Pitääpä taas avautua tänne, kun näköjään aina tulee noita kommentteja kun pistää naamansa ihmisten ilmoille.
Tänään Turun Stockan vessassa:
Olen menossa vessaan, kun takanani tuleva rouva melkein nappaa letistä kiinni ja kiljahtaa että "tää on muuten
naisten vessa!" Käännyn katsomaan taakseni, hymyillen tietysti, ja totean rauhallisella äänellä ja edelleen hymyillen (jälleen kerran..) että "Joo, mä
olen nainen." Nopea anteeksipyyntö ja heti perään: "Tällasta tää on nykyään kun ei millään ole mitään väliä, käytetään miesten vaatteitakin.."
Okei, siis se mun nahkatakki on sitten miesten vaate, ok.. Mikä ei kuitenkaan selitä sitä mitä tapahtui
viime lauantaina ravintolan naisten vessassa:
"Toi yks näyttää ihan mieheltä!" Käännyn katsomaan taakseni. Vessassa on ehkä kymmenen muutakin naista, mutta jostain syystä arvasin että kyse oli minusta..
- Joo, näin voi käydä kun treenaa ja syö oikein. Mutta mä otan ton kyllä ihan kohteliaisuutena.
(Tytöllä menee käsi suun eteen tyyliin "hups, se tajus että mä puhun siitä, apua!" LOL! Ihmisillä yleensä ON korvat. :jahas
- Joo, öö, mä siis kyllä ihan tarkotinkin sen kohteliaisuutena..
Samaan aikaan yhdestä vessakopista tulee ulos joku selvästi lihaksikas muija ja sanoo jotain nasevaa, mutta samperi kun en muista mitä! Totesin sille vaan, että kyllä siitäkin huomaa että salilla on käyty.:thumbs:
Ja viimeksi (yli kuukausi sitten? No, edellinen kerta kun käytiin ulkona..) eräs transu baaritiskillä:
- Kuin kauan sä oot nappaillu?
- Anteeks mitä?
- Niin et kuin kauan oot käyttäny, tiiäks?
- Niinku käyttäny mitä?
- No hormooneita? kun sulla on nää? (tönii mua olkapäähän)
- No ei oo tarvinnu kuule ikinä..
On tullut juteltua sen kanssa joskus ennenkin, ja jostain syystä se on vakuuttunut pienessä päässään, että mä oikeesti haluun olla mies. Go figure..
On tää vaikeeta. Mekko päällä näyttäisin transulta, ja jos on hihaton tai nahkatakki niin näytän mieheltä. Pitääpä kokeilla farkkutakkia, ja jos sillä on sama vaikutus niin taitaa olla ihan sama mitä pitää päällä, koska minuahan ei "naisten vaatteisiin" saa minkään uhalla.:evil: