Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Ei mikään ongelma, eilen viimeks piti olla ilman kun bokserit unohtu treenikassista. :D Ja virnuilin koko kotimatkan "hähää ettepä tiedä ettei mulla ole alushousuja" :lol2:maximillian sanoi:Ja mikä ongelma siinä ilman alkkareita tai boksereita olossa on, vielä satunnaisesta tavasta kun on kyse :D
maximillian sanoi:Mulla toi tarkistelu on pahinta kun maksaa iltaisin väsyneenä netin kautta laskuja.
Niitä tilinumeroita ja viitenumeroita saa sitten tarkistella oikeesti neuroottisena.
Dynymentti sanoi:Mikään ei ole niin rasittavaa... ovea laittaessa kiinni, pidän avaimia kädessä ja katson ovea ja avaimia vuorotellen ennenkuin uskallan laittaa oven kiinni. On nimittäin turhan monta kertaa jääty lukkojen taakse, ja se ei ole oikein mukavaa näin kerrostaloasunnossa.
RikuRiuku sanoi:No minä tarkistan aina illalla ennen nukkumaan menoa n. 5 kertaa, että herätyskelloni, kaikki 3 kappaletta, ovat varmasti päällä. Aivan helvetin rasittavaa ja naureskelen tuolle usein itsekkin, mutta en vain voi lopettaa tuon tekemistä. Koskaan en ole kyllä mistään myöhästynyt enkä aiokkaan.
Tämän saman olisin voinut kirjoittaa itse. Eli itsellänikin on kaksi herätyskelloa ja lisäksi kännykkä herättämässä joka työpäivä. Kellot ja kännykkä on tietenkin tarkastettava useita kertoja ennen nukkumaanmenoa ja varmistettava vuorolistasta, että olen varmasti menossa oikeaan aikaan töihin.RikuRiuku sanoi:No minä tarkistan aina illalla ennen nukkumaan menoa n. 5 kertaa, että herätyskelloni, kaikki 3 kappaletta, ovat varmasti päällä. Aivan helvetin rasittavaa ja naureskelen tuolle usein itsekkin, mutta en vain voi lopettaa tuon tekemistä. Koskaan en ole kyllä mistään myöhästynyt enkä aiokkaan.
DarkMarkDoom sanoi:Hmm, toi nyt on aika lievää. Mulle ei enää 3 kelloa riittänyt, vaan kävin ostaan neljännen, mutta vieläkään ei voi olla varma että herään ja tarkastan ne illalla +10 kertaa.
Corleone sanoi:Täältäkin löytyy yksi neuroottinen avainten yms tarkastelija. Viime aikoina olen sanonut ääneen esim. "kahvinkeitin pois päältä", kun olen ottanut sen pois päältä. Typerän kuuloista, mutta toimii aika hyvin ja on vähentänyt tarkastuksia.
Missukka sanoi:En mutta silmälasini kyllä olen kadottanut em. tavalla. Ja ne oli siis päässä (joskus olleet jopa silmillä). Ko. silmälasini sitten kadotin kuukaudeksi toiselle puolelle Suomea joten nykyisin on pakko tarkastaa avaimetkännykkälompakon lisäksi rillit...
maximillian sanoi:Ja mikä ongelma siinä ilman alkkareita tai boksereita olossa on, vielä satunnaisesta tavasta kun on kyse :D
maximillian sanoi:Mulla toi tarkistelu on pahinta kun maksaa iltaisin väsyneenä netin kautta laskuja.
Niitä tilinumeroita ja viitenumeroita saa sitten tarkistella oikeesti neuroottisena.