Omituista kommenttia kropastanne?

heh, mulle yks työkaveri totes tässä eräänä päivänä töiss kun juoksin sortseissa ja t-paidassa ohi portaissa (olin siis menossa jumpan pitoon) että: "voi että, miten noin pienissä jaloissa voi olla noin isot lihakset?"

vähän olin yhtä hymyä ton jälkeen:dance2: :hyper:

Itselläni on ylipainoisena sen verran epämukava olo, että yksinkertainen "sie oot ihana" kuulostaa lähes omituiselta kommentilta. Kivalta toki ja imartelevalta.

Tajuan senkin, että muut näkevät minut aika eri tavalla kuin minä itse. Olen laihtunut lähemmäs 30kg tänä vuonna ja todellisuudessa ulkomuoto lienee pyöreä eikä enää sotanorsu.

*yrittää päästä eroon komplekseistaan*

Hyvä ystävä totesi pari päivää ennen kisoja... "Hei, näytät ihan kauheelta"..
Vastasin vain että "kiitos! sitten mä oon tehnyt ainakin jotain oikein..." :rolleyes:
Tosin hän ei nähnyt kuin naaman ja kaulan, muuten olin paksuissa vaatteissa...joiden läpi ei kukaan olis osannut vetää mitään johtopäätöstä. joten jälkikäteen mietin, että saattoiko meikittömyys yksin tehdä sen "kauheuden"... ? :lol2:
(hän ei ole ikinä ymmärtänyt tätä harrastusta ...)

baarissa joku tuntematon heppu: "sun laji on selvästi cheerleading" meni siinä sit lonkerot väärään kurkkuun ja kyselin mistä tämä semmoiseen johtopäätökseen pääsi..
"no sulla on tommoset vahvan näköset jalat" aijaa? :D

Viime viikolla salilla sellainen vanhempi mieshenkilö katteli reenejäni ja sanoi sitten: "Sun ei kyllä lihasta enempää pidä hankkia, nyt teet pienillä painoilla kuntopiiriä ni laihdut, oisit sinäkin sitten nätimpi" :(

........... :D

Viime viikolla salilla sellainen vanhempi mieshenkilö katteli reenejäni ja sanoi sitten: "Sun ei kyllä lihasta enempää pidä hankkia, nyt teet pienillä painoilla kuntopiiriä ni laihdut, oisit sinäkin sitten nätimpi" :(

........... :D

Mä en voi tajuta miten joku kehtaa laukoa tollasta jonkun tuntemattoman ulkonäöstä - em. mieshenkilö varmaan kuvitteli että sen mielipiteellä on oikeesti jotain merkitystä :jahas: En tosiaan tiedä mitä omasta suusta pääsisi jos joku urpo tulis arvostelemaan mua noin... En vaan vois olla hiljaa :D

Mä en voi tajuta miten joku kehtaa laukoa tollasta jonkun tuntemattoman ulkonäöstä - em. mieshenkilö varmaan kuvitteli että sen mielipiteellä on oikeesti jotain merkitystä :jahas: En tosiaan tiedä mitä omasta suusta pääsisi jos joku urpo tulis arvostelemaan mua noin... En vaan vois olla hiljaa :D
Mä kävin ennen vielä opiskellessani Makella aamuisin siinä klo 8.00 paikkeilla.
Samoihin aikoihin salin valtasi pappajengi, ja ne aina halusi jutella kovasti ja olla sosiaalisia, mikä taas oli lähinnä rasite mulle. Ite kun halusin keskittyä treeniin. Kiva siinä sitten keskittyä raudat niskassa kyykkäämään ku joku pappa sönköttää vieressä. Ja mä oon niin kiltti etten koskaan viittinyt suoraan sanoa että nyt turpa kiinni.

No mutta, yks niistä papoista oli selkeesti huolissaan mun lihasmassan määrästä. Kerranki mä olin tekemässä yläselkää siinä "latsikoneessa" minkä takana on se vatsa-cruncheri. (Mulla on nää laitteiden nimet selkeesti hallussa :D) Yks papoista oli siinä tekemässä vatsoja ja katteli samalla mua siinä mun takana. Eiköhän se alkanu sitten valistaa mua siitä miten mun kannattais vähän jo pienentää painoja. Ja kysy vielä että "enhän mä vaan enää halua isompia lihaksia?". Samaan hengenvetoon se kerto miten nainen ei saa olla lihaksikas jne.

Joo ihan ku mua kiinnostais sen naisihanne. :curs: Pisti kyllä vituttamaan. Sama pappa ties mun avomiehen jota se kävi myös häiriköimässä. Sitte se aina tivas meiltä että milloin me mennään naimisiin (ku ilmeisesti ei sais elää synnissä), ja että kai niitä vauvoja alkaa tulemaan? Lapset on kuulemma elämän suola.

Joopajoo, nykyisin vältän kuntosalille lähtemistä siinä kello kahdeksan aikaan...

Juu siis en mäkään hiljaa sen kommentin jälkeen ollut :D
Aikamoiset väittelyt siinä käytiin sitten. Mutta tältä äijältä on useemminkin tullut vähän kaikenlaista kyseenalaista tekstiä suusta, minkä takia en ehkä tuosta niin pahasti itseeni ottanut.

Joopajoo, nykyisin vältän kuntosalille lähtemistä siinä kello kahdeksan aikaan...

Haha, no en ihmettele :D Onneks en oo vielä törmänny makella moisiin länkyttäjiin...

Mä kävin ennen vielä opiskellessani Makella aamuisin siinä klo 8.00 paikkeilla.
Samoihin aikoihin salin valtasi pappajengi, ja ne aina halusi jutella kovasti ja olla sosiaalisia, mikä taas oli lähinnä rasite mulle. Ite kun halusin keskittyä treeniin. Kiva siinä sitten keskittyä raudat niskassa kyykkäämään ku joku pappa sönköttää vieressä. Ja mä oon niin kiltti etten koskaan viittinyt suoraan sanoa että nyt turpa kiinni.

No mutta, yks niistä papoista oli selkeesti huolissaan mun lihasmassan määrästä. Kerranki mä olin tekemässä yläselkää siinä "latsikoneessa" minkä takana on se vatsa-cruncheri. (Mulla on nää laitteiden nimet selkeesti hallussa :D) Yks papoista oli siinä tekemässä vatsoja ja katteli samalla mua siinä mun takana. Eiköhän se alkanu sitten valistaa mua siitä miten mun kannattais vähän jo pienentää painoja. Ja kysy vielä että "enhän mä vaan enää halua isompia lihaksia?". Samaan hengenvetoon se kerto miten nainen ei saa olla lihaksikas jne.

Joo ihan ku mua kiinnostais sen naisihanne. :curs: Pisti kyllä vituttamaan. Sama pappa ties mun avomiehen jota se kävi myös häiriköimässä. Sitte se aina tivas meiltä että milloin me mennään naimisiin (ku ilmeisesti ei sais elää synnissä), ja että kai niitä vauvoja alkaa tulemaan? Lapset on kuulemma elämän suola.

Tiedän kyllä nämä papat. Kyselevät multakin aina koskas löydän sen miehen ja meen naimisiin ja yrittävät parittaa mua millon kenenki kanssa. Mitään liian lihaksikas juttua en oo saanu osakseni, mutta onhan se vähän outoa kun 70-vuotiaat papat kattoo perään ja huokailee kuinka ihanat pakarat mulla muka on ja kuinka veis heti vihille, jos olis muutaman kymmenen vuotta nuorempia....On tullu välillä lähettyä aika nopeesti paikalta pois. :D

Mun miehen kaveri kommetoitti mun vyötaröä kun katseli mun kisakuvia "eihän tuokaan nyt kaunista ole". Meikällä kun on tosi x malli ja erittäin kapeaksi vyötärö meni, mistä itse olin innoissani ja kaikki lajistakin tietävät kehui että tosta vyötäröstä on etua.. Annoin mennä kyllä toisesta korvasta ulos, mutta pikkasen jäi ärsyttämään.. :wtf:

Sit oli aikas kiva kun yks tuttu tuli sanoo että hänen tyttärensä oli nähnyt yks päivä salilla jonkun pienikokokoisen naisen jolla oli kauhee haba. Tuttuni kun oli vähän aikaa haastatellut tytärtään selvisi että se ison haban omaava olen minä, se piristi! :dance:

Tuli kotiseudulla rullahiihdeltyä tavan maantietä pitkin autojen seassa (siellä mtn kevyenliikenteen reittejä ole). Tuttuni sukujuhlassa joku vanhempi linja-autonkuljettaja mies oli ihmetellyt, että mikäs tyttö se siellä autojen seassa uskaltaa harrastaa..:wtf: Tuttuni sitten kysynyt, minkäs näköinen tyttö se on, herra sanonut: " Sellainen vaaleahiuksinen ja leveäharteinen neitihän se on aina." :thumbs:

Ne nyt nii leveet ole, on vaa kapee vyötärö ;)

Mulle yksi miespuolinen työkaverini sanoi, jostain syystä yks päivä "eikö ne miehet pelkää lähestyä sua, kun oot ton näköinen?" Viittasi ymmärtääkseni kroppaan ulkonäköön :) (ja huom! ei mulla ole lihaksia, oikeasti!) Ja kasvot mulla onkin kuin enkelillä ;)

Mulle yksi miespuolinen työkaverini sanoi, jostain syystä yks päivä "eikö ne miehet pelkää lähestyä sua, kun oot ton näköinen?"

Taitaa ne jotkut miehet joskus pelätäkkin, kommentoivat vaan että oot tainnu joskus kaurapuuroa syödä tai olet tainnut joskus jotain treenatakki.. :jahas:

Pelkurit :D

Tässä joko puhuttiin poskistani tai vartalostani. Eräs mummeli työhrajoittelussa: "huoh... Olet kaunis, kuin punainen ja pyöreä omena!"

Aika sööttiä..:)

"Sullapas on vahvat nilkat." :rolleyes: Hitto, kun tuli naisellinen olo... :itku:

Tuosta tulikin mieleen viimeviikkoinen kommentti salilla: "Mitäs meijän paksujalka?" :D
Varsin naisellinen olo kyllä tuli mullekin, vaikka sinänsä ihan positiivinenkin kommentti!

Toinen kiva oli pari vuotta sitten kesällä kun oltiin siskon kanssa Turun keskustassa jätskillä. Siitä käveli ohi sellainen vanha pappa, joka katsoi meidän jalkoja ja sanoi " Ohhoh, ompas tytöillä pitkät varpaat!" :hyper: Naurattaa edelleen aina kun muistellaan tuota :D

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom