Sniffari
Äitisi valinta
Arsi sanoi:Tosin vähän turhan agressiivisesti tuli ehkä itsekin pelattua...
Minusta et edes pelannut turhan aggressiivisesti. Rouva Fortuna vaan tarjosi turvakenkää munille ja ikeniin. :D
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Arsi sanoi:Tosin vähän turhan agressiivisesti tuli ehkä itsekin pelattua...
Tarvii rekata -> et ole 18-v -> ei onnistu (ainakaan laillisin keinoin..).halpishera sanoi:voiko noissa pelata leikkirahoilla, vaikka en ole täysi-ikäinen...esim. partylla... sinnehän pitää kuitenkin eka rekisteröityä.. ja mikä se rakeback diili on? pitääkö sekin tehä.. tätä tekstiä on taas 60 sivua, ei jaksa selata..
Rekisteröidyt vain rohkeasti väärillä tiedoilla. Siitä ei voi seurata mitään ikävää, jos et pelaa oikeista rahoista. Jos myöhemmin alat pelaamaan oikeasti, niin rekisteröidyt uudestaan oikeilla tiedoilla. :thumbs:halpishera sanoi:voiko noissa pelata leikkirahoilla, vaikka en ole täysi-ikäinen...esim. partylla... sinnehän pitää kuitenkin eka rekisteröityä.. ja mikä se rakeback diili on? pitääkö sekin tehä.. tätä tekstiä on taas 60 sivua, ei jaksa selata..
Kaveri ei näköjään hirveästi Pokerin todennäköisyyslaskennasta ymmärrä. Oddseja laskettaessa ei oteta huomioon muille pelaajille jaettuja kortteja, eikä lähdetä arpomaan niitä! Ts. vastaus kysymykseesi on: P(Osuu 2 outsilla riverillä tai turnilla) = 1 - P(ei osu turnilla eikä riverillä) = 1 - P(ei osu turnilla) * P(ei osu riverillä) = 1 - (45 / 47) * (44/46) ~ 8,4%Pulla sanoi:Noniin ja taas vituttaa. Eli tuli tuossa imutettua jonkun softakoodarin/tilastohirmun kirjoittama 100s läpyskä online pokerin saloista. Ei päässyt kuin reippaat 10 sivua ja meni sormi peppuun.
Eli kun kaveri laskee oddseja nii tapa on mystinen tai sitten mulla menee jotain ohi johtuen kuudesta kupillisesta sumppia viimeisen 4 tuntiin.
Eli pocket ja floppi liitteessä #1 ja jampan tapa laskea oddsit kuvassa #2 (eli alleviivattu kohta on meikäläiselle mystinen). Toistaiseksi olen käsittänyt, että jos outseja tuossa tapauksessa on 2 niin todennäkoisyys osua turnilla tai riverillä on 8.4% (ainakin tämän mukaan)
Eli kertokaa joku missä ja mitä menee meikäläiseltä ohi?
Terv. Nim. "Valoinko kesähuvilan sokkelin turhaan?"
Bronx1984 sanoi:Millä nimellä se on absoluten rolli on, mihin aikaan alkaa? Mulla kun ei näy kuin nuo kaksi 50$ freerollia. :(
Partyn freerolleihin pääsee osallistumaan kun olet ansainnut tarpeeksi ns. Party pointseja. Eli pelaamalla oikealla rahalla saat kerättyä pisteitä, joita voit sitten käyttää freerollien maksuihin. Sama käytäntö on aikas monella saitilla.d00g sanoi:...paljon puhuttu noista partypokerin freerollereista, niin ajattelin vain kysäistä, että kävin tuon lataamassa ja tein sinne nimi merkin sun muut ja koitin päästä johonhkin turnaukseen mukaan, mutta siinä pääsi vain katsomaan sitä enkä päässyt osallistumaan...
Gascoigne sanoi:Kuvien aika taas, itse en harmikseni päässyt taistelemaan näistä poteista...
KK tai QQ ilahduttaa usein mutta ei nyt. harvoin QQ on vasta kolmanneksi paras lähtökäsi