Online pokeri (refelinkeistä bannit)

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja mage
  • Aloitettu Aloitettu
Mä voisin kertoa teille just tuollaisen hauskan AA-jutun, olin BB. En lähtenyt vielä preflop reissaamaan isosti, taisin korottaa potin verran noilla AA-korteilla. Floppi oli jotain kuraa kakkonen, kymppi ja seiska. Tässä vaiheessa taas korotan jonkin verran, yksi kaveri jää jäljelle. Turni tuo pöytään ässän, ajattelen jo voiton olevan varman. Kaveri heittää all-inn, pakko seurata eli all-in. Riveri onkin kakkonen, kaverin kortit ovat 22. vittu kun nauratti, ei edes vituttanut kuin vähän ajan päästä. Sinne meni muuten iso osa noista aiemmista voittorahoista.

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Apsu sanoi:
Mä voisin kertoa teille just tuollaisen hauskan AA-jutun, olin BB. En lähtenyt vielä preflop reissaamaan isosti, taisin korottaa potin verran noilla AA-korteilla. Floppi oli jotain kuraa kakkonen, kymppi ja seiska. Tässä vaiheessa taas korotan jonkin verran, yksi kaveri jää jäljelle. Turni tuo pöytään ässän, ajattelen jo voiton olevan varman. Kaveri heittää all-inn, pakko seurata eli all-in. Riveri onkin kakkonen, kaverin kortit ovat 22. vittu kun nauratti, ei edes vituttanut kuin vähän ajan päästä. Sinne meni muuten iso osa noista aiemmista voittorahoista.

Hehe... aikas kiva.

Tuli tästä mieleen et itellä ei aina oikeen hahmota noita et toisilla voi olla vaikka PARI (ihan mikä tahansa) kädessä, että niilt saattaa tulla hyvin jotai täyskäsii jne.

Priceless... piti mennä abson kilon freerolliin... piti painaa itseni heti sisään mutta en ollu muistanu logata sisään, siinä meni 25 arvokasta sekuntia, sen jälkeen äkkiä register ja toi olikin jo täynnä alle minuutissa...

Gascoigne sanoi:
Priceless... piti mennä abson kilon freerolliin... piti painaa itseni heti sisään mutta en ollu muistanu logata sisään, siinä meni 25 arvokasta sekuntia, sen jälkeen äkkiä register ja toi olikin jo täynnä alle minuutissa...
Itellä kävi yks kerta niin että heti kun se tuli näkyviin rämpytin sitä register nappia mutta jostain syystä eipä sitte ehtinykkään vaan tuli parin minuutin päästä viesti täynnä.
Oli muuten tänään NB:llä 10k freerolli, ei menny ihan niinku pitäis, reilu 4000 joukosta 400..

Tänään meni broidilla NB:n (vai mikä prima nyt onkaan) 1,000$ freeroll aika mainiosti, loppusijoitus 7. ja kassaan tärähti 30$. Tuuriakin kävi, mutta niinhän tuolla tarvii käydäkkin :)

Tuli tästä mieleen et itellä ei aina oikeen hahmota noita et toisilla voi olla vaikka PARI (ihan mikä tahansa) kädessä, että niilt saattaa tulla hyvin jotai täyskäsii jne.

Mulla tää on vähän toistepäin eli mä aina mietin et vastutajalla on se parempi käsi, mut sitten meen kuitenkin mukaan koska uskon et oon väärässä. No yleensä mä en oo ja sillä on just se kortti/kortit kädessä mitä mä luulinkin. Pitäis vaan uskoo itteensä.

Pyysingin kirja on aivan ok. Se, kuinka ok se on ,riippu siitä paljonko alan kirjoja olet aiemmin lukenut. Jos 0 kpl, niin ehdottomasti saat rahalle vastinetta (riippumatta kirjan hinnasta ;) ). Jos >10 kpl, niin vähän vähemmän vastinetta, mutta aivan ok kirja silti. Kirja on suomenkielinen (toisin kuin muut) ja lähtee perusteista, joten isompaa kynnystä tekstin ymmärtämiseen ei asiasta kiinnostuneella pitäisi olla. Uskon, että kantsii lukea.

Kirjasta tulee jossakin vaiheessa toinen painos, jossa on korjattu 1. painoksen kirjoitusvirheitä (ei niitä niin montaa ole, että ne ketään isommin voi häiritä).

rimppis sanoi:
Mulla tää on vähän toistepäin eli mä aina mietin et vastutajalla on se parempi käsi, mut sitten meen kuitenkin mukaan koska uskon et oon väärässä. No yleensä mä en oo ja sillä on just se kortti/kortit kädessä mitä mä luulinkin. Pitäis vaan uskoo itteensä.

Joo, en tarkottanu ihan tota, mutta siis yleensä en hahmota sitä jos on pari kädes. vaikka just 55 ja pöydäs 5 ja pari jätkää ja itel vaik jätkä, ni ei vaa hahmota tommosta, ehkä pikkuhiljaa, hyvin on menny tähänasti! :)

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom