- Ikä
- 38
Eli siis minua on jo pitempään ollut ongelma jalkojen kanssa. Kummanki polven alla aivan säären yläosassa on paukurat, mutta ne taitaa löytyä monilta muiltakin tosin minulla ne ovat kipeät kun esim. tekee kyykkyä ni tuntuu siltä kun joku painaisi puukkoa jalasta läpitte. En ole jaksanut vaivautua lääkäriin koska välistä nämä paukurat eivät ole kipeät, mutta nyt viime jalka treenien jälkeen eli tasan viikko sitten oli niin kipeät että sattui, kun käveli. Nyt on jo paremmassa kunnossa, mutta esim. kun kokeilin vaan mennä kyykkyyn tuossa äsken niin sattui kyllä. Ja esim. jos vähän hennosti painaa siihen paukuran kohtiille niin sattuu. Pitääköhän näiden takia hakeutua johonkin hoitoon vai meneekö kenties ohitte ajan kanssa jos jollakin on kokemusta?
Taustaa sen verran että olen harrastanut skeittausta ja lumilautailua koko pienen elämäni. Tosin viime vuosina kumpikin harrastus on jäänyt pariin kertaan kesässä/talvessa eli en usko että siitä johtuisi. Ja sali harrastus oli tauolla tässä pitkään kunnes taas aloitin eli ei ole jalkojen treenamisestakaan tullut jos en niitä ole unissani käynyt treenaamassa. Liikuntaa tulee harrastettua ku vaan mahdollisuus siihen on ja jaksaa eli aika harvoin nykyään.
Taustaa sen verran että olen harrastanut skeittausta ja lumilautailua koko pienen elämäni. Tosin viime vuosina kumpikin harrastus on jäänyt pariin kertaan kesässä/talvessa eli en usko että siitä johtuisi. Ja sali harrastus oli tauolla tässä pitkään kunnes taas aloitin eli ei ole jalkojen treenamisestakaan tullut jos en niitä ole unissani käynyt treenaamassa. Liikuntaa tulee harrastettua ku vaan mahdollisuus siihen on ja jaksaa eli aika harvoin nykyään.