Omituista kommenttia kropastanne?

Ohhoh, ompas tytöillä pitkät varpaat!"
Repesin tälle ihan täysin.

Lisäksi alkoi kiinnostaa, millaiset varpaat sulla on. :D

Yksi ihanimmista kommenteista mitä sain siihen aikaan, kun olin vielä pienempi kuin nykyään mutta jonkin verran lihaksikas: "Mitä ihmettä! Olet pieni mutta iso!"
(Edit. Niin, silloin kymmenisen kiloa sitten olin vielä pieni. Hohoo.)

Pitääpä taas avautua tänne, kun näköjään aina tulee noita kommentteja kun pistää naamansa ihmisten ilmoille.

Tänään Turun Stockan vessassa:
Olen menossa vessaan, kun takanani tuleva rouva melkein nappaa letistä kiinni ja kiljahtaa että "tää on muuten naisten vessa!" Käännyn katsomaan taakseni, hymyillen tietysti, ja totean rauhallisella äänellä ja edelleen hymyillen (jälleen kerran..) että "Joo, mä olen nainen." Nopea anteeksipyyntö ja heti perään: "Tällasta tää on nykyään kun ei millään ole mitään väliä, käytetään miesten vaatteitakin..":eek: Okei, siis se mun nahkatakki on sitten miesten vaate, ok.. Mikä ei kuitenkaan selitä sitä mitä tapahtui

viime lauantaina ravintolan naisten vessassa:

"Toi yks näyttää ihan mieheltä!" Käännyn katsomaan taakseni. Vessassa on ehkä kymmenen muutakin naista, mutta jostain syystä arvasin että kyse oli minusta..
- Joo, näin voi käydä kun treenaa ja syö oikein. Mutta mä otan ton kyllä ihan kohteliaisuutena.
(Tytöllä menee käsi suun eteen tyyliin "hups, se tajus että mä puhun siitä, apua!" LOL! Ihmisillä yleensä ON korvat. :jahas:)
- Joo, öö, mä siis kyllä ihan tarkotinkin sen kohteliaisuutena..
Samaan aikaan yhdestä vessakopista tulee ulos joku selvästi lihaksikas muija ja sanoo jotain nasevaa, mutta samperi kun en muista mitä! Totesin sille vaan, että kyllä siitäkin huomaa että salilla on käyty.:thumbs:

Ja viimeksi (yli kuukausi sitten? No, edellinen kerta kun käytiin ulkona..) eräs transu baaritiskillä:

- Kuin kauan sä oot nappaillu?
- Anteeks mitä?
- Niin et kuin kauan oot käyttäny, tiiäks?
- Niinku käyttäny mitä?
- No hormooneita? kun sulla on nää? (tönii mua olkapäähän)
- No ei oo tarvinnu kuule ikinä..

On tullut juteltua sen kanssa joskus ennenkin, ja jostain syystä se on vakuuttunut pienessä päässään, että mä oikeesti haluun olla mies. Go figure..

On tää vaikeeta. Mekko päällä näyttäisin transulta, ja jos on hihaton tai nahkatakki niin näytän mieheltä. Pitääpä kokeilla farkkutakkia, ja jos sillä on sama vaikutus niin taitaa olla ihan sama mitä pitää päällä, koska minuahan ei "naisten vaatteisiin" saa minkään uhalla.:evil:

Ihana, silleen lohduttavan hauska palsta:)

Kaikenlaista sitä on matkan varrella kuullut:)

"sä näytät yllättävän naiselliselta, vaik sul on tollanen äijämäinen kroppa" ...juu kiitti..?

työporukalla Tallinnan torilla:
et sä mitään takkia täältä löydä, sun hartiat ei mahdu näihin ku nää on Naisten vaatteita. :(

"sun porukat on varmaan metsureita, kun sä oot tollanen lauta"

:D

:lol2: apua nää on ihan hulvattomia tapauksia, vaikkei varmaan saisi nauraa!
Mikähän siinä on, että haba (pienikin) yhdistetään aina mieheen?

Miespuoliset työkaverit lähinnä muistuttelee, että mulla on leveemmät hartiat kuin niillä (en tiedä onko edes oikeesti!). Ainakin silloin kun pitäs tehdä jotain mihin tarviis voimaa ja herroja laiskottaa... ;)

Oma rakas illanvietossa puhui kavereilleen minun kasvaneista käsilihaksista ylpeilevään sävyyn ja tokaisi minulle touhuillessani sivummalla: "Mitäs se meidän bodari ;)". Sitä en kyllä tosiaankaan ole, mutta tuntuu mukavalta miten mies suhtautuu harrastukseeni, vaikkei itse olekaan mikään jättilihaksikas. Nimittäin kavereiden suhteita seuranneena olen huomannut toisten ottavan naisen lihaksikkuuden kauhean henkilökohtaisesti. Luulenpa että se on itsetuntokysymys, ja oma kultani onkin erittäin sinut itsensä kanssa.:haart:

Pitääpä taas avautua tänne, kun näköjään aina tulee noita kommentteja kun pistää naamansa ihmisten ilmoille.

Tänään Turun Stockan vessassa:
Olen menossa vessaan, kun takanani tuleva rouva melkein nappaa letistä kiinni ja kiljahtaa että "tää on muuten naisten vessa!" Käännyn katsomaan taakseni, hymyillen tietysti, ja totean rauhallisella äänellä ja edelleen hymyillen (jälleen kerran..) että "Joo, mä olen nainen." Nopea anteeksipyyntö ja heti perään: "Tällasta tää on nykyään kun ei millään ole mitään väliä, käytetään miesten vaatteitakin..":eek: Okei, siis se mun nahkatakki on sitten miesten vaate, ok.. Mikä ei kuitenkaan selitä sitä mitä tapahtui

voin kuvitella ton tilanteen :rolleyes: nuo tuon tyyliset rouvat joskus ottaa niin aivoon :curs:

Repesin tälle ihan täysin.

Lisäksi alkoi kiinnostaa, millaiset varpaat sulla on. :D

Yksi ihanimmista kommenteista mitä sain siihen aikaan, kun olin vielä pienempi kuin nykyään mutta jonkin verran lihaksikas: "Mitä ihmettä! Olet pieni mutta iso!"
(Edit. Niin, silloin kymmenisen kiloa sitten olin vielä pieni. Hohoo.)

Noo, kai ne vähän keskiverto nakkivarpaita pidemmät on sitten :D Poikaystävä väittää että mun varpaat näyttää siltä kuin niissä olisi yksi ylimääräinen nivel :lol2:

"Tällasta tää on nykyään kun ei millään ole mitään väliä, käytetään miesten vaatteitakin.."
Hahaa. Repesin taas.
Mulle sanottiin tänään vähän huonolla suomella treeneissä että "sun vartalo näyttää nyt hyvältä". Se tuntui mukavalta, koska juuri itsekin huomasin että jotain on tapahtunut kropassa eikä pelkkää laihtumista :)

Oikeasti aika hupaisaa millaisia kommentteja ihmiset päästää joskus suustaan. Onneksi niille voi yleensä nauraa. Enkä mä ole koskaan liiemmin pahastunut siitä, että näytän toisinaan pojalta. Viime kesänä talsin hihattomassa paidassa ja työhousuissa pensasleikkurin kanssa nurmikon poikki ja englanninkielisen leikkikoulun pihasta kuului: "Look at that mans hair! Siis KATTOKAA ton miehen HIUKSIA!" (Mullahan siis oli vihreät hiukset silloin.) (Ja tietenkin iso hauvvis!)

Avokkini on peppumiehiä.... herra pättikin siten eilen arvostella peppuni ja arvosana on kuulemma 7+ ...muistan joskus kun olin vielä laiheliini olleen 10- :( turhan rehellinen kaveri :jahas:

Avokkini on peppumiehiä.... herra pättikin siten eilen arvostella peppuni ja arvosana on kuulemma 7+ ...muistan joskus kun olin vielä laiheliini olleen 10- :( turhan rehellinen kaveri :jahas:

No huh huh! :curs: Toivottavasti on ollut vitsi... Jos oikeasti välittää toisesta ei heittele tosissaan tuollaisia arvostelukommentteja. Mun miehelle mun pepun (tai minkä helvatan ruumiinosan tahansa!) arvosana on 10.

"Rakastanko sinua, koska olet kaunis, vai oletko kaunis koska rakastan sinua?":haart:

:eek: Jos nyt oikein muistan, niin sun pyllyssä ei kylllä ollut mitään vikaa! (Sulla oli se kuva tuon toisen ketjun alussa?)

Sano arvon herralle että ottaa sen päänsä pois omasta perseestään. Voihan sillä olla joku fiksauma joihinkin minipeppuihin, sille ei mahda mitään, mutta ei oman kullan persettä arvostella numeroin tuolla tavalla siinäkään tapauksessa. IMO.

mummuni suusta:

"näytät ihan siltä että kohta kolkkaat jonkun jannun tonne kadulle" ja sit mummu näytti omaa habaansa :)

ja siskolle (uimarinvartaloinen)

"sairaanhoitajat on yleensä sellasia siroja, mutta sää oot tommonen hevosenpuolikas."

... että on sitten lapsenlapset hiukan urheilleet ja mummullakin siihen sitten mielipide :)

:eek: Jos nyt oikein muistan, niin sun pyllyssä ei kylllä ollut mitään vikaa! (Sulla oli se kuva tuon toisen ketjun alussa?)

Sano arvon herralle että ottaa sen päänsä pois omasta perseestään. Voihan sillä olla joku fiksauma joihinkin minipeppuihin, sille ei mahda mitään, mutta ei oman kullan persettä arvostella numeroin tuolla tavalla siinäkään tapauksessa. IMO.

Herran oma persehän onkin pienempi ja kiinteämpi (pyöräilijän peppu) kuin omani joten siitä se ajatus sitten varmaan lähtee... mutta vaikka olisi miten läppä tahansa (ja tiedän että ei ole, koska olen aikaisemminkin kuullut pientä vihjailua) niin mulla kun on muutenkin heikko itsetunto tästä lähtien ajattelen sen olevan 7+ joka kerta kun katson peiliin :(

Mä loukkaantuisin todella paljon, jos mun kumppani arvostelis mun kroppaa tolla tavalla :o Eihän parisuhteessa etsitä vikoja toisesta tai anneta arvosanoja toisen perseestä :eek: En kyllä ymmärrä, miks sun kumppani puhuu sulle tollasia, jos se tietää että sulla on jo ennestään huono itsetunto...

Voi Malena :(. Tuollaiset kommentit eivät ainakaan paranna kenenkään itsetuntoa. Tässä vaiheessa olen tyytyväinen että poikaystäväni rakastaa jopa ajamattomia säärikarvojani (koira söi epilaattorin ja en halua sänkeä ainakaan takasin :D).

Herran oma persehän onkin pienempi ja kiinteämpi (pyöräilijän peppu) kuin omani joten siitä se ajatus sitten varmaan lähtee... mutta vaikka olisi miten läppä tahansa (ja tiedän että ei ole, koska olen aikaisemminkin kuullut pientä vihjailua) niin mulla kun on muutenkin heikko itsetunto tästä lähtien ajattelen sen olevan 7+ joka kerta kun katson peiliin :(

Todella loukkaavalta meiningiltä kyllä kuulostaa. Herra on kuitenkin jo varmasti aikuinen, ja aikuisen miehen pitäisi ymmärtää myös sukupuolten anatomiaeroistakin sen verran, ettei käytä itseään vertailukohtana (ja sama se vaikka käyttäisi ufoa, loukkaavaa puolison vertailu ja arvottaminen joka tapauksessa on IMO!).

Tämä ei nyt ihan tänne kuulu mutta itse toivoisin välillä että joku kertoisi (asiallisesti) että onko musta tähän juttuun lainkaan, oonko ihan väärän mallinen ja rakeenteltani ihan vääränlainen. Muutama kaveri on sanonut että "sut on vaan luotu noin kevytrakenteiseksi". Eli käyn salilla tai en, olen aina samanmoinen tirppa?

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom