En tiedä :D hyvät rasvat otan omegoista ja syön aika usein viikossa rasvaista kalaa. Syönkö liikaa hedelmiä? Omenat ovat heikkous näin syksyisin.
Onko tuossa liian vähän vai liikaa ruokaa 166/49 kokoiselle? Ja rasvaprossaa tarkoitus alentaa...
Chimney hyvä, ei millään pahalla, mutta vaikuttaa vähän siltä, ettet edes itse tajua kuinka sairastunut kehonkuva sulla on. Mä oon sun kanssa samanpituinen (166cm) ja painoin saman verran kuin sinä
niinä aikoina, kun sairastin anoreksiaa (alimmillaan mun paino oli 45, eli vain 4kg vähemmän kuin sulla). Ja sä kysyt, onko tuo paino liikaa?!? :wtf: Hei haloo, oikeesti.
Sun tarkoitus alentaa rasvaprossaa? Mietippä ensin hetki, miltä sun kuontalosi näyttää jos karsit siitä nyt vielä viimeisetkin rasvat pois - alla tuskin on hiventäkään lihasta kun olet noin kevyt (lihas painaa). Jos tavoittelet Heidi Mäkisen kaltaista kroppaa, niin sitä
et tule saamaan sellaisella aliravitsemuksella ja säästöliekillä, millä taatusti tällä hetkellä elät ruokailutavoistasi ja mitoistasi päätellen. Heidi Mäkinen on laiha, mutta myös terve nuori tyttö joka treenaa ja liikkuu paljon. En usko, että hän kauaa noissa tanssiriennoissa jaksaisi roikkua, jos ravitsemus olisi yhtä huonolla tolalla kuin esim. sinulla.
Tossa sun ruokavaliossa mättää... noh... oikeestaan kaikki. En edes jaksa antaa neuvoja, kun oon saanut sen käsityksen ettei sua kiinnosta kuulla erilaisia näkemyksiä kuin mitä itselläs on (?) Kysy sitten niitä, jos OIKEESTI niitä kaipaat ja muistutan vielä, että tällä foorumilla sä et tule saamaan neuvoja mihinkään kitudieetteihin.
Muistutan vielä sellaisesta asiasta, että tämä ketju on tarkoitettu
punttimimmeille, jotka haluaa oppia syömään oikealla tavalla;
terveellisesti, riittävästi ja monipuolisesti. Jotkut on vielä parantumisen tiellä syömishäiriöistään, enkä usko että sun laihuushehkutukset tekee yhdellekkään lukijalle hyvää. Tietyt asiat voit mennä purkamaan jonnekkin muulle foorumille. Täällä keskutellaan
terveessä hengessä.
Anteeksi

ja jyrkkä tyylini, mutta alkaa pikkuhiljaa jo vähän v*aa tää meininki...