Tänään tällaista
Viikonloppuna tuli syötyä kyllä vähän miten sattuu; perjantaina karkkia ja lauantaina oli sukubileet, joissa naukkailtiin viiniä ruoan kanssa (niinkuin täällä aina... ;) ). Lopputuloksena oli lauantai-aamuinen karkkikrapula (siis aivan järjetön päänsärky!) ja lauantai-iltana juhlien jälkeen taas krapula (nyt se johtui kahdesta lasillisesta viiniä ;) ).
Tämän päivän syömingit menivät näin:
07h00 aamulenkki n.25 juoksua
08h00 kahvi luomumaidolla, myslijogurtti, 2kpl krisprolls-korppua 16%margariinilla, kiivi
09h30 kävelylenkki vihannesostoksille pojankoltiaisen kanssa, rauhallista tahtia n.40 minuuttia
11h30 1dl (keitettynä) fiber plus-pastaa, 70g tonnikalaa (vedessä), 20g avokadoa, kurkkua, tomaattia, soijakastiketta, jälkkäriksi 100g 0%rahkaa ja vadelmia (pastan sekaan lorautin rypsiöljyä)
13h00 nektariini, pieni kuppi kahvia luomumaidolla, 5g 72% suklaata
15h00 kohtalaisen reipas kävelylenkki metsään lasten kanssa, n. 50 minuuttia (työnnän lastenrattaita jos sillä nyt on mitään merkitystä ;) )
16h00 appelsiini, fitness-täysjyväpatukka
18h00 banaanipirtelö (70g banaania, 1dl luomumaitoa)
20h00 150g melonia, n. 150g keitettyä porkkanaa ja parsakaalta, kurkkua, tomaattia, paprikaa, 2 siivua ruispalaa 16%margariinilla ja 1 siivu 17%sulatejuustoa, 30g kylmäsavustettua taimenta, jälkkäriksi 100g 0% maitorahkaa vadelmilla
Vettä olen lipitellyt pitkin päivää. Yritän syödä tasaisesti vähän väliä. Elän melkoisen aktiivista elämää, kun noita lapsia on kaksin kappalein, pääsen istumaan yleensä vasta päiväuniaikaan. Kaloreita tuli laskurin mukaan noin 1600kcal. Olen kyllä vähän kalorikammoinen, enkä millään saisi ahdettua itseeni enempää ruokaa. Yritys on nyt hyvä kuitenkin ja olen erittäin tyytyväinen tekemästäni edistyksestä! Ensi viikolla saan ostettua salikortin, en ole siellä koskaan käynyt, joten en tiedä millainen meininki siellä on. Toivottavasti siellä on joku viisaampi neuvomassa laitteiden ja treeniohjelman kanssa... Aloittelevana punttailijana olen hiukan hukassa... Onko esimerkiksi joka-aamuinen juoksulenkki liikaa? Käyn myös pitkällä ja reippaalla kävelyllä noin 4 kertaa viikossa (sellaiset tarrakiinnitettävät puntit jaloissa/sauvat mukana/molemmat) ja teen pientä punttitreeniä kotosalla noin neljänä iltana viikossa. Onko tämä liikaa?
Tuo kalorimäärä on varmaan liian vähäinen, mutta tuntuu jotenkin sille, etten VIELÄ voi syödä tuon enempää, koska en tee "kunnon treeniä" ts. salilla kunnon painoilla ja laitteilla.
Kaikki vinkit ja neuvot otetaan suurella ilolla vastaan!
edit. 25 minuuttia aamulla juoksua siis.