Online pokeri (refelinkeistä bannit)

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja mage
  • Aloitettu Aloitettu
Ensinnäkin korotukset, vihu panostaa 10€, korota mieluummin 25-30€.
Floppi, potissa on jotain vajaa 40€, sinä lyöt siihen aivan liian vähän. Mieluummin 40€ pottiin lyönti väliltä 30-40€.
Turn, ei mitään pelkkiä maksuja. Itse löisin tuossa all in, jos ollaan perässä niin vedetään ainakin 11-outtista, monesti tuossa tilanteessa voidaan hyvinkin olla edellä. Tällä kertaa kun vihun käsi tiedetään, outteja oli 8 ristiä, 3 kymppiä (ristikympin lisäksi), 3 jätkää ja 3 nelosta ja 3 ässää, eli 20 mahdollista korttia millä voitat.
Yleisesti ottaen aivan liian passiivista ja heikkoa peliä sinulta.

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Ok, kiitos kommentista. Hyviä pointteja, liian passiivista peliä, myönnetään... Varsinkin tuon turnin maksun myönnnän isoksi virheeksi. Olisiko muita vinkkejä tai kommentteja vielä?

Vau! Pakkiksellakin on pokeriketju. Nyt vasta huomasin.. Ja noin pitkään ollu :) Hieno kännikommentti, mutta lienen liian fisu puhuakseni sen syvällisemmin pokerista :)

minibetsit ruulz.

Seat 1: marchi($9.39 in chips)
Seat 8: AWFulhouse ($38.44 in chips)
Seat 9: JiiiOooo ($19.90 in chips)
ANTES/BLINDS
AWFulhouse posts small blind ($0.15), JiiiOooo posts big blind ($0.15).

PRE-FLOP
marchi bets $0.60, AWFulhouse calls $0.45, JiiiOooo calls $0.45.

FLOP [board cards: 3S,8S,AC ]
AWFulhouse checks, JiiiOooo bets $0.15, marchi calls $0.15, AWFulhouse folds.

TURN [board cards: 3S,8S,AC,AH ]
JiiiOooo bets $0.15, marchi calls $0.15.

RIVER [board cards: 3S,8S,AC,AH,AD ]
JiiiOooo checks, marchi bets $1.20, JiiiOooo calls $1.20.

SHOWDOWN
marchi shows [ 7C,6C,AS,4D ]
JiiiOooo mucks cards [ QS,QH,3C,TS ]
marchi wins $4.56.
SUMMARY
Dealer: marchi
Pot: $4.80, (including rake: $0.24)
marchi, bets $2.10, collects $4.56, net $2.46
AWFulhouse, loses $0.60
JiiiOooo, loses $2.10

Halusit siis antaa vihun vetää 11 outtistaan todella halvalla, etkä halunnut voittaa nutseillasi kuin mahdollisimman vähän rahaa. Ymmärsinkö oikein?

Olisiko seuraavasta kädestä kommentteja?

Blindit 2/4eur ja kuuden hengen pöytä. Itse istuin buttonilla ja vihu KP:ssa. Itsellä kädessä AA (risti ja hertta)

- Vihu panostaa 10e -> johon vastaan korottamalla 18e:hen -> vihu maksaa
- Flopista K 4 J (kaikki ristiä) -> vihu sököttää -> mä korotan 12e -> vihu maksaa
- Turnista hertta Q -> vihu panostaa 40e -> mä maksan -> potti yhteensä 145e
- Riveristä ruutu 7 -> vihu painaa all in 110e -> mä all in 95e

Lopputulos vihulla KKQQ ja mulla AA. Meikäläisellä flopista saletti värinveto joka ei kuitenkaan toteutunut. Nyt jälkikäteen mietittynä riveriin asti meni hienosti, ja kun riveristä ei tullut väriä tai ässäkolmosia niin olisiko teidän mielestä pitänyt kipata tuo all in meno? Vihulta kuitenkin yhtä riski all in kuin meikäläiseltä, mulla ois voinu olla kädessä KK tai QQ...

edit. itse päällimäisenä ajattelin, että vihulla AK tai AQ jolloin käsi olisi mennyt meikäläiselle

Vihu pelas täydellisesti ja Heroo viedään 100-0.

Eli reraise preflop to 30-40e ja flopilla sitten vähän vajaata pottia.

Hittolainen kun tuntuu että aina menee saman kaavan mukaan. Eka 30-40 min on voitollista ja tiukkaa pokeria, ja niillä hujakoilla alkaa sitten alamäki jostain syystä. Kohta oon takasin omillani ja sehän ei käy laatuun vaan pitää yrittää kuroa voittoja takasin. No kohta ollaankin jo sen verran miinuksella että on pakko lopettaa. Tuntuu pitkät sessiot olevan jotain muita varten, pitänee pelata tästä lähtien max. 40 min ja pitää huili ainakin siinä vaiheessa.

Hittolainen kun tuntuu että aina menee saman kaavan mukaan. Eka 30-40 min on voitollista ja tiukkaa pokeria, ja niillä hujakoilla alkaa sitten alamäki jostain syystä.
Tuntuu pitkät sessiot olevan jotain muita varten, pitänee pelata tästä lähtien max. 40 min ja pitää huili ainakin siinä vaiheessa.
Itselläni on samaa ongelmaa ollut. Varsinkin silloin kun pakka on kylmähkö, ja pelaa liian pitkää sessiota niin tulee tehtyä huonoja pelejä joihin palaa rahaa. Sellainen 30min on sopivaksi havaittu pituus pelisessiolle. Tämän jälkeen pikkubreikki ja taas pelaamaan jos olo on virkeä. Tällä hetkellä pelaan vaan kahta 5max pöytää kerrallaan, jos pelaa useampia niin ehkä vielä lyhyemmät erät voisivat olla kannattavia.

Olisiko seuraavasta kädestä kommentteja?

Blindit 2/4eur ja kuuden hengen pöytä. Itse istuin buttonilla ja vihu KP:ssa. Itsellä kädessä AA (risti ja hertta)

- Vihu panostaa 10e -> johon vastaan korottamalla 18e:hen -> vihu maksaa
- Flopista K 4 J (kaikki ristiä) -> vihu sököttää -> mä korotan 12e -> vihu maksaa
- Turnista hertta Q -> vihu panostaa 40e -> mä maksan -> potti yhteensä 145e
- Riveristä ruutu 7 -> vihu painaa all in 110e -> mä all in 95e

Lopputulos vihulla KKQQ ja mulla AA. Meikäläisellä flopista saletti värinveto joka ei kuitenkaan toteutunut. Nyt jälkikäteen mietittynä riveriin asti meni hienosti, ja kun riveristä ei tullut väriä tai ässäkolmosia niin olisiko teidän mielestä pitänyt kipata tuo all in meno? Vihulta kuitenkin yhtä riski all in kuin meikäläiseltä, mulla ois voinu olla kädessä KK tai QQ...

edit. itse päällimäisenä ajattelin, että vihulla AK tai AQ jolloin käsi olisi mennyt meikäläiselle

Aika ohutta valueta vihu ottamassa, jos laitoit ak, aq rangelle... Ton actionin jälkeen vihu puskee riverillä kaikki setit, värit, kahetparit ja suoran, ak/aq yrittää päästä ilmaseks showdowniin. Joten joo, kippi ois ollu hyvä, koska voitat riverillä vaan bluffin. Preflop, flop ja turn analysoitu jo tarpeeksi hyvin.

Itselläni on samaa ongelmaa ollut. Varsinkin silloin kun pakka on kylmähkö, ja pelaa liian pitkää sessiota niin tulee tehtyä huonoja pelejä joihin palaa rahaa. Sellainen 30min on sopivaksi havaittu pituus pelisessiolle. Tämän jälkeen pikkubreikki ja taas pelaamaan jos olo on virkeä. Tällä hetkellä pelaan vaan kahta 5max pöytää kerrallaan, jos pelaa useampia niin ehkä vielä lyhyemmät erät voisivat olla kannattavia.

Kyllä itse shorttipöydissä suosin reilusti pidempiä sessiota. Tuonpituisia sessioita pyrin välttelemään, ellei kerkeä tuossa ajassa saavuttamaan jo tappiorajaa tai muuten vaan ala tiltuttamaa.

Jep, kuten sanoin että itselleni on sopinut tuon pituiset otokset. Tai no ehkä 45min menee vielä mutta se alkaa olemaan aika max. Tuossa ajassa alkaa kyllä jo tupakkaakin tekemään mieli joten ehkäpä sekin vaikuttaa asiaan.
Enivei, hyviä pelejä vaan kaikille pakkislaisille :)

Vau! Pakkiksellakin on pokeriketju. Nyt vasta huomasin.. Ja noin pitkään ollu :) Hieno kännikommentti, mutta lienen liian fisu puhuakseni sen syvällisemmin pokerista :)
Tuloksista ja juomatavoista tulee mieleen pokeritiedon mArA, pitäneekö paikkansa?
Tosin mitä nyt tarkistin, niin kirjoitustyyli ei kyllä osu sitten ollenkaan samaan..

Aloittelijan kysymys:

Jos pelaa pientä limit-peliä ja itse on hieman ennen buttonia, ja edelläolijat checkaavat, ja itsellä on tyyliin 98s, eli aika huonot kortit, mutta joilla vielä kannattaa tuollaisessa tilanteessa maksaa (taulukoiden mukaan), mutta sitten joku perässä tekee raisen.

Kannattaako maksaa vai foldata?

Nyt tuli mitta täyteen tuosta rahastuksesta. Toi Betsonin ottama siivu sittareissa on jotain ihan natsia. Jos pelin biittaa oikein kunnolla ja on selkeä +EV pelaaja esim. 15% ROIlla (ilman rakea), niin kappas vaan, kaksi kolmasosaa katteesta menee pelitalolle. Eli jos samat pelit pistelisi livenä kavereiden kanssa, niin kate olisi kolminkertainen! Ja turha tulla selittään mitään rakebakeista, koko systeemi on aivan idiootti, vähän kuin jotkut plussa pistehärdellit, jotka vain kokonaisuudessaan nostavat tuotteiden hintoja.

Takana sen verran hirvee kasa voitollista sittari peliä, että enää ei vaan nappaa, kun omaan laariin jäänyt vain muruja.

:) :) :) ai saatana ku o hieno fiilis Hampaat irvessä vääntäny muutaman viikon nl50/100 toodella pienellä voitto marginaalilla,

Nyt iski hermoromahdus ja siirryin multittamaan nl 10 ja taas muistin miksi tykkään pokerista.

Ei se auta. Joko vihut ovat muuttuneet tai en enää osaa pelata sittareita. Tein uuden tunnuksen kuun alussa samaan verkkoon ja jauhanut nyt lähinnä sittareita niinkuin edelliselläkin tunnuksella. Jostain hiton syystä sharkscope-käppyrä on kuin peilikuva näitten tunnusten välillä. Pakko kai pistää vielä varianssin piikkiin, mutta 200 sittaria ja roi -4% laittaisin itekki jo fisumerkinnäksi. Alkaa vaan hitto kassa loppua deposta. :D

Korjataan edelliseen että nyt siis -6% roi. En kyllä usko miten voi runnata näin huonosti.

Jokseenkin menee hermo kun deposta on jäljellä reilu 10%.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom