Kerrassaan mieltä keventävä threadi :D
Omat neuroosit:
Aamuespresson ja -puuron jäljiltä levyn tarkistus useaan otteeseen ja vielä rapusta kerran takaisin palaaminen tarkistamaan että levy varmasti on nollilla (intensiivinen tuijotus kuten joku jo mainitsikin).
Rapusta palaan myös tarkistamaan että partsinovi on varmasti kiinni.
Kotoa lähtiessä oven kiinni painamisen jälkeen tosiaan tuo rynkytys/runkkaus että ovi on varmasti kiinni (mietin aina että on naapurilla hauskaa jos ja kun katselee ovisilmästä mun toimintaa...).
Kaupungilla tsekkaan vähän väliä että lompakko ja puhelin ovat vielä laukussa ja että onko joku ehkä soittanut enkä ole kuullut (on mulla elämä, jepjep).
Auton kanssa samainen vaihde-härdelli kun muutamalla muullakin, eli valoissa pitää tsekata pariin otteeseen että vaihde tosiaan on edelleen ykkösellä ;-)
Ja auton oviahan pitää palata tarkistamaan parkkikselle että ovat kiinni ihan oikeesti, joskus jopa pariin otteeseen.
Laskunmaksu netissä sujuisi nopeasti ellei vastaanottajan tilinumeroa tarvitsisi tavata kymmentä kertaa.
Kaupassa ennen kassalle siirtymistä luen kauppalistan moneen kertaan vielä uudelleen, että ne listassa lukevat rahka ja mansikkapakaste varmasti ovat kärryssä, *lol*.
Reissuun lähtiessä teen listan mukaan otettavista kamoista ja luen sitä listaa lähtöaamuna sen kymmenen kertaa, viivaan kassissa olevat yli ja luen ne vielä uudelleen jos vaikka olisinkin viivannut jonkun yli vaikkei se ole kassissa... hirvee homma nyt kun vielä pitää ottaa kaiken muun lisäksi mukaan sukelluskamat!
Salikassin pengon pariin kertaan että ne kengät ja vesipullo jne varmasti ovat megessä.
Ja tietty illalla pitää tarkistaa pari kertaa että kello on varmasti soimassa ja vielä oikeaan aikaan.
Niin ja kun unihiekka alkaa vaikuttaa niin mieleen tulee, että onhan ovi varmasti kiinni ja turvaketju päällä, ettei kukaan vaan tule yöllä mua pelottelemaan.
Hoidontarpeessa?
Neuroosit muuten katoavat lähes kokonaan kun seurustelen. Rennompi ote elämään?
*lähtee etsimään neuroosin poistajaa* :haart: