Mä jostain luin kerran ton "Laita tankoon paino, jolla pystyt tekemään kymmenen kyykkyä. Tee sillä 20 kyykkyä!" ja se kuulosti tosi hyvältä ni olihan sitä pakko kokeilla. Raskas sarja se oli todellakin. Mulla ei tainnu olla painoa kun ehkä 75kg siinä (itse painoin n. 70kg). Huomenna vois taas kokeilla tätäkin tekniikkaa. Jospa laitan vaikka 80kg tankoon ja koitan tehä sillä 20 toistoa. http://www.kalanen.fi/sarjapainolaskuri/ Tuon sarjapainolaskurin mukaan kymmenessä toistossa mulla pitäis olla just 80kg. 20 toistoa ois vaan 67kg, mut taidanpa kokeilla tolla kasikympillä. Ite painan 71kg nyt. Voisin tästä ohjelmasta poiketen tehä vaikka aluks kaks tällasta megasarjaa ja sitten vielä yhen normaalin sarjan siihen päälle.
Jos teet sen 20 toistoa niinkuin kuuluu, ei sulla pitäis olla mitään mahdollisuuksia enää tehdä toista vastaavaa ja vielä kolmatta suoraa sarjaa päälle. Ei mitään mahdollisuuksia. Jos pystyt tekemään vielä toisen samanlaisen, niin et kyllä ole lähelläkään rajojasi, mikä kuitenkin on vähän niinkuin tarkoitus tässä hommassa.
Ite en varsinaisesti ohjelmana ole tehnyt näitä 20 kyykyn settejä pidempiä aikoja, vaan aina välillä ikäänkuin shokeeratakseni itseäni ja hakeakseni isoa vaihtelua. Eli pari kertaa vuodessa joku 3-4 treeniä, 1 treeni viikossa. Eipä siinä paljon muuta pysty ku sen yhden sarjan tekemään ja lähtemään kotiin itkemään. Viimeksi nyt talvella jäin 16*160.. Ei kerenny sitte enää lähtä tavoittelemaan kahtakymppiä tuolla.