Omituista kommenttia kropastanne?

Kaksi kertaa kysytty olenko sählypelaaja, koska kuulemma näytän siltä. Aika säälittävää.

Tää ei nyt liity suoraan kroppaan, mutta pakko jakaa silti. Lauantaina joku random humalikko tuli avautumaan keskellä päivää että mä näytän ihan Krisse Salmiselta ja häntä ärsyttää kovasti. Mieheni meinasi tikahtua vieressä nauruun. On meissä kyllä vähän samaa näköä... :rolleyes:

mulle tulee usein kommenttia jaloista (ulkomuodon puolesta), että helvetin vahvat muijan reisiksi! repeen aina siinä kohdassa.. olen treenannu jalkoja lyhyillä sarjoilla ja vain vajaan vuoden... ja musta mun jalat kaukana tavoteltavista jaloista :D ..aluks otin sen vähän niin ku loukkauksena tai vittuiluna, mut jotain perää lienee, kun tullu kommenttia niin eri suunnilta.. mut ku äijien jutuista ei oikein voi ottaa suoraa :lol2:
muuten noista sormivahvuuksista saa yllättävästi palautetta. millon on vahvan tuntuset/näköset ranteet / kyynervarret / sormet.. :wtf:

Heh, nyt tuli mieleen ittellä kommentti jonka kuulin joskus lukioaikoina kun salia olin aloitellu. Tein jalkaprässii 145kglla (sillosel salil ei siis juur käyny naisii jotka ois ylipäätään prässii tehny) kun vanhempi äijä tuli siihen viereen ihmettelee että kuinkas paljon mulla on painoi prässissä. No kerroin mitä oli johon tää solariumruskettunut mies totee "Oho, aika kova! Nyt vielä kun pudotat rasvat alas, rusketat ittes ja värjäät hiukses vaaleiks ni sit sä oot hyvännäkönen." Meni vähä vedet väärään kurkkuun :D Teki mieli kysästä että en mitää kauneusleikkausta sen mielest viel tarttis? :D

Nyttemmi itseasias vaan tullu kaikkee hauskaa muuta kommenttii kuten yks mies joka (taas jalkaprässii tehdes) tuli totee et "sä treenaat kovaa!" No siin alettiin juttelee reenaamisest kun totesin että vähä pakko jos meinaa kehittyy. Ja se nauro hermostuneesti että "ai sä haluut lisää lihasta vai?" Myönsin asian johon mies totee "tiiäthän sä et ei miesten mielest naisel tartte olla hirveesti lihasta". Ensimmäiseks teki mieli kysyä että ihan tosissaan luulee et käyn salilla miehiä miellyttääkseni :D Päädyin vaan hymyilemään sille ja toteamaan et juu tiiän, josta mies meni ihan hämilleen ja alko taas nauraa hermostuneesti. Jälkeenpäin huvitti aika paljon sen miekkosen venähtäny ilme mun kommentin jälkeen, kun tajus että mua ei oikeesti ihan hirveesti kiinnostanu se sen pointti :D

mulle eräs poitsu tuli baarissa sanomaan kun oltiin kaverin kanssa tanssimassa että "sulla ei oo kroppaa tohon". En ole siis missään mallin mitoissa, lähinnä pieni ja pyöreä. Se poitukka saa kiittää onneansa etten ollut teqilaa maistellut illan aikana. Tiedän kyllä ettei tuollasisista kannata välittää, mutta kyllä se kolahti ja kun itseluottamus ei muutenkaan mikään hyvä ole ollut. Nyt kun ahkerasti olen treenannut ja lenkkeillyt niin näytän vielä kaikille kuspäille ;)

Mua oikeesti ihmetyttää miten ihmisillä on pokkaa tulla laukomaan tollaisia asioita päin naamaa :wtf: Siis itsekin oon epävarma kropastani todella usein ja mulle olis tosi kova pala jos joku tulis tolleen arvostelemaan sitä ja heittää tollasta urpoa kommenttia. Välillä mietin liikkuuko tollasilla ihmisillä oikeasti mitään siellä korvien välissä?!

Tää ei ole kommentti mua henkilökohtaisesti koskien tai edes ulkonäköä koskeva kommentti, eli siis off topic ? :) Mutta harrastustani koskeva kommentti kyllä... rakas ystäväni sanoi taannoin minulle kuinka hänen tutustaan oli tullut niin "agressiivinen ja vaarallinen sen jälkeen kun se aloitti salilla käymisen ja alkoi vetämään proteiinia. Ethän sä sit alota?"

No toivottavasti kaveri ei katso keittiön kaappiin, sieltä kun löytyy heraa ja muita laittomia aineita ;)

joku tuntematon mies tuli kohteliaasti jutulle kauppareissulla, ja sanoi että minulla on "upean leveät hartiat". kysyi, olenko uimari. sanoi vielä, että toivottavasti en loukkaantunut, hän IHAN oikeasti tarkoitti hyvällä. en loukkaantunut :D

Isäni sanoi myös hiljattain, että minulla on uimarin hartiat :) pitäiskö jo alkaa harkitsemaan alter egoa, kun monet sanovat että olen hanna-maria seppälän näköinen...

^Mua on kans monesti luultu uimariksi juuri hartioiden takia, en ole pannut pahakseni...
Joskus salilla tuli eräs vanhempi herrasmies kysymään olenko joku hyppääjä?... Tein jalkatreeniä, niin oli kuulemma päätellyt siitä. :)

"onko sinulla todella noin isot pohjelihakset vai näyttävätkö ne vain kun olet niin kummassa asennossa?"
joo pohjelihakset löytyvät johtuen tanssiharrastuksesta ja pikkutytöntylleröisenä tuli käytyä hevostalleilla ratsastelemassa.

kolme viikkoa sitten häissä. juhlamekko päällä.

stadilainen palomies: "hyi vittu on rumat käsivarret. hyi vittu. ei sovi naiselle tommoset. on rumat. hyi helevetti. yäk."

karpo: "no kiitti vaan mielipiteestäsi..."

^:lol2:

Mua on taas luultu mieheksi, 2 kertaa saman vuorokauden sisään. Nyt tää alkaa jo vituttaa..:( Olin City:n bileissä noutamassa kunniakirjaa lavalta, ja pari jätkää yleisössä oli luullu mua mieheks (no takaa, mut kuitenkin). Toinen oli sanonu et "kato nyt, ihan pieni persekin" (ei muuten ole!) johon mun kaveri: "Ja sen nimi on Anne?" "Ai joo, niin..". Hahhah. Seuraavana aamuna videovuokraamossa työntekijä, kun annan klubikortin: "Tää ei muuten oo sun kortti.." "Hä?" "Eiku.. sori.." Ehkä se oli se kauluspaita ja vaaleanpunainen kravatti.. Mut tota käy kyllä turhan usein. Pitäskö alkaa meikkaamaan? Vai olisiko tuloksena transuepäilyt? Äh, antaa olla..:jahas:

^:lol2:

Mua on taas luultu mieheksi, 2 kertaa saman vuorokauden sisään. Nyt tää alkaa jo vituttaa..:( Olin City:n bileissä noutamassa kunniakirjaa lavalta, ja pari jätkää yleisössä oli luullu mua mieheks (no takaa, mut kuitenkin). Toinen oli sanonu et "kato nyt, ihan pieni persekin" (ei muuten ole!) johon mun kaveri: "Ja sen nimi on Anne?" "Ai joo, niin..". Hahhah. Seuraavana aamuna videovuokraamossa työntekijä, kun annan klubikortin: "Tää ei muuten oo sun kortti.." "Hä?" "Eiku.. sori.." Ehkä se oli se kauluspaita ja vaaleanpunainen kravatti.. Mut tota käy kyllä turhan usein. Pitäskö alkaa meikkaamaan? Vai olisiko tuloksena transuepäilyt? Äh, antaa olla..:jahas:

Kuten sitä parasta kahvin paahtajaa, niitäkin ihan varmaan vitutti vaan se, etteivät ne olleet sun sijasta pokkaamassa parhaan kädenvääntäjän kunniakirjaa! Olin samoissa bileissä ja kuuntelin korvat punaisina niitä takarivin kommentteja joka asiaan - eipä paljon järki 18-v. poikien päitä pakottanut. Joka tapauksessa, off topicini pääpointtina on, että Uwish rocks! :rock:

Kiitos Viiwi, pelastit iltani!:D Oisit tullu juttelee, mä en koskaan nää enkä tunnista ketään.. Olithan sä se sama jolle heitin ne kiuaskivet taannoin? Tai sulle ja sun poikaystävälle?

Kiitos Viiwi, pelastit iltani!:D Oisit tullu juttelee, mä en koskaan nää enkä tunnista ketään.. Olithan sä se sama jolle heitin ne kiuaskivet taannoin? Tai sulle ja sun poikaystävälle?

Juu! Molemmat oltiin paikalla. Piti tulla kiittämään kivistä, mutta kipeänä kuumepotilaana en jaksanut juurikaan olla seurallinen, joten kökötin vipin puolella sohvalla palkintojen jaon jälkeen ja lähdin puoliltaöin kotiin. Istuit itseasiassa saman tuolin käsinojalla, mutta teistä tehtiin Spy hardia, joten en tohtinut häiritä. :D

Kesällä silloinen mieheni (nykyään ex) huomautti "katoin tossa äsken, että sulle on tullut reisiin lisää lihasta.. ethän sä kohta pysty pitää enää minihameita!" :jahas:
Ensinnäkään minulla ei ollut mitään himopatteja koivissa ja entä sitten vaikka olisi?
Mielummin niitä timmejä jalkoja esittelee, kuin jotain ohuita riisitikkuja ;)

Äiti tuijotteli koipiani: "On kyllä aika lihaksikkaat.... Eikö sinun kannattais jo lopettaa tuo jalkojen treenaaminen?" :wtf: Samasta suusta myöskin kommentit "Jeesus mitkä olat" ja "Miksi sulla on hauis?" :rolleyes: Treenia takana puolisen vuotta, joten isoista ei voida juurikaan tässä yhteydessä puhua :D

No mulle on tultu sanoon lähinnä positiivisia kommentteja.
kuten "susta kyllä huomaa että salilla on joskus tullu käytyä" :hyper: :puntti:
ja mun luokkalainen poika tuli sanoon salilla mulle että
"sullahan on kohta isompi haba kun mulla" :D
Nää kommentit piristi kyllä päivää! ja äiti on sanonu että "sulla on haba kasvanu" :hyvä:

Suositut

Back
Ylös Bottom