Onko kellään tullu yrjöt treenatessa tai treenin jälkeen?

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja JTS
  • Aloitettu Aloitettu
3 kpl Basic Nutrition EAA -25%
kyykätessä kerra tuli hyvät pirjot suuhu...sai pidettyy ettei tullu kuitenkaa lattiaa uusiks laatotettua :)

Kerran olen laatannu salin lattialle, kun rankasin smithissä jalkoja. Vedin volyymi treeniä jaloille ja sieltähän se tuli ylös asti, kun istuin penkillä ja pidättelin oksennusta sitten yskäsin ja samalla tuli ylös. :urjo: Olin aivan helvetin poikki sen reenin jälkeen. Muutaman muunkin kerran on tullut oksennus suuhun asti, mutta nielastu on.

kerran kovan jalkatreenin jälkeen tuli kiire pois salilta että ehti kadulle oksentamaan, kun salin vessa oli varattuna :D
Muutama ohikulkeva täti-ihminen katseli kyllä ihmeissään kun meikä siinä oksentaa talonkulmaa vasten kesken kirkasta maanantaipäivää...

Kyllä silloin treenissä jotain vikaa jos joutuu laattaamaan. Kerran oon itse laatannut treenin jälkeen ja sain vielä pirullisen päänsäryn joka kesti pari paivää. Kyse oli vissiin ponnistuspäänsärystä. Keho kyllä reagoi jos intensiteetti menee yli. Kannattaa ottaa opiksi.

Alussa jalkatreenit tuli vedettyä ihan törkeen finaaliin ja seuraus oli silloin monesti :urjo:.

Kerran on jalkatreenin jälkeen laatta lentäny, siitäkin tosin saan syyttää itseäni koska oli pakko jouda se palkkari vaikka oli ihan saatanan huono olo

Mulla kuuluu ohjelmaan, että jalkatreenin jälkeen ilman suihkua helvetin kovaa kotiin, palkkari naamaan ja nukkumaan paha olo pois.

Useempi kerta tullu paha olo treenates, joskus ollu laatta tosi lähellä, mut ei oo kertaakaa tullu ylös asti.

Kerran menin aamulla tekemään jalkoja. Aamupalaksi yksi huima protskudrinkki eli melkein tyhjällä vatsalla. Puolessa välissä alko pikkuinen pahaolo, mutta pitihän se treeni vetää loppuun. Pukuhuoneeseen ku pääs, nii suoraan vessaan oksentaa.

M-Nutrition Sports Greens 1, 210 g, Lemon-Lime

Todella tykki viherjauhe

-33%
~Voimariini ~ sanoi:
..kun istuin penkillä ja pidättelin oksennusta sitten yskäsin ja samalla tuli ylös. :urjo: on.

Mahtaa tulla rispektii muilta reenaajilta :worship: Aina kun tuut salille niin ne kuiskii kulmantakana et "taas toi hullu ukko tulee joka reenaa niin kovaa et laattailee välillä ja jatkaa" :kippis1:

Kerran treenin jälkeen oli vähän kiire, niin palkkarin päälle vedin heti purkin rahkaa pitämään kataboliaa poissa. Noh eihän siitä mitään hyötyä ollu, kovan treenin jälkeen pukkas vaan palkkarit ja maitorahkat lattialle. :D

nCh sanoi:
Mahtaa tulla rispektii muilta reenaajilta :worship: Aina kun tuut salille niin ne kuiskii kulmantakana et "taas toi hullu ukko tulee joka reenaa niin kovaa et laattailee välillä ja jatkaa" :kippis1:
Kukaan ei valitettavasti ollut näkemässä kyseistä episodia. Tai siis tuskinpa näki, mutta mistä minä tiedän :D

Mulla tulee AINA täysjalkatreeneissä (etu- ja takareidet) paha olo. Oonkin nyt yrittäny kasata treenit silleen, että etu- ja takareidet treenattais eriksee.

Pari kertaa lentäny laatat ja molemmilla kerroilla se on sattunu jalkatreenin lopussa reisikoukistuksen vikassa sarjassa. Normaalisti oon tossa vaiheessa lähes oksentamaisillani ja pienikin häiriö on liikaa. Molemmilla kerroilla oon maannu siinä reisikoukistuskoneessa ihan horroksessa ja yrittäny pitää itteni kiukulla kasassa, sitten joku tulee siihen viereen ja laukoo: "voinko mä tehä välissä". Tässä vaiheessa mä nousen siitä ja mumisten nilkutan vessaan :D . Siinä sitten jalat liekeissä yrität kyyriä paskasella vessan lattialla. Äänekkään vessatoimituksen jälkeen mennään muina miehinä hakemaan juomapullo ihmettelevien katseiden keskeltä :nolo: .

Ehkä mä oon sairas, mutta mä saan koviakin kiksejä, kun en luovuta missään vaiheessa. Oksentaminen kesken treenejä ei kuitenkaan taida olla niitä kaikkein anabolisimpia asioita.

Pari kertaa on kyykkysessio päättynyt vessan lattialle sikiöasentoon ja yhden kerran on tajukin melkein karannut. Syyllinen on todennäköisesti alentunut verensokeri, koska siitä tulee aina samanlainen helvetin paha olo ja mies menee ihan valkoiseksi. Pullo limpparia, tai muuta sokerilitkua, yleensä auttaa.

Joskus kun ei ole pitänyt riittävää väliä tuhdisti syömisen ja salille menemisen välissä niin on tullut treenissä huono olo, mutta laatta ei ole sentään vielä lentänyt.

Yleensä noi pahat olot johtuu väärin syömisestä. Liian paljon liian pienellä tauolla tai liian vähän.

Tein jalat ja vatsat samana päivänä. Edellisenä päivänä oli ollu lajitreenit niin ei tietenkään ollu ihan palautunut, mutta pakko oli vetää täysillä kyykyt ynnä muut. Tein siis kyykyn, maven ja reidenojennukset, sitten vatsaprässiin ja superina 3x20.

En kuitenkaan viisastunut joten tein heti perään 3x25 pulldownia. Ja sitten vinot vatsalihakset. Sitten alkoi olla kunnolla heikko happi, mutta aattelin että vähän vettä päälle ja se siitä. Joten menin sitten penkille makaamaan ja rupesin tekemään jalkojennostoja. 15 toiston kohdalla iski hillitön kramppi vatsalihaksiin, enkä päässyt edes istumaan ennekuin suusta tuli suihkulähteenä kaikki mitä oli tullu aamulla syötyä. Silmät täyteen. Tutisin siinä hetken krampissa.

Siellä oli jotain nuorempia sällejä tekemässä penkkiä ja vähän kattoivat kun laattasuihkulähde ryöppyää. Hamusin hikipyyhkeen ja putsasin silmät, onneksi melkein kaikki oli vielä paidalla, joten nousin ylös pitäen paitaa ylhäällä ettei valu maahan. Siitä pukukoppiin pikavauhtia kippaamaan paidallinen settiä pönttöön. Sitten suihkuun ja freesinä töihin. Illalla treenipaita oli aika eltaantuneen hajunen.

Tämä oli ainoa kerta kun näin on käyny... :nolo:

Mutta vatsalihakset oli kipeenä seuraavana päivänä. :thumbs:

Laattaa ei ole onneksi tullut, mutta pari kertaa kylläkin jotain karvasta tavaraa noussut suuhun kenkiä pois ottaessa (kumara asento). Olenkin miettinyt, että ei kai vain ole refluksitautia pukkaamassa, kun näitä "pulpahduksia" saattaa tulla muutenkin...

Onhan sitä pari kertaa tullut aiheutettua yleistä hilpeyttä kanssatreenajien parissa kun prässisarjan jälkeen laite lukkoon,tipahtunut polvilleen ja alkanut yökkimään+sen jälkeen juossut vessaan halailemaan pönttöä:D onneksi itse oksennukselta oon välttynyt:rolleyes:

nCh sanoi:

Itellä kans jalkaprässi, SJMV ja tämän jälkee :urjo:
Mikähän siinä on. 2 kertaa jo noin käynyt. Mutta hyvin reeni siitä eteenpäin jatkuu.

Back
Ylös Bottom