Onko normaalia?

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja vegitax
  • Aloitettu Aloitettu

M-Nutrition EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/KPL
Ikä
45
Tuossa eilen kun tein hack-kyykkyjä semmottis koneesa (Eikä painoa ollut todellakaan paljon. 100kg) enkä ole siis viiteen vuoteen säännöllisesti salilla käynyt, niin takaraivossa kuului semmonen naps ääni ja tuntui niinkuin joku olisi mennyt poikki. Sen jälkeen koko takaraivo tuntui siltä, että se halkeaisi ja poltti oikeen perkeleesti pitkän aikaa ja taju meinasi lähteä..

Ja nyt on semmonen olo, ettei mitään ruumiin osaa pysty liikuttamaan ilman helvetillistä kipua.. Ei näin kyllä mielestäni viimeksi ollut, vaikka kuinka kovaa olis treenannut.. oikeen pelottaa huominen treeni..

Siis nyt olen kaksi kertaa käynyt salilla säätämässä. Maanantaina ja eilen.

Kuulostaa sen verta vakavalta, että kannattaisiko miettiä lääkäriin menemistä? Nettidiagnoosit on nettidiagnooseja.

Elcaco sanoi:
Kuulostaa sen verta vakavalta, että kannattaisiko miettiä lääkäriin menemistä? Nettidiagnoosit on nettidiagnooseja.

Mä inhoon lääkärillä käymistä... Ja aattelin, et jos jollain olis ollut jotakin vastaavaa "vaivaa" täällä ni selkiäis sillä...

Mene nyt hyvä mies lääkäriin. Samankaltaisia vaivoja on varmasti ollut, mutta ei tarkoita todellakaan sitä että olisi SAMA VAIVA. Ajatelkaa nyt edes vähän terveyttänne ja toimikaa sen mukaisesti. :whip:

vegitax sanoi:
Mä inhoon lääkärillä käymistä... Ja aattelin, et jos jollain olis ollut jotakin vastaavaa "vaivaa" täällä ni selkiäis sillä...
Mä oon luullu että toi on vaa normaalia ponnistus päänsärkyä. Harvoin on napsahtanut, mutta joskus on ja sattuu paljon. Itellä menny ihan normaalisti ohi. Jos jaksat, niin käy lääkärissä.

edit: Mulla on siis muu vartalo liikkunut ihan normaalisti, päähän vaa koski ja huimas.

Eikös tuo oo merkki siitä että joku verisuoni olis katkennu...joskus mullakin noin käyny..vittumainen tunne.

Todennäköisesti ponnistuspäänsärkyä, itselläni meni ohi about viikossa ihan levolla vaan (pää oli kyllä ¤#tun kipeä!). Sama "naps" kuului jonka jälkeen ihan helvetinmoinen päänsärky. Kuten toisessa topicissa jo neuvottiin (vinkki: searchilla lisää), opettele oikea hengitystekniikka!

Ponnistuspäänsärky oli ainakin itselläni pulssin mukaan tuleva pistävä tunne takaraivossa ja ohimoiden kohdalla. Mutta jos todellakin tunsit kovan napsahduksen ja sen jälkeen iski kova kipu, joka heijastuu myös raajoja liikuteltaessa niin olisi todellakin syytä piipahtaa tohtori sykerön juttusilla.

Tuo napsahdus kuului mistä lie, mutta syy tuohon perkeleelliseen pääkipuun löytyi.. Älytön nestehukka ja lievä aliravitsemus (Jonkinsortin dieetti nääs meneillään).

Tarvii ilmeisesti lisätä suolan määrää ruoassa..

Ton nestehukan näkee jo siitäkin, ettei palaudu millään..

Tän päivän treeni täytyi vaihtaa semmoseen pieneen palauttavaan treeniin ja ens viikolla alotan 3 x koko kroppa viikossa. 2vko 2*15 toistoilla, 2vko 2*10 toistoilla, 2vko 2*5 toistoilla ja 2vko lepoa.

Ans kattoo särkeekö päätä sitten ja huimaako, kun tekee noita jalkaliikkeitä.

OUTLET PWO -40%

Grapefruit Lemonade

14,90€
Taby sanoi:
Ponnistuspäänsärky oli ainakin itselläni pulssin mukaan tuleva pistävä tunne takaraivossa ja ohimoiden kohdalla. Mutta jos todellakin tunsit kovan napsahduksen ja sen jälkeen iski kova kipu, joka heijastuu myös raajoja liikuteltaessa niin olisi todellakin syytä piipahtaa tohtori sykerön juttusilla.

No ei siis se pääkipu säteile mihinkään... Paikat on muuten vaan ihan perkeleen kipeät.. Niinku ei palautus lainkaan..

vegitax sanoi:
...niin takaraivossa kuului semmonen naps ääni ja tuntui niinkuin joku olisi mennyt poikki. Sen jälkeen koko takaraivo tuntui siltä, että se halkeaisi ja poltti oikeen perkeleesti pitkän aikaa ja taju meinasi lähteä..

vegitax sanoi:
Jos verisuoni olis napsahtanu ni eiköhän sen olis jo huomannut?

niinpä niin, lääkäriin ei missään tapauksessa :rolleyes: , koska "Mä inhoon lääkärillä käymistä".

Kannattaisi kumminkin mennä tarkastuttamaan lääkäriin ettei ole mitään vakavampaa vialla.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom