Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Mä lähen joulukuussa ja mätän Thaimaassa kolme viikkoa, mitäs siihen sanotte! ;D
Minä lähden joulukuussa Pariisiin ja mätän siellä romanttisesti pizzaa! (vai mitä siellä syödään?)
Ja tammikuussa matkin jepu-ankkaa ja suuntaan nokkani kohti Thaimaan Phukettia. Tosin saan porsailla vain kaksi viikkoa :(
Jännä että ulkomaan reissuilla tulee syötyä mitä sattuu, mutta kotosalla paino ei sitten juurikaan ole noussut, useimmiten ei yhtään. Ehkä jossain etelässäkin vaan se aineenvaihdunta sitten pelaa niin hyvin, ja tulee liikuttua enemmän kuin tajuaa :D
"myös se ettei koko ajan lötkötetä paikoillaan vaan kierrellään paikkoja ympäriinsä jolloin tulee paljon sitä hyötyliikuntaa."
- Hahaa. Otetaanpas kertaus minun maaliskuisesta Thaimaan-reissusta:
aamupala (buffet tottakai! eli söin kuin sika)
hotellihuoneessa pieni mahahetki (ei päässyt liikkeelle kun oli niin pinkeänä) + rasvaus
biitsille! (siellä oltiin yleensä 10-17) jossain välissä piti käydä hakemassa jottain syömistä, yleensä se oli jädeä, hedelmää, uskomattoman herkullisia ja rasvaisia munkkeja yms. :D
sitten hotellihuoneeseen lepäämään raskaan päivän jälkeen eli suihku ja päikkärit.
ravintolaan syömään ja sen jälkeen pientä shoppailua.
yöllä baariin tai nukkumaan.
Ja tuollaista se oli melkein kaksi viikkoa. Ja kun tulin kotiin niin paino ei ollut liikkunut mihinkään suuntaan. Vaikka tosiaan ainut urheilusuoritus oli tuona aikana puolen tunnin pyrähdys juoksumatolla ja kävely biitsille sekä takaisin (se oli 400m ja olin aina ihan kuollut sen jälkeen). Syöminen oli kyllä ihan perseestä suoraan sanottuna mutta mitä sitten. Nautin. Eikä siellä ollut nälkäkään vaikka kunnolla syötiin oikeastaan vain aamulla ja sitten illalla. Oli muutakin tekemistä. Kuten paikallisten äijien kanssa vehtaamista. Uuulaa. Ei siinä ehdi nälkä tulemaan kun saa sielulle ja simmuille ruokaa :thumbs:
söin tänään kaksi näkkäriä, jossa päällä margariinia ja kaksi siivua kinkkua + kurkkua ja puolikas keitetty kanamuna (siis yhdellä leivällä) lisäksi söin jotain 1,5 dl kaurapuuroa ja join 2 dl teetä rasvattomalla maidolla ja join 4 dl vettä.. millaiselta aamupalalta tämä kuulostaa? liian vähän/liikaa?? olen 158 senttinen ja painan noin 54 kg...
Tänään aamu alkoi maitokahvilla ja sen jälkeen treeni.
Päivällä pizzaviipale. Voi kuinka terveellistä.
Nyt illalla kaksi ruisleipäviipaletta, tuorejuustoa ja tomaattia.
Hävettää edes kertoa.
Jep, aika lyhyt ruokalista.Muakin hävettäis jos olisin syönyt koko päivänä ~600-700kcal.