Onko kellään tullu yrjöt treenatessa tai treenin jälkeen?

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja JTS
  • Aloitettu Aloitettu
3 kpl Basic Nutrition EAA -25%
Meah sanoi:
Mä en kyll ätajua miten voin saada huonon olon aikaseks käsitreeneis:lol2: .

Mä ajattelin just samaa.

Itse en ole koskaan yrjönnyt eikä ole ollut lähelläkään.

D sanoi:
Mä ajattelin just samaa.

Itse en ole koskaan yrjönnyt eikä ole ollut lähelläkään.

Johtunee varmaan siitä kun oon ollu kipeenä ja oottanu hurjat 3 päivää himas treeniä, päässy treenaa yheks päiväks ja pitäny kaks välipäivää(kun rytmi menee muute sekasin;)) niin nyt kun tänään pääsin salille niin ihan innoissaan siel väänsin:hyper:

Kyllä käsitreeneissäkin on saatu olo huteraksi..
Joskus tehtiin standing barbell curlia tyyliin 5 toistoa about 90%:lla ja 30 s. tauko ja about 70%:lla niin paljon kuin menee mörähtelyn ja syljen erityksen lomassa.
Tuloksena kipeät kädet ja ehkäpä kohonneesta verenpaineesta johtuva vihlova & vitunmoinen päänsärky:)

Ja sama toistettiin. kait se jotain kasvo.

Joskus 15v. tuli ku heti aamupalan perään salille ja treenasin kaikkii liikkeit ristiin.
Esim. Ku taukoo ylätaljasta ni vedin vaik prässii. Tuli huono olo. Lähin kesken reenin himaan jos sit laattasin.

jepulis,mulle tulee aika useinkin semmonen suullinen yrjöö aina kun meen reenin jälkeen suihkuun,erikoista,mut ei se häiritse,eikä sen jälkeen ole yhtään huono olo.

tompsa sanoi:
Joo itelläkii kerra jalkatreenin jälkee oli helvetin paska olo ja kun olin raahautunu pukuhuoneeseen ni sit siinä istuskelin ja puhaltelin ni olo helpotti vähä. Sen jälkee aloin juomaa palkkaria ja melkei loppuu sain juotua ni tuli helvetin kova kiire vessaa ja kaikki vaa ulos :urjo:

itelle kävi tänään aivan samalla tavalla, jalkatreenien jälkeen. oma oksennus oli tosin veren väristä..pitäsköhän käydä lääkärillä, kuitenkin joku vatsaverenvuoto. laattaamisen jälkeen olo ihan normaali, ois varmaan pitäny jättää koko reenit väliin ku olo muutenki ihan paska ollu ~viikon pää ihan tukossa ja kokoaja saa niistää

Omalle kohdalle sama onnellinen perhetapahtuma on osunut kymmeniä kertoja. Varsinkin nuorempana tuli safkattua rankasti just ennen treenejä. Kehässä ei montaa tarvi ottaa maksankärkeen, että ylimääräinen kaakku purskahtaa iloisesti ulos.

Kuulosti oikein tutulta, paitsi että mä aikanaan selvisin ulos asti salilta ennen kuin laatta lensi, mutta täysi mahallinen sitä tuli siihen jalkakäytävälle kivasti salin oven viereen. :)

Kotiin päästyä makoilin kolme varttia olohuoneen lattialla jalat pöydällä ennen kuin tohdin ajatella jonkinmoista suihkua ja ateriaa.

Kyllä on tapahtunut. Yleensä se johtuu siitä että treenit on tehty aivan loppuun asti...siis aivan... Kehosta vain loppuu kaikki energia ja rasitus menee yli sietokyvyn. Parhaimmillaan se on tapahtunut jalkatreenissä 3 sarjalla. 2 tiputus sarjaa ja 1 pitkä prässissä ja YÖÖÖÖÖKKKKKKKKS.

Kerran oksentanu jalkatreenin päälle. Monesti oksettaa kun alkaa tekeen jaloille pitkiä sarjoja tai sit kovat vetotreenit

M-Nutrition Sports Greens 1, 210 g, Lemon-Lime

Todella tykki viherjauhe

-33%
en ikinä. en salilla enkä edes intervalleja tehdessä. vähän aikaa sitten vedin suoraan ruokailun jälkeen ylämäki-intervallin, jonka jälkeen meinasi taju lähteä mutta laatta ei vaan lennä :D. salilla on kyllä huipannut mutta oksentaminen ei ole käynyt edes lähellä

Alec sanoi:
parin ekan HST-treenin jälkeen tuli vähän heikolla hapella istuttua pukkarissa ettei ei perkele,laattaamaanko tässä vielä joutuu.ei joutunu
Tuo tulee mulla joka kerta kun aloitan uuden HST-syklin. Sitä ei vieläkään oikein meinaa uskoa, että parin viikon tauon jälkeen 2x15 sarjat pellepainoilla saa aikaan tuollaisen reaktion. Onneksi kroppa tottuu nopeasti - viimeistään 1. viikon kolmannella treenikerralla alkaa olla jo hyvä fiilis.

talvella tuli oksennus ku join kahvia ja poltin tupakkaa reilusti ennen reenejä. salin edessä autossa yskin ja samassa vähän yrjöä tuli reeni paidalle. tosimiehenä pyyhkäsin oksennukset pois ja menin reenaan ;). reeneissä ei oo ikinä yrjö lentäny eikä muistaakseni reenin jälkeen.

joitain kertoja on treenin jälkeen ollut sellainen fiilis, että kotiin päästyä on täytynyt mahallaan maata tuossa lattialla jonkin aikaa. olo on ollut niin huono. jos silloin olisin ryhtynyt riuhtomaan, olisi lattian laatoitus ollut varmaa.

mulla tuli ku mahatauti alko....nukuin vähän aikaan ni se lähti pois. sitten menin salille ja tein pari jalkakyykky sarjaa ni sen jälkeen äkkiä vessaan.:urjo: Sitte menin kotiin ja mittasin kuumeen ni oli 38. :D

Tulin just vähän aikaa sit salilta. Vedin palkkarin pukkarissa naamaan ihan väkisin ja ulos mennessä meinas taju lähteä. Vähän aikaa istuskelin autossa ja matkalla kotiin meinas laatta lentää ja kotiupihalla istuskelin joku 5 min autossa, kun oli vähän huono olo.

ironteme sanoi:
Pahan olon ja yröjen tulo johtuu suuresta maitohappopitoisuudesta, sekä riittämättömästä kapasiteetista käsitellä sitä. Eli useimmiten juuri suuria lihaksia, jalkoja ja keskivartaloa rasittaessa keskipituisilla tai pitkillä sarjoilla. Jossain jalkaprässissä pystyy tekemään suhteellisen suurilla painoilla pitkiä sarjoja asennossa, jossa veri ei pääse paljoa kiertämään - ja suuriin lihaksissa reisissä ja pakaroissa kertyy valtavia määriä maitohappoa. Maitohaponsietokykyyn autta tietysti aerobine kunto, hapenottokyky ja erityisesti intervallikestävyys (=korkea maitohappotoleranssi).
Noniin, tulihan tänne jotain faktaakin tästä asiasta. Itselläni olikin vähän semmonen kutina tämän jutun suhteen, että se liittyy juurikin tuo aerobiseen puoleen. Ei ole vissiin mitään sattumaa, että huono olo tulee justiinsa jalkoja reenatessa (kehon suurimmat lihakset, olihan se niin?) eikä jotain forkkuja nitkutellessa. Pitäisi kyllä saada jossain vaiheessa tuota aerobista kuntoa nostettua, ettei jalkatreeni olisi aina niin tuskaa. Viime kerrallakin tuli taas istuskeltua yksi jos toinenkin tovi siellä vessassa lavuaarin äärellä.. :urjo:

On tullut jalkatreeneissä ylös, mutta en ole heittänyt varsinaista laattaa vaikka kai se olisi helpottanut. Syön yleensä liikaa ennen treenejä, mutta viimeaikoina olen koittanut suunnitella hommat siten että ei tarvitsis tankkailla armottomasti ennen aamujumppaa :david:

Herkkä vatsa. Pitää välttää kaikkea provosoivaa ennen treenejä. Puuro+raejuusto on aika hyvä setti, kunhan puuro tehdään kaurahiutaleista ilman mitään lesehössötystä.

Tää ei liity tähän, mutta mistähän johtuu että mulla alkaa vihlomaan perkeleesti päätä HIITiä vetäessä? Tänäänkin jouduin keskeyttämään juoksun ku sattu niin maar perkeleesti.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom