Omituista kommenttia kropastanne?

Tämä ei nyt ihan tänne kuulu mutta itse toivoisin välillä että joku kertoisi (asiallisesti) että onko musta tähän juttuun lainkaan, oonko ihan väärän mallinen ja rakeenteltani ihan vääränlainen. Muutama kaveri on sanonut että "sut on vaan luotu noin kevytrakenteiseksi". Eli käyn salilla tai en, olen aina samanmoinen tirppa?

OT: Kukaanhan ei pysty täysin ennustamaan kehitystä ja lihasmallia ennen kuin sitä massaa on luotu tarkasteltavaksi asti. Kuitenkin monta hoikkaa ektomorfia on saanut kehitettyä lihasta kisalavoille asti menestyksekkäästi (esim. Hulkki kaiketi edustaa tuota kehotyyppiä ja muistaakseni myös ma_ria jne.). Puhuttiin sitten hoikkuudesta, rasvan määrästä tai kehonmallista, olisi varmasti kovin moni jäänyt lavalle nousematta, jos olisi tuijottanut vain sokeasti lähtötilannetta mahdollisuuksiaan arvioidessaan.

Tietysti tuossa on sitten se, että töitä pitää olla varmasti valmis tekemään ja tehtävä asioita myös oikein. Yleisesti ottaen kuitenkin kummastuttaa tuo "onko musta tähän juttuun lainkaan": et kai kuitenkaan vain menestyksen tai esimerkiksi ulkonäön vuoksi treenaa? Väittäisin, että harrastuksen ykkösmotivaattori pitäisi kuitenkin olla nautinto tai jokin henkinen mielihyvä, jonka sen tekemisestä saa, ei pelkkä tulostaso (mitattiin se sitten mitä tahansa). Itse ainakin ajattelen, että treenaan, koska pidän siitä, ja tuloksia tulee sitä vauhtia kun on tullakseen. Sitten joskus, jos siltä näyttää, niitä voi hyödyntää enemmänkin, mutta se ei ole itsetarkoitus. :rolleyes:

Kaveri kysyi yhtenä päivänä ohimennen "Käytkö sä vielä siellä salilla?" Ilmeisesti tuloksia ei ole näkyvissä ollenkaan, vaikka itse peilin edessä joskus pystynkin niin itselleni uskottelemaan.. :itku:

Kaveri kysyi yhtenä päivänä ohimennen "Käytkö sä vielä siellä salilla?" Ilmeisesti tuloksia ei ole näkyvissä ollenkaan, vaikka itse peilin edessä joskus pystynkin niin itselleni uskottelemaan.. :itku:

äh, se vaan katto et näyttäs siltä et varmaan käy vielki siel salil... ja sit kysy käytkö.

Jotenkin tuntuu et itelle kertyy aika reippaasti näitä omituisia kommenteja. Harrastin nuorempana kilpauintia melko kauan ja varmaan sen takia vielä vanhempanakin ylävartalon lihakset tulee aika helposti näkyviin ja on kans aika leveät hartiat. Vaikka en enää kilpailekaan, yritän pitää yllä kuntoa ja säilyttää edes osan niistä entisistä lihaksista. Anyway, olin kavereiden kanssa ulkona käymässä ja eräs puol tuttu nappas ohikävellessään käsivarresta kiinni ja totes tyttöystävälleen "ei jessus, kokeile ton habaa" :rock: .
Toinen ei niin positiivinen asia mistä saan kuulla on nykynen hieman pyöristyneempi muotoni. Mutsi kyseli parin kuukauden tauon jälkeen että oonko raskaana ja isän tyttöystävä heitti käydessämme huonekaluliikkeessä lasten osastolla että "tuus nyt tai joku tulee kysymään monennellako kuulla sä oot" :(

Vähän aikaa sitten huomasin, että jalkani ovat kasvaneet. Pelästyin, että se on vain fläsää. Mulla on ollut pieniä ongelmia hyväksyä, että jalat ovat muuttuneet. Ja muutenkin kun keho alkaa palautua neljän vuoden sh-rulianssista. Alipainoinen en oo ikuna ollut, mutta painon pieni koko ajan heilahtelu ei ole terveydelle herkkua. Nimim. "Kokemusta on" Eilen selitin kahdelle ystävälle, kuinka ihanaa on, että nykyisin syö hyvin ja nauttii siitä. Selitin myös jalka-asiaa. Mulla tulee pohkeisiin nykyisin sellainen pieni kolo ja musta mun pohkeet eivät ole edes isot. Toinen ystävä, joka ei oikein käsitä, että jollekin on suuri juttu, että oppii syömään hyvällä omallatunnolla, totesi, että mun pohkeet menevät hänen kauneuskäsityksensä yli. Nyt mua vaan huvittaa tuo juttu ja just tulin salilta, jossa mm. treenasin pohkeita :) Että kyllä ne vielä kasvavat lisää :)

Vuosien varrella on tullut kuultua kaikkea mielenkiintoista kommenttia kropastaan. Olen sellainen aika taviksennäköinen eli en mitenkään lihaksikas tai erityisen sutjakka (paitsi nuo mun pohkeet <3 Nyt kun ne ovat kehittyneet, on niin kiva tehdä kaikkea, kun on enemmän voimaa.). Reilu vuosi sitten kaveri oli nähnyt ikkunastaan mut ja sano, kun kävin niillä, että kattelin, että oot timmissä kunnossa. Joo ja on sitten nuo läskiksi haukkumiset ym.

Mut tuo pohjekommentti naurattaa vieläkin :D

Uus Bodylehti oli kolahtanut postiluukusta. Isäntä katsoi kansikuvaa ja totesi: "Ei kai susta tule sitten noin järkyttävän ruman näköinen?" Olen aloittelemassa bf-"uraa" tässä... Aika pieni olen vielä. Sanoin että voi kuule ehkä viidentoista vuoden kuluttua... Ei se ihan niin helposti käy. Ja miksi helvetissä toisilla on selityksien jälkeenkin sellainen mielikuva että body fitness-nainen = kauhee lihaskimppujärkäle aaaa-kuppinen ympärivuoden kireä testosteronihirmu... Prkl. Kiva kun saa tukea. :(

Hassuin oli ku esikoisen kans käytiin suihkussa niin hää tokas yht äkkiä et "äiti, mitkä noi patit on sun käsivarsissa" Äiti vastas : ne on kuules äiteen lihakset. pojan ilme oli kyl näkemisen arvoinen :hyper:

Uus Bodylehti oli kolahtanut postiluukusta. Isäntä katsoi kansikuvaa ja totesi: "Ei kai susta tule sitten noin järkyttävän ruman näköinen?" Olen aloittelemassa bf-"uraa" tässä... Aika pieni olen vielä. Sanoin että voi kuule ehkä viidentoista vuoden kuluttua... Ei se ihan niin helposti käy. Ja miksi helvetissä toisilla on selityksien jälkeenkin sellainen mielikuva että body fitness-nainen = kauhee lihaskimppujärkäle aaaa-kuppinen ympärivuoden kireä testosteronihirmu... Prkl. Kiva kun saa tukea. :(

Heh :). Kisakunto on aika monen miehen (ja naisen) mielestä aika ruman näköistä ja en ihmettele yhtään. Miehet pitävät yleensä pehmeämmästä lookista ja naisellisimmista muodoista. Kyllä omakin puoliso kauhisteli monet kerrat minua kisakuntoisena ja jopa hieman välillä aristeli koskea minuun. Niin se vain menee :). Kisakunto on mitä on ja offilla ollaan sitten naisellisia, eiks je.

Ehkä parhaimpii kommentteja ollut, ku kaveri tökännyt sormella kylkeen (jenkkakahvoihin) ja kauhistellu ku ollu "kuin tiiliskiveen iskenny" kätensä.. Ja ojentajat, olkapäät ja niska usein kauhistelun kohteena. Niin ja tutut, jotka ei ite käy salilla, kehottelee lopettaa jo ton puntilla käymisen..:P

Tulee näistä vaan iloiseks, mitään pahaa ei oo onneks sanottu.. vielä..

Hahaa ,, saimpa minäkin kommentin tossa viikonloppuna :rolleyes:
Olin siinä eteisessä laittautumassa illan menoihin toppi päällä kun isukki ilmestyi taakseni ja tokaisi: sullahan on alkanu yläselkään ja hartioihin tulla oikeen lihasta.. Ihmettelin itsekin omaa reaktiotani joka oli: ei kun mulla on vaan hartiat jumissa,,( jotenkin tuli ekana mieleen ) sitten se heitti pienen kiusallisen hymyn ja lähti kävelemään sanomatta mitään :eek: :lol2:

Monet ihmiset ei tajuu että kisakunto on kisoja varten, ei siltä näytetä ympäri vuoden.. Mun äiti sanoi kun oli kisoja katsomassa että "eihän susta tuu sen näköistä kun siitä yhdestä kisaajasta", liittyi kisaajan selkään ja muiltakin oon kuullu kommenttia kauheista selistä.. :rolleyes: Voi kun saisikin sellaisen selän..:lol2:Mutta yritä siinä nyt selittää että tytsyt on kisakunnossa ja osaavat levittää selkänsä, mitä meikäläinen ei vielä kisoissa taitanut, menee vaan kuuroille korville..

Mä olin joku aika sitten salilla tekemässä hauiskääntöä tangolla, kun huomasin, että siinä vieressä kaksi miespuolista kaverusta seuraili mun treenejä ja jutteli keskenään. Toinen sitten tokaisi sille kaverilleen (ihan kun en olisi mukamas kuullut), että "täytyy varmaan ruveta keittämään vahvempaa aamupuuroa, kun tytötkin treenaa jo isommilla painoilla kuin minä"... :jahas:

Mahtoikohan olla mun ensimmäinen roinaepäily? :lol2:

Ikävimmät ovat olleet näitä "eiks jo riitä", "mitä sä oikein vedät" ja "ei jumalauta mikä kike" jne., joiden myötä oon piiloutunut joskus pitkähihaisiin, mut mukaviakin kommentteja tulee :) New Yorkissa olin kesällä macy's tavaratalossa, jossa hrrr syötävä mies palveli farkkuja pukukoppiin ja totesi sitten kohteliaasti mun miehelle, että "your girlfriend, my god she's got muscles" :)

Vuosia sitten, kun vielä reenasin 3 kertaa viikossa budolajia ja vähän punttia&lenkkiä päälle, meitä hierottiin erään näytöksen jälkeen. Hieroja paineli käsivarsiani ja totesi yhtäkkiä: "Hirvee haba. Sullahan on isompi haba kun noilla (viittasi sm-tasolla otteleviin nuoriinmiehiin).." Lämmittää vieläkin.:haart:
Vuosi sitten asioiden summana käväisin jokinorsu-mitoissa, syksyllä tiputin n. 8kg -> sain työtovereilta lempinimen "lommoposki". Esimies (nainen) kysyi "Mihin ihmeeseen sun perse on kadonnut!?:eek:"
Loppuvuoden aikana kypsyi ajatus, että vuoden alusta ryhdyn ihan tosissani elämäni ekaa kertaa keräämään lisää lihasta ja kun mainitsin tästä naapurin isännälle, eka kommentti oli: "Meinaatko ruveta vetään nappeja? Niistä on kuulemma hyötyä." ---siis miten tyhmä voi ihminen olla:curs:!! Kävi ilmi, että hänen (kynäniskojen kynäniska) mielestään ihminen ei oikeastaan voi olla lihaksikas ilman "nappeja". Roinaepäily ikäänkuin etukäteen...
Töissä jouduimme kantamaan kaljalaatikoita, muille annettiin kaks laatikkoo syliin, mulle mätettiin 3:whip:, "sä jaksat kuitenkin".

Vanha ketju mutta kommentoidaan silti :)
Mun oudoin kommentti on ehkä se, kun kaveri, joka ite on treenaa hiero selkää ja totes, ettei oo yhelläkään MIEHELLÄ ees hieronut samankokoisia lihaksia. Tästä on tosin aikaa, olin paremmassa kunnossa sillon, mutta en TODELLAKAAN mielestäni edes lihaksikas..

turkkilainen mies: "why dont you have breasts?"

Back
Ylös Bottom