Online pokeri (refelinkeistä bannit)

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja mage
  • Aloitettu Aloitettu
10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
osallistuin johonkin brazil 10000 rebuy missä on mukana 1000 pelaajaa. En ole eläessäni nähnyt näin huonoja pelaajia kuin täällä. harmi vaan että joku veti heti tokassa kädessä mun kolmen jätkän ohi ja mulle jäi 20 jäljel no oon saanu nostettua sen kuitenkin jo 760 merkkiin

Käytättekö jotain apuohjelmia todennäköisyyksien / outtien laskemiseen? Jos käytätte, niin osaatteko suositella jotain matalien tasojen shorttipöytiin Texas NL?

Käytättekö jotain apuohjelmia todennäköisyyksien / outtien laskemiseen? Jos käytätte, niin osaatteko suositella jotain matalien tasojen shorttipöytiin Texas NL?

Kyl ne tulee itse osata laskea.

Ei siinä mitään apuohjelmia tarvi. Helppo tapa laskea suht tarkkaan:
Esim flopilla parittomassa pöydässä värin veto, outteja 9. 9x2x2=36% Siinä suunnilleen todennäköisyys, millä sulla on väri riverillä. Sama pätee tietysti kaikkiin muihinkin, eli aina outitx2xpöytään tulevien korttien määrä.

Joo kyllä ne kannattaa opetella itse laskemaan ja apuohjelmien käyttö on sitäpaitsi sääntöjen vastaista :wtf: No tuohon aiempaan sen verran tarkennusta että tulee hieman tarkemmat prosentit ku laskee seuraavalla tavalla: eli siis kun esim. kädessä on suittari eli 2 samaa maata olevaa korttia ja floppiin tulee värin veto eli 2 samaa maata jolloin autteja jää 10kpl värin saamiseksi. Tästä prosentit turnille saadaan laskettua helpolla kaavalla: (autit)x2+2. Tässä tapauksessa siis todennnäköisyys värin osumiselle turnilla on 10x2 + 2 eli n. 22% ja tästä edelleen todennäköisyys riverille saadaan kertomalla tämä vielä kahdella eli 2x22% = 44%. Eli ei siis järin vaikeaa esikoululaisellekkaan joten tuskin tässä mitään apuohjelmia tarvitaan. ;)

esim. kädessä on suittari eli 2 samaa maata olevaa korttia ja floppiin tulee värin veto eli 2 samaa maata jolloin autteja jää 10kpl värin saamiseksi. . Eli ei siis järin vaikeaa esikoululaisellekkaan joten tuskin tässä mitään apuohjelmia tarvitaan. ;)

:rolleyes:

Joo kyllä ne kannattaa opetella itse laskemaan ja apuohjelmien käyttö on sitäpaitsi sääntöjen vastaista :wtf: No tuohon aiempaan sen verran tarkennusta että tulee hieman tarkemmat prosentit ku laskee seuraavalla tavalla: eli siis kun esim. kädessä on suittari eli 2 samaa maata olevaa korttia ja floppiin tulee värin veto eli 2 samaa maata jolloin autteja jää 10kpl värin saamiseksi. Tästä prosentit turnille saadaan laskettua helpolla kaavalla: (autit)x2+2. Tässä tapauksessa siis todennnäköisyys värin osumiselle turnilla on 10x2 + 2 eli n. 22% ja tästä edelleen todennäköisyys riverille saadaan kertomalla tämä vielä kahdella eli 2x22% = 44%. Eli ei siis järin vaikeaa esikoululaisellekkaan joten tuskin tässä mitään apuohjelmia tarvitaan. ;)
KANNATTAA ENSIN MIETTIÄ, MITÄ PASKAA POSTAA. ENNENKUIN POSTAA.:D
PELAATKO 56kortin pakalla????????:lol2:

Ei siinä mitään apuohjelmia tarvi. Helppo tapa laskea suht tarkkaan:
Esim flopilla parittomassa pöydässä värin veto, outteja 9. 9x2x2=36% Siinä suunnilleen todennäköisyys, millä sulla on väri riverillä. Sama pätee tietysti kaikkiin muihinkin, eli aina outitx2xpöytään tulevien korttien määrä.
Ja näinhän se menee oikeasti.
ja lisätään vielä. :david::david:

Tässä tapauksessa siis todennnäköisyys värin osumiselle turnilla on 10x2 + 2 eli n. 22% ja tästä edelleen todennäköisyys riverille saadaan kertomalla tämä vielä kahdella eli 2x22% = 44%. Eli ei siis järin vaikeaa esikoululaisellekkaan joten tuskin tässä mitään apuohjelmia tarvitaan. ;)
Olenkin ihmetellyt monien halukkuutta heittää kaikki merkit keskelle värin vedolla.

Varmaankin flopilla x4 ja turnilla x2. Riverillä kun prosenttien ei pitäis muuttua. Näin siis itekkin pidän.

Huh, jotenkin pikkuhiljaa alkaa hellittää downswing. Vaihdoin rahapöytään ja nl100 tuntuu taas mukavalta fieldiltä. Samoin vaihdoin starssille pelaileen mtt-sittareita ja 20 sittarin jälkeen roi 151%... yes.

Joo meikäläiselläki joku täydellinen ajatushärö tullu tuossa :david: joo eli tosiaan autit siihen väriin on se 9 mutta kaava on toki oikein mikäli haluaa laskea todennäköisyyden että osuu flopilta joko turnilla tai riverillä se väri. :D mutta jos ei sitte turnilla osu ni prosentit putoaa puoleen.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom