En voi muuta sanoa kuin KIITOS, isolla K:lla. Syömiset on lähes joka päivä siinä 2000 nykyään ja energiantarve tulee täyteen. Ihmekään kun aineenvaihdunta ja nälkä-kylläisyys-signaalit taas toimii ja jaksaa ajatella muitakin asioita kuin ruokaa. Eikä jokainen ihminen muutu silmissä tyyliin käveleväksi herkkupatongiksi kun niin heikottaa

.
Kehitystä tapahtuu kai hiljalleen ja tällä viikolla olen ainakin sen hyvän muutoksen saanut aikaan etten kituuttele minikaloreilla ja syön 2 lämmintä ateriaa. Seuraavaksi täytyisi minunkin oppia saamaan sitä hyvää rasvaa enemmän, edes aluksi jostakin, sillä muuten tämä suklaanhimo viikonloppuisin ei tee hyvää :D.
Eilen iski armoton nälkä joka ei sitten lähtenyt millään protsku tai hiilaripitoisella. Sitä erästä R-alkuista ravinnetta tietysti välttelin KUNNES, maistoin yhtä suklaapalaa tummasta suklaalevystäni.... Ja *TÖÖÖÖT* keho sai jonkun orgasmin siitä rasvasta ja suorastaan huusi "Tätä mä just tartten :itku:!!". No, koska olen rasvanatsi yleisesti tavallisen ruuan suhteen niin vetelin sitten sitä suklaata tietysti vähän liikaa~~ Hih. JOTEN, jotta tuo ei toistuisi liian usein. On annettava sille rasvalle vähitellen lisää tilaa.
Ostin tänään rasvaista kalaa ainaskin ja kalaöljy-kapseleita joten niillä aloittelen ;F. Jos nyt yltiörasvaista suklaata saa alas tuosta noin vaan niin on se aika naurettavaa jos ei edes noita voi syödä paremmalla omatunnolla.
Meillä ei ole ikinä käytetty öljyjä, joten niihin en ole tutustunut. Leipää kartan sillä kauhukuvat ylipainoisesta äidistäni mussuttamassa aamiaiseksi puolikasta leipäpakettia tuovat vieläkin kylmiä väreitä. Lisäksi sijoitan hiilarit mieluummin johonkin makeaan kuten hedelmiin kun olen tällanen herkkuperse

. ( OT: Tosin, kevytjätski leivälle levitettynä on hyvä-idea, nam :D). Pitäiskö tässä sitten ottaa suoraan paketista voita ja nuolla sitä jos ei leivän päällä x]?
Pähkinät olisi muuten hyviä, mutta inhoan niitä. Syön niitä nytkin pikkuisen jokaisella pienemmällä aterialla mutta sekin on sellaista samanlaista nielemistä kuin ottaisi kivenpalasia suuhun tai jonkun lääkekapselin. No, pikkuhiljaa.
Liikunta sujuu tosi hyvin, suorastaan nautinnollisesti ja treeneissäkin on enemmän tehoa kun saa jostain virtaa. Tässä tätä kroppaani palauttelen alipainoisesta kuikelosta ja sitten uskaltaudun ehkä vähitellen salillekin. Tässä vaiheessa liikuntoina vain aerobinen omalla kehon painolla, juoksulenkit sekä Lapinkoiran talutus.