turkkilainen mies: "why dont you have breasts?"
Oho, että ne kehtaa!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
turkkilainen mies: "why dont you have breasts?"
Äitini tuossa pari kuukautta sitten tokaisi isälleni, että "Kato ny ku tuo likka on kohta niinku joku Kike Elomaa" ...heh heh
Toi nyt on jo ihan sairasta. Kuulostaa ihan mun exältä.Multa tuli kerran baarissa joku jätkä kysymään erittäin syyttävällä äänellä, että olenko raskaana! Yksi ex sanoi mulle kerran, että mun pitäis laihduttaa. Toinen ex sanoi, että hänen mielestänsä en ole lihava, mutta että pitäis alata treenaamaan, koska alan höllymään tms..ettäpä näin, mitat olivat kuitenkin olleet viimeiset 5 vuotta nuo samat eli 158cm ja 52kg ja urheilu- ja syömistottumukset olivat pysyneet myös aikalailla samana.. kyseessä ei siis ollut edes mitään yhtäkkistä lihomista tms.. go figure.. o.O
Eniten tuon ex numero ykkösen kanssa häiritsi vielä se, että kun sanoin että tällänen olen aina ollut kun olet minut tuntenut ja olen ihan normaalipainoinen. Kerroin hänelle myös hänen painoindeksinsä (joka oli normaalipainon ylärajalla) niin hän vastasi minulle, että ero johtuu vain siitä, että minulla on niin paljon läskiä ja hänellä on niin paljon lihasta. Minulle ei kyllä niistä hänen lihaksistansa ollut mitään hyötyä, koska en niitä "lihaksia" vuoden kestäneen massakauden kasvattaman rasvakerroksen alta nähnyt.
Olisihan niitä tietysti hieman nätimpiäkin tapoja kertoa, että nyt tyttö treenille!
Multa tuli kerran baarissa joku jätkä kysymään erittäin syyttävällä äänellä, että olenko raskaana! Yksi ex sanoi mulle kerran, että mun pitäis laihduttaa. Toinen ex sanoi, että hänen mielestänsä en ole lihava, mutta että pitäis alata treenaamaan, koska alan höllymään tms..ettäpä näin, mitat olivat kuitenkin olleet viimeiset 5 vuotta nuo samat eli 158cm ja 52kg ja urheilu- ja syömistottumukset olivat pysyneet myös aikalailla samana.. kyseessä ei siis ollut edes mitään yhtäkkistä lihomista tms.. go figure.. o.O
Äippä kerran tokas noin kuukaus ennen isoja juhlia, että sul on hirvee homma laihduttaa noi lihakset pois. Hämmästelin ja kysyin mistä sä oikein puhut.. Äiti sano: No et sä voi näyttää mieheltä sun omissa juhlissa ! sul on hirvee homma saada noi pois! Ei voinu ku nauraa. :D