Omituista kommenttia kropastanne?

Lähiaikoina kommenttia on tullut (omaksi yllätyksekseni) melko usein. Kommentit on olleet kuitenkin onneksi (vielä) vain positiivisia :) Tänään koulun ruokalassa yks meijän luokkalainen mulle: "vitsi, sä oot kyllä ihan jonkun "fitnessnaisen" näköinen, mitä sä harrastat?" :D Siihen sitten muut yhtyi, että "joo, mäkin oon kattonut että kyllä toi on kovassa kunnossa"... Ihan imartelevaa, mutta kun omaan silmään (tai muiden salilla käyvien silmissä) mä en oo mielestäni mikään erityinen tapaus :rolleyes: Kai sen huomaa vain ne "tavikset" ketkä vertaa mun olemusta omaan "normaaliin" vartaloonsa.

Pikkusisko (11v) oli hyvä kerran maauimalassa: "hui, miten sun selkä näyttää nyt niin "isolta". ei se viimeksi ollut tollanen" :D

Mietin vaan, että jos nyt jo, kun mulla ei edes ole lihasta kovin paljon, saan kommenttia ulkönäöstäni, niin mitä se tulee olemaan sitten kun olen "tavoitekunnossani"? Varmaan samanlaista kuin Cirpullakin, eli jokapäiväistä hämmästelyä "kauheista kipparikallelihaksista" :D

Pomoni (mies) viime pikkujouluissa, kun kuuli voimanosto-harrastuksestani ja penkkikisoista: "Ai penkkipunnerusta? Siis millä lihaksilla sä nostat?" Kysymys ei ollut tarkoitettu varmasti niinkään vähätteleväksi kuin ihmetteleväksi kommentiksi. Hauskaa oli silti.

Joo no mun hanuria on verrattu kahvipakettiin :jahas:

Hernemaissipaprikat lensi näppikselle tätä lukiessa :D

Minun sisko :haart:(silloin taisi olla 6vee ) lohdutti minua kun joskus teinivuosina tuskailin painoni kanssa "Et sä ole lihava, sä olet vaan niin pyöreä kuin olla vaan voi. " :)

Pomoni (mies) viime pikkujouluissa, kun kuuli voimanosto-harrastuksestani ja penkkikisoista: "Ai penkkipunnerusta? Siis millä lihaksilla sä nostat?" Kysymys ei ollut tarkoitettu varmasti niinkään vähätteleväksi kuin ihmetteleväksi kommentiksi. Hauskaa oli silti.

Ite ainakin otan nää tällaiset vaan positiivisesti vastaan. Tärkeintähän on olla mahdollisimman pieni ja TOSI VAHVA. :D Tosin en ole vielä kumpaakaan...

Kristao se vain LIHOO joka päivä!:jahas:

Joo voi hitto, että se ottaa päähän!

Enemmän mua ärsyttää ku sukulaiset/tutut käyttävät sanoja "patvia" sekä "turvota". "Oletpas sie taas turvonnut... Sinun pitää kattoa, ettet ainakaan enempää PATVI!" :'(

Onneksi joskus tulee niitä kivojakin kommentteja.

Joo, toi fitness-urheilusta tms tietämättömien sukulaisten ja tuttavien kommentointi on niiiiin ärsyttävää!! Tuli täs mieleen yks exän kommentti, kun se alkoi vihjaileen, että mun pitäis muuttaa treenaamistani, että pienentyisin, kun sille tuli alemmuuskompleksi siitä, et mun käsivarret oli lihaksikkaammat kun sen.:D Exä on kestävyysurheilija, jolle se lihasmassa on "pahasta"..

työkaveri duunissa: "sun pitäis tilata ittelles tollaset apple bottom jeansit netistä kun sulla on niin iso pylly"

toivon, että tarkoitti kohteliaisuutena ;). ja varmaan muuten pitäis harkita noiden "ihmefarkkujen" tilaamista, kun ei toi takapuoli tosiaan mahdu enää yksiinkään... :D

Minun hanuria on verrattu KAHTEEN koripalloon ja tässä taisi olla kyseessä ennemminkin se koko kuin kiinteys :rolleyes:

Ja sitten eräs opiskelukaveri tokaisi: "Sun habas on aika levahtanut". Ihan siinä riemu repesi.

"Minä olen kyllä aina tykännyt enemmän pienistä pyllyistä, mutta sinun perseen myötä olen oppinut pitämään myös isoista.." Tämä tuli tyypin suusta, joka olisi halunnut saada kanssani jonkinnäköistä suhdetta aikaan. Ei toiminu! Voisihan tuon tietenkin ottaa ihan kohteliaisuutenakin, mutta se oli sitä aikaa, kun halusi olla mahdollisimman hoikka ja pikkuinen. :D

Äidin kommentit yleisesti vaan nostaa verenpainetta. Kun meillä molemmilla jotain syömishäröilytaustaa ja itse olen nyt pikkuhiljaa saanut muokattua kehokäsitystä terveempään suuntaan niin raivostuttaa joka ainut "Varo ettei takapuoli kasva liikaa"- kommentti kun tulen salilta. Samoin kuulemma palautusjuoma/proteiini lihottaa.. :rolleyes:

Ukki sanoi, että olen hyvää vauhtia tulossa teräsnaiseksi :hyvä:

Töissä on onneksi sellaiset haalarit päällä, ettei pahemmin kropan muodot tule esille, hyvä niin.:D Välillä tulee kuitenkin ihan oudot tyypit onnittelemaan kisamenestyksestä tai ohimennen kysäisee että "väännetäänkö kättä?". Ne on ärsyttäviä tilanteita, ei osaa kun hymyillä takasin. Julkisilla paikoilla sitten luullaan usein mieheksi takaa päin. Muutaman kerran naisten vessaan mennessä tullut kommenttia esim. museon työntekijältä ja erinäisiä kertoja baarin asiakkailta (miehiltä). Joo, tiedän että se on naisten vessa ja satun muuten itsekin olemaan nainen.. Kerran tuo tapahtui kaksi kertaa saman päivän aikana.:eek: Kerran Helsingin rautatieaseman R-kioskilla sattui hauska tilanne: Olin juuri itse tiskillä ja kultsi odotti sivummalla. Sitten siihen tulee joku ulkomaalainen kysymään häneltä että onko hänkin jonossa, johon hän: "No, I'm with her" ja osoittaa minua. Ulkomaalainen: "You mean HIM?" .. "No, I mean HER.." ja tuota him/her-väittelyä jatkui vielä jonkin aikaa. Repesin.:D Ai niin, ja mulla on kuulema aivan miehen kädet. Tuota kuulee joskus, ei haittaa.:D

Äidin kommentit yleisesti vaan nostaa verenpainetta. Kun meillä molemmilla jotain syömishäröilytaustaa ja itse olen nyt pikkuhiljaa saanut muokattua kehokäsitystä terveempään suuntaan niin raivostuttaa joka ainut "Varo ettei takapuoli kasva liikaa"- kommentti kun tulen salilta. Samoin kuulemma palautusjuoma/proteiini lihottaa.. :rolleyes:

Ukki sanoi, että olen hyvää vauhtia tulossa teräsnaiseksi :hyvä:

Anteeks nyt, mutta siis voi vittu mikä äiti!! Pahinta mitä äiti voi lapselleen tehdä on just joku tommonen ulkonäön kontrollointi. Varsinkin, kun äiti tietää että lapsella on syömishäiriötaustaa ja on kokenut sen vielä itse! Jos OIKEASTI olisit niin ylipainoinen, asialle pitäisi tehdä jotain, niin sitten siitä voisi huomauttaa, mutta silloinkin eri tavalla. Esim: "tämä on terveellisempi vaihtoehto" tjms tai muuten rationaalisesti keskustelemalla... Ei todellakaan heittelemällä ilmaan tollasia idiootteja kommentteja...

Parhaat kommentit omasta kropasta tuli Turkissa, kun miehet tuli kyselemään "Where is your boobs?" "why dont you have any boobs?"

Sitten on mua useat kutsuneet myös esim kuivan kesän oravaksi, suvituulen raiskaamaksi vinkuheinäksi ja kerran työkaveri sanoi mun käsivarsia pakkasen raiskaamiks pulkannaruiks :D

Niin ja isä aina naureskelee ja tulee puristelemaan mun "habaa"... tai sitä kohtaa, missä sen kuuluis olla :P Sanoo, että syö enemmän jäätelöö!

Johonkin toiseenkin ketjuun postailin tämän,mutta laitetaan nyt tännekin. Mamma tokas kesällä,että voisin jo lopettaa ton salilla käynnin kun oon kuulemma niin "miehisen" näköinen:hyvä: Menee ot:n puolelle,mutta tuli myös ilmi että mähän en tarvitse mitään palautusjuomia salin jälkeen,enhän mä urheile :wtf: Isukki myös varoitteli,et proteiinin kanssa oltava varovainen,tulee muuten liikaa lihaksia.. Meidän perheen kauneuskäsitys selvästi painottuu tonne maratonjuoksijan "terveen urheilulliseen" kroppaan:lol2:

No jopas nyt :eek: Toi on vaan siitä kettumaista, et vaikka varmaan tajuatkin, että ei kantsi ottaa tommosia kommentteja kuuleviin korviinsa, niin jossain määrin ne jää kuitenkin kalvaan alitajuntaan..:down: Meillä äippä tossa keväällä katteli mun peppua ja tokas että "jopas sä oot saanu nätit kurvit tohon pakaroiden yläosaan..mitä sä oot oikein tehny??" Ja kun kerroin sille et eipä siinä kai muuta ku rautaa tankoon ja kyykkyyn ylös, niin se hommas itselleen salikortin saman ketjun saleille mis mä käyn :hyvä: ..ja tämä vuosien liikkumattomuuden jälkeen, good!

Kuulin kaveriltani, joka tuntee hierojan jolla käyn: "Se tyttö on niin pieni, tuntuu että se hajoaa kun hieroo...."
Olen myös kuullut yhdeltä vanhalta koulukaverilta: "miten voit olla saman kokoinen vieläkin kun ala-asteella???" :wtf:

Kuinka helvetissä mä olen vuosi vuoden jälkeen, vaikka kuinka treenaisin... aina vaan se PIKKU-J.

Ja tulihan sentään mieleen vielä yks toinen ääripää... miehen kaveri heitti kerran baarissa;" Hei sun selkä näyttää nykyään valtavalta. Vähän siltä kun oisit vetäny roinaa..." :lol2: sekin kuulosti mun korvaan kivemmalle, kun ainaiset avautumiset siitä kuinka pieni olen. ;)

Mutta on se väärin...jos joku on pieni/hoikka/laiha tms. silloin saa kaikessa rauhassa kommentoida ulkonäköä, mutta auta armias jos menet kommentoimaan jonkun ihmisen valtavaksi kasvanutta persettä, niin johan loppuu huumori.:david:

Mutta on se väärin...jos joku on pieni/hoikka/laiha tms. silloin saa kaikessa rauhassa kommentoida ulkonäköä, mutta auta armias jos menet kommentoimaan jonkun ihmisen valtavaksi kasvanutta persettä, niin johan loppuu huumori.:david:

YHDYN TÄYSIN edellisen puhujan sanoihin.

No enpä tiedä, kyllä isompikokoisellekin kommentoidaan. Mulle on muutama asiasta tietämätön tullut sanomaan että älä ainakaan noita sun olkapäitä treenaa kun alat näyttämään mieheltä. Valmentaja oli eka jonka mielestä on kiva että mulla on luonnostaan leveät olkapäät. En ole läski joten ihmiset ei "kulje munankuorilla" kommentoidessaan ulkonäköäni, ja tuntuu että iso yläkroppa tuntuu olevan vapaata riistaa. Ja aina niille on yhtä vaikeaa ymmärtää etten välttämättä kaipaakaan naisellista päärynävartaloa.

No joo, lähinnä lihavat ihmiset (keitä tunnen, ei välttämättä päde jokikiseen) ovat sellaisia, että heitä ei saa kommentoida mitenkään, tai jos kommentoit, loukkaantuvat välittömästi. Kun noista isoista oli puhe..

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom