Onko kellään tullu yrjöt treenatessa tai treenin jälkeen?

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja JTS
  • Aloitettu Aloitettu
3 kpl Basic Nutrition EAA -25%
Kerran salilla kun olin niin tein eka vatsat ihan loppuun sitten ehin ylätaljan tekemään ja alottelemaan pystysoutua, mutta sit rupes tuntumaan että ei helvetti kun oksettaa siinä sitten koitin ootella jos menis ohi, mutta ei kun äkkiä kamat reppuun ja vauhilla ulos oksentamaan :urjo: ja siihenpä jäi sen päivän treeni :D tosin sillonkin oli ollu välipäiviä 4. Kyllä sitä aina välillä tulee huono olo salilla mut sit pitää vaan koittaa vähän hengähtää ja toivoo että menee ohi :D

Miten porukka laatottaa noissa juoksutreeneissä. Vaikka kuinka paljon tai kovaa juoksen ja vaikka olis millaset hapot, niin ei ala oksettaa.

Eli kattokaa mitä ja eteenkin, että millon syötte. En sitten tiedä, että vaikuttaako tohon se, että onko kroppa tottunut kovempaan juoksenteluun vai ei.

Jossain vaiheessa treeniuraa tuo vessan uusi laatoittaminen oli jonkin sortin vakiotapahtuma (ja ongelma) jalkatreenissä. Vatsan kierron aktivoi erityisen hyvin askelkyykky smith-laitteessa, johon tuli lastattua ihan miehekkäästi rautaa. Sitten kun tehtiin vielä joka sarja ihan oikeasti loppuun asti, niin tuli kohtalaisen hutera olo. Norjan kielen harjoitukset olivat siitä ikäviä, että niiden jälkeen oli ikävä ja voimaton olo enää jatkaa treeniä. Mutta jos tyhjennystä ei suorittanut, oli jatkaminen mahdotonta. Enhän mä tosissani kuitenkaan mitään ikinä kesken jättänyt...

Itsellä oksentaminen loppui siihen, että aloin syömään selvästi kevyemmin juuri ennen treeniä. Hiilarit tuntuivat olevan huonon olon tae, joten jätin ne pois treeniä edeltävältä aterialta. Niin, ja sapuskan pitää olla helposti sulavaa.

Viimeksi muokattu:
Miten porukka laatottaa noissa juoksutreeneissä. Vaikka kuinka paljon tai kovaa juoksen ja vaikka olis millaset hapot, niin ei ala oksettaa.

Eli kattokaa mitä ja eteenkin, että millon syötte. En sitten tiedä, että vaikuttaako tohon se, että onko kroppa tottunut kovempaan juoksenteluun vai ei.

Itse en kanssa ymmärrä tuota laattaamista? Kai se on joku henkilökohtainen homma. Ei ole koskaan ollut edes lähellä. Ei aikoinaan kun oikeesti harjoitteli tosissaan, eikä nyt näissä punttihömpötyksissä. Kaikenmaailman tapporeenejä, kuntopiirejä, mattotestejä yms. maitohappohelvettejä on tullut tehtyä ja oksua ei ole kyllä näkynyt?

Itsellä oksentaminen loppui siihen, että aloin syömään selvästi kevyemmin juuri ennen treeniä.

Joku voisi jopa ehdottaa, että juuri ennen reeniä ei kannata syödä mitään... Oikeesti, ei ihme jos laattaa kun mättää navan täyteen juuri ennen jumppaa. :D

huh huh tänään toinen HST-reeniä takana ilman maastavetoo tuo tuntui jo ihmisten hommalta, mutta mave on taas lauantaina edessä kun teen sen vain 2x viikkoon alaselän säästämiseksi...

Mutta kyllä tuli taas vähän outo olo ku veteli reenin läpi 50 minuuttiin, noh onneks laattaaminen ei ollut enää lähellä. No jospa tähän koko kroppa reeniin tottuisi kohtapuoliin.

Itse en kanssa ymmärrä tuota laattaamista? Kai se on joku henkilökohtainen homma. Ei ole koskaan ollut edes lähellä. Ei aikoinaan kun oikeesti harjoitteli tosissaan, eikä nyt näissä punttihömpötyksissä. Kaikenmaailman tapporeenejä, kuntopiirejä, mattotestejä yms. maitohappohelvettejä on tullut tehtyä ja oksua ei ole kyllä näkynyt?
Tää on kato meidän huonokuntoisten oma juttu! :hyvä:

Joku voisi jopa ehdottaa, että juuri ennen reeniä ei kannata syödä mitään... Oikeesti, ei ihme jos laattaa kun mättää navan täyteen juuri ennen jumppaa. :D
Heh, vähän ounastelin, että joku tuohon tarttuu. :lol2: Tokihan tuossa ruuan ja treenin välissä yleensä pari tuntia oli. Noihin aikoihin oli kuitenkin jonkinlainen sikabulkki päällä (en muuten suosittele muutenkaan kenellekään), joten vatsassa oli järjestään aina hiukan "raskas" olo.

yleensä safkaan juuri ennen salille lähtöä eikä ikinä oo laatta lentänyt. joskus on pitänyt happea haukkoa hetki ettei tulisi paha olo mutta varsinainen purjoaminen on aina ollut aika kaukana salitreeneissä.

lenkillä oon kerran purjonnu. ihan yhtäkkiä vaan alkoi tulemaan tavaraa ylös. ei ollut paha olo eikä mikään, alkoi vaan tuntua poltetta kurkussa kun happoa ja muuta alkoi tulla ylös. byyttasin siinä sitten vauhdista tiensivuun ja jatkoin matkaa hieman kevyemmällä juoksulla. mahtoi olla koomisen näköstä kun lenkkeilijä heittää vauhdista laatat ja jatkaa pysähtymättä matkaa. :D

M-Nutrition Sports Greens 1, 210 g, Lemon-Lime

Todella tykki viherjauhe

-33%
Jalkatreenin jälkeen pukkarissa palkkaria siemmaillessa on pitänyt pariin kertaan miettiä että ottaako hörpyn vai pitääkö taukoa. Todella harvoin käy kyllä tollasta takana tais olla juuri jotain tappokyykkysarjoja ja suorinjaloin maastavetoa ihan loppuun asti. Laatannut en ole kummiskaan treenin aikana/jälkeen kertaakaan.

Mulla toi on nimenomaan joku refleksi siihen kun ei enää pysty hengittämään nopeammin tai jotain. Tai tuntuu ettei kurkussa se läppä pysy mukana tjms? Eikä tietenkään tule juostessa vaan noin 10-20sek vedon jälkeen.

Voi tietysti olla että treeni on liian kovaa suhteessa sen hetkiseen kuntoon?

Kerran kovan mave sarjan jälkeen lensi pukkkarin roskikseen. Tämäkin johtui varmaan jostain sopimattomasta ruoasta.

Mulla toi on nimenomaan joku refleksi siihen kun ei enää pysty hengittämään nopeammin tai jotain. Tai tuntuu ettei kurkussa se läppä pysy mukana tjms? Eikä tietenkään tule juostessa vaan noin 10-20sek vedon jälkeen.

Voi tietysti olla että treeni on liian kovaa suhteessa sen hetkiseen kuntoon?

Kuulostaa melkein siltä että kroppaa luulee et kurkussa/ruokatorvessa on jotain jumissa ja avaa tulvaportit ylöspäin :D

Itselle ei ole ikinä tullut ylös, mutta taju on meinannut lähteä treeneissä, useasti.

Mulla on maanantaisin selkäpäivä, niin lähes poikkeuksetta tulee helvetin huono olo. Kotio päin kun talsii niin mahassa kiertää ja ne vikat sarjat on yleensä aika tuskaa. Vissiin liian kovaa reeniä tähän kuntoon nähden.

Kovin paikka oli kuitenkin kun liityin erääseen CMS-klubiin pari vuotta sitten. Ohjaaja-likka oli tekemässä mulle saliohjelmaa ja teetätti mulla koko treeniviikon laitteet läpi. Tais siihen parisen tuntia mennä. Kierroksen jälkeen pukuhuoneessa menin vessaan kun olin varma että nyt tulee ylös ja lujaa. Ei ihme kyllä kuitenkaan tullut..

Pystypunnerrussarjan? :wtf:

Ylätaljaa tehdessä rupee oksettaa aina, vielä on pysynyt mahassa kuitenki. Tosin hilkulla ollu..

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom