Online pokeri (refelinkeistä bannit)

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja mage
  • Aloitettu Aloitettu
10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Tauko paikalla. Mee kattoo tv:tä ja ota bisse. Huomenna uudestaan :thumbs:
Jooh, niin se pitää. Alkaa olla vähän tiltti maisemissa. Olin jo sulkemassa konetta kun puoli tuntia sitten rekattu fullisittari alkoikin, mutta tuskin tää kauaa kestää tällä menolla...

fake-edit: No juu, pian jo ulkona pf AQ vs A3 vastaan juuri niinkuin kaikki muutkin menee.

Mikä on huonoin käsi millä lähdette kattomaan flopin 6 kätisen käteispöydän loppupään positioista jos pääsee pelkällä BB:lla ? Entäs small blindista ?

Äsken napsahti A9:lla täkäri floppiin ja yhen hemmon sain vietyä all-ineihin! WUU!

Edit : Joo, siis No Limit nimenomaan.

Mikä on huonoin käsi millä lähdette kattomaan flopin 6 kätisen käteispöydän loppupään positioista jos pääsee pelkällä BB:lla ? Entäs small blindista ?

Äsken napsahti A9:lla täkäri floppiin ja yhen hemmon sain vietyä all-ineihin! WUU!
Vaikka 72o tarpeen vaatiessa, jos oma imago ja muiden pelaajien maksuherkkyys kunnon osuman tullessa sen sallii. Puhun siis NL nyt.

Edit : Joo, siis No Limit nimenomaan.

Mä en ainakaan shortissa lähde kattoo millään käsilla, jos osallistun reissaamattomaan pottin reissaan aina. ja vedän helvetin löysästi elikkäs vaikka K2 mulle o lyöntikäsi jos edelä vaik pari maksajaa,

riippuen pöydän muista pelaajista ovatko esim maksuherkkiä vai foldaajia.

ps : olen kala

tohon vielä lisäksi jos esim edeltä reissannut vaikka utg ja on 3 maksajaa edellä ni mä katon käytännössä any2..

P.-toiston pokerigurut vois kertoo onko tää viisasta?

Moni aloittelija haluaa katsella floppeja jos sen pääsee halvalla katsomaan. Tästä pitää pyrkiä eroon. Kun lähdetään, niin lähdetään kunnolla peliin mukaan kunnollisilla käsillä. Eli hyvästä positiosta normi korotus A9, jos sen aikoo pelata. SB:stä maksan vain käsillä, jotka pelaavat hyvin useita pelaajia vastaan (suittarikonnektorit, pienet parit,...) vahvoilla käsillä reilu korotus.

Miksi haluat työntää rahaasi pyödälle huonoilla korteilla?

olis pitänyt tarkentaa tätä sen verran et teen tota pelkästään esim nl10/30 tasolla en isommissa,
Ja lähinnä tilanteissa missä on Utgstä reissattu minikorotus ja potissa on 3 muuta henkilöä minun lisäksi
koska jos sattuu osumaan niin tuplaus/triplaus on lähes varma..

Mutta täytyy lopetella sitten tuo ja hommata viimeinkin se Pokertrackeri ni pystyis vähän analysoimaan peliään paremmin.

Tuossapa saattaa olla 1 meikäläisen leakeista kun ei ole noilla tasoilla tullu sen kummemmin mietittyä tota pelaamista.

olis pitänyt tarkentaa tätä sen verran et teen tota pelkästään esim nl10/30 tasolla en isommissa,
Ja lähinnä tilanteissa missä on Utgstä reissattu minikorotus ja potissa on 3 muuta henkilöä minun lisäksi
koska jos sattuu osumaan niin tuplaus/triplaus on lähes varma.
Miksi yrittäisit metsästää sitä osumaa käsillä, joihin osuu kaikkein harvimmin? Entäpä mitä teet silloin tulee joku heikompi osuma? Floppaat esim. kärkiparin tai keskiparin ilman kikkeriä. Siinä on iso mahdollisuus hävitä tarpeettomasti.

Itse en ole matalilla tasoilla kuullutkaan tuollaisista varmoista triplauksista. Ainakin omalle kohdalle osuu sellaisia jakoja tosi harvoin. Pikkutasoilla fisut pelaavat monesti niin pienillä stäkeilläkin, että niistä ei tuplia pysty ottamaan. Samaan jakoon pitäisi osua kaksi täydellä stäkillä pelaavaa fisua vahva osuma tai iso pari kädessään ja itselle vielä parempi käsi. Lisäksi itsellä pitäisi olla niin kovat postflop-taidot, että saisi vihujen stäkit pyödälle, vaikka ennen floppia potti on pieni. Ei ainakaan omalla kohdalla tuollaista tapahdu niin usein, että kannattaisi lähteä jahtaamaan.

Yllä oleva liittyy mielestäni isompaan kokonaisuuteen. Monsterikäsien pelaamisen miettimistä olennaisenpaa on miettiä niitä pienempiä potteja. Täkäreitä sun muita floppaat sen verran harvoin, että niiden varaan ei voi paljoa laskea. Olennaisinta on oppia ostamaan ostetavissa olevat potit, häviämään mahdollisimman vähän heikolla osumilla, pelaamaan vedot kannattavasti ja samaan parhaat valuet kun on hieman parempi käsi kuin vihulla. Noilla mainitsemillasi tasoilla en näe missään mielessä järkeväksi alkaa tunkemaan rahaa pyödälle kaikilla käsillä, koska pyötäimagolla ei ole mitään väliä eikä vihut mieti juurikaan sinun kättä.

Miksi yrittäisit metsästää sitä osumaa käsillä, joihin osuu kaikkein harvimmin? Entäpä mitä teet silloin tulee joku heikompi osuma? Floppaat esim. kärkiparin tai keskiparin ilman kikkeriä.
Tässäpä se syy tulikin miksi ei makseta.

Tosta voi vaikka laskeskella kertoimia, mutta sanomattakin on selvää, että any twolla maksaminen ei ole ev+, sillä kahden parin(jotka voi mikroissa pelata melko huoletta jos pöytä ei parita) floppaaminen on helvetin epätodennäköistä, ja osumilla täytyisi saada hirvittävästi lisää valueta, jotta maksu kannattaa.

Ty elikkäs täytyypi lopettaa tuo tuntuu vaan että on niin helvetisti edgeä tohon porukkaan et melkein millä vaan vois pelaa noita vastaan mut Lopetan ja Kiitti.

Jos edgeä on helvetisti ja tulosta tulee, niin silloinhan kannattaa pelata samaan malliin kuin on tähänkin asti pelannut.

Korjataan edelliseen että nyt siis -6% roi. En kyllä usko miten voi runnata näin huonosti.

Jokseenkin menee hermo kun deposta on jäljellä reilu 10%.
Korjataan, nyt siis -8%. Profiittikäyrä sukeltaa kuin luotisuora. Hassua, toisen nikin vieressä tähti ja toisen vieressä kalamalja. Tästä on hyvä jatkaa :D

-10% ja katki. Näin se menee, flipin voitin viimeksi viime vuonna, saati sitten että noi paremmat pitäis.

Viimeiset 30 sittaria 5max:
2 voittoa, 4 kakkostilaa, muuten pihalle. Roi tollanen alle -60% siis.

Tänää kymmenen 5$ HU sittarii, seittemästä rahat kotiin. Yhestä 10$ hupista kans massit parempaan talteen. Pari noist omppua, toisest turpaan.

Minkäs suurusia sittareita pelaat`?
av. stake näyttäs ny olevan 17e. Kymppejä tohon loppuun vaan hakkailin. Turboja 98%, ehkä vois speedejä pelailla että sais jotain järkee tohon varianssiin.

Pelasin 2-3 kerralla tossa lopussa ja pirun tarkoilla liikkeillä. Siihen nähden että oon pelannu voitollisesti (10%+ roi) satoja sittareita 12-tablettamalla ja vähän pienemmällä roilla tuhansia sittareita niin ei kyllä voi tajuta. En tiä saisko jotain ev-käyrää piirrettyä träckkeriltä miten ne kalkut ovat menneet mihinkin suuntaan.

Suositut

Back
Ylös Bottom