Ongelmasyöjien mitä söit tänään/eilen

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja mgw
  • Aloitettu Aloitettu
3 kpl Basic Nutrition EAA -25%
Mä lähen joulukuussa ja mätän Thaimaassa kolme viikkoa, mitäs siihen sanotte! ;D

Nyyh... Thaimaa...
No ehkä ens vuonna pääsis itekin!

Mä vedin just kunnon pannupitsaa lounaaks. Nam!
Eikä todellakaan mee loppupäivä tai loppuviikko pilalle.

Mäkin mätin kesällä Thaimaassa ihan mitä mieli teki. Aika paljon tuli syötyä ihan pizzaa, pastaa ja hampurilaisia (toki myös sitä thai-ruokaa), niitä kun on kotona niin vaikee syödä :D

Vapauttava kokemus :dance:

Minä lähden joulukuussa Pariisiin ja mätän siellä romanttisesti pizzaa! (vai mitä siellä syödään?)
Ja tammikuussa matkin jepu-ankkaa ja suuntaan nokkani kohti Thaimaan Phukettia. Tosin saan porsailla vain kaksi viikkoa :(

Minä lähden joulukuussa Pariisiin ja mätän siellä romanttisesti pizzaa! (vai mitä siellä syödään?)
Ja tammikuussa matkin jepu-ankkaa ja suuntaan nokkani kohti Thaimaan Phukettia. Tosin saan porsailla vain kaksi viikkoa :(

Croissantteja? patonkia? Käsintehtyjä petit-chocolat-konvehteja kaikissa niissä ihanissa pikku suklaapuodeissa :kuola:? Joo, mullekin kelpais tuo Pariisin matka :itku:. Pääsisi kerrankin testaamaan miten kaikki ne vuodet jolloin luin ranskaa auttoivat kielen omaksumisessa. Tuskin silti osaisin/uskaltaisin käyttää mitään perus kahvila-sanastoa hienompia lauseita. Pelottaisi että ne ranskalaiset alkais puhumaan sillä konekiväärinopeudellaan takasin xD!

paljon on tullut luettua koko pakkotoiston sivuja jo ennen käyttäjätunnuksen hankkimista mutta nyt kun perehdyin tarkemmin tän ketjun viesteihin tajusin että kirjoitin väärään ja saan olla onnellinen etten ainakaan toistaiseksi kärsi mistään todellisesta ongelmasta.

tsempit teille jotka etsitte tietä oikeanlaiseen ruokailuun! :thumbs:

meikäläinen siirtää kysymyksensä sinne missä sen paikka on. :rock:

Jännä että ulkomaan reissuilla tulee syötyä mitä sattuu, mutta kotosalla paino ei sitten juurikaan ole noussut, useimmiten ei yhtään. Ehkä jossain etelässäkin vaan se aineenvaihdunta sitten pelaa niin hyvin, ja tulee liikuttua enemmän kuin tajuaa :D

Jännä että ulkomaan reissuilla tulee syötyä mitä sattuu, mutta kotosalla paino ei sitten juurikaan ole noussut, useimmiten ei yhtään. Ehkä jossain etelässäkin vaan se aineenvaihdunta sitten pelaa niin hyvin, ja tulee liikuttua enemmän kuin tajuaa :D

siellä on lämmintä, eli tulee juotua ja hikoiltua enemmän, eli se on juurikin se aineenvaihdunta joka pelaa. myös se ettei koko ajan lötkötetä paikoillaan vaan kierrellään paikkoja ympäriinsä jolloin tulee paljon sitä hyötyliikuntaa. itse olen huomannut että kesällä lämpö syö (minun kohdallani ainakin) ruokahalua ettei kamalasti edes tee mieli syödä, lukuunottamatta tietysti ne ihanasti viilentävät jädet, limpparit ja tuoremehut :D. olin n. puoli vuotta välimeren seuduilla matkalla ja paino tippui 6kg vaikka olen normaalipainoinen ja siis tosiaan söin mitä huvitti ja MILLOIN huvitti. mitään rasvoja tai hiilareita kattomatta... kotipuolessa sitten kaverit ihmetteli että miten sä nyt tollei oot menny laihtumaan, etkö syöny mitään herkkuja :D itse en huomannut laihtuneeni mutta kyllä se sitten oli totta kun housukoko oli pienentynyt :) aika jännä.

"myös se ettei koko ajan lötkötetä paikoillaan vaan kierrellään paikkoja ympäriinsä jolloin tulee paljon sitä hyötyliikuntaa."

- Hahaa. Otetaanpas kertaus minun maaliskuisesta Thaimaan-reissusta:
aamupala (buffet tottakai! eli söin kuin sika)
hotellihuoneessa pieni mahahetki (ei päässyt liikkeelle kun oli niin pinkeänä) + rasvaus
biitsille! (siellä oltiin yleensä 10-17) jossain välissä piti käydä hakemassa jottain syömistä, yleensä se oli jädeä, hedelmää, uskomattoman herkullisia ja rasvaisia munkkeja yms. :D
sitten hotellihuoneeseen lepäämään raskaan päivän jälkeen eli suihku ja päikkärit.
ravintolaan syömään ja sen jälkeen pientä shoppailua.
yöllä baariin tai nukkumaan.

Ja tuollaista se oli melkein kaksi viikkoa. Ja kun tulin kotiin niin paino ei ollut liikkunut mihinkään suuntaan. Vaikka tosiaan ainut urheilusuoritus oli tuona aikana puolen tunnin pyrähdys juoksumatolla ja kävely biitsille sekä takaisin (se oli 400m ja olin aina ihan kuollut sen jälkeen). Syöminen oli kyllä ihan perseestä suoraan sanottuna mutta mitä sitten. Nautin. Eikä siellä ollut nälkäkään vaikka kunnolla syötiin oikeastaan vain aamulla ja sitten illalla. Oli muutakin tekemistä. Kuten paikallisten äijien kanssa vehtaamista. Uuulaa. Ei siinä ehdi nälkä tulemaan kun saa sielulle ja simmuille ruokaa :thumbs:

M-Nutrition juomat hurjassa alessa, jopa puoleen hintaan

BCAA / EAA / PWO

TILAA TÄSTÄ
"myös se ettei koko ajan lötkötetä paikoillaan vaan kierrellään paikkoja ympäriinsä jolloin tulee paljon sitä hyötyliikuntaa."

- Hahaa. Otetaanpas kertaus minun maaliskuisesta Thaimaan-reissusta:
aamupala (buffet tottakai! eli söin kuin sika)
hotellihuoneessa pieni mahahetki (ei päässyt liikkeelle kun oli niin pinkeänä) + rasvaus
biitsille! (siellä oltiin yleensä 10-17) jossain välissä piti käydä hakemassa jottain syömistä, yleensä se oli jädeä, hedelmää, uskomattoman herkullisia ja rasvaisia munkkeja yms. :D
sitten hotellihuoneeseen lepäämään raskaan päivän jälkeen eli suihku ja päikkärit.
ravintolaan syömään ja sen jälkeen pientä shoppailua.
yöllä baariin tai nukkumaan.

Ja tuollaista se oli melkein kaksi viikkoa. Ja kun tulin kotiin niin paino ei ollut liikkunut mihinkään suuntaan. Vaikka tosiaan ainut urheilusuoritus oli tuona aikana puolen tunnin pyrähdys juoksumatolla ja kävely biitsille sekä takaisin (se oli 400m ja olin aina ihan kuollut sen jälkeen). Syöminen oli kyllä ihan perseestä suoraan sanottuna mutta mitä sitten. Nautin. Eikä siellä ollut nälkäkään vaikka kunnolla syötiin oikeastaan vain aamulla ja sitten illalla. Oli muutakin tekemistä. Kuten paikallisten äijien kanssa vehtaamista. Uuulaa. Ei siinä ehdi nälkä tulemaan kun saa sielulle ja simmuille ruokaa :thumbs:

hahaa tää oli hyvä :D sä osaat kyl ton loman vieton taidon! pakko myöntää et oon katkera ku en ite pysty tohon. meikäläinen on aina niin meno päällä ettei pysty yksinkertasesti olemaan kauaa paikoillaan :) ehkä se selittääki sen että monesti unohtaa syödä ellei nälkä iske. :rolleyes:

söin tänään kaksi näkkäriä, jossa päällä margariinia ja kaksi siivua kinkkua + kurkkua ja puolikas keitetty kanamuna (siis yhdellä leivällä) lisäksi söin jotain 1,5 dl kaurapuuroa ja join 2 dl teetä rasvattomalla maidolla ja join 4 dl vettä.. millaiselta aamupalalta tämä kuulostaa? liian vähän/liikaa?? olen 158 senttinen ja painan noin 54 kg...

aika kevyt aamupala. Mun mielestä joko enemmän puuroa tai sitte leivät esim. ruispaloiksi. Munista saat prostkua:) Maitoa tulee teehen aika vähän, eikö? sitä voisi pari desiä juoda = protskua, kalsiumia ja d-vitamiinia.. Toivottavasti olet jo syönyt luonastakin, tolla aamupalalla (ei edes niillä muutoksilla joita esitin) pitkälle eteenpäin päivää pötkitä!

söin tänään kaksi näkkäriä, jossa päällä margariinia ja kaksi siivua kinkkua + kurkkua ja puolikas keitetty kanamuna (siis yhdellä leivällä) lisäksi söin jotain 1,5 dl kaurapuuroa ja join 2 dl teetä rasvattomalla maidolla ja join 4 dl vettä.. millaiselta aamupalalta tämä kuulostaa? liian vähän/liikaa?? olen 158 senttinen ja painan noin 54 kg...

Mun mielestä toi on hyvä aamupala! Tietty mitä muuten syöt päivän mittaan?:rolleyes: Ja mitkä sun tavoittees on?
Ite oon samaa kokoa, painoa normaalisti enemmän, mut vie kisadietin jälkeen nousu viel jatkuu painossa.. :lol2: Mun aamupala on ollu ylees 1dl kaurahiutaleita, 2 rkl leseit, mehukeittoa 1,5 dl ja raejuustoa puol - 1 dl, tuoremehua 1,5 dl. Pidän aamupalan hiilaripainoitteisena.. Sit seuraaval aterialla lisää protskun saantii, ruuat ja välipalat aika tasasii protskun ja hiilareiden suhteen, ja illal oon vetäny taas protskupainoitteisesti..
Muistaa vaan syödä tarpeeks usein! :thumbs:

Tänään aamu alkoi maitokahvilla ja sen jälkeen treeni.
Päivällä pizzaviipale. Voi kuinka terveellistä.
Nyt illalla kaksi ruisleipäviipaletta, tuorejuustoa ja tomaattia.
Hävettää edes kertoa.

Tänään aamu alkoi maitokahvilla ja sen jälkeen treeni.
Päivällä pizzaviipale. Voi kuinka terveellistä.
Nyt illalla kaksi ruisleipäviipaletta, tuorejuustoa ja tomaattia.
Hävettää edes kertoa.

Muakin hävettäis jos olisin syönyt koko päivänä ~600-700kcal.

vaahtera,
jos et syö joka päivä pizzaa, niin eihän se haittaa. ja riippuu muuten vähän niistä päällisistäkin. ite tehtynä pizza voi olla terveelistä (ruispohja, ei paljoo juustoo, mut paljon kinkkua, tonnikalaa tms. jne. :) )

Mulla kalorit liikkuu siinä noin 1500 paikkeilla päivittäin, jakauma p40/hh30/r30. Onko ok? Tavoitteena siis saada lisää muotoa käsiin ja jalkoihin sekä peppuun. Kapeampi vyötärö olis nice. Eli vähän tasapainottaa tätä kehon muotoa (miulla ei oo tissejä eikä persettä :D) näyttää muutenkin urheilullisemmalta ja ns tiimalasi-vartalo. Alottelija oon joten vaikka rasvaa vähän palais niin ymmärrykseni mukaan lihastakin on mahkuja saaha, tai ainakin voimaa.
Salilla käyn siis 4krt viikossa ja teen kaksijakoisella ohjelmalla. Kommentteja kiiiitos :)?

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom