eri keskustelu...

Samkoon sanoi:
Meikäläisellä olis ainakin toi uudelleenkorotus jääny maksamatta.
Missä pelaat, haluisin pelata sun kanssa :hyvä:

flopin survominen näyttäis vahvasti 2pair+. Enemmän setiltä. Mut ei saakutti, pf MIN 3BET kkllla??! oisin itekki maksanu kurkoilla flopin survomisen.

edit. aaa hero oli shorttina..

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom