Onko kaikki nyt varmasti mukana?

Ihan sama mitä arkielämän asioita teen, mutta aina pitää tarkistella. Olen niin hirvittävän hajamielinen, että on pakko. Kyrpii välillä itteekin kun joku kämpän- tai autonovi pitää aina tarkistaa, rahapussista ja kännykästä puhumattakaan.
Tiedän, tämä on häiriintynyttä. :rolleyes:

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Kyllähän noita kahvinkeittimiä ja hellan katkaisimia tulee tarkisteltua joka kerta kun ulos lähtee. Avaimet mulla unohtuu melkein aina jos on kiire. Avain-ongelma ratkesi kuitenkin siten että laitoin oven lukon sellaseen asentoon että kämpästä ei pääse ulos muuten kuin avaimella, näin ollen avain ei voi jäädä matkasta. :D
Toinen juttu mikä aiheuttaa kohtuullisen sairasta varmistelua on ulkomaille lähtö. Mulla pitäis naulata passi ja matkaliput otsaan kiinni että uskoisin niiden todellakin olevan mukana.

Samanlaista mullakin on... monesti tulee rapun ovi tarkastettua, vaikka itse en ole ikinä jättänyt sitä auki. Muutaman kerran tosin on joku kämppiksistä tyrinyt oven kanssa, ja voi kyllä sanoa olevan kohtalaisen vittumainen näky, kun neljän maissa yöllä tulee baarista, ja kämpän ovi rappuun on raollaan. Jotenkin on melkein vaikeampaa tajuta niitä ihmisiä, jotka eivät noita juttuja tarkasta.

Mua joskus itseäkin huvittaa, kun hakkaan taskuja läpi avaimet-puhelin-lompakko-kulkukortti-koreografialla, niin ei ole mitään väliä mikä on missäkin, vaan saatan sanoa ääneen esim. "avaimet" kun tunnustelen puhelinta. No, kyllähän ne tosin sitten kaikki on mukana, jos neljään saakka saa laskettua.

Mä yleensä tarkistan avaimet vasta sitten, kun ovi on laitettu jo kiinni. Onneksi meidän taloyhtiössä on kuitenkin maksuton ovenavaus ja talkkari saapuu paikalle muutamassa minuutissa.

John R sanoi:
*klips*
Toinen juttu mikä aiheuttaa kohtuullisen sairasta varmistelua on ulkomaille lähtö. Mulla pitäis naulata passi ja matkaliput otsaan kiinni että uskoisin niiden todellakin olevan mukana.
:lol2:
Sama täällä. Passi ja matkaliput tarkistetaan repusta semmoiset 5 kertaa ennenkuin päästään taksiin asti. Taksissakin varmuuden vuoksi. Ja kentällä pariinkolmeen otteeseen ennenkuin päästään lähtöportille asti. Muutenkin vahdin matkalaukkuja kuin haukka; kukaan ei pääse lähellekään varastamaan repun taskusta passia ja matkalippuja, mutta silti niiden mukanaolo täytyy varmistaa... Niin, ja avokkia rääkätään tarkistamaan omansa :nolo: .

Pelireissulle lähteminen aina yhtä tuskasta. Ensin pakataan kaikki kamat huolella laukkuun. Sen jälkeen ne tarkastetaan yheksään kertaan, että onko nyt varmasti kaikki mukana. Sitten ei muutaku bussille ja laukku ruumaan. Sitten saa istua koko matkan kylmärinki perseen ympärillä kun on semmonen tunne, että jotain oleellista jäi pois matkasta. Perillä sitten huomaa että kaikki on messissä. Ei siinä mitään, mutta kun menossa on kymmenes kesä niin luulis jo oppivan, mutta ei.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom