Ongelmasyöjien mitä söit tänään/eilen

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja mgw
  • Aloitettu Aloitettu
3 kpl Basic Nutrition EAA -25%
Ooooh, jesss :dance:! Tää on selvästi sitten mun juttu! Kuin toteunut unelma! Eilen söin ekaa kertaa normaali-ruuilla (ei-herkkupäivänä) kulutuksen täyteen ja olo oli loistava. Nälkä on palannut ja nyt olen jopa päässyt typerästä hedelmäkammostani, teen lisäksi monia asioita jo enemmän mutu-tuntumalla kuin pilkuntarkasti. Tämon ihana tunne kun kroppa toimii! :D:D

Hienoa Sabi että olet osannut tehdä niitä "oikeita" valintoja!!!:hyvä: Kunhan muistat ton hyvän fiiliksen,minkä oot saanut myös silloin jos tulee sitä takapakkia,ts.jos on niitä vaikeampia hetkiä ja tekis mieli luovuttaa.Syö hyvillä mielin paljon ja tarpeeks,se pitää sut kunnossa ja jaksaa ihan eri tavalla:D :dance2:

Voisiko joku kommentoida syömisiäni? En osaa syödä eikä mulla ole hajuakaan paljon tulee kaloreita, rasvoja jne.

Aamupala:
1 omega3 kapseli
1 kalkkitabletti
½purkkia ananasta
n.100g 2% raejuustoa
profeel-jogurtti
kahvikuppi + loraus rasvatonta maitoa

Lounas:
Lautanen täynnä broileri ja kasvispullia (ehkä 16 pullaa?)
2 lasia rasvatonta maitoa
vähän salaattia
1 näkkileipä ilman rasvaa

Välipala ennen treeniä
Pirtelö sis.
½ erhmann
1 dl profeeljogurttia
1 dl rasvaton maito
pari jäistä mansikkaa ja mangon palaa
½ purkkia ananasta ja pari lusikkaa sitä raejuustoa
2 pientä kotimaista omenaa
kahvikuppi

treenien jälkeen ei tuu syötyä mitään..paitsi pepsi max :D

helppiä!

Voisiko joku kommentoida syömisiäni? En osaa syödä eikä mulla ole hajuakaan paljon tulee kaloreita, rasvoja jne.

Aamupala:
1 omega3 kapseli
1 kalkkitabletti
½purkkia ananasta
n.100g 2% raejuustoa
profeel-jogurtti

Lounas:
vähän salaattia

Välipala ennen treeniä
Pirtelö sis.
½ erhmann
1 dl profeeljogurttia
1 dl rasvaton maito
kahvikuppi

helppiä!

unohdin aamupalasta vielä 100g 2% viiliä
ja tuli sittenkin syötyä nyt illalla treenien jälkeen:

omena
pari lusikkaa raejuustoa
1 dl profeel jogurttia

Aamupala:
1 omega3 kapseli
1 kalkkitabletti
½purkkia ananasta
n.100g 2% raejuustoa
profeel-jogurtti

Lounas:
vähän salaattia

Välipala ennen treeniä
Pirtelö sis.
½ erhmann
1 dl profeeljogurttia
1 dl rasvaton maito
kahvikuppi

helppiä!

Hmm...missä hyvät rasvat ja täysjyvä-tuotteet?

En tiedä :D hyvät rasvat otan omegoista ja syön aika usein viikossa rasvaista kalaa. Syönkö liikaa hedelmiä? Omenat ovat heikkous näin syksyisin.
Onko tuossa liian vähän vai liikaa ruokaa 166/49 kokoiselle? Ja rasvaprossaa tarkoitus alentaa...

En tiedä :D hyvät rasvat otan omegoista ja syön aika usein viikossa rasvaista kalaa. Syönkö liikaa hedelmiä? Omenat ovat heikkous näin syksyisin.
Onko tuossa liian vähän vai liikaa ruokaa 166/49 kokoiselle? Ja rasvaprossaa tarkoitus alentaa...

Varmaan liian vähän syöt, kun oot noin hoikka (lue:alipainoinen)....tai sitten kulutus on huimaa. paljonko liikut? miksi haluat alentaa rasvaprosenttia, kun olet hoikka jo nyt?
hedelmiä voi syödä vapaasti, en usko että niillä pääsee lihomaan.

huoh, joku muu osaa neuvoa sua ehkä paremmin näissä asioissa.

Chimney hyvä, ei millään pahalla, mutta vaikuttaa vähän siltä, ettet edes itse tajua kuinka sairastunut kehonkuva sulla on. Mä oon sun kanssa samanpituinen (166cm) ja painoin saman verran kuin sinä niinä aikoina, kun sairastin anoreksiaa (alimmillaan mun paino oli 45, eli vain 4kg vähemmän kuin sulla). Ja sä kysyt, onko tuo paino liikaa?!? :wtf: Hei haloo, oikeesti.

Sun tarkoitus alentaa rasvaprossaa? Mietippä ensin hetki, miltä sun kuontalosi näyttää jos karsit siitä nyt vielä viimeisetkin rasvat pois - alla tuskin on hiventäkään lihasta kun olet noin kevyt (lihas painaa). Jos tavoittelet Heidi Mäkisen kaltaista kroppaa, niin sitä et tule saamaan sellaisella aliravitsemuksella ja säästöliekillä, millä taatusti tällä hetkellä elät ruokailutavoistasi ja mitoistasi päätellen. Heidi Mäkinen on laiha, mutta myös terve nuori tyttö joka treenaa ja liikkuu paljon. En usko, että hän kauaa noissa tanssiriennoissa jaksaisi roikkua, jos ravitsemus olisi yhtä huonolla tolalla kuin esim. sinulla.

Tossa sun ruokavaliossa mättää... noh... oikeestaan kaikki. En edes jaksa antaa neuvoja, kun oon saanut sen käsityksen ettei sua kiinnosta kuulla erilaisia näkemyksiä kuin mitä itselläs on (?) Kysy sitten niitä, jos OIKEESTI niitä kaipaat ja muistutan vielä, että tällä foorumilla sä et tule saamaan neuvoja mihinkään kitudieetteihin.

Muistutan vielä sellaisesta asiasta, että tämä ketju on tarkoitettu punttimimmeille, jotka haluaa oppia syömään oikealla tavalla; terveellisesti, riittävästi ja monipuolisesti. Jotkut on vielä parantumisen tiellä syömishäiriöistään, enkä usko että sun laihuushehkutukset tekee yhdellekkään lukijalle hyvää. Tietyt asiat voit mennä purkamaan jonnekkin muulle foorumille. Täällä keskutellaan terveessä hengessä.

Anteeksi :offtopic: ja jyrkkä tyylini, mutta alkaa pikkuhiljaa jo vähän v*aa tää meininki...

Liikun noin pari tuntia päivässä, lähinnä aerobisia lajeja sekä hyötyliikun pyöräillen kaikki matkat. Hoikalla ihmisellä voi myös olla vatsamakkaroita eikö? Muualta en sitten haluakkaan rasvoja pois. (koska ei ole)

Haluan oppia syömään terveessä hengessä ja uskoa että mahasta saadaan ylimääräiset pois syömällä eikä kituuttamalla! Ja uskokaa tai älkää mulla on lihasta, tosin itseni mielestä sopivissa määrin en halua olla lihaksikkaampi mutta mulla on raajoissa muotoa jotka sain silloin kun painoin enemmän ja en harrastanut yhtä paljon aerobista.

M-Nutrition juomat hurjassa alessa, jopa puoleen hintaan

BCAA / EAA / PWO

TILAA TÄSTÄ
Liikun noin pari tuntia päivässä, lähinnä aerobisia lajeja sekä hyötyliikun pyöräillen kaikki matkat. Hoikalla ihmisellä voi myös olla vatsamakkaroita eikö? Muualta en sitten haluakkaan rasvoja pois. (koska ei ole)
J***lauta oikeesti, jos tosiaan olet yrittämässä laihduttaa pois jotain olematonta nahkaa vatsasta, niin sairaat ovat ajatuksesi noilla mitoilla. Ja tuosta ruokavaliosta sanoisin että nuo "lusikalliset raejuustoa" ovat ns. aivan turhia, sillä jos otat sitä niin ottaisit edes kunnolla esim. 50-100g, eikä silloin tällöin jokin tarkkaan harkittu ja laskettu lusikallinen.:jahas:

Chimney, lukaisepa Punttimimmien "Mitä syöt tänään/eilen?"-ketjua. Treenin jälkeen pitää syödä! Angelo sulle jo sanoikin säästöliekistä, ja se on varmasti päällä. 1 prk raejuustoa on 200 g. ;)

Ai vaikka on jo myöhäinen ilta? Olen kuullut että illalla ei saisi syödä niin paljoa. Jopa Playersin Anu Kiiverikin on kehoittanut olemaan syömättä ilta 6 jälkeen

Illalla on ihana syödä ja minä en ainakaa liho sillä tyylillä. Nytkin kuuden jälkeen olen syönyt proteiinipatukan, tonnikala purkin, kaksi leipää ,hapankorpun , 200gjugurtin..

Chimney, lukaisepa Punttimimmien "Mitä syöt tänään/eilen?"-ketjua. Treenin jälkeen pitää syödä! Angelo sulle jo sanoikin säästöliekistä, ja se on varmasti päällä. 1 prk raejuustoa on 200 g. ;)
Jos jättää treenin jälkeen syömättä, niin taitaa olla treenistä ollut enemmän tuhoa kuin hyötyä..

Ai vaikka on jo myöhäinen ilta? Olen kuullut että illalla ei saisi syödä niin paljoa. Jopa Playersin Anu Kiiverikin on kehoittanut olemaan syömättä ilta 6 jälkeen

Mä en tiedä kuka ton sanonnan on keksinyt, mutta mun mielestä se toimii ehkä vaan ja ainoastaan iäkkäämmillä ihmisillä, jotka eivät liiku/kuluta enää niin paljon kuin nuorempana ja aktiivisempana ja sitten joillakin todella passiivisilla ihmisillä. Mä syön joka ilta iltapalan vielä klo21.00 eikä se ole lihottanut mua kyllä pätkääkään :D

tiiätkö chimney, sun kannattais enemmänkin treenata sun vatsalihakset ensin kuntoon ja sitten miettiä rasvaprosentin alentamisia sun muuta:) jos sä oikeesti yrität vaan saada sen vatsan kuntoon niin se on kannattavempaa oikeesti hankkia lihaa sinne alle kun laihduttaa rasvaprosentti niin pieneks että oot enä pelkkää luuta ja nahkaa.. :) en usko että haluut elää loppuelämäs kitudieetillä.. syöminen on niin ihanaa ettei se kannata:)

Suositut

Back
Ylös Bottom