Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
^:lol2:
Mua on taas luultu mieheksi, 2 kertaa saman vuorokauden sisään. Nyt tää alkaa jo vituttaa..:( Olin City:n bileissä noutamassa kunniakirjaa lavalta, ja pari jätkää yleisössä oli luullu mua mieheks (no takaa, mut kuitenkin). Toinen oli sanonu et "kato nyt, ihan pieni persekin" (ei muuten ole!) johon mun kaveri: "Ja sen nimi on Anne?" "Ai joo, niin..". Hahhah. Seuraavana aamuna videovuokraamossa työntekijä, kun annan klubikortin: "Tää ei muuten oo sun kortti.." "Hä?" "Eiku.. sori.." Ehkä se oli se kauluspaita ja vaaleanpunainen kravatti.. Mut tota käy kyllä turhan usein. Pitäskö alkaa meikkaamaan? Vai olisiko tuloksena transuepäilyt? Äh, antaa olla..:jahas:
Kiitos Viiwi, pelastit iltani!:D Oisit tullu juttelee, mä en koskaan nää enkä tunnista ketään.. Olithan sä se sama jolle heitin ne kiuaskivet taannoin? Tai sulle ja sun poikaystävälle?
Ensinnäkään minulla ei ollut mitään himopatteja koivissa ja entä sitten vaikka olisi? Mielummin niitä timmejä jalkoja esittelee, kuin jotain ohuita riisitikkuja ;)