Online pokeri (refelinkeistä bannit)

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja mage
  • Aloitettu Aloitettu
jarhu sanoi:
Oddsexpertin turnauksen 101. sija :) Hävisin riverillä all-inin.

Olitko all-inn ennen floppia, et hävinnyt riverille se nyt vain sattui olemaan 5 kortti, ihan yhtä hyvin ne kaikki kortit voisi tulla kerralla pöytään, koska et voi tehdä mitään enään.

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
kgb sanoi:
Olitko all-inn ennen floppia, et hävinnyt riverille se nyt vain sattui olemaan 5 kortti, ihan yhtä hyvin ne kaikki kortit voisi tulla kerralla pöytään, koska et voi tehdä mitään enään.

Katoin ensin flopin, ja sitten all-in.

Voitin äsken AP:n freerollin. Miltei viiden tunnin työstä 10$ tuntuu aika mitättömälle palkinnolle, mutta oli siistiä silti voittaa liki 2000 pelaajan turnaus.

MrMikey sanoi:
Voitin äsken AP:n freerollin. Miltei viiden tunnin työstä 10$ tuntuu aika mitättömälle palkinnolle, mutta oli siistiä silti voittaa liki 2000 pelaajan turnaus.

No on kyllä aika mitätön palkinto 2000 ihmisen turnauksesta ja viiden tunnin työstä, jos se työtä oli...
Ehkä kannattaa maksaa muutama dollari ja osallistua johonkin pieneen rahaturnaukseen... (esim. 3-5 dollarilla saa jo erittäin paljon enemmän jos sattuu voittamaan.)

Arsi sanoi:
Minusta Pokeri on missä muodossa tahansa fixedinä tylsää. Ainakin pienemmissä pöydissä tuntuu pelaaminen lähes mahdottomalta, kun noita "chasereita" tuntuu olevan puolet pelaajista, eíkä niitä saa edes harvennettua koska ne eivät osaa painaa muuta kuin sitä callia. 5-card draw on ainoa pokeri, jota tykkään pelata fixedinä.

Se on mun mielestä aika hyvä juttu, että on sellasia, jotka callaa aina loppuun ja koittaa chasettaa... Ei oikestaan voi hävitä pitemmän päälle.

Yhden freerollin aikaisemmin pelannut, siinä on minun turnauspelit. Nyt sitten löysin aivan uuden pelimuodon, heads upit. Tuohan on äärettömän hauskaa (ja tuottoisaa), 4 pelaajan rahat jo vienyt, yhdelle hävisin. :D

Buy innit olivat tosin vain $20 + $1, mutta kyllähän noillakin tuntipalkoille pääsee.. Muita heads upien tahkoajia?

Arsi sanoi:
Yhden freerollin aikaisemmin pelannut, siinä on minun turnauspelit. Nyt sitten löysin aivan uuden pelimuodon, heads upit. Tuohan on äärettömän hauskaa (ja tuottoisaa), 4 pelaajan rahat jo vienyt, yhdelle hävisin. :D

Buy innit olivat tosin vain $20 + $1, mutta kyllähän noillakin tuntipalkoille pääsee.. Muita heads upien tahkoajia?
Nyt alkaa jo ihmetyttää :eek:

Ainakin nuo pienemmät (<$20) heads upit näyttävät olevan käytännössä ilmaista rahaa :kippis1: 2 pelaajan heads upiin on tällä hetkellä keskimäärin kulunut joku 10-15min, ja ainakin nämä kahdeksan vastassa ollutta pelaajaa eivät ole hirveästi taidoillaan häikäisseet (tuolle yhdelle hävisin parit all-init minä JJ ja AK vs. K4 ja 55). Yhden neljän pelin heads up turnauksenkin jo voitin.

Varmaan joku ihme upswing menossa, kun en edes pitäny itseäni mitenkään hyvänä turnauspelaajana, mutta ei tuo ihan mahdottomalta vaikuttaisi noita voittaa..

Sanokaas joku, että tarjoaako mikään saitti mahdollisuutta säätää tuon pelipöydän kokoa tuossa ruudulla? Läppäriin kun on näyttöä kokolailla vaikeaa vaihtaa ja ne tuppaa ainakin Partyllä menemään enemmän tai vähemmän päällekäin kun mättää useammassa samaan aikaan. Ilkeetä klikkailla niitä jatkuvasti alapalkista esiin...

Mä oon valehtelematta pelannu 7 Sit & Go turneeta ja ollu 6:ssa 2. Yhtään en oo voittanut. Käyny ihan sairaan huono säkä. Ollaan oltu all-in monesti ja oon johtanu ennen floppia, mutta aina toinen on menny ohi. Siis 6 kertaa!!! Aika uskomatonta. Oon voittanu rahaa kuitenkin, mutta harmittaa ku on aina 2.

Ihme touhuu.

Uskomattoman nousun teki kaveri äsken heads upissa... Stäkit olivat 920 vs. 1080 kaverille, kun tämä päätti heittää all-init preflopissa (minulla AK, kaverilla 88). Voittohan siitä tuli, ja kaverille jä 80 stäkki. Tästä muutamia all-inejä myöhemmin tilanne olikin 1300-700 kaverille :hyper:

Onneksi tämän lähemmäs voittoa ei sentään päässyt, vaan onnistuin blindeja varastamalla kääntämään tilanteen minulle ja kaiken kruunasi AA all-in, josta tuli vielä riverillä täyskäsi. :D

Sain juuri s-postin Absolute Pokerilta. Absolute tarjoaa 200%:n deposit-bonutsta. Onko joku käyttänyt tuon hyväkseen, siis lähinnä sellainen jolle se ei olisi ensimmäinen siirto Abson tilille? Kysymys on siis lähinnä se, että toimiiko tuo ainoastaan first-time deposit boonuksena vai onko kyseessä myös re-deposit bonus?

Apsu sanoi:
Sain juuri s-postin Absolute Pokerilta. Absolute tarjoaa 200%:n deposit-bonutsta. Onko joku käyttänyt tuon hyväkseen, siis lähinnä sellainen jolle se ei olisi ensimmäinen siirto Abson tilille? Kysymys on siis lähinnä se, että toimiiko tuo ainoastaan first-time deposit boonuksena vai onko kyseessä myös re-deposit bonus?

Perseestä noi abson bonukset... Sä saat sieltä 10$ kerrallaan, kunhan pelaat 100 raked handiä johon panostat vähintään .25$ ja näät flopin... Laske siitä monta kättä sun pitää pelaa että saat noi bonukset. Lisäksi abson rinki tuntuu hemmetin tiukalta mun lempipaikkaan verrattuna...

Heh meinas kyllä taas yrjö alkaa valumaan suupielistä tänään kun foldasin paskoja pocket paireja kun tuli niin älyttömiä pre flop reissuja, ja tottakai juuri silloin ois tullu setti :urjo: Missasin 3-settiä ja sit kun pelasin pocket pairit niin kertaakaan ei osunut :wall:

Onneksi pääsin sit pöytään yhden huonomman kaverin kaa... Itellä kädessä K8 bb:nä ja vastustajalla A4 Floppi on 88A, peli oli pot limit joten reissutellaan toisemme all-inniin. olin varma että sillä ois ollut 8 paskemmalla kickerillä mitä mulla oli, mutta riveri toi sitten neljännen kasin, tosin sitäkään ei olisi tarvittu.

pari foldausta väliin ja kädessä TT, limppaan sen ja floppi on TQQ, lyön taas potin verran ja reissuttelen saman kaverin kanssa itseni all-inniin, lopussa näin että sillä oli kädessä A7 ofsuited :lol2:

Gascoigne sanoi:
Perseestä noi abson bonukset... Sä saat sieltä 10$ kerrallaan, kunhan pelaat 100 raked handiä johon panostat vähintään .25$ ja näät flopin... Laske siitä monta kättä sun pitää pelaa että saat noi bonukset. Lisäksi abson rinki tuntuu hemmetin tiukalta mun lempipaikkaan verrattuna...
Hmm... Itse olen kyllä pelannut Absoluten bonuksia usempaan kertaan, eli niin sign upit ja reloadit on tullut koettua.

200%/$200 Bonuksen realisointiin menee siis 2000 reikattua kättä.
Kyllä 10c per käsi kelpaa mulle. Kannattaa muistaa että esim. Party tarjoaa suurpelureille ~6,5c/raked hand.
Multitabling 4 pöydällä ja sopivan kokoiset pöydät auttavat saamaan bonuksen himaan varsin nopeasti.

Oooh, kyllä kulkee sittarit tänään.

Viimeisen heads upin kuittasin vaatimattomasti nelosilla. Ihanaa.

edit: mikäköhän siinä on, että sittarit kulkee, mutta rahapöydät menee ihan metsään koko ajan. Olen voittanut kaksinkertaisesti sittareista tänään sen minkä rahapöytiin olen hävinnyt.

fish sanoi:
edit: mikäköhän siinä on, että sittarit kulkee, mutta rahapöydät menee ihan metsään koko ajan. Olen voittanut kaksinkertaisesti sittareista tänään sen minkä rahapöytiin olen hävinnyt.

Voisko olla että pelaat rahapöydissä liian löysää peliä, joka taas voi toimia varsinkin pienemmissä turnauspöydissä yhdistettynä aggressiivisuuteen?

Tänään ei veetu kulje mikään. Multi-table sittari menossa, oon shortstacki (900) pöydässä. Käteen AA, ajattelen pelata hitaasti ja panostan 300. Yksi tyyppi kattoo flopin mun kanssa. Flopista yks ässä lisää handuun. Sateenkaarifloppi muuten (pata,risti ja ruutu). Kaveri laittaa all-init siinä sitten samantien, minä kuittaan. Kaverin kortit oli ruutuässä ja ruutuysi. Seuraavat turni ja riveri toikin sitten ne puuttuvat ruudut. Tulipa hyvä mieli.

Samaan aikaan rahapöydässä hävisn muuten värille, jonka suurin kortti oli ysi. Itellä kädessä KK ja riveri toi sen puuttuvan osan kaverin väriin. Aijai, kun tuntu hyvältä. Ja varmastin panostin joka kierroksella tuntuvasti, mutta ilmeisesti kaikkia ei niin vain karisteta.

fish sanoi:
Tätä olen itsekin ihmetellyt jo useamman kerran. Ja sitten kun rahapelit kulkee, niin sittareista ei tule hevon helvettiäkään. On se Pokeri ihmeellinen peli :D

Pelaako kukaan Empire Pokerissa? Siellä on takuuturnauksia joissa osanottajamäärät tosi pieniä , siis selkeästi vajaita. Ovat tosin aika pieniä turnauksia, mutta kannattaa pelata.

donhaka sanoi:
Voisko olla että pelaat rahapöydissä liian löysää peliä, joka taas voi toimia varsinkin pienemmissä turnauspöydissä yhdistettynä aggressiivisuuteen?

Oikeanlainen riskinotto tuntuu helpommalta kun turnauksissa ei ole "oikeaa" rahaa, ainoastaan pelimerkkejä..

Äh, eli siis juuri noin niin kuin sanoit.

Joo, sehän se taitaa olla. Minä kun olen luullut pelaavani tiukasti..

Pitää ottaa taas pokerikirja käteen, vaikka joka kirjan jälkeen tuntuu, että on vain enemmän pihalla.

Nyt on tullut kahlattua tuo Sklanskyn Hold'em poker for advanced players kirja lävitte. Jotenkin tuntuu siltä, että sen oppeja on turha soveltaa ainakin online-pokeriin, erityisesti sen halvempiin poytiin mihin itsellä riittää pelimerkit. Olikohan vielä siten, että koko kirja kirjoitettu fixed limit -kahinoihin.

En oikein osaa sanoa millainen guru alalla pitäisi olla, että jokaisen tuon kirjan opin pystyisi sisäistämään. Kirjassa käydään läpi varmasti 5000 eri tilannetta joista jokainen kuulostaa tältä: "jos edellä olevista pelaajista 3 foldaa, keskimmäinen heittää reissun niin foldaa mutta jos kolmannen pelaajan käsi tuntuu mielestäsi semi-vahvalta, buttonissa olevalla pelaajalla on mustat polvisukat ja jakaja oli torstaina Teivossa ravipeijaisilla, niin check-raise on oikea ratkaisu, tosin jos flop toi mukanaan 3c5cQh niin maltillinen check-raise voisi olla oikea ratkaisu, ellei positiosi ole optimaalinen ja oddsit osoittavat, että turn tuo tullessaan semi-bluffin patakolmosen."

Sklanskyn kirjasta saa hiukan kärjistäen sellaisen kuvan, että "reissua vaan ja kaikki foldaa!" joka ainakin pienemmän panoksen ($0.20/0.50 NL) poydissä johtaa lombuukin tyhjenemiseen vartissa.

Ajattelin notta jos tuosta kävisi hakemassa joko tällaisen tai tällaisen. Mahtaako olla mistään kotoisin?

Mitäs ihmiset on muuten mieltä noiden teoriakirjojen ja online pokerin yhteensopivuudesta?

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom