Meah sanoi:Mä en kyll ätajua miten voin saada huonon olon aikaseks käsitreeneis:lol2: .
Mä ajattelin just samaa.
Itse en ole koskaan yrjönnyt eikä ole ollut lähelläkään.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Meah sanoi:Mä en kyll ätajua miten voin saada huonon olon aikaseks käsitreeneis:lol2: .
D sanoi:Mä ajattelin just samaa.
Itse en ole koskaan yrjönnyt eikä ole ollut lähelläkään.
tompsa sanoi:Joo itelläkii kerra jalkatreenin jälkee oli helvetin paska olo ja kun olin raahautunu pukuhuoneeseen ni sit siinä istuskelin ja puhaltelin ni olo helpotti vähä. Sen jälkee aloin juomaa palkkaria ja melkei loppuu sain juotua ni tuli helvetin kova kiire vessaa ja kaikki vaa ulos :urjo:
Tuo tulee mulla joka kerta kun aloitan uuden HST-syklin. Sitä ei vieläkään oikein meinaa uskoa, että parin viikon tauon jälkeen 2x15 sarjat pellepainoilla saa aikaan tuollaisen reaktion. Onneksi kroppa tottuu nopeasti - viimeistään 1. viikon kolmannella treenikerralla alkaa olla jo hyvä fiilis.Alec sanoi:parin ekan HST-treenin jälkeen tuli vähän heikolla hapella istuttua pukkarissa ettei ei perkele,laattaamaanko tässä vielä joutuu.ei joutunu
Noniin, tulihan tänne jotain faktaakin tästä asiasta. Itselläni olikin vähän semmonen kutina tämän jutun suhteen, että se liittyy juurikin tuo aerobiseen puoleen. Ei ole vissiin mitään sattumaa, että huono olo tulee justiinsa jalkoja reenatessa (kehon suurimmat lihakset, olihan se niin?) eikä jotain forkkuja nitkutellessa. Pitäisi kyllä saada jossain vaiheessa tuota aerobista kuntoa nostettua, ettei jalkatreeni olisi aina niin tuskaa. Viime kerrallakin tuli taas istuskeltua yksi jos toinenkin tovi siellä vessassa lavuaarin äärellä.. :urjo:ironteme sanoi:Pahan olon ja yröjen tulo johtuu suuresta maitohappopitoisuudesta, sekä riittämättömästä kapasiteetista käsitellä sitä. Eli useimmiten juuri suuria lihaksia, jalkoja ja keskivartaloa rasittaessa keskipituisilla tai pitkillä sarjoilla. Jossain jalkaprässissä pystyy tekemään suhteellisen suurilla painoilla pitkiä sarjoja asennossa, jossa veri ei pääse paljoa kiertämään - ja suuriin lihaksissa reisissä ja pakaroissa kertyy valtavia määriä maitohappoa. Maitohaponsietokykyyn autta tietysti aerobine kunto, hapenottokyky ja erityisesti intervallikestävyys (=korkea maitohappotoleranssi).