Omituista kommenttia kropastanne?

Multa tuli kerran baarissa joku jätkä kysymään erittäin syyttävällä äänellä, että olenko raskaana! Yksi ex sanoi mulle kerran, että mun pitäis laihduttaa. Toinen ex sanoi, että hänen mielestänsä en ole lihava, mutta että pitäis alata treenaamaan, koska alan höllymään tms..ettäpä näin, mitat olivat kuitenkin olleet viimeiset 5 vuotta nuo samat eli 158cm ja 52kg ja urheilu- ja syömistottumukset olivat pysyneet myös aikalailla samana.. kyseessä ei siis ollut edes mitään yhtäkkistä lihomista tms.. go figure.. o.O

Eniten tuon ex numero ykkösen kanssa häiritsi vielä se, että kun sanoin että tällänen olen aina ollut kun olet minut tuntenut ja olen ihan normaalipainoinen. Kerroin hänelle myös hänen painoindeksinsä (joka oli normaalipainon ylärajalla) niin hän vastasi minulle, että ero johtuu vain siitä, että minulla on niin paljon läskiä ja hänellä on niin paljon lihasta. Minulle ei kyllä niistä hänen lihaksistansa ollut mitään hyötyä, koska en niitä "lihaksia" vuoden kestäneen massakauden kasvattaman rasvakerroksen alta nähnyt.

Olisihan niitä tietysti hieman nätimpiäkin tapoja kertoa, että nyt tyttö treenille!

Multa tuli kerran baarissa joku jätkä kysymään erittäin syyttävällä äänellä, että olenko raskaana! Yksi ex sanoi mulle kerran, että mun pitäis laihduttaa. Toinen ex sanoi, että hänen mielestänsä en ole lihava, mutta että pitäis alata treenaamaan, koska alan höllymään tms..ettäpä näin, mitat olivat kuitenkin olleet viimeiset 5 vuotta nuo samat eli 158cm ja 52kg ja urheilu- ja syömistottumukset olivat pysyneet myös aikalailla samana.. kyseessä ei siis ollut edes mitään yhtäkkistä lihomista tms.. go figure.. o.O

Eniten tuon ex numero ykkösen kanssa häiritsi vielä se, että kun sanoin että tällänen olen aina ollut kun olet minut tuntenut ja olen ihan normaalipainoinen. Kerroin hänelle myös hänen painoindeksinsä (joka oli normaalipainon ylärajalla) niin hän vastasi minulle, että ero johtuu vain siitä, että minulla on niin paljon läskiä ja hänellä on niin paljon lihasta. Minulle ei kyllä niistä hänen lihaksistansa ollut mitään hyötyä, koska en niitä "lihaksia" vuoden kestäneen massakauden kasvattaman rasvakerroksen alta nähnyt.

Olisihan niitä tietysti hieman nätimpiäkin tapoja kertoa, että nyt tyttö treenille!
Toi nyt on jo ihan sairasta. Kuulostaa ihan mun exältä.

Tai mun exältä.. Joka mm on alkanut julkisella paikalla hinkkaamaan mun silmistä eyelineriä pois kun ei pitänyt siitä ja uhannut jättää mut jos leikkaan lyhyen tukan.. Nooh, shit happened ja mä päädyin jättämään sen :D

Mulle sanottiin ensimmäisillä treffeillä (oltiin raflassa syömässä) että kannattaisi ehkä vähäsen laihduttaa niin olisin sitten paremman näköinen. :) Ja tämä kyseinen mies vielä vinkkasi monta liikettä salille mitä kannattaisi toteuttaa niin kiinteytyisi! Uteli myös painoa kovasti. En tiennyt että nauraisiko vai itkisikö :D

Ja nyt juhannuksena festareilla joku mies tuli tokaisemaan Staminan keikalla mulle (ensin katsoi päästä varpaisiin - katseella) että "ei tuon näköinen tyttö voi kuunnella tämmöistä, raskasta musiikkia" Minkänäköinen sitten pitää olla että voi kuunnella ko. musaa, heh :)

multa kysyttiin monta vuotta sitten, ku näin vanhan tutun n. vuoden tauon jälkeen, että oonko ruvennu uimariks ku on hartiat niin leveet. en ollut :D enkä sillon edes treenannu vielä salillakaan. sit tää tyyppi vielä sano et mun ei kannata käyttää halterneck-toppeja, koska ne leventää hartioita. en käyttänyt sellasia toppeja muutamaan vuoteen sen jälkeen. nykyään käytän ihan kaikkia vaatteita, eikä ne hartiat muutenkaan mikään kompleksi oo, päinvastoin, tuntuu ettei mun olkalihas kehity ikinä tarpeeks :D

Äippä kerran tokas noin kuukaus ennen isoja juhlia, että sul on hirvee homma laihduttaa noi lihakset pois. Hämmästelin ja kysyin mistä sä oikein puhut.. Äiti sano: No et sä voi näyttää mieheltä sun omissa juhlissa ! sul on hirvee homma saada noi pois! Ei voinu ku nauraa. :D

Jännä kun sitä ei ite näe itteensä niinku muut. Faija tänään, kun katteli meidän Miamin reissun kuvia, tokaisi: Pelkkää lihasta! Täytyy sanoa, että pikkasen olin yllättynyt. :D

No, mun exä totesi mulle kerran "Hei, älä koskaan laihduta. Sulla on niin ihanan isot tissit. Eikä mua haittaa että sulla on pömppis!"

Tuo edellinen meni vielä ihan söpönä juttuna, mutta olen myös saanut kuulla olleeni "selvästi ruoka-aikaan kotona", mulla on pullaposket ja kerran istuessani kuntopyörän päällä mulle todettiin: "sun kannattais joskus polkee tota niin laihtuisit vähän."
Näin meillä :D

Kaveri otti meistä kuvaa ja tokaisi: "***** voisitko laittaa sen käden vaikka selkäs taakse kun se näyttää niin valtavalta... Aaa, nyt on parempi." Kuvassa näytin tältä :jahas:

Joku tuntematon: "Hei kuule, sä oot niin pienikokoinen tyttö että sinunlaisellesi ei treenaaminen sovi" Ihan vakavalla naamalla. Opettavaista.

"Ootsä vaan aika hassun mallinen, järjetön perä ja pikkuiset tissit". :pano:

Äippä kerran tokas noin kuukaus ennen isoja juhlia, että sul on hirvee homma laihduttaa noi lihakset pois. Hämmästelin ja kysyin mistä sä oikein puhut.. Äiti sano: No et sä voi näyttää mieheltä sun omissa juhlissa ! sul on hirvee homma saada noi pois! Ei voinu ku nauraa. :D

*REPS* *REPS*

Entinen työkaveri viime viikolla: "Hirveessä tikissä!" :D

Onhan noita tullu..Mulla on keskivertoa isommat tissit, joten niistä saa kuulla. Pahin on varmaan, kun Kerran yksi nainen sai jonkun ihme pakkomielteen mun rinnoista ja huuti kovalla äänellä kapakassa, miten 'helvetin hyvät ne on'. Siinä vaiheessa, kun koko kapakka tuijotti mun rintoja päätin, että seuraavalla kerralla menen sinne jätesäkissä. Sen jälkeen se kutsui pari miespuolista kaveriaan 'katsomaan niitä'. Ei ollu enää yhtään hauskaa siinä vaiheessa. Painosta saa kanssa kuulla, kun oon vähän pulska. En ole laiha, mutten läskikään..Joskus joku jätkä tokas, että jos laihduttaisin muutaman kilon niin panisi kuulema. Paree yrittää, kun olen kihloissa. Ainiin, palautusjuomaan ei kuulema mun tarvii laittaa kun hiilaria kun saan ne kuulema tästä ja taputtaa mun reittä.

Mulla petti pokka totaalisesti viime viikolla kun palasin loman jälkeen töihin. Mulla oli asiakkaana sellanen 12v tyttö, joka siis ollu mun asiakas jo muutaman vuoden. Jumppailtiin siinä kaikessa rauhassa kun tyttö yhtäkkiä tökkää mua etusormella tissiin ja sanoo "Ootko ottanu loman aikana silikonit kun näyttävät niin isoilta?" :hyvä: Eihän siinä voinut kun nauraa ja :dance: En siis ollut silareita hakenut :D

Kävin viime viikolla manikyyrissä. Kynsiä laittaessa manikyristi kommentoi: "sulla on tosi vahvat sormet". :D
Jee, jee, näkyy ainakin jossain tää reenaaminen.

Huh, huh! Aika kamaliakin kommentteja te jotkut saatte! Mun kroppaa ei kukaan mun kuullen kommentoi, kun olen tällä hetkellä ylipainoinen löllö raskauden jäljiltä. Selän takana kroppani on varmasti kovakin keskustelunaihe.

Kerran vuosia sitten, kovalla pakkasella mulla oli nilkkoihin asti ylettyvä untuvatakki ja pipo syvällä päässä. Kuulin kun bussissa yksi mies tokaisi naisystävälleen että "Darth Vader". Se on ehkä kohteliain kommentti, mitä olen koskaan saanut ;)

Muutama kuukausi sit tuli oltua hesan baarissa kaveriporukal ja hetken tupakkakopissa olon jälkeen yksi noin 30-vuotias mies lähestyi ja kysyi "paljonko menee 50 metriä uiden?"?!!? Näytin kuulema uimarilta :D
Päällä oli kyllä sen muotoinen toppi joka tuo, hieman leveän hartialinjani, hyvin esiin... Oudointa tapauksessa oli se että en ollut vuoteen harrastanut mitään liikuntaa, joten tuli mieleen että miltä oma kroppa näyttääkään muiden silmissä?!?!? Saa nähä mitä kommenttia tulevaisuudessa tulee, kun sain itseäni niskasta kiinni ja nyt on jo kuukaus treeniä takana :hyvä:

Back
Ylös Bottom