Online pokeri (refelinkeistä bannit)

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja mage
  • Aloitettu Aloitettu
SniffDaddy sanoi:
Noo, ei se ainakaan paskaa puhunut. Online-pelissä pitää saada nimenomaan pudotettua sitä jengiä pois äkkiä, ja silti monesti joku vatipää kattoo loppuun asti. Riverillä sitten saa kyttäämänsä värin/suoran, ja itellä valuu oksennus suupielistä.

Tätä tapahtuu nähtävästi aika paljon noissa freerolleissa. Ärsyttää kun ei pysty edes bluffaan. Tai sitten käy juuri niin kuin mainitsit.

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
SniffDaddy sanoi:
Online-pelissä pitää saada nimenomaan pudotettua sitä jengiä pois äkkiä, ja silti monesti joku vatipää kattoo loppuun asti.
Eihän niitä kaikkia kannata karkuun ajaa. Kukas sitten sitä rahaa antaa?

Se on sinänsä jännä juttu että monet valittavat siitä kun huonot pelaajat katsovat loppuun asti korteilla kuin korteilla. Itse lähinnä juhlisin jos selaisten pelaajien määrä lisääntyisi.
Nämä huonot pelurit ovat niitä joilta voi rahaa lypsää kohtuu helpolla. Joskus tulee riverillä takkiin, mutta pitkässä juoksussa rahaa tulee enemmän kuin sitä häviää. Edellinen lause tarkoittaa siis nimenomaan kamppailuja näitä "vatipäitä" vastaan.

Lord sanoi:
Eihän niitä kaikkia kannata karkuun ajaa. Kukas sitten sitä rahaa antaa?

Se on sinänsä jännä juttu että monet valittavat siitä kun huonot pelaajat katsovat loppuun asti korteilla kuin korteilla. Itse lähinnä juhlisin jos selaisten pelaajien määrä lisääntyisi.
Nämä huonot pelurit ovat niitä joilta voi rahaa lypsää kohtuu helpolla. Joskus tulee riverillä takkiin, mutta pitkässä juoksussa rahaa tulee enemmän kuin sitä häviää. Edellinen lause tarkoittaa siis nimenomaan kamppailuja näitä "vatipäitä" vastaan.

Varsin totta. Se vaan tuntuu aina pahalta, kun tulee riverillä takkiin, vaikka pitkässä juoksussa "vatipäitä" vastaan pitäisi jäädä reippahasti voitolle. Tossa on aina vaan semmonen vaara, että tommoseen "vatipäälle" hävittyyn peliin turtuu, ja heittää sitten typeriä all-innejä sun muuta. Pitäs vaan osata pitää pää kylmänä ja miettiä, ettei noi kaverit pitkässä juoksussa tuu pärjäämään. Se on vaan aika vaikeeta - varsinkin jos noita sattuu vähän ajan sisään useampia. Sillä hetkellä, kun todellakin tulee aivokuolleelta pelaajalta takkiin riverillä, on aika vaikea ajatella pitkää juoksua. :whip: Mutta oppimistahan sekin vaatii.

Jahtaajat muuten nauttii keskimäärin aika kovaa suosiota pelipöydissä... :D

SniffDaddy sanoi:
Jahtaajat muuten nauttii keskimäärin aika kovaa suosiota pelipöydissä... :D
Tuota tsätissä vuodattamista en tajua sitten ollenkaan. Joku "vatipää" jahtaaja onnistuu saamaan riveriltä sen värin, jonka johdosta sitten hikeennytään ja kirjoitellaan tsättiin kuinka huonosti vatipää oikein pelaa. Pahimmassa tapauksessa vatipää ottaa opikseen ja siirtyy aidan toiselle puolen tyhjentämään muiden vatipäiden lompakoita (ja valittamaan vatipäille näiden pelitavasta)...

Bad-beatin jälkeen pitäkää se turpanne tukossa ja ottakaa rahanne seuraavilla nutseilla vatipäältä takaisin.

Arsi sanoi:
Tuota tsätissä vuodattamista en tajua sitten ollenkaan. Joku "vatipää" jahtaaja onnistuu saamaan riveriltä sen värin, jonka johdosta sitten hikeennytään ja kirjoitellaan tsättiin kuinka huonosti vatipää oikein pelaa. Pahimmassa tapauksessa vatipää ottaa opikseen ja siirtyy aidan toiselle puolen tyhjentämään muiden vatipäiden lompakoita (ja valittamaan vatipäille näiden pelitavasta)...

Bad-beatin jälkeen pitäkää se turpanne tukossa ja ottakaa rahanne seuraavilla nutseilla vatipäältä takaisin.

Mulla ei oo pahemmin tapana kommentoida toisten handuja - paitsi positiivisessa mielessä. Mutta jos pelataan pöydässä, jossa on ihan hyviä pelaajia, ja siinä pöydässä joku cheissaaja saa riverillä kiinni suoran/värin, niin kyllä siitä aina joku älähtää. Eihän sitä tsättiä oo pakko ees kattoo..

SniffDaddy sanoi:
Mulla ei oo pahemmin tapana kommentoida toisten handuja - paitsi positiivisessa mielessä. Mutta jos pelataan pöydässä, jossa on ihan hyviä pelaajia, ja siinä pöydässä joku cheissaaja saa riverillä kiinni suoran/värin, niin kyllä siitä aina joku älähtää. Eihän sitä tsättiä oo pakko ees kattoo..
No en tuolla lainauksella kohdistanut viestiäni sinuun, vaan tuosta viestistäsi vaan tuli asia mieleen.. Ei ole pakko katsoa, ja sen saa poiskin, mutta vatipää saattaa sitä katsoa. Mitä järkeä huonolle pelaajalle (=paisti) on kertoa että se pelaa huonosti? Vähän kuin heittäisi rahaa kaivoon..

Kukas on tuossa oddsexpertin turnauksessa nordicbetillä? 26/233 näyttäs olevan nyt oma sija. Muutamia pahoja virheitä on tullu tehtyä, mutta silti viel kisassa mukana. :rock:

Harvoin olen ollut niin pihalla kuin Absoluten 7-card stud hi/lo -turnauksessa. Ilmoittauduin vahingossa, enkä ole koskaan pelannut ko. peliä... huhhuh.

fish sanoi:
Harvoin olen ollut niin pihalla kuin Absoluten 7-card stud hi/lo -turnauksessa. Ilmoittauduin vahingossa, enkä ole koskaan pelannut ko. peliä... huhhuh.

Minä olin kanssa ihan hukassa toissa päivänä kun testasin. Ei ollut mitään hajua miten ne säännöt menee.

jarhu sanoi:
Minä olin kanssa ihan hukassa toissa päivänä kun testasin. Ei ollut mitään hajua miten ne säännöt menee.
Potti menee tasan parhaan ja huonoimman käden (mikäli tällainen löytyy) kesken. Jollein huonon käden tuntomerkkejä täyttävää (olisiko joku high card T kelvannut vielä?) kättä löydy, saa parhaimman käden omistaja viedä koko potin parempaan talteen.

Edit: Matalaksi kädeksi kelpaa korkeintaan high card 8.

fish sanoi:
Aika tylsän tuntuinen peli ainakin fixedinä. Enkä IKINÄ muista kytätä sitä lo kättä.
Minusta Pokeri on missä muodossa tahansa fixedinä tylsää. Ainakin pienemmissä pöydissä tuntuu pelaaminen lähes mahdottomalta, kun noita "chasereita" tuntuu olevan puolet pelaajista, eíkä niitä saa edes harvennettua koska ne eivät osaa painaa muuta kuin sitä callia. 5-card draw on ainoa pokeri, jota tykkään pelata fixedinä.

NB:llä loppujen lopuksi sijalle 35. Aika tympeä loppu, mulla kädessä QT ja flopista Q84 toinen pisti all in ja AA sieltä sitte löyty.

Oli huikea all in Absoluten sittarissa.

Mulla rockets, vieressä KK, sitten TT ja neljännellä AQ.

Minä vein kun pöytään tuli kuraa.

Oli huikea all in Absoluten sittarissa.

Mulla rockets, vieressä KK, sitten TT ja neljännellä AQ.

Minä vein kun pöytään tuli kuraa.

Olin kans Oddsexpertin freerollissa, BB:llä chekkasin (kädes J/6) flopissa JJ5, pari äijää lähtee all-in, minä myös. Toisella kädessä 55. Jotain oli tehtävä, kun alko pelimerkit loppuu.

Huhhuh kun taas on hermot kireällä kaiken maailman lanttupäihin. Huomaa taas, että ei kannata kyllä pelata fixed-pöytiä sitten yhtään. 2/4:ssa tuli AA käteen ja preflopissa meni reissut kattoon, floppi Q44, joten pistin korotuksen ja seuraava heittää heti raisenapin pohjaan. Pöydässä maksaa 4 tyyppiä tämän, rupesin sitten miettimään että ei helvata QQ taskussa ehkä, joten fold. No showdownissa oli 3 kaveria vielä mukana ja tää flopin reissaaja näyttää 84 offsuiten! Mitä hittoa, mä kysyn vaan? Kuka maksaa preflopissa 3-4 reissua 84 offareilla?

Taas kerran tulee tämä pitkä juoksu kyseeseen, mutta hitto kun osuis joskus itselle noi kun ne sössii ne, eikä aina ne kun ne saa jotain :)

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom