Online pokeri (refelinkeistä bannit)

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja mage
  • Aloitettu Aloitettu
10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
feikki-elvis sanoi:
Rakeback diili vipeille vois olla aika kova, liittyisin vipiksi heti!
Partylle ei saa rakeback-diilejä.
Isot pelurit voivat kysellä suoraan Partyltä ns. VIP-ohjelmaa, jolloin saa lisäetuja.

Mike sanoi:
Mä laitoin mailia noille, että olisko tarjota mitään vip-jäsenille, alennusta tai jotain härdelliä. Kaikki vip-edut ovat hyvä jutska, aina niille jollakin on käyttöä.

Just esim. että rahansiirron yhteydessä vaikka Pakkiksen vipit sais jotain bonusta.

Näkys tuossa NB:n softassa olevan ainakin yksi huono puoli, netin katkeaminen on sitte sama kuin automaattinen foldaus. Eikä toimi niin kuin muilla softilla että olet silloin niillä rahoilla mitä sulla on potissa mukana loppuun asti.
Itsellä tuo tapahtu onneksi vain freerollissa, olis voinu vituttaa joku iso panostus oikealla rahalla ja sitten netin katketessa häviätkin kaiken.

Mies847 sanoi:
Näkys tuossa NB:n softassa olevan ainakin yksi huono puoli, netin katkeaminen on sitte sama kuin automaattinen foldaus. Eikä toimi niin kuin muilla softilla että olet silloin niillä rahoilla mitä sulla on potissa mukana loppuun asti.
Itsellä tuo tapahtu onneksi vain freerollissa, olis voinu vituttaa joku iso panostus oikealla rahalla ja sitten netin katketessa häviätkin kaiken.
Suurimmalla osalla firmoista on nykyisin kyseinen käytäntö. Syynä on se, että tuolla allin-säännöllä huijattiin. Siis ei uskallettu maksaa korotusta, mutta katkastiin nettiyhteys, jolloin voitiin tarkistaa bluffi ilmaiseksi. Nykynen käytäntö on paljon parempi. Jos yhteys katkeilee, niin täytyy hommatta luotettavampi nettiyhteys tai sanoa voi voi.

voi vitalis. Kyllä viduttaa välillä kun 2/2 yhteys pätkäisee poikki, kun olen ainoana pelissä ja potissa jotain 20-60 taalaa..tällöin ei edes näe mitä lopputulos on ollut, kun itsellä menee aikaa, että saa yhteyden takaisin. :rock:

Alexei sanoi:
Suurimmalla osalla firmoista on nykyisin kyseinen käytäntö. Syynä on se, että tuolla allin-säännöllä huijattiin. Siis ei uskallettu maksaa korotusta, mutta katkastiin nettiyhteys, jolloin voitiin tarkistaa bluffi ilmaiseksi. Nykynen käytäntö on paljon parempi. Jos yhteys katkeilee, niin täytyy hommatta luotettavampi nettiyhteys tai sanoa voi voi.
Ymmärrän kyllä että tuossa on huonotkin puolensa, mutta melkeen liittymä kuin liittymä niin kyllä se joskus niin jumiin menee että se on itse pakkovetää virrat pois päätelaitteesta mikäli sen haluaa nopeasti kuntoon. Toisaalta taas hankalahan sitä olisi valvoa katkooko joku sitä nettiä tahallaan vai onko se oikeasti tekninen vika. Toivottavasti tuohon jonkinlainen keino keksitään että kaikki voi olla tyytyväisiä.

Älkää pelatko Pokeria (tai muitakaan uhkapelejä) kännissä.. :wall:

Mike sanoi:
Tuonne tulee banneri lähipäivinä, mitä kautta saa 20% bonuksen ekasta talletuksesta.

Muuten ihan kiva että lisää vip-etuja tulee, mutta käytäntöäni en ala muuttamaan - bannerit saa olla kunnes alkavat kaappaamaan kursoreita, soittamaan ääntä tai vilkkumaan.
Pokeri vilkkui - kaikki bannerit meni adblockiin.

Tuo 20% on aika peruskamaa, esim. Nordicbetilla on tällä hetkellä kamppanja missä ensimmäisellä tallennuksella saa 50% bonuksen aina 100$ saakka ja vanhat jäsenet saavat myös saman bonuksen jos sijoittavat tälle sivustolle lisää rahaa. Kumpaakin vaaditaan 250 racked handsia (eli vähintään pitää sijoittaa pottiin 0,25c jolloin saadaan yksi racked hand). Itse sain kaverilta $50 tallennuksella 26€ bonuksen ja 20% racked hand diilin. Kannattaa miettiä mihin sijoittaa, sillä noilla tienaa aika hyvin!

Kännissä EI todellakaan kannata pelata, ellei sitten pidä häviämisestä. Hävinny kerran $60 bankrollista $20 yhden illan aikana. Syynä oli "kyllä mä noi voitan" ja sen jälkeen "Hemmetti, jos nyt vaikka onnistuis!"

Vinkki vinkki, kattokaa tällä viikolla parbetin supadupa freerollei ;), ilmasta rahaa!

Freerollit on ilmaisia turnauksia. Noissa pokerihommissa voi pelata noita turnauksia (ilmaisia tai maksullisia) tai sitten ihan ihan peruspeliä suoralla rahalla + kaikkea muuta.

Eikä tarvi rekisteröitymisessä selvittää puolta elämää. Eli nimi, osoite ja sähköposti riittää kun reggaa ittensä sisään. Näin ainakin seuraavissa: partypoker, nordicbet ja absolutepoker. Muita en ole kokeillut.

Apnrtktli sanoi:
Kännissä EI todellakaan kannata pelata, ellei sitten pidä häviämisestä. Hävinny kerran $60 bankrollista $20 yhden illan aikana. Syynä oli "kyllä mä noi voitan" ja sen jälkeen "Hemmetti, jos nyt vaikka onnistuis!"
Tuo luvun kun kertoo kymmenellä, niin ollaan jo lähempänä sitä, miten tuossa viikonloppuna saunamäyriksen juotuani kävi.. :wall:

Heitetääs tähän hypoteettinen skenaario kymysymysys mikä on tullut mieleen kun tuossa lueskellut aiheen teoriaa (tässä ei nyt siis oteta kantaa homman toimivuuteen vaan lähinnä kysellään mielipiteitä):

Eli jos kuvitellaan, että alkaisin pelaamaan konemaisesti luottaen täysin kahteen teoriaan enkä heittelisi mitään hommaa fiilispohjalta. Eli ensimmäisenä käyttäisin Hutchinsonin pistejärjestelmää alkukorttien foldaamisen perusteena. Tämä laskisi pelattavien käsieni määrää jo aika radikaalisti. Siihen sitten lisättäisiin vielä pot oddsit ja foldaisin aina kun korotus tai call ei olisi matemaattisesti perusteltua. Hihasta ravistaisin, että tämä johtaisi siihen, että pelaisin riveriin asti vain noin joka 200. käden! :D

Eli itse kysymys: voiko kyseinen pelitapa olla millään tapaa kannatava ja mitä tulisi tehdä eri tavalla? Milloin heittää fiiliksellä jne?

Sklansky tuossa kirjassaan mainitsee pot oddseista, että niiden käyttäminen on kyllä hyvä, mutta ne pitäisi suhteuttaa vastustajien käyttäytymiseen ja siihen miten oma käyttäytymisesi vaikuttaa peliin.

Olikohan tuossa tekstissä nyt mitään järkeä? :D

Kädessä: Ah9h

Floppi: 9c7h2h

Potissa: $23

Pelaajia (minun lisäksi) jäljellä : 1

Minä : Bet $8, kaveri : All-in ($63)

Hetken aikaa mietittyäni päätin katsoa high-pairilla ja flush drawilla (jolloin olisin ollut varma voittaja A kickerillä). Naama meni hymyyn, kun näin kaverin kortit: Qc2c :D Sainpas bluffaajan verekseltään kiinni.

Turn : Tc

Sellainen jännä tunne tuli tässä vaiheessa...

River : Kappas, 5c

Sinne meni taas parin tunnin kurinalainen, ja tuottava agressiivinen peli ns. "harakoille". Ja vähän enemmänkin. Ei perkele vihaan tätä peliä :curs:

Pokerin keksijän voisi adventtina hirttää munista kirkon kattoon ja laulaa Hoosiannaa piirissä ympärillä.

Edit: Kun tuota ko. jantterin peliä taas tarkastelee, niin eihän siinä ole päätä eikä häntää. Pre-flopilla potti yli 20 dollariin (0.50/1NL) ja kaveri roikkuu mukana Qc2c:lla :rolleyes: Tosin vähän turhan agressiivisesti tuli ehkä itsekin pelattua...

Edit2: Bad-beatin jälkeen on hyvä lohduttautua sillä, ettei oman pelin hyvyyttä arvioitaessa voitot/tappiot ratkaise. Ainoastaan tehdyillä valinnoilla on merkitystä.

Edit3: Oddsit flopin jälkeen 82.9% vs. 17,1% minulle. :wall:

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom