Ongelmasyöjien mitä söit tänään/eilen

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja mgw
  • Aloitettu Aloitettu
3 kpl Basic Nutrition EAA -25%
Itsellä on aikamoista tappelua tuon syömisen kanssa, joskus saatan kituuttaa aamu ja iltapv.n surkeilla syömisillä ja illalla ahmaista liikaa iltapalaa siinä mielessä että ainakin mahaa vääntää seuraavana yönä. Olen myös reippaasti ali painoinen ja painon nosto tuntuu NIIIN hankalalta.. jelppiä.

Diamondgirl:Lue läpi vaikka mun aiempi postaus jacueselle,sulla nimittäin näyttää olevan vähän sama tilanne joten siitä voisit saada edes jotain vinkkejä miten se iltasyöminen pysyis järkevänä etkä kärsis niistä mahakivuista ;) Oletko käynyt jonkun lääkärin puheilla juttelemassa lainkaan sun tilanteesta (saan siis tosta sen kuvan että sairastaisit mahdollisesti anoreksiaa)?

Diamondgirl:Lue läpi vaikka mun aiempi postaus jacueselle,sulla nimittäin näyttää olevan vähän sama tilanne joten siitä voisit saada edes jotain vinkkejä miten se iltasyöminen pysyis järkevänä etkä kärsis niistä mahakivuista ;) Oletko käynyt jonkun lääkärin puheilla juttelemassa lainkaan sun tilanteesta (saan siis tosta sen kuvan että sairastaisit mahdollisesti anoreksiaa)?

Joo lääkärin kanssa on ruvettu asiaa hoitamaan mutta silti tää on aika haastavaa..

Diamondgirl:Tiedän ettei ole helppoa lähteä muuttamaan niitä ajatuksia,tunteita ja tapoja joita syömishäiriöön kuuluu mutta hiljaa hyvä tulee!Jo yhden uuden asian omaksuminen helpottaa paranemisprosessia ja sitä kautta kun saat niitä onnistumisen tunteita niin paraneminenkin helpottuu :) Pystyisitkö vaikka laittamaan esimerkin sun päivästä ts.miten syöt ja monelta?Katotaan josko saataisiin sulle täältä edes jotain vinkkejä ;)

Itsellä on aikamoista tappelua tuon syömisen kanssa, joskus saatan kituuttaa aamu ja iltapv.n surkeilla syömisillä ja illalla ahmaista liikaa iltapalaa siinä mielessä että ainakin mahaa vääntää seuraavana yönä. Olen myös reippaasti ali painoinen ja painon nosto tuntuu NIIIN hankalalta.. jelppiä.

Loppupeleissä ei ole mitään oikotietä ongelmasyömisen parantamiseen muuta, kuin normaali ja monipuolinen syöminen. Mua on auttanut se että olen alkanut tiedostamaan mihin kaikkeen ja miten syömättömyys ja vääränlainen syöminen vaikuttaa. vaikka en enää mahdukkaan 26-tuuman farkkuihin, lähes kaikki muut vaatteeni mahtuvat vielä päälleni, vaikka kiloja on tullut lisää melkein kymmenen :eek:
se kuulostaa hurjan paljolta, mutta todellisuudessa harva uskoo että olen sen verran lihonut...yritän siis tässä sanoa, ettei sitä lihomistakaan kannata pelätä. enkä usko että normaalilla ruualla paisuu jokinorsuksi :D

En itse ole tyytyväinen kehooni vieläkään, mutta enpä sitä ollut silloinkaan kun painoin 41kg :rolleyes:

vaikka kiloja on tullut lisää melkein kymmenen :eek:
se kuulostaa hurjan paljolta, mutta todellisuudessa harva uskoo että olen sen verran lihonut...yritän siis tässä sanoa, ettei sitä lihomistakaan kannata pelätä. enkä usko että normaalilla ruualla paisuu jokinorsuksi :D

En itse ole tyytyväinen kehooni vieläkään, mutta enpä sitä ollut silloinkaan kun painoin 41kg :rolleyes:

Mut alipainoisen painonnousu ei oo millään tavalla lihomista. Vaan tervettä, normaalia painnonnousua.. paluuta normaaliin olotilaan. Itselläni meni vuosikausia tajutessa tuota.. Helpottaisikin ehkä kun unohtaisi tässä yhteydessä yhtälön painonnousu= lihominen. Laitetaan se muotoon painonnousu=elämä. Ja painonlasku tuolle toisinaan valitettava vastakohta..

Ja peiliä tai vaakaa tiiraamalla se oma kuva ei ainakaan minulla ole kaunistunut. Täysin korvien välissä se on. Jostain syvältä sisimmästä se hyvä olo ja itsetunto kumpuaa ja silloin ihminen on onnellinen ja kaunis. Mutta oma napa ei sitä tuijottamalla kaunistu. Ja ei täällä vain itseä ja omaa kehoa varten eletä, tämän oon saanut kokea kantapään kautta ja kohta vuoden vanhan poikani, jonka saaminen on jo itsessään ollut ihme. Ehkäpä ajatus siitä, mitä todella tahdon elämältäni ja tahdonko lapsia on auttanut näkemään sellaisen isomman kuvajaisen omani ympärillä ja auttanut tekemään valintoja sen eteen, että elinpäiviä olisi niin monta kuin mahdollista.. Jos vaan siihen itse suinkin voisi vaikuttaa. Elämä kun on loppujen lopuksi melkoisen hataraa ja pienistä asioista kiinni.. Näillä asioilla leikkiminen on todella vakavaa, kuten kaikki sen varmasti tiedämme. Ja näitä voisi jauhaa vaikka kuinka kauan ja pitkälle.. Mutta oli pakko kirjoittaa kun sormissa niin pahasti alkoi syyhyämään.. :rolleyes:

Mut sitte ku tääki on niin käsittämätöntä miten nää päivät eroaa toisistaan. Tänään oli taas niin hyvä päivä ja oon taas toiveikkaana kaiken suhteen. Ja sit ku muuten on hyvä fiilis niin tietty sit jotenkin ruokailutkin menee siinä sivussa sen kummempia miettimättä. Mut huomenna taas voi olla toisin. No ei. Kai mä oon vähän liian hätäinen, että kaiken pitäis tapahtua nyt ja heti, mitä tulee tuon koulunkin suhteen.
Mut vähään aikaan ei oo ollukaan näin kiva fiilis. Huomenna vielä hyvän ystävän kanssa yöelämään ja ensvkolla sitten koulukin alkaa kunnolla, joten.. pitää vaan tarttua kaikkeen ja unohtaa ruoka :)

Noniin, nyt sekin sitten tapahtui...nimittäin avokkini ilmoitti mun lihoneen :(
ensiksi suutuin, kun olen monesti sanonut ettei huomauttaisi jos vähän paino näyttääisi nousevan, kun yritän syödä tarpeeksi jne. mutta oikeastaan pahoitin tuosta mieleni...en oikein tiedä itsekkään miksi, sillä onhan se totta, että mun paino on noussut...en vain haluaisi kenenkään muun ajattelevan että "toi on kyllä lihonut".
tapahtuneen johdosta tilanne on nyt sitten semmoinen, että haluaisin saada entistäkin enemmän ne ylimääräiset pois...lisäksi mua pelottaa, että jos tarpeeksi kauan syön en enää pystykkään pudottamaan painoani haluamaani.

Höh,kyl miehet osaa olla kans välillä varsinaisia pässinpäitä! Älä Malena turhaan pahota mieltäs tosta,jätä koko toi asia omaan arvoonsa,vaikka se vaikealta tuntuiskin!Miks sun pitäis sit tiputtaa painoa?Ootko oikeesti ylipainonen vai onko se sitä korvien välissä olevaa painoa?:) Muistathan,et paino nousee kun kroppa taas totuttelee siihen että se saa ruokaa?Voi mennä useempi kuukausi ennen kuin sun aineenvaihdunta jne.pelaa taas kunnolla ja useimmiten sit paino laskee myös jonkun verran kun keho on ns.normalisoitunut.Mulla kans nousi paino jonkun 10 kiloa paranemisvaiheessa ja siinä vaiheessa kun sen huomasin niin meinas kyllä hajota.....:curs::itku: Mutta sain kuitenkin pidettyä tilanteen hallussa kun yritin vaan muistaa että p**kele mähän en siihen vanhaan tapaan enää takasin palaa koska jos niin teen,oon taas jälleen alotuspisteessä ja vois olla vielä hankalampi jatkaa siitä.Sinnikkäästi kun vaan jaksoin ja jaksoin niin paino normalisoitu loppujen lopuks puolen vuoden aikana (siinä siis tapahtu se nousu ja "lasku") joten iso osa painonnousua todennäkösesti oli vaan nestettä.Lisäks,se fiilis minkä paraneminen toi tullessaan oli sellanen et sitä en ois halunnu vaihtaa mihinkään syömättömyyteen!Ei väsyttäny,hiusten ja kynsien kunto parani,energiaa riitti vaikka muille jakaa ja se,että opin hyväksymään itteni oli niin jotain mahtavaa!:hyvä: Varsinkin kun oon sen verran kova perfektionisti ollu aina niin ei sitä voi ees sanoin kuvailla miten ihanaa se tunne on :dance:

M-Nutrition juomat hurjassa alessa, jopa puoleen hintaan

BCAA / EAA / PWO

TILAA TÄSTÄ
Diamondgirl:Tiedän ettei ole helppoa lähteä muuttamaan niitä ajatuksia,tunteita ja tapoja joita syömishäiriöön kuuluu mutta hiljaa hyvä tulee!Jo yhden uuden asian omaksuminen helpottaa paranemisprosessia ja sitä kautta kun saat niitä onnistumisen tunteita niin paraneminenkin helpottuu :) Pystyisitkö vaikka laittamaan esimerkin sun päivästä ts.miten syöt ja monelta?Katotaan josko saataisiin sulle täältä edes jotain vinkkejä ;)

Saatan syödä näin:
aamulla: Joko elovena pussipuuro ja raejuustoa melkein puoliprk ja joku hedelmä Tai kaksi ruisleipää+ 5%aamupala juusto puolikkaat ja puolikkaat kalkkuna leikkeet ja kurkkuu,tomaattia yms(joskus kevytleviä), hedelmä, kahvi.
Päivällinen koulussa:
Iso peruna tai kaksi pientä( joka joskus jää syömättä jos otan leipääkin), sitä safkaa mitä on eli jos on kalaa syön oikein kunnolla mutta punainen liha tökkii. puolilautasellista salaattia (joskus myös salaatinkastiketta), vettä
Jos tulee liikuttua päivän aikana niin syön toki enemmän.
välipala: proteiini patukka ja hedelmää Tai Leipä päällisineen(joskus kaksikin.) , hedelmä sekä kahvi.
iltaruoka:
pari pottua tai wokki vihanneksia, kana file, sei file tai mitä sattuukaan olemaan. puolilautasta salaattia
välipala:omena, porkkanaa tms.
Iltapala:
2-3 leipäpalaa (yleensä ruis)+ päälliset, jugurttia tai rahkaa tai kaakaota, ehkä hedelmäkin.
Illemmalla saatan vielä santsata lisää jugurttia, hapankorppua tms.

Määrät ovat pieniä
:down:

Saatan syödä näin...
Sun ruokailut näyttää mun silmään oikein mallikkailta ja hyviltä. :) Perusruokaa tasaisin väliajoin! Ruokailun perusrakenne on oikein hyvällä mallilla, eli hyviä ruoka-aineita ja täyspainoisia aterioita. Hyviä rasvoja voisit kylläkin lisäillä: salaattiin öljypohjaista kastiketta, pähkinöitä/siemeniä, rasvaa leiville ja puuroon.

Jos olet alipainoinen ja paino ei nouse, niin sitten vain ruokamääriä on kasvatettava. Rasvojen avulla se kalorimäärä nousisi suht vaivattomasti ilman, että ruokaa on määrällisesti syötävä hirveästi enemmän. Muuten sitten vain jokaiselle aterialle jotain pientä lisää: leipää lounaalle, puuroannosta vähän isommaksi ja välipaloille hedelmien kanssa jogurttia/rahkaa ja pähkinöitä. :thumbs:

Höh,kyl miehet osaa olla kans välillä varsinaisia pässinpäitä! Älä Malena turhaan pahota mieltäs tosta,jätä koko toi asia omaan arvoonsa,vaikka se vaikealta tuntuiskin!Miks sun pitäis sit tiputtaa painoa?Ootko oikeesti ylipainonen vai onko se sitä korvien välissä olevaa painoa?:) Muistathan,et paino nousee kun kroppa taas totuttelee siihen että se saa ruokaa?Voi mennä useempi kuukausi ennen kuin sun aineenvaihdunta jne.pelaa taas kunnolla ja useimmiten sit paino laskee myös jonkun verran kun keho on ns.normalisoitunut.Mulla kans nousi paino jonkun 10 kiloa paranemisvaiheessa ja siinä vaiheessa kun sen huomasin niin meinas kyllä hajota.....:curs::itku: Mutta sain kuitenkin pidettyä tilanteen hallussa kun yritin vaan muistaa että p**kele mähän en siihen vanhaan tapaan enää takasin palaa koska jos niin teen,oon taas jälleen alotuspisteessä ja vois olla vielä hankalampi jatkaa siitä.Sinnikkäästi kun vaan jaksoin ja jaksoin niin paino normalisoitu loppujen lopuks puolen vuoden aikana (siinä siis tapahtu se nousu ja "lasku") joten iso osa painonnousua todennäkösesti oli vaan nestettä.Lisäks,se fiilis minkä paraneminen toi tullessaan oli sellanen et sitä en ois halunnu vaihtaa mihinkään syömättömyyteen!Ei väsyttäny,hiusten ja kynsien kunto parani,energiaa riitti vaikka muille jakaa ja se,että opin hyväksymään itteni oli niin jotain mahtavaa!:hyvä: Varsinkin kun oon sen verran kova perfektionisti ollu aina niin ei sitä voi ees sanoin kuvailla miten ihanaa se tunne on :dance:

kiitti, tosta oli paljon apua :) .
Mun tän hetkinen painoindexi on luokkaa 20,5 eli ei ylipainoia, mutta liikaa ylimääräistä mun mielestäni ja näköjään avokkinikin piti musta vähän hoikempana :rolleyes: :( . en haluaisi enää olla niin laiha kuin aikoinani olin, mutta vähän hoikempi voisi olla...tai pienemmpi rasvaprosentti tj.

Tänään:

Aamupala: 300g rahkaa, mansikoita, banaani
Lounas: pari kalkkunanfilettä, 400g rehuja, päärynä,
Välipala: sellanen vitalineajugurtti-systeemi, banaani, pari pähkinää
Päivällinen: pari pientä kalkkunanfilettä, rehuja, 3 pientä luumua
Iltapala: 300g rahkaa, vähän mansikoita ja pähkinöitä

N. 1000-1100 kalsua. Eilen oli liian mättö perjantai kaverien kanssa... :curs: Varmana täytyy vähän kompensoida. Vaikka eilinen kulutus oli n. 1700 niin menihän siitä iltasyömisten takia suunnilleen 1000 plussan puolelle. Ainakin 2500-3000 varmaan tuli energiaa. Tänään ajattelin kevennellä (tietenkin).

Liikuntoina 45 minsan aerobinen lihaskuntotreeni omalla painolla, n. 30-40 minsan hölkkälenkki, aamulla vartin hölkkälämmittely, koirantalutusta n. kaksi tuntia, vähän kaupassa käyntiä, siivousta ja kaupungilla oleskelua siinä sivussa. Aika aktiivinen olen ollut yleisesti. Eiliset suklaat varmaan antaa energiaa... *huokaus* kalorilaskurin mukaan kulutus n. 1800-1900 jopa... :eek:. Jaa vai niin. Ei edes ollut pahaa kidutusta tänään... Nuo liikunnat teki ihan mielellään nimittäin.

Mulla näin tähän mennessä.
n. 5 pientä palaa kuivattuja hedelmiä (mangoa, ananasta. papaijaa...)
Kaupassa oli maistiaisina rapuja eli maistoin yhden pyrstön
n. 50g herkkusieniä, n. 1cm pala patonkia maksapasteijalla, pikkunen (pienempi kun kananmuna) omena, 2 karkkia, yksi ruusukaali, 24g valkokaalta.

Kohta teen salaatin tomaatista, jäävuorisalaatista, kurkusta, sipulista ja herkkusienistä.

Sitten yöllä syön "kunnon" ruokaa eli puuroa ja taas salaattia.
Jaa niin ja sokerittomia karkkejakin on mennyt kohta askillinen.

Huhhu, ja on lauantai ja mun syömiset on näin surkeita. =(

Huoh. Tää viestiketju saa mut aina kiukkuiseksi..syön paaaljon enemmän ja mielestäni paremmin kuin tänne postailevat ja liikun vähemmän. Silti vaakalukemat pyörii minimaalisissa lukemissa. Yritän kai sanoa että..ottaa mielettömästi päähän kun näytän siltä etten saisi tarpeeksi ravintoa. Aarghh. Anteeksi tämä:offtopic:

Saatan syödä näin:
aamulla: Joko elovena pussipuuro ja raejuustoa melkein puoliprk ja joku hedelmä Tai kaksi ruisleipää+ 5%aamupala juusto puolikkaat ja puolikkaat kalkkuna leikkeet ja kurkkuu,tomaattia yms(joskus kevytleviä), hedelmä, kahvi.
Päivällinen koulussa:
Iso peruna tai kaksi pientä( joka joskus jää syömättä jos otan leipääkin), sitä safkaa mitä on eli jos on kalaa syön oikein kunnolla mutta punainen liha tökkii. puolilautasellista salaattia (joskus myös salaatinkastiketta), vettä
Jos tulee liikuttua päivän aikana niin syön toki enemmän.
välipala: proteiini patukka ja hedelmää Tai Leipä päällisineen(joskus kaksikin.) , hedelmä sekä kahvi.
iltaruoka:
pari pottua tai wokki vihanneksia, kana file, sei file tai mitä sattuukaan olemaan. puolilautasta salaattia
välipala:omena, porkkanaa tms.
Iltapala:
2-3 leipäpalaa (yleensä ruis)+ päälliset, jugurttia tai rahkaa tai kaakaota, ehkä hedelmäkin.
Illemmalla saatan vielä santsata lisää jugurttia, hapankorppua tms.

Määrät ovat pieniä
:down:

Noi lämpimät ruuat on tosi hyvä juttu :thumbs: itsekin pitäisi syödä kunnon ateria kahdesti päivässä...mutta yksikin on mulle hyvin, kun en ole aikoihin syönyt lämmintäruokaa ollenkaan. varmaan viimeksi kouluaikoina söin, mutta jos otat ruokaa yhtä vähän kuin itse, niin se on vähän se :D kannattaa ottaa kunnolla, kun on ilmaistakin.
mun mielestä tossa ei niin hirveästi ole sitä ruokaa, tai on mutta kaikki on todella vähäkalorista ja jos syöt pieniä annoksiakin, niin ei tossa ainakaan liikaa oo.
ja en tiedä onko, mutta kuten Aurora sanoikin pitää syödä enemmän jos on alipainoa eikä paino nouse.

Rehellisesti sanottuna en paljoa muiden syömisistä oikein viitsi sanoa mitään...

Tänään tällaista :)

Viikonloppuna tuli syötyä kyllä vähän miten sattuu; perjantaina karkkia ja lauantaina oli sukubileet, joissa naukkailtiin viiniä ruoan kanssa (niinkuin täällä aina... ;) ). Lopputuloksena oli lauantai-aamuinen karkkikrapula (siis aivan järjetön päänsärky!) ja lauantai-iltana juhlien jälkeen taas krapula (nyt se johtui kahdesta lasillisesta viiniä ;) ).

Tämän päivän syömingit menivät näin:

07h00 aamulenkki n.25 juoksua

08h00 kahvi luomumaidolla, myslijogurtti, 2kpl krisprolls-korppua 16%margariinilla, kiivi

09h30 kävelylenkki vihannesostoksille pojankoltiaisen kanssa, rauhallista tahtia n.40 minuuttia

11h30 1dl (keitettynä) fiber plus-pastaa, 70g tonnikalaa (vedessä), 20g avokadoa, kurkkua, tomaattia, soijakastiketta, jälkkäriksi 100g 0%rahkaa ja vadelmia (pastan sekaan lorautin rypsiöljyä)

13h00 nektariini, pieni kuppi kahvia luomumaidolla, 5g 72% suklaata

15h00 kohtalaisen reipas kävelylenkki metsään lasten kanssa, n. 50 minuuttia (työnnän lastenrattaita jos sillä nyt on mitään merkitystä ;) )

16h00 appelsiini, fitness-täysjyväpatukka

18h00 banaanipirtelö (70g banaania, 1dl luomumaitoa)

20h00 150g melonia, n. 150g keitettyä porkkanaa ja parsakaalta, kurkkua, tomaattia, paprikaa, 2 siivua ruispalaa 16%margariinilla ja 1 siivu 17%sulatejuustoa, 30g kylmäsavustettua taimenta, jälkkäriksi 100g 0% maitorahkaa vadelmilla

Vettä olen lipitellyt pitkin päivää. Yritän syödä tasaisesti vähän väliä. Elän melkoisen aktiivista elämää, kun noita lapsia on kaksin kappalein, pääsen istumaan yleensä vasta päiväuniaikaan. Kaloreita tuli laskurin mukaan noin 1600kcal. Olen kyllä vähän kalorikammoinen, enkä millään saisi ahdettua itseeni enempää ruokaa. Yritys on nyt hyvä kuitenkin ja olen erittäin tyytyväinen tekemästäni edistyksestä! Ensi viikolla saan ostettua salikortin, en ole siellä koskaan käynyt, joten en tiedä millainen meininki siellä on. Toivottavasti siellä on joku viisaampi neuvomassa laitteiden ja treeniohjelman kanssa... Aloittelevana punttailijana olen hiukan hukassa... Onko esimerkiksi joka-aamuinen juoksulenkki liikaa? Käyn myös pitkällä ja reippaalla kävelyllä noin 4 kertaa viikossa (sellaiset tarrakiinnitettävät puntit jaloissa/sauvat mukana/molemmat) ja teen pientä punttitreeniä kotosalla noin neljänä iltana viikossa. Onko tämä liikaa?

Tuo kalorimäärä on varmaan liian vähäinen, mutta tuntuu jotenkin sille, etten VIELÄ voi syödä tuon enempää, koska en tee "kunnon treeniä" ts. salilla kunnon painoilla ja laitteilla.

Kaikki vinkit ja neuvot otetaan suurella ilolla vastaan! :)

edit. 25 minuuttia aamulla juoksua siis.

kiitti, tosta oli paljon apua :) .
Mun tän hetkinen painoindexi on luokkaa 20,5 eli ei ylipainoia, mutta liikaa ylimääräistä mun mielestäni ja näköjään avokkinikin piti musta vähän hoikempana :rolleyes: :( . en haluaisi enää olla niin laiha kuin aikoinani olin, mutta vähän hoikempi voisi olla...tai pienemmpi rasvaprosentti tj.

Jos sun painoindeksi on 20,5 niin sä et todellakaan voi olla lihava!Se vaan,että sh:ta sairastava ei osaa muuta ajatella kun sitä että mitä kevyempi niin sen parempi....Ymmärräthän,että ellet syö tarpeeks et pysty kasvattamaan lihaksia (sitä kautta siis myös rasvaprossaa voi pienentää) ja myös,jos syöt aivan liian vähän,sun kroppas pysyy säästöliekillä jolloin se pitää viimeiseen asti kiinni kaikesta "rasvasta".Mä en kumminkaan usko et sun kannattais nyt lähteä miettimään jotain rasvaprossan alentamista tms.koska sä vaan jatkat silloin tota samaa oravanpyörää.Yritä vaan syödä kunnolla äläkä stressaa niistä ja liiku tarpeeks (ei kuitenkaan mitään megamääriä :rolleyes:) niin kun sun fyysinen puoli on kunnossa myös se psyykkinen puoli voi paremmin ja myös toisinpäin ;)

Diamondgirl:Kuten Aurora jo sanoi,sun syömiset näyttää ihan hyvältä,rasvaa voit lisäillä ja pikku hiljaa niitä annosmäärien kokoja kannattaa yrittää hilata ylöspäin.Sekin riittää,että saisit alkuun vaikka yhden aterian annosmäärän suuremmaksi,sun elimistös alkais totutella vähän isompaan energiamäärään jolloin sä saat hiljalleen annoskokoja nostettua ihan oikean nälän takia.Kerralla voi olla hankalaa muuttaa kaikkien aterioitten kokoja joten parempi on tehä se askel kerrallaan :D Tsemppiä ja kyllä kaikki vielä paremmaks kääntyy!:thumbs:

Sabi:Vaikka sä joskus saatkin ns."mättöillan" puolesta enemmän kaloreita kuin kuluttaisit niin se ei todellakaan ole huono asia vaan pikemminkin parempi!Jos sun kroppas on koko ajan vähän aliravittu niin toi et saat välillä vähän enemmän ruokaa pitää sun aineenvaihduntaas paremmin käynnissä. Uskoisitpa sen,että voit aivan hyvällä omallatunnolla syödä joka päivä vähintään sen minimimäärän mitä elimistös toimintaan tarvitset ja vielä paljon ylikin etkä kyllä sillon liho!!!!Mä syön ite helposti 2500 kcal päivässä enkä ole todellakaan jokinorsuks paisunu vaikka joskus (söin silloin n.1000-1200 kcal/pvä) niin kuvittelinkin!;)

Blanche Neige:Ihan hyvältä näyttää toi sun ruokavalios,kalorimäärä kyllä jää hirmu alhaseks kuten ite sanoitkin....mutta nyt siellä siis on mukana hyviä rasvoja ja protskuakin enemmän et jos suunnilleen tolla linjalla menet niin hyvää tulee:thumbs: Voisit kuitenkin nostaa annoksia jo nyt jos vain mahdollista -älä ajattele ettet saisi syödä,sulla on jo liikuntaa sen verran tossa viikko-ohjelmassas että nosta ihan huoleti vielä sitä kcalmäärää:D Helpoiten (ja huomaamattomimmin) se varmaan onnistuis niin et syöt tonnikalaa esim.sen 100g,banaanipirtelöön vaikka 100g banskua ja 1,5dl maitoa,aiempaan välipalaan mukaan vaikka pieni protskupatukka tms.Tämmöset muutokset ei kovinkaan paljoa nosta niitä kaloreita mutta pikku hiljaa!Oo ylpeä siitä, että olet jo nyt noin hyvällä mallilla syömistes kanssa,jatka samalla linjalla ja tee muutoksia ajan kanssa!:dance:

Kiitos paljon hyvistä vinkeistä Deraia :worship:! Pikkuhiljaa tässä alan todeta että ruokamääriä voi uskaltaa ehkä lisätäkin kunhan pää antaa periksi... Eilen tuli taas syötyä energiaa varastoon joten tänään treenit kulki tosi hyvin.

----Tänään heti herättyä 60 minsan aerobinen treeni omalla painolla.
Aamupala: 200g rahkaa, 3 valkuaista, 250g mustikoita, pari pähkinää
----Seuraavaksi 60 minsan hölkkälenkki, välillä aika nopeaakin askellusta -> suoraan kauppaan kaupungilla ja n. 60 minsaa tuli hyötykävelyä painavan kauppasäkin kanssa jota huvikseni nostelin matkalla jotta haukkarit joskus vielä palautuisi... Heh :D.
Lounas: 120g broilerin filettä, 300g rehuja, jälkkäriksi 250g mansikoita juuri menossa joten kertoilen varmaan myöhemmin miten onnistuin.

Kalorilaskurin mukaan tänään saisi syödä melkein 1900 kalsua näillä liikunnoilla o__o. Kellokin vasta kolme ja tulee varmaan vielä käveltyä koiran kanssa tänään.

Suositut

Back
Ylös Bottom