Mä kävin ennen vielä opiskellessani Makella aamuisin siinä klo 8.00 paikkeilla.
Samoihin aikoihin salin valtasi pappajengi, ja ne aina halusi jutella kovasti ja olla sosiaalisia, mikä taas oli lähinnä rasite mulle. Ite kun halusin keskittyä treeniin. Kiva siinä sitten keskittyä raudat niskassa kyykkäämään ku joku pappa sönköttää vieressä. Ja mä oon niin kiltti etten koskaan viittinyt suoraan sanoa että nyt turpa kiinni.
No mutta, yks niistä papoista oli selkeesti huolissaan mun lihasmassan määrästä. Kerranki mä olin tekemässä yläselkää siinä "latsikoneessa" minkä takana on se vatsa-cruncheri. (Mulla on nää laitteiden nimet selkeesti hallussa :D) Yks papoista oli siinä tekemässä vatsoja ja katteli samalla mua siinä mun takana. Eiköhän se alkanu sitten valistaa mua siitä miten mun kannattais vähän jo pienentää painoja. Ja kysy vielä että "enhän mä vaan enää halua isompia lihaksia?". Samaan hengenvetoon se kerto miten nainen ei saa olla lihaksikas jne.
Joo ihan ku mua kiinnostais sen naisihanne. :curs: Pisti kyllä vituttamaan. Sama pappa ties mun avomiehen jota se kävi myös häiriköimässä. Sitte se aina tivas meiltä että milloin me mennään naimisiin (ku ilmeisesti ei sais elää synnissä), ja että kai niitä vauvoja alkaa tulemaan? Lapset on kuulemma elämän suola.
Joopajoo, nykyisin vältän kuntosalille lähtemistä siinä kello kahdeksan aikaan...